YV
door YVerhoeven May 11, 2017 om 09:29
Winkels & webshops

Bankstel Meubeloutlet Helmond/Tegelen gekocht maar geen levering

Wij hebben 29-01 jl een bankstel gekocht bij Meubeloutlet Helmond en Tegelen. 3-2 hebben we 1000€ aanbetaald. Tijdens de bestelling in de winkel zelf zeiden ze dat alles compleet betaald is we 1-2 dagen later het bankstel al zouden krijgen. 3-4 hebben we zoals afgesproken het restbedrag van 745€ overgemaakt. Dit was voor het bankstel incl levering. Die dag hebben we ook met het Meubeloutlet Helmond gebeld. Hier gaf de medewerkster aan dat de planner in de weeen ligt en dat ze ons dinsdag terug zou bellen. Dinsdag gewacht maar niet teruggebeld. Woensdag heeft m'n man weer daar opgebeld en gaf diezelfde medewerkster aan dat ze nu meteen ging bellen en ons terug zou bellen. Na een hele tijd nogsteeds niets gehoord dus heeft m'n man weer zelf opgebeld. Ze kon niemand bereiken en zou ons terugbellen als ze iemand gesproken had. Donderdag niets gehoord en vrijdag later op de dag hebben wij zelf maar weer opgebeld. Toen kregen we er een man aan die niets van ons wist en zei waarom wij niet in Tegelen opbelden want daar zat de planner. Ineens kregen we de bazin aan de tel en die zei dat ze niet wist waar ons bankstel was. Ook zei ze jullie hebben toch het showroommodel? Nee!!! Wij hebben het spiegelbeeld! Ook zei ze de planner was met de auto door de keuring gemoeten die week enz. Wij dachten we bellen eens zelf in Tegelen op. Dus gedaan... kregen we een medewerkster eraan die aangaf dat ze na ging vragen en ons terug zou bellen. 5min voor sluitingstijd niets gehoord dus weer zelf teruggebeld. Ze zei de planner is net weg maar is er zaterdag vanaf 10 uur weer. Zaterdag half elf wij weer opgebeld kregen we de planner eraan... de planner was een MAN!!!huh? De planner lag toch in de weeen? De planner is de hele tijd niet door Helmond opgebeld hij wist van niets. Ook zei hij dat Helmond zoiets wel vaker zei en deed. Hij zou erachteraan gaan en ons meteen terugbellen. Na een uur hebben we weer opgebeld zei hij hij had nog niemand gesproken maar als hij iemand zou spreken belt hij ons terug. Iets later belde hij inderdaad terug en zei dat het bankstel in Helmond stond en hij nu op de planning had gezet voor dinsdag om van Helmond naar Tegelen en dan door naar ons te brengen. Wij blij... dus ons eigen bankstel
weggedaan zodat er meteen plaats zou zijn. Dinsdag rond de middag belde ik op om te vragen hoe laat ze zouden komen. Zei de planner hij zou meteen met de chauffeur bellen en vragen. Iets later belde hij terug en zei dat ze die dinsdag niet zouden leveren. Toen ik aangaf dat ik niets meer had om op te zitten zei hij dat hij zou kijken wat hij kon doen en zou terug bellen. 15min voor sluitingstijd belde m'n man weer op. De planner gaf aan woensdag na 17:00 te komen. Toen m'n man vroeg of het niet eerder kon zei de planner dat hij toen naar de loods ging en ons terug zou bellen. Niet gebeurd. Woensdagochtend mijn man weer opgebeld zei de planner het bankstel staat in Tegelen maar er rijd geen vrachtwagen onze kant op. Als er een keer een vrachtwagen onze richting op zou moeten zouden ze het bankstel komen brengen. Mijn man werd er boos om en zei het ook waarop de planner ook boos werd en de hoorn erop gooide. Ik heb toen vanalles geregeld en wilde zelf het bankstel ophalen. Dus belde de planner op en vroeg of ik het op kon halen. Hij zei dat hij zou navragen en terug zou bellen. Wat later nogsteeds niet teruggebeld dus heb ik weer opgebeld. Hij zei haal je bankstel maar in Vlaardingen op daar staat hij. Toen ik vroeg Huh hij zou toch in Tegelen staan zei de planner: Tegelen hoe wat waar zoek het uit en gooide de hoorn erop. Die woensdag heb ik zoals besproken met de consumentenbond een aangetekende brief verstuurd en hun een week de tijd gaven om alsnog te leveren anders zou ik het contract ontbinden omdat hun hun levering niet na kwamen. Deze is donderdag en vrijdag aangeboden maar niet aangenomen. Deze lag toen nog ruim 14 dagen op het postkantoor voordat het teruggestuurd is naar ons. Donderdagavond kreeg mijn man een telefoontje van de broer (wat nu de man blijkt te zijn) van de eigenaresse. Deze bedreigde ons omdat wij een slechte recensie op Google hadden gezet. Wij moesten deze verwijderen. Toen zei mijn man ik wil het best verwijderen als alles opgelost is. Toen werd hij boos en zei we kregen geen bankstel meer en we zouden van hun advocaat horen. Naderhand kregen we nog een whatsapp van deze man waarin stond dat wij iedere dag dat wij die slechte recensie op Google zouden laten staat 500€ aan hun moesten betalen ivm smaad en laster. Hebben toen onze rechtsbijstand ingeschakeld. Deze heeft n.a.v. een Whatsappje die wij 21-4 kregen van de broer/man van de eigenaresse waarin stond dat ze in de week van 24-4 het bankstel wilden komen leveren, opgebeld. Eerst de filialen maar deze waren nergens toe bereid. Ze kenden ons zogenaamd niet en wij reageerden niet enz. Toen de rechtsbijstand de broer/man opbelde gaf deze aan dat ze die week niet konden leveren en de week erop ook niet en dat ze niet weten wanneer wel. Hierop belde de rechtsbijstand ons op en zei dat ze overging tot ontbinding van het contract. Hierop kreeg ze een reactie dat ze daar niet mee akkoord gaan want immers kunnen ze juridisch gezien ten allen tijden leveren. Ook dat ze al verschillende afspraken omtrent levering met ons wilden maken maar wij waren nooit akkoord. Ook gaven ze aan dat ze nooit hebben gezegd dat ze in de week van 24-4 niet konden leveren. Dit zeiden ze tegen de vrouw van de rechtsbijstand zelf!!!!! Nu wilden we hun toch nog een kans geven om echt eindelijk tot levering over te gaan. Is vorige week een email naar hun advocaat gestuurd. Deze heeft tot op heden ook niets laten weten. Ik snap niet waarom alles zo langzaam gaat. Iedereen merkt dat hun liegen en bedriegen maar moet gewoon toe kijken.
Wij zitten nu ca 1,5 maand op 2 matrassen op de grond. Mijn man is sinds 2009 aantoonbaar rugpatient en dit is zo geen doen. Wat kunnen wij nog allemaal doen? Nu lijkt het erop alsof de wederpartij meer rechten heeft als wij. Heb naderhand meer klachten over dit bedrijf gevonden zoals op radar, klachten.nl enz. Ik heb er jammer genoeg niet van te voren naar gekeken... dit zal zo snel niet meer gebeuren.

12658 26 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - May 11, 2017 om 09:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U hebt uw rechtbijstand ingeschakeld, heel verstandig, maar dus verder zinloos dat hele onleesbare verhaal hier neer te zetten.

Tip. Voortaan nooit meer zoveel aanbetalen.

marita5
door marita5 - May 11, 2017 om 09:45
11512 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo YverHoeven ,

Laat de rechtsbijstand dit oplossen , daar zijn ze voor .
I.v.m een reorganisatie is de zaak in Helmond gesloten , klik op de rode regel .

http://meubeloutlethelmond.nl/

Cookies
door Cookies - May 11, 2017 om 09:46
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Grappig, ze schrijven hun eigen recensie. Super betrouwbaar bedrijf, not.

Super winkel! Enige tijd geleden mijn bankstel gekocht. Tijdens deze koop ook gezien dat ze complete woonkamersets hadden. Hiervoor afgelopen week teruggekomen en geslaagd met de koop van een complete woonkamer. Nogmaals bedankt voor de goede service en natuurlijk de snelle levering!

En toen nog even dunnetjes over gedaan.;-))

4 maanden geleden
prachtige meubelen voor betaalbare prijzen kwaliteit hoeft niet duur te zijn bankstellen loungebanken leefhoeken boxsprings matrassen complete slaapkamers eethoeken eetkamers goede info kortom meubeloutlet helmond een bezoekje waard markt 41 helmond naast c&a

YV
door YVerhoeven May 11, 2017 om 12:29
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ja inderdaad. Dat is de bazin zelf!

ge
door gewicht - May 11, 2017 om 09:47
170 Antwoorden / 1 Vragen

Als een winkel een hoge aanbetaling vraagt terwijl het over een paar dagen al geleverd kan worden. Gaan er dan geen alarmlampjes branden ?

YV
door YVerhoeven May 11, 2017 om 12:40
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ze hadden het op voorraad werd verteld dus waarom zou er dan een lampje branden?

costnix
door costnix May 11, 2017 om 13:48
2874 Antwoorden / 1 Vragen

U had maar een heel klein bedrag moeten aanbetalen en de rest bij levering na grondige controle van het bankstel.

Jo
door Jolanjolan Sep 6, 2017 om 10:31
2 Antwoorden / Vragen

Ook al doe je een kleine aanbetaling.. het is en blijft JOUW geld.. als je wil annuleren dan heb je daar recht op en moet dat kunnen. Ook dat kleine bedrag moet je gwn terug krijgen!!

Cookies
door Cookies - May 11, 2017 om 09:54
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je hebt rechtsbijstand er op gezet, laat die hun werk doen.

En laat je niet bang maken over dat plaatsen van je - terecht - negatieve recensie, ze hebben geen poot om op te staan. Dat een bedrijf je probeert te intimideren, zegt al genoeg met wat voor ONBETROUWBAAR bedrijf je te maken hebt.

Ik zal nog even met je mee doen: Mensen doen er naar mijn onbescheiden mening, verstandig aan NIETS te kopen bij Meubeloutlet Tegelen.

YV
door YVerhoeven May 11, 2017 om 12:41
1 Antwoorden / 1 Vragen

Hahahaha die is goed dankjewel haha

hansje klein
door hansje klein - May 11, 2017 om 09:59
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Lang verhaal ...

korte metten via de rechtsbijstand, maar u zult toch nog even op de matrassen moeten blijven zitten in afwachting van de uitkomst: een levering òf een stornering/ontbinding om te voorkomen, dat u straks op twee banken moet zitten.

ha
door halex - May 11, 2017 om 12:21
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Uw man is rugpatiënt en u gooit uw oude bank weg voordat de nieuwe is geleverd terwijl u al problemen had met dit bedrijf. Wat vindt u daar nu zelf van?

YV
door YVerhoeven May 11, 2017 om 12:30
1 Antwoorden / 1 Vragen

Het bankstel is 1 dag ervoor weggegaan. Die avond hebben we in bed tv gekeken. Voor 1 nacht gaat dat goed, niet wetende dat ze helemaal niet leveren

ha
door halex May 11, 2017 om 13:04
1374 Antwoorden / 4 Vragen

En dat is natuurlijk volkomen logisch als je al problemen met de levering hebt. Het kan aan mij liggen, maar dit deel van uw verhaal vind ik volkomen ongeloofwaardig.

YV
door YVerhoeven May 11, 2017 om 14:06
1 Antwoorden / 1 Vragen

Dan kom maar eens hier gezellig op "ons bankstel" zitten! Wat is hier ongeloofwaardig aan?

ha
door halex May 11, 2017 om 14:28
1374 Antwoorden / 4 Vragen

U had al meerdere problemen met de levering. Uw man is rugpatient en heeft een bank nodig. U gooit uw oude bank weg voordat de nieuwe er is. Een normaal denkend mens doet dat niet.

YV
door YVerhoeven May 11, 2017 om 14:54
1 Antwoorden / 1 Vragen

Er was geen definitieve datum bekend dat ze zouden komen. Er werd steeds gezegd dat de planner niet te bereiken was. Toen we deze zelf hadden gesproken en deze ook daadwerkelijk terug had gebeld enz geloofden we hem dat ze dinsdag zouden leveren. Had dit nooit niet verwacht. Mijn man heeft inderdaad een bankstel nodig maar waar is het probleem om 1 avond in bed te verbrengen?
Er zijn genoeg mensen die hun bankstel weg doen voor de levering. Ik wist immers niet waar ik het bankstel dan neer had moeten zetten en zo konden we even goed poetsen en meteen alles op z'n plaats zetten.

di
door dickster May 12, 2017 om 13:49
69 Antwoorden / 2 Vragen

@halex: misschien woon jij in een kasteel maar "normale mensen" hebben geen ruimte in hun huis voor 2 banken. Als er een concrete leverdatum is lijkt het wegoden van de oude bank me dus ook volkomen logisch. Bij veel bedrijven staat in de leveringsvoorwaarden dat het oude product van z'n plek moet zijn zodat het nieuwe geplaatst kan worden omdat ze het anders gewoon over de eerste drempel neer mogen zetten. Ik kan mij voorstellen dat een man met rugklachten liever heeft dat de bank geplaatst wordt, ze hebben daarvoor al een oude bank moeten wegtillen. Als ik het verhaal lees was er idd eerst geen sprake van een leverdatum, daarna wel dus dat je dan van die datum wel uitgaat snap ik en lijkt me ook logisch.

edrick3
door edrick3 - May 11, 2017 om 13:15
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Dit zeiden ze tegen de vrouw van de rechtsbijstand zelf!!!!!
Dan zou ik je rechtsbijstand maar eens achter de vodden gaan zitten.
Die moeten e.e.a. oplossen.
Op dit forum kunnen we niets voor je doen.

R2
door R2C - May 23, 2017 om 08:13
1 Antwoorden / Vragen

Zou u contact met mij op willen nemen. Ik zit met hetzelfde probleem als jullie.
Misschien staan we samen sterker.
Mijn email is info@ready2compete.com

YV
door YVerhoeven May 23, 2017 om 14:02
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb u een email gestuurd

Jo
door Jolanjolan Sep 6, 2017 om 10:36
2 Antwoorden / Vragen

Ik heb u ook een mail gestuurd...

newmikey
door newmikey - May 23, 2017 om 15:54
830 Antwoorden / 0 Vragen

Onleesbare woordenbrij maar de essentie is dat u veel te veel heeft aanbetaald, eigenlijk alles al heeft betaald vóór levering en dat het bedrijf foetsie is. Duur leermomentje zal dat zijn. Of u ooit nog één pootje van één enkele bank terugziet is maar de vraag, het geld bent u kwijt. Wetswinkel kan u hooguit in de rij van schuldeisers krijgen.

yk
door ykrijnen - Jun 30, 2017 om 15:15
1 Antwoorden / Vragen

hallo

ook ik ben opgelicht door deze zaak ook ik heb een advocaat in de hand genomen en binnen kort komt deze zaak voor.

neem even contact met mij op misschien kunnen we wat voor elkaar betekenen

ysmn_x@live.nl

mvg

Jo
door Jolanjolan Sep 4, 2017 om 18:37
2 Antwoorden / Vragen

Ik ook.. misschien kunnen we elkaar helpen

YV
door YVerhoeven Sep 4, 2017 om 21:51
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb je ook een email gestuurd!

Jo
door Jolanjolan - Sep 4, 2017 om 18:36
2 Antwoorden / Vragen

Hallo,

Ik vroeg me af of deze situatie al is opgelost.. ik heb namelijk een soortgelijk probleem met dit bedrijf !!

YV
door YVerhoeven Sep 4, 2017 om 21:47
1 Antwoorden / 1 Vragen

Hoi hoi
de rechtsbijstand heeft hun nu gedagvaard en eigenlijk was vorige week de zitting. We weten alleen niet of hun uitstel hebben aangevraagd... wat is er bij jullie gebeurd?

Jo
door Jolanjolan Sep 6, 2017 om 10:26
2 Antwoorden / Vragen

Sorry had deze reactie even over het hoofd gezien.. ik had een kinderbed besteld en de helft aanbetaald... om dat ik niets meer hoorde, zij de telefoon niet meer opnamen of reageerde op mijn mails, heb ik de bestelling geannuleerd. Echter zegt die eigenaar dat ik mn geld niet terug krijg terwijl ik recht heb op annuleren... afgelopen maandag heeft politie gebeld met de eigenaresse en zij wilde dit met mij zelf oplossen. Afgesproken was dat ze me dinsdag zou bellen, maar u raadt het al.... ik ben natuurlijk niet terug gebeld. Ik ben hier nu ook al 4 weken verder en heb een incassobureau ingeschakeld. Zij vroegen aan mij of er meer mensen zijn die hun geld terug willen om dit te kunnen bundelen.. vandaar dat ik reageer op uw klacht... ik wil u vragen of u dit ook bij een incasso bureau neer wil leggen??

Alvast dank.
Mvgr Jolanda

Jo
door Jolanjolan - Sep 6, 2017 om 10:21
2 Antwoorden / Vragen

Hallo, ik.wil graag met u in contact komen hierover... ik heb namelijk ook een zaak lopen tegen ze en wellicht kan ik u helpen en nu mij.. kunt u mij een mail sturen naar japm.voets@gmail.com
Alvast dank.

YV
door YVerhoeven Sep 6, 2017 om 10:32
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik schrijf u nu meteen een email!

pe
door petjedunb - Mar 24, 2018 om 18:01
1 Antwoorden / Vragen

[edit redactie,  bijdrage verwijderd ivm misbruik Kassa-forum]

getty
door getty Mar 24, 2018 om 18:04
4179 Antwoorden / 10 Vragen

En hoeveel krijgt u hiervoor?

tijger1
door tijger1 Mar 24, 2018 om 18:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@petje

U moest u werkelijk schamen om dat verhaaltje hier neer te zetten.

ne
door neodutchio Mar 24, 2018 om 18:47
5149 Antwoorden / 12 Vragen

Die hoekbank is neergezet in de showroom en uw vrienden blijken collegae te zijn?

YV
door YVerhoeven Mar 24, 2018 om 19:45
1 Antwoorden / 1 Vragen

Dit is indd vermoedelijk de eigenaar zelf. Deze is al enkele weken bezig om dit topic te laten verwijderen.

hutch
door hutch Mar 25, 2018 om 15:14
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Dezelfde schrijfwijze / opmaak als de schrijver hier onder, beide 'beste mensen' komen uit Deurne en beiden hebben zich dit weekend geregistreerd. Uiteraard zal dat alles puur 'toeval' zijn en hebben zij verder (dan het zakelijke) helemaal niets met dit bedrijfje te maken..... of??

En van beiden zal dit wel de enige reactie blijven.....

YV
door YVerhoeven Apr 13, 2018 om 18:20
1 Antwoorden / 1 Vragen

Yess zijn vandaag dmv het vonnis in ons gelijk gesteld en moet het Meubeloutlet Brabant ons het geld terugbetalen incl de rente vanaf vorig jaar April tot de dag van uitbetaling! Ben ik blij met deze uitspraak. Nu kunnen we het hoofdstuk na ruim een jaar eindelijk achter ons laten!

jo
door josesaskiavandersteijn@gmail.com - Mar 25, 2018 om 13:20
1 Antwoorden / Vragen

[edit redactie, bijdrage verwijderd ivm misbruik Kassa-forum]

getty
door getty Mar 25, 2018 om 14:20
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Zelfde manier van schrijven als reactie hierboven. Toevallig hoor. Houdt toch op. Ga eerst als bedrijf eens goed je werk doen, dan volgende de echte goede reviews vanzelf. Heeft u bovengenoemde klachten al opgelost, vast niet.

getty
door getty Mar 25, 2018 om 14:31
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Ook vrij dom om dit hier zo te plaatsen. Op deze manier wordt er juist weer (negatief) aandacht aan uw bedrijf besteed......

YV
door YVerhoeven Mar 26, 2018 om 15:10
1 Antwoorden / 1 Vragen

Getty
het bankstel is inderdaad tot heden (al bijna 15maanden verder!!!) nogsteeds geen levering mogen ontvangen noch ons geld terug. Ze blijven beweren dat wij liegen. Bij interesse is alles in te zien!
het Meubeloutlet wil nu duizenden euro’s van ons hebben ivm deze VRAAG...

jo
door jorisw - Mar 25, 2018 om 13:46
4340 Antwoorden / 1 Vragen

[off topic] Als ik al die klachten over meubelwinkels zie ben ik zo blij dat ik bijna alles bij IKEA (en andere zaken waar je het direct mee kunt nemen) koop. Is het er niet, dan betaal je niks. Is het er wel, dan betaal en staat het 's avonds thuis. En kwalitatief doet het ook niet meer onder voor de zogenaamde gerenommeerde zaken en merken.

Topantwoord

marita5
door marita5 - Mar 26, 2018 om 15:23
11512 Antwoorden / 15 Vragen

@YVerhoeven ,

Dan vraag ik me af , wat de rechtsbijstand heeft gedaan , als u na 15 maanden nog geen bankstel heeft / of geld terug .

DOOR YVERHOEVEN 26 MRT. 2018 OM 15:10
ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

Getty
het bankstel is inderdaad tot heden (al bijna 15maanden verder!!!) nogsteeds geen levering mogen ontvangen noch ons geld terug. Ze blijven beweren dat wij liegen. Bij interesse is alles in te zien!
het Meubeloutlet wil nu duizenden euro’s van ons hebben ivm deze VRAAG...

YV
door YVerhoeven Mar 26, 2018 om 15:50
1 Antwoorden / 1 Vragen

We zijn via de rechtbank bezig. Steeds moeten we op leugens van de tegenpartij reageren en komt er steeds weer minimaal 1 maand tijd hiervoor en rekt het maar verder en verder. In het begin hebben wij de tegenpartij heel vaak de kans gegeven alsnog te mogen leveren maar stonden nooit hier voor de deur! Allemaal mooie praatjes maar nooit daden!
Maar kan als u het niet gelooft alles bewijzen. Er zijn veel meer gedupeerden door dit bedrijf en al meerderen zijn via gerecht tegen hun gegaan. Sommige ook al gewonnen.

marita5
door marita5 Mar 26, 2018 om 15:55
11512 Antwoorden / 15 Vragen

@YVerhoeven , dat er meerdere klachten zijn , heb ik gelezen .De reacties van de eigenaar is onprofessioneel / onbeschoft en asociaal .
Zeer laag aan de grond . hopelijk wint u de rechtszaak , veel succes , de aanhouder wint .

YV
door YVerhoeven Mar 26, 2018 om 18:47
1 Antwoorden / 1 Vragen

Dankjewel lief van je!

Topantwoord

tenormin
door tenormin - Mar 26, 2018 om 15:36
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Wat een schande dat Outletmeubelen hier over zichzelf positieve reviews gaan schrijven. En dat na bijna een jaar. Kan ook kloppen dat ze jaren mensen aan het lijntje houden. En de gedupeerden nu geld gaan afpersen: dat ze juist deze toko geld schuldig zouden zijn. Je moet het lef maar hebben. Niet te geloven.

marita5
door marita5 Mar 26, 2018 om 15:43
11512 Antwoorden / 15 Vragen

@tenormin, dat nog niet alleen , als ik op Google lees welke reacties de eigenaar geeft , zakt mijn broek af , zeer dreigend en asociaal .

YV
door YVerhoeven Mar 26, 2018 om 15:55
1 Antwoorden / 1 Vragen

Indd en zo reageert de eigenaar ook tegen ons!!! Wij hebben ons revieuw op Google verwijderd maar kregen daarop ook als antwoord dat wij liegen en dat wij nooit bij hun wat besteld hebben...

marita5
door marita5 Mar 26, 2018 om 16:00
11512 Antwoorden / 15 Vragen

@YVerhoeven , hoe kunnen ze nu zeggen dat u niks besteld heeft ? u heeft toch een aanbetaling gedaan van € 1000,-

YV
door YVerhoeven Mar 26, 2018 om 18:47
1 Antwoorden / 1 Vragen

We hebben het bankstel compleet 1745€ Vooraf betaald. En heb de bestelbon en de bankafschriften maarja. Ze blijven maar roepen tegen andere mensen. Dat mensen dan wegblijven ligt niet aan onze recensie maar aan hun eigen gedrag

mathijs_b
door mathijs_b - Mar 26, 2018 om 16:03
641 Antwoorden / 77 Vragen

Wat een epistel... wie gaat dat lezen?

Liever even het probleem in 2 of 3 korte zinnen.

marita5
door marita5 Mar 26, 2018 om 16:10
11512 Antwoorden / 15 Vragen

@Mathijs-B , U bent niet verplicht om dit topic te lezen , u kunt doorscrollen .

Topantwoord

hutch
door hutch - Mar 26, 2018 om 16:06
4515 Antwoorden / 29 Vragen

"het Meubeloutlet wil nu duizenden euro’s van ons hebben ivm deze VRAAG"

Wat is dat voor een raar clubje. Wat een amateurisme!! I.p.v. klanten te helpen, wordt men bij dit onbeschofte clubje dus gechanteerd.
Laat dit een goede waarschuwing zijn voor toekomstige 'klanten'. Bezint eer ge begint.
Ik adviseer TS om voor dit 'bedrijfje' zoveel mogelijk te waarschuwen op social media.

Heel veel succes en sterkte met dit ***'bedrijfje'.

YV
door YVerhoeven Mar 26, 2018 om 17:15
1 Antwoorden / 1 Vragen

Dankjewel lief van je!

YV
door YVerhoeven Apr 13, 2018 om 18:19
1 Antwoorden / 1 Vragen

Yess zijn vandaag dmv het vonnis in ons gelijk gesteld en moet het Meubeloutlet Brabant ons het geld terugbetalen incl de rente vanaf vorig jaar April tot de dag van uitbetaling! Ben ik blij met deze uitspraak. Nu kunnen we het hoofdstuk na ruim een jaar eindelijk achter ons laten!

Topantwoord

marita5
door marita5 - Mar 26, 2018 om 16:36
11512 Antwoorden / 15 Vragen

@YVerhoeven ,

De reacties van de eigenaar , is zeer onbeschoft , iemand die een slechte revieuw plaatst ,word door de eigenaar zogenaamd voor het gerecht gesleept .
Ik zou zeggen plaats overal op internet een klacht , nagel hem aan de schandpaal .

Succes met uw rechtszaak .

YV
door YVerhoeven Mar 26, 2018 om 17:11
1 Antwoorden / 1 Vragen

Dankjewel lief van je!

YV
door YVerhoeven Apr 13, 2018 om 18:19
1 Antwoorden / 1 Vragen

Yess zijn vandaag dmv het vonnis in ons gelijk gesteld en moet het Meubeloutlet Brabant ons het geld terugbetalen incl de rente vanaf vorig jaar April tot de dag van uitbetaling! Ben ik blij met deze uitspraak. Nu kunnen we het hoofdstuk na ruim een jaar eindelijk achter ons laten!

Topantwoord

Cookies
door Cookies - Mar 26, 2018 om 16:42
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@YVerhoeven: heb even nog niet de tijd om die dreigementen enz. van dit verschrikkelijke 'bedrijf' te lezen, maar laat je niet bang maken.
Sla alle bedreigingen/beschuldigingen goed op (om zonodig te gebruiken bij een aangifte) en plaats je review opnieuw op Google.
Terechte klachten mogen altijd op het web geplaatst worden.  Er was op @Kassa al eerder een flutshop (geloof rijwielenshopje) die ook een koper bedreigde met van alles en nog wat als de review niet verwijderd werd. We hebben toen voor alle zekerheid nog advies gevraagd aan Arnoud Engelfriet, ict jurist.
Misschien kun je het topic zelf vinden (moet echt weg) of misschien kan 1 van de anderen het even opzoeken voor je.

Die simpele zielen hebben geen poot om op te staan, een rechter begint keihard te lachen als hij leest wat dit FLUTBEDRIJF MEUBELOUTLET HELMOND eist.

YV
door YVerhoeven Mar 26, 2018 om 17:10
1 Antwoorden / 1 Vragen

Je laatste zin klopt bij ons dus jammer genoeg niet echt (erg raar en zeker onze vraagtekens erbij)...de rechter laat ons steeds dingen bewijzen en hun niet tot nauwelijks. Een voorbeeld: ze zeggen dat ze ons meerdere malen hebben gebeld voor een afspraak. Wij wilden niet dat hun leveren (terwijl we het bankstel al COMPLEET hadden betaald!!!!). Wij hebben hun juist heel vaak gebeld om na te vragen wanneer ze leveren. Wij moeten met bewijzen komen dat wij gebeld hebben en de tegenpartij niet! Allemaal zo raar! Het is eigenlijk zo duidelijk allemaal en toch blijft het rekken en doen. Meubeloutlet eist van ons de recensies te verwijderen. De rechter vroeg of we er bezwaar tegen hadden om het te verwijderen. Hebben gezegd van niet omdat er toch veel slechte recensies op staan. Het is nooit van de rechter geeist of vonnis van de rechter geweest. Heb toch de recensies verwijderd maar nu wil hij dat ik deze vraag hier ook verwijderen want het maakt zijn kleine bedrijfje kapot. Specifiek onze revieuw maakt z’n bedrijf kapot en dat kon hij aantonen( hahaha). Het is hoe deze familie handelt en dreigt, wat het bedrijf kapot maakt. Hij eist nu 3000€ excl btw + 500€+ 100€ per dag dat deze vraag hierop staat, van ons. Ga zo maar door...

tijger1
door tijger1 Mar 26, 2018 om 17:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat doet uw advocaat eigenlijk? achterover leunen?

YV
door YVerhoeven Mar 26, 2018 om 18:41
1 Antwoorden / 1 Vragen

@Tijger1
ze komt met een hoop bewijzen iedere keer maar het lijkt wel of de rechter hun wil helpen ipv ons. Het is zo overduidelijk en nog moeten wij steeds bewijzen. Het Meubeloutlet blijft maar hangen over dat WIJ hun bedrijf kapot maken ivm de slechte recensies die we geplaatst hebben. In totaal 2 op Google en 1 bij klachten.nl en 1 vraag hier. Dat er meerdere al VÓÓR ons slechte recensies hebben geschreven, daardoor kwam het niet. Iedereen is in hun ogen een leugenaar of een afperser enz.
Ik had ook graag dat de rechtsbijstand wat harder op zou komen want het is immers echt zo duidelijk!

tenormin
door tenormin Mar 26, 2018 om 18:56
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Ga me bijna afvragen of het een "echte rechter" is. Dit lijkt me Godsonmogelijk als je alle bewijzen in handen hebt. Hoe zoiets kan: schiet mij maar lek dat een rechter die lui telkens in het gelijk stelt. Kan je niet ergens hogerop? Dit lijkt toch nergens op. Alles betaald, bewijzen, bankafschriften en toch die Outlet in het gelijk blijven stellen: fijn rechts systeem hebben we.

YV
door YVerhoeven Mar 26, 2018 om 19:26
1 Antwoorden / 1 Vragen

Wij hebben ook het vermoeden dat er iets met die rechter niet klopt. We moeten nu na 12-4 weer afwachten en anders indd in hoger beroep. Dan hebben we sowieso een andere rechter. We zullen het zien... maar duurt wel erg lang allemaal terwijl het zo klaar als een klontje is. Ze hebben al minimaal 1 vonnis tegen zich bij de rechtbank Roermond. Wij moeten naar Eindhoven.

YV
door YVerhoeven Apr 13, 2018 om 18:19
1 Antwoorden / 1 Vragen

Yess zijn vandaag dmv het vonnis in ons gelijk gesteld en moet het Meubeloutlet Brabant ons het geld terugbetalen incl de rente vanaf vorig jaar April tot de dag van uitbetaling! Ben ik blij met deze uitspraak. Nu kunnen we het hoofdstuk na ruim een jaar eindelijk achter ons laten!

marita5
door marita5 - Mar 26, 2018 om 18:15
11512 Antwoorden / 15 Vragen
YV
door YVerhoeven Mar 26, 2018 om 18:45
1 Antwoorden / 1 Vragen

En nog opent het de ogen van onze rechter blijkbaar niet. Hoe de eigenaar zelf op de slechte recensies reageert ligt ook al bij de rechter... hopelijk hebben nu na 12 april een goede vonnis voor ons. We willen ons geld terug want we blijven toch niet ruim een jaar op de grond zitten, en hebben immers een ander bankstel moeten kopen...

YV
door YVerhoeven Apr 13, 2018 om 18:19
1 Antwoorden / 1 Vragen

Yess zijn vandaag dmv het vonnis in ons gelijk gesteld en moet het Meubeloutlet Brabant ons het geld terugbetalen incl de rente vanaf vorig jaar April tot de dag van uitbetaling! Ben ik blij met deze uitspraak. Nu kunnen we het hoofdstuk na ruim een jaar eindelijk achter ons laten!

YV
door YVerhoeven - Apr 13, 2018 om 18:17
1 Antwoorden / 1 Vragen

VANDAAG HET VONNIS BINNEN! HET MEUBELOUTLET BRABANT WORD IN HET ONGELIJK GESTELD EN MOET ONS ONS GELD TERUGBETALEN INCL DE WETTELIJKE RENTE VANAF VORIG JAAR APRIL TOT DE DAG VAN DE UITBETALING. EINDELIJK HEBBEN WE DIE STRESS NIET MEER EN KUNNEN WE DIT VERSCHRIKKELIJKE HOOFDSTUK NA RUIM EEN JAAR ACHTER ONS LATEN.

ne
door neodutchio Apr 13, 2018 om 18:21
5149 Antwoorden / 12 Vragen

Dan kunt u van het geld dat u krijgt een nieuw toetsenbord kopen. Die u nu heeft heeft het capslock virus.

marita567
door marita567 Apr 13, 2018 om 18:46
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@YverHoeven , fijn om te horen dat u gewonnen heeft , de aanhouder wint . bedankt voor het terugmelden .

hutch
door hutch Apr 17, 2018 om 17:44
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Gefeliciteerd. Dus dit onbeschofte clubje, dat ook nog eens een klant probeert te chanteren, heeft dus verloren. Heel mooi!!
Hopelijk draaien zij ook op voor allerlei (buiten)gerechtelijke kosten.
Als zij niet op tijd betalen, direct een incassobureau inschakelen.

tijger1
door tijger1 - Apr 13, 2018 om 18:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Mooi resultaat op vrijdag de 13e.

Ik hoop dat u van deze ellende ook geleerd hebt dat u slechts maximaal een futiel bedrag moet aanbetalen. En de rest pas na levering en zorgvuldige controle.

YV
door YVerhoeven Apr 13, 2018 om 18:56
1 Antwoorden / 1 Vragen

Dat heb ik er zeker weten van geleerd????