Bankstel is niet zoals die in de winkel stond
Hallo kan ik mijn geld terug krijgen als de bank niet voldoet zoals die in de winkel stond hij zit heel hard krassen op de bank poten komen aan de achterzijde niet aan de grond zodra je gaat zitten klappen de poten pas op de grond de hoek van de bank is niet haaks maar scheef en de naden op het zit vlak staan heel ver uit elkaar dit alles is in de winkel niet te zien aan de bank en zit die lekker zacht
Topantwoord
En waar hebt u dat gekocht?
Bij budgethomestore bank kost 900 euro hebben we pas binnen gekregen en ziet al uit alsof die 10 jaar staat
Weet u zeker dat uw vloer niet gewoon scheef is? Wat bedoelt u met "krassen op de bank", waar dan precies? En inderdaad, waar is deze gekocht en wat zegt de verkoper?
De vloer is niet scheef en de krassen zitten op het rugvlak de verkopers zeggen gewoon dat ligt niet bij ons dat ligt aan de leverancier
Leuk voor de verkoper die mag zijn geld terug halen bij de leverancier maar u heeft daar niets mee te maken.
U moet wel de verkoper de mogelijkheid geven om de bank te repareren binnen een normale tijd laten we zeggen 3 weken.
Mocht dat niet lukken dan kan u of de koop ontbinden of een andere bank eisen welke wel in orde is.
https://www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-geld-terug/gekocht-maar-niet-tevreden/anders-dan-verwacht
Hallo Robin,
Breng die bank terug.
Gewoon even achterin de auto. Vervolgens sturen ze de klant bij de winkel weer terug en heb je je 2x vertild, 2x gereden en nog geen geld terug.
Dankjewel hier heb ik tenminste wat aan ik ga nog 1 keer contact leggen via mail en telefonisch
Heb je al schriftelijk een klacht ingediend?
Artikel 16 - Klachtenregeling
1. De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
3. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
4. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
https://www.budgethomestore.nl/algemene-voorwaarden
Ja heb ik ook al gedaan de dag nadat de bank binnen was gekomen
En kreeg je toen schriftelijk te horen dat het aan de leverancier ligt?
Behalve consuwijzer, kun je ook nog eens info vragen aan het juridisch loket:
https://www.juridischloket.nl/
Niet toevallig gekocht in Nijmegen. CBW erkend:
https://www.cbw-erkend.nl/bedrijven/Budget-Homestore-XXL-Nijmegen-NIJMEGEN
Poten niet op de grond : is de bank wel goed in elkaar gehaakt ?
Hard zitten : het zitcomfort mag in het begin iets harder zijn, dat moet later na gebruik beter worden.
Naden kunnen door gebruik wat uit elkaar gaan staan. Vaak zetten mensen hun hakken in de naad wanneer ze in de hoek zitten.
Maar : is er al iemand bij u geweest om even te kijken ? U roept wel erg snel om de bank terug te doen. Dat helpt meestal niet op een probleem opgelost te krijgen. Zonder medewerking zal u niet ver komen denk ik.
Vaak zetten mensen hun hakken in de naad wanneer ze in de hoek zitten. kan je dat misschien even uitleggen !
Ja beetje raar de hakken in de naad zetten ben geen ballerina die zich de benen in de nek kan leggen
Topantwoord
Het ziet allemaal wat slordig uit, naden niet overal gelijk, lijkt of die tussen de rugkussens gelijkmatiger zijn.
Wanneer de bank in de winkel beter afgewerkt is, mag u dat voor uw nieuwe bank ook verlangen.
Een nieuwe bank zal in het begin wat harder zitten maar geen idee of de vulling wel gelijk is aan die in de winkel.
Zou best eens zo'n geweldige S&S bank kunnen zijn, zo te lezen. Klopt dit?
Bij budgethomestore bank kost 900 euro hebben we pas binnen gekregen en ziet al uit alsof die 10 jaar staat
U betaalt voor en goede bank. Als de geleverde bank niet goed is, kwalitatief dan, dan mag u de verkoper aanspreken. Die moet dan de zaak herstellen, danwel een vervangend product aanbieden of u uw geld terugbetalen.
u hoeft deze gebreken niet te accepteren. Ervanuitgaande dat uw vloer bijv wel voldoende vlak is, natuurlijk, anders komen de poten om een andere reden niet op de grond.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Is kleur van de hout lak of beits bepalend voor levensduur buiten?
Ik hoorde van iemand dat donkere kleuren minder lang mee gaan en barstnin ezon.Klopt dat? Wij overwgen voor zwart te gaan. Lees meer
Parfum over datum
Recent heb ik wat gekocht op parfumerie en ik vond de geur niet lekker ruiken, ik dacht aan over datum. Nadat ik met de klantenservice van deze webshop contact had opgenomen vertelde ze me over de site checkfresh waar je aan de hand van batch codes kunt zien wanneer de productiedatum is van deze parfum. Weten jullie of deze site betrouwbaar is om te kunnen zien wanneer een parfum is gemaakt? ... Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer