Bar slechte aftersales Beter Bed
Bar slechte aftersales Beter Bed.
Nou, er mankeert nogal wat aan de aftersales. Matras besteld in Hoogeveen met lattenbodems. Standaard spul. Is op 19 juli besteld, zou op 20 augustus geleverd worden. Krijg ik pas om 14.15 uur op 19 augustus een mail dat men op 26 augustus gaat leveren, niet tijdig een waarschuwing zoals je mag verwachten. Die lees je dan pas in de avond. Dus vrije dag geregeld voor niets. Op 26 augustus ben ik niet thuis, moet werken. Als ik verhinderd ben kan ik bellen met nummer 014 480840 volgens die mail. Maar dat is een 9 cijferig nummer, bestaat dus niet. Dan maar de klantenservice bellen, is volgens de header in de voorwaarden van 08.00 tot 20.00 bereikbaar. Nee hoor, volgens het bandje pas om 09.00 open en tot 17.30 i.p.v. 20.00 uur. Twee keer gebeld, uiteindelijk na half uur iemand aan de lijn Nu ben ik alle vertrouwen echt wel kwijt, dit belooft nog wat bij een probleem achteraf. Mag ik 30% annuleringskosten betalen, 896,40 euro aldus Beter Bed. Want men heeft kosten gemaakt en daar heb ik voor getekend. Geen enkele tegemoetkoming. Kan dat zomaar?
Waarom wilt u annuleren?
Mijn ervaring met de after sale van BB is perfect. Datum van bezorging afgesproken. Dag eerder mailtje met vermelding van het tijdslot. Op de dag van bezorging ca. 20 minuten voordien tijdstip van bezorging. Keurig op tijd gekomen.
Keurig geplaatst, verpakking opgeruimd en ik betaald.
Er mankeert toch niets aan het bed.
Het bed was niet op voorraad en het is vakantietijd, Dan wil het wel eens dat de levertijd uitloopt.
Vervelend. Heb je dat nog nooit meegemaakt? Loopt alles altijd op rolletjes?
Even een nieuwe afspraak maken en dan is het probleem opgelost.
En je hebt het bed in een stenen winkel gekocht. Daar kun je niet meer zonder kosten vanaf.
Over bezorgen, kijk hier:
https://www.beterbed.nl/service/bezorging/
De dag van bezorgen Op uw aankoopovereenkomst en op www.beterbed.nl staat de verwachte leverdatum vermeld. Houdt u er rekening mee dat u rond deze tijd thuis dient te zijn voor het in ontvangst nemen van uw order. Ten minste één week voordat wij uw order bezorgen, ontvangt u een bericht met de leverdag. De levering kan gedurende de gehele dag plaatsvinden. Als u op deze datum verhinderd bent, verzoeken wij u vriendelijk dit zo spoedig mogelijk door te geven aan onze Klantenservice. U kunt dit doen op onze website www.beterbed.nl via het contactformulier onder Klantenservice > Contact of telefonisch via het nummer 0413 - 33 88 00. Houdt u er rekening mee dat uw order maximaal drie keer verzet kan worden.https://www.beterbed.nl/siteassets/4.-npc---content-adviespaginas/4.-beter-bed/verkoopvoorwaarden/01-bbed-winkel-verkoopvoorwaarden-nl502.8-juli_2019_web.pdf
U bent wel heel erg snel uw vertrouwen kwijt. Wat ik mij afvraag is waarom u niet simpelweg uw e-mail heeft benut om voorkeur voor een andere leverdata af te stemmem maar hoe dan ook heeft u toch iemand aan de telefoon gekregen.
In ieder geval lijkt mij een en ander helemaal geen geldige en wettige reden om zonder meer de aankoop te annuleren want volgens de wetgeving is koop = koop. Dat men indien u toch wenst te annuleren annuleringskosten in rekening brengt is een geheel normale zaak.
Samengevat: Dit kan zomaar, het is geheel normaal en zeker ook in vakantietijd.
0413 20 08 55 is hoe dan ook wel een goed tel.nummer van 'Beter Bed' en mogelijk heeft u dat ook benut.
Ps, ik hoop niet dat u van dit soort zaken snel wakker ligt want dan deugt geen enkele matras.
Je leest die mail pas in de avond, maar je plaatst er in de namiddag al een vraag over. Wonderbaarlijk.
De mail is 19 augustus in de avond gelezen en de vraag is een dag later gesteld...
@Sjoppie, oja inderdaad het is alweer 20 augusuts, dat had ik even over het hoofd gezien.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding
Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h
...
Lees meer
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen
Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582) Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer
Afvoer verstopt
Hoi,
Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur.
Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat??
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer