Ba
door Basjesmike Jan 24, 2020 om 19:30
Winkels & webshops
Amexxi

Ik heb een trouwring besteld bij amexxi maar krijg geen contact niet via email en niet telefonisch. Het is inmiddels 7 weken geleden dat ik betaald heb. Wat kan ik nu doen om of me geld of die ring te krijgen

5107 18 Rapporteer

Topantwoord

Donuts
door Donuts - Jan 24, 2020 om 19:39
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Heeft u onderstaand tel.nr. ook geprobeerd of alleen het 06 nr.? Ik zie op Google dat de winkel in Enschede permanent is gesloten. Webshop is nog actief.

Wilt u meer informatie? U kunt ons bereiken op telefoonnummer
(053) 737 02 90

U kunt ons e-mailen via
info@amexxi.nl

U kunt Amexxi op afspraak bezoeken.

Van Loenshof 34
7511 HH Enschede

Ba
door Basjesmike Jan 24, 2020 om 19:53
2 Antwoorden / 1 Vragen

Dank u wel

tijger1
door tijger1 - Jan 24, 2020 om 19:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U koopt trouwringen via internet? Onbegrijpelijk.

Ba
door Basjesmike Jan 24, 2020 om 19:55
2 Antwoorden / 1 Vragen

Je kan de hele wereld bestellen online maar deze raad ik niet aan ;)

Donuts
door Donuts Jan 24, 2020 om 19:58
1203 Antwoorden / 2 Vragen

@Basjesmike: Zelfs een bruid kun je online bestellen, maar transportkosten zijn nogal prijzig:-))

Ba
door Basjesmike Jan 24, 2020 om 20:03
2 Antwoorden / 1 Vragen

Voor het geld wat ik nu mischien kwijt ben zou ze al op de helft zijn :)

ju
door juliomariner - Jan 24, 2020 om 19:42
1321 Antwoorden / 2 Vragen

Ik ben er bang voor. Maar met alle respect , wie koopt er in hemelsnaam trouwringen op internet?

Ba
door Basjesmike Jan 24, 2020 om 19:56
2 Antwoorden / 1 Vragen

Je moest eens weten hoeveel mensen dat doen

ju
door juliomariner Jan 27, 2020 om 20:41
1321 Antwoorden / 2 Vragen

Blijkbaar niet genoeg anders was de zaak niet gesloten

Ba
door Basjesmike - Jan 24, 2020 om 19:44
2 Antwoorden / 1 Vragen

Dank u GRASPOLLEN maar ook dat al geprobeerd. Telefoon gaat wel over maar word niks mee gedaan. Naar het 06 nummer ook een appje gestuurd dat is wel gelezen en ook daar geen bericht op.

tenormin
door tenormin - Jan 24, 2020 om 19:45
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Het is uiteraard niet aan mij, maar een trouwring op een website kopen? Het lijkt me dat ik iedere dag in snel tempo ouder word en sommige dingen echt niet meer begrijp. Nog even en men kan per app gewoon thuis trouwen en de gasten kijken mee op hun tablet of Iphone. ☺

tijger1
door tijger1 Jan 24, 2020 om 19:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wel zo rustig.

ne
door neodutchio Jan 24, 2020 om 20:39
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Dat is geen toekomst meer hoor. Zo heb ik het huwelijk van middelbareschoolvriendin kunnen volgen. Zij met haar aanstaande en 2 getuigen in Las Vegas en alle gasten op hun eigen bank met een laptop/tablet. Gelukkig geen feest achteraf, lijkt mij zo lastig dansen met een laptop die aan de lader ligt.

tenormin
door tenormin Jan 24, 2020 om 21:34
16823 Antwoorden / 108 Vragen

@neodutchio, ik ben in Las Vegas ook "getrouwd" in 2016, haha, ook met twee getuigen. Is bij hen kennelijk wel serieus geweest: niet bij mij en mijn vriend. Zou wel gek zijn geweest, had ik niets meer in Nederland gehad. Wat ik bedoel met het vreemd vinden om een trouwring op het web te kopen: ben kennelijk te ouderwets en, still at my age, te romantisch om zoiets te doen. Maar goed, wie ben ik.

Ba
door Basjesmike - Jan 24, 2020 om 19:46
2 Antwoorden / 1 Vragen

Top goed antwoord op een vraag overigens is het er maar 1 toen wij gingen trouwen hebben ze het wel geleverd dat is nu al wat jaartjes geleden en dat was wel goed

Topantwoord

diumenge
door diumenge - Jan 24, 2020 om 19:48
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Zie deze link voor een mogelijk alternatief e-mail adres: https://www.sidn.nl/whois/?q=amexxi.nl

tenormin
door tenormin Jan 24, 2020 om 19:52
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Is it me or is the link? Don't see anything. ;-)) D.w.z. er komt wel wat maar....

Ba
door Basjesmike Jan 24, 2020 om 19:53
2 Antwoorden / 1 Vragen

Dank u wel

diumenge
door diumenge Jan 24, 2020 om 19:57
11969 Antwoorden / 15 Vragen

@Tenormin, er moet na een klik op de link op 'toon mij de gegevens." worden geklikt, dan een 'vinkje' zetten bij "Ik ga akkoord met de voorwaarden." en tot slot op "Toon gegevens" klikken.

Donuts
door Donuts - Jan 24, 2020 om 19:56
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Heeft u toevallig met een creditcard betaald? In dat geval zou u een verzoek tot terug betaling kunnen doen bij uw bank.

Ba
door Basjesmike Jan 24, 2020 om 20:00
2 Antwoorden / 1 Vragen

Helaas niet met creditcard.
Volgens de bank valt er niks meer aan te doen behalve aangifte.

ne
door neodutchio Jan 24, 2020 om 20:41
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Voor niet leveren kan je niet altijd aangifte doen. Alleen als er opzet in het spel is. Maar ja, dat zal eerst bewezen worden.

Donuts
door Donuts - Jan 24, 2020 om 20:24
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Op het op hun site staande adres lijkt nu deze shop te zitten https://www.eternal-beauties.nl/contact
U
 zou ze kunnen bellen met de vraag of zij wat weten over de vorige huurder. Er zitten meer winkels die u ook zou kunnen contacten.

Bij het KvK staan ze ingeschreven op het adres Remmertlanden 11, 7542 CX Enschede.

marita5
door marita5 - Jan 24, 2020 om 20:24
11507 Antwoorden / 15 Vragen
panter22
door panter22 - Jan 24, 2020 om 20:25
6599 Antwoorden / Vragen

Kennelijk is de eigenaar net verhuisd.
Kijk eens hier:
https://www.detelefoongids.nl/amexxi/exd-00071748/5-1/?sn=EXD-00071748
In de algemene voorwaarden weer een ander adres:
https://www.amexxi.nl/media/pdf/Algemene_voorwaarden_Amexxi.pdf

mo
door mof - Jan 27, 2020 om 12:31
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Bent u al eens langs geweest? Adres op KvK opvragen. Als ze niet reageren kunt u ook de geschillencommissie webwinkels proberen, en daarna de rechter.

gerbera
door gerbera - Jan 27, 2020 om 12:54
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Hun winkel (studio) blijkt gesloten te zijn en alleen op afspraak te bezoeken. Maar ja als je al geen afspraak kunt maken is er een probleem. Stuur ze een aangetekende brief met de vermelding dat u binnen een bepaalde periode of de ring ontvangt of uw geld op uw rekening heeft. Wordt ook daar niet op gereageerd zou u langs kunnen gaan bij het juridischloket in uw woonplaats. Mogelijk kunnen zij u dan verder helpen. Zo nodig kunt u ook aangifte doen.

Te
door TeleurgesteldPersoon - Feb 19, 2020 om 20:25
1 Antwoorden / Vragen

Hi Basjesmike,

Ik heb exact hetzelfde probleem met Amexxi. Ik heb haar wel kunnen bereiken via WhatsApp.

Het heeft bijna 10 weken geduurd voordat ze uberhaupt heeft vernomen dat ik een bestelling bij haar had geplaatst...

Ze geeft aan dat ze niet doet aan retourneren, omdat de ringen maatwerk zijn. Ik heb de ringen niet laten graveren, maar het feit dat er een maat geselecteerd is volgens haar maatwerk. Dit is niet conform wat is omschreven in de wet "Kopen op afstand".

Ik heb een melding gemaakt bij de ACM en ik ga een procedure starten tegen Amexxi.