Ve
door Verreij Aug 20, 2019 om 16:58
Winkels & webshops

Bar slechte aftersales Beter Bed

Bar slechte aftersales Beter Bed.

Nou, er mankeert nogal wat aan de aftersales. Matras besteld in Hoogeveen met lattenbodems. Standaard spul. Is op 19 juli besteld, zou op 20 augustus geleverd worden. Krijg ik pas om 14.15 uur op 19 augustus een mail dat men op 26 augustus gaat leveren, niet tijdig een waarschuwing zoals je mag verwachten. Die lees je dan pas in de avond. Dus vrije dag geregeld voor niets. Op 26 augustus ben ik niet thuis, moet werken. Als ik verhinderd ben kan ik bellen met nummer 014 480840 volgens die mail. Maar dat is een 9 cijferig nummer, bestaat dus niet. Dan maar de klantenservice bellen, is volgens de header in de voorwaarden van 08.00 tot 20.00 bereikbaar. Nee hoor, volgens het bandje pas om 09.00 open en tot 17.30 i.p.v. 20.00 uur. Twee keer gebeld, uiteindelijk na half uur iemand aan de lijn Nu ben ik alle vertrouwen echt wel kwijt, dit belooft nog wat bij een probleem achteraf. Mag ik 30% annuleringskosten betalen, 896,40 euro aldus Beter Bed. Want men heeft kosten gemaakt en daar heb ik voor getekend. Geen enkele tegemoetkoming. Kan dat zomaar?

5875 7 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Aug 20, 2019 om 17:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Waarom wilt u annuleren?

Mijn ervaring met de after sale van BB is perfect. Datum van bezorging afgesproken. Dag eerder mailtje met vermelding van het  tijdslot. Op de dag van bezorging ca. 20 minuten voordien tijdstip van bezorging. Keurig op tijd gekomen.

Keurig geplaatst, verpakking opgeruimd en ik betaald.

panter22
door panter22 - Aug 20, 2019 om 17:12
6599 Antwoorden / Vragen

Er mankeert toch niets aan het bed.
Het bed was niet op voorraad en het is vakantietijd, Dan wil het wel eens dat de levertijd uitloopt.
Vervelend. Heb je dat nog nooit meegemaakt? Loopt alles altijd op rolletjes?
Even een nieuwe afspraak maken en dan is het probleem opgelost.
En je hebt het bed in een stenen winkel gekocht. Daar kun je niet meer zonder kosten vanaf.
Over bezorgen, kijk hier:
https://www.beterbed.nl/service/bezorging/

De dag van bezorgen Op uw aankoopovereenkomst en op www.beterbed.nl staat de verwachte leverdatum vermeld. Houdt u er rekening mee dat u rond deze tijd thuis dient te zijn voor het in ontvangst nemen van uw order. Ten minste één week voordat wij uw order bezorgen, ontvangt u een bericht met de leverdag. De levering kan gedurende de gehele dag plaatsvinden. Als u op deze datum verhinderd bent, verzoeken wij u vriendelijk dit zo spoedig mogelijk door te geven aan onze Klantenservice. U kunt dit doen op onze website www.beterbed.nl via het contactformulier onder Klantenservice > Contact of telefonisch via het nummer 0413 - 33 88 00. Houdt u er rekening mee dat uw order maximaal drie keer verzet kan worden.https://www.beterbed.nl/siteassets/4.-npc---content-adviespaginas/4.-beter-bed/verkoopvoorwaarden/01-bbed-winkel-verkoopvoorwaarden-nl502.8-juli_2019_web.pdf

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 20, 2019 om 17:28
16774 Antwoorden / 202 Vragen

U bent wel heel erg snel uw vertrouwen kwijt. Wat ik mij afvraag is waarom u niet simpelweg uw e-mail heeft benut om voorkeur voor een andere leverdata af te stemmem maar hoe dan ook heeft u toch iemand aan de telefoon gekregen.

In ieder geval lijkt mij een en ander helemaal geen geldige en wettige reden om zonder meer de aankoop te annuleren want volgens de wetgeving is koop = koop. Dat men indien u toch wenst te annuleren annuleringskosten in rekening brengt is een geheel normale zaak.
Samengevat: Dit kan zomaar, het is geheel normaal en zeker ook in vakantietijd.
0413 20 08 55 is hoe dan ook wel een goed tel.nummer van 'Beter Bed' en mogelijk heeft u dat ook benut.

heremietkreeft
door heremietkreeft Aug 21, 2019 om 08:12
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Ps, ik hoop niet dat u van dit soort zaken snel wakker ligt want dan deugt geen enkele matras.

diumenge
door diumenge - Aug 20, 2019 om 17:58
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Je leest die mail pas in de avond, maar je plaatst er in de namiddag al een vraag over. Wonderbaarlijk.

sjjoppy
door sjjoppy Aug 20, 2019 om 18:54
7156 Antwoorden / 3 Vragen

De mail is 19 augustus in de avond gelezen en de vraag is een dag later gesteld...

diumenge
door diumenge Aug 20, 2019 om 19:13
11969 Antwoorden / 15 Vragen

@Sjoppie, oja inderdaad het is alweer 20 augusuts, dat had ik even over het hoofd gezien.

jo
door jorisw - Aug 20, 2019 om 18:47
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Dat wordt nog wat als je een keer echte problemen tegenkomt in het leven.

gerbera
door gerbera - Aug 20, 2019 om 21:46
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Vandaag in het nieuws dat steeds meer Nederlanders slecht slapen, zou dit de oorzaak zijn?

PvBaak48
door PvBaak48 - Aug 21, 2019 om 12:51
65 Antwoorden / 1 Vragen

Ik had na 1ste mailtje direct gebeld en een nieuwe afspraak gemaakt die mij uitkwam.