He
door Helgavl1966 Mar 16, 2019 om 12:05
Winkels & webshops

Alles moet weg shop

Ik heb bij Alles moet weg 2 boddywarmer(voorverwarmde) besteld in de juiste maat,  maar deze vielen veels te klein uit.  Het bedrijf een mail gestuurd om het te ruilen. Ze sturen een mail terug om een site te downloaden van een retourbon.  Mail naar ze teruggestuurd dat de site niet werkte. Ze stuurden na vele verzoeken van mij eindelijk eens bericht terug hoe dit werkte, maar zonder adresgegevens waar ik het naar toe moest sturen. Na veel mails had ik ze gevraagd of ik het naar het adres moest sturen wat op de zak stond en ze gaven aan dat dat het juiste adres was. Het adres was postbus 7096 3109 AB te Schiedam. Na vele mailtjes  en antwoorden van hun dat ze het gingen uitzoeken gaven ze als antwoord dat ik het naar een verkeerd adres heb gestuurd en dat ze verder niks voor mij kunnen betekenen. Nu bijna 100 euro armer en aangegeven dat het bedrijf mij verkeerde info heeft gegeven. Ik stuur nu elke dag een mail al 2 weken lang maar krijg geen enkele respons. Nu geven ze aan dat dit De Geerden 20 5334 LE Velddriel hun adres is. Dit is het mailadres van het bedrijf info@allesmoetweg.shop

Zouden jullie mij hierin kunnen helpen?

31441 13 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 16, 2019 om 12:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

In de voorwaarden kon u zien waar het naar toegestuurd moest worden. Maar hebt u de track &
Trace?

Maar voorverwarmde bodywarmers?

tdmduc
door tdmduc Mar 16, 2019 om 13:32
703 Antwoorden / 2 Vragen

ja.... nooit gezien?

Heel bekend, ook in de motor en sneeuwmobielwereld.

Gaat op accu of via oplaadbare batterijen

Bol

costnix
door costnix Mar 16, 2019 om 16:57
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Daar zit een vewarmingselement in. Sommige hebben een zonnepaneeltje ingebouwd. Serieus.

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 16, 2019 om 12:18
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Uit de algemene voorwaarden geplukt:
Deze webshop wordt mogelijk gemaakt door Annexis International B.V. (Annexis), gevestigd
aan de Dunckellaan 53, 6132 BK te Sittard (Nederland, KvK-nr. NL 59604654, BTW-nr. NL
853565570 B01).
https://allesmoetweg.shop/algemene-voorwaarden/

diumenge
door diumenge - Mar 16, 2019 om 12:20
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Lijkt de zoveelste dropshipper (jouw bestelling doorzetten naar -bijvoorbeeld- China, en die leveren dan direct op jouw adres). Op de Geerden 20 zit de Pakjesfabriek, die handelen zo te zien de (retour) logistiek af. Hou er maar rekening mee dat het lastig gaat worden om je geld terug te krijgen. De rotzooi die ze verkopen kan je zelf voor een fractie van de prijs in China (bijvoorbeeld bij Wish of Aliexpress) bestellen.

Postbus 7096 te Schiedam lijkt een retouradres van Aliexpress te zijn, dus waarschijnlijk komt het pakketje daar vandaan.

Th
door Thijs124 - Mar 16, 2019 om 12:24
289 Antwoorden / Vragen

Ik denk dat alles al weg is. De volgende keer in een stenen winkel of webwinkel die echt bestaat iets kopen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 16, 2019 om 18:44
16774 Antwoorden / 202 Vragen

'Alles moet weg'en men is er dus vanaf. Bij terugzenden zou men opnieuw moeten beginnen omdat dan niet alles weg is. Ik ben mij ervan bewust dat dit een redelijk flauwe reactie is. Zie de al gevene reacties van @SJOPPIE en @DIUMENGE en ook @TIJGER1 en @THIJS124

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 16, 2019 om 18:53
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Er wordt groot ingekocht om veel korting te kunnen geven en alles moet zo vlug mogelijk weg om plaats voor nieuwe spullen te maken.
http://allesmoetweg.shop/winkel/

diumenge
door diumenge Mar 16, 2019 om 19:25
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Welnee, er is helemaal geen voorraad. Het enige wat ze doen is de bestelde spullen in China bestellen en direct laten bezorgen bij de klant, ze leggen er alleen een leuke opslag bovenop.

re
door red1 - Mar 17, 2019 om 08:31
329 Antwoorden / 1 Vragen

Het staat er toch ? ALLES MOET WEG !!!!!!! Dus OOK JE GELD IS WEG !!!

al
door allesmoetweg - Dec 7, 2019 om 15:53
2 Antwoorden / Vragen

Beste,

Wij hebben allesmoetweg in beheer gehad. En wij willen dit graag met u oplossen mocht er inderdaad iets verkeerd zijn gegaan.

U kunt ons bereiken op support@emarketing.freshdesk.com . Wij zullen dan binnen 2 werkdagen reageren.

Ook kunt ons op werkdagen vanaf 10 uur bereiken op 0031202251675

Vermeld dan ook graag even uw ordernummer en e-mail adres zodat wij uw order er bij kunnen zoeken

Alvast dank

Email Support

marita5
door marita5 Dec 7, 2019 om 21:05
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Wat een raffel ( waslijst ) van vage bedrijven zijn aan dit tel.nr gekoppeld . Problemen worden helemaal niet opgelost . Waarom heeft u deze klacht in 2018 niet opgelost ? https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/restpartijen-store/klachten/product-nooit-ontvangen-/details?complaintId=2e405edd-6ca9-4410-8139-dae592d8b73e

al
door allesmoetweg Dec 10, 2019 om 17:02
2 Antwoorden / Vragen

Het nummer is de klantenservicelijn die klantenservice verricht voor vele webshops

En als er problemen of klachten zijn, kan er altijd een e-mail gestuurd worden of gebeld om dit op te lossen.

De klacht is ons pas onlangs onder ogen gekomen. En nog steeds kunnen wij uit de info op deze pagina niet filerteren om welke order/klant het gaat.

We hopen van harte dat deze zich spoedig bij ons meldt.

Groeten

Email Support

edrick3
door edrick3 - Dec 7, 2019 om 15:58
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Nou, zo te zien gaat het wellicht tóch nog in orde komen.
Suc6

Th
door Thijs124 - Dec 7, 2019 om 16:04
289 Antwoorden / Vragen

Na negen maanden nog niet alles weg blijkbaar.
Dan kunnen de andere slachtoffers zich ook melden.

jo
door jorisw - Dec 7, 2019 om 18:05
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Als je bij zo'n soort site iets koopt zal het ongetwijfeld niet zo duur zijn geweest. Het makkelijkste is dan om gewoon je verlies te nemen.

edrick3
door edrick3 Dec 7, 2019 om 18:19
27632 Antwoorden / 85 Vragen

TS schrijft: Nu bijna 100 euro armer.

Th
door Thijs124 Dec 7, 2019 om 21:25
289 Antwoorden / Vragen

En dan zit de rekening voor de douane er nog niet bij.

al
door allesmoetweg - Dec 10, 2019 om 17:05
2 Antwoorden / Vragen

Beste Allen,

We zouden graag deze klacht/dit probleem oplossen. Echter heeft deze persoon zich nog niet bij ons gemeld.

En uit de info op deze pagina kunnen we helaas niet achterhalen om welke order het gaat.

Dus we roepen nogmaals de persoon in kwestie op zich bij ons te melden via support@emarketing.freshdesk.com of 0031202251675

Vermeld dan ook graag even uw ordernummer en e-mail adres zodat wij uw order er bij kunnen zoeken

Alvast dank

Email Support