Ricardo
door Ricardo Aug 28, 2019 om 09:33
Winkels & webshops

Bambino kinderkleding

Ik heb vorige week woensdag op internet een paar slippers besteld voor mijn zoontje. Op de site van bambino kinderkleding.
Na betaling kreeg ik gelijk een bevestigings mail over de betaling en dat ze de bestelling gingen verwerken. Echter na een week heb ik nog steeds geen mail gekregen dat het pakketje is verstuurd. Ik ben via facebook aan een telefoon nummer gekomen. Dat nummer heb ik gebeld maar kreeg geen gehoor. Mijn vraag is wat ik het beste kan doen hier aan? Moet ik afwachten
of iets anders? Mvg ricardo

1380 11 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Aug 28, 2019 om 09:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Op hun site staat toch een telefoonnummer in Belgie? Maar ook algehele leegverkoop.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 28, 2019 om 09:49
16830 Antwoorden / 202 Vragen

Helaas geldt ook hier dat 'geduld een schone zaak is'. In België is nog sprake van schoolvakantie en mogelijk zijn er ook andere redenen waarom men nog niet nader heeft bericht. Was er in de eerste melding een termijn van levering toegezegd? Jammer dat u al betaald heeft! Een redelijk advies is steed: eerst ontvangen en eerst dan betalen maar dat is voor u mosterd na de maaltijd.
Er komen vaker meldingen / vrage voorbij op deze site dat levering soms langer duurt dan is verwacht.
Net als in een stene winkel kan er bij verkoop on-line ook sprake zijn van tijdelijk niet leverbaar.

ne
door neodutchio - Aug 28, 2019 om 09:49
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Tijdens openingsuren dan even naar de winkel bellen.

Ricardo
door Ricardo - Aug 28, 2019 om 09:55
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ja klopt ze zitten in belgië.
het telefoonnummer heb ik al vaak geprobeerd, gaat wel over maar verder geen gehoor.

dan wacht ik het misschien nog wel even af.

tdmduc
door tdmduc - Aug 28, 2019 om 10:52
703 Antwoorden / 2 Vragen

...het is daar vakantie......rustig aan.

Ricardo
door Ricardo - Aug 28, 2019 om 11:21
2 Antwoorden / 1 Vragen

Op google staat permanent gesloten.

aurora1
door aurora1 - Aug 28, 2019 om 12:38
15645 Antwoorden / 6 Vragen

O.t.: ik zou die babyfoto maar liever snel  verwijderen voordat er misbruik van gemaakt kan worden en tot in lengte der dagen op internet blijft staan.

Th
door Thijs124 - Aug 28, 2019 om 19:00
289 Antwoorden / Vragen

Ga maar naar een winkel. Meteen meenemen is altijd beter als onbekenden geld te sturen.