Bar slechte aftersales Beter Bed
Bar slechte aftersales Beter Bed.
Nou, er mankeert nogal wat aan de aftersales. Matras besteld in Hoogeveen met lattenbodems. Standaard spul. Is op 19 juli besteld, zou op 20 augustus geleverd worden. Krijg ik pas om 14.15 uur op 19 augustus een mail dat men op 26 augustus gaat leveren, niet tijdig een waarschuwing zoals je mag verwachten. Die lees je dan pas in de avond. Dus vrije dag geregeld voor niets. Op 26 augustus ben ik niet thuis, moet werken. Als ik verhinderd ben kan ik bellen met nummer 014 480840 volgens die mail. Maar dat is een 9 cijferig nummer, bestaat dus niet. Dan maar de klantenservice bellen, is volgens de header in de voorwaarden van 08.00 tot 20.00 bereikbaar. Nee hoor, volgens het bandje pas om 09.00 open en tot 17.30 i.p.v. 20.00 uur. Twee keer gebeld, uiteindelijk na half uur iemand aan de lijn Nu ben ik alle vertrouwen echt wel kwijt, dit belooft nog wat bij een probleem achteraf. Mag ik 30% annuleringskosten betalen, 896,40 euro aldus Beter Bed. Want men heeft kosten gemaakt en daar heb ik voor getekend. Geen enkele tegemoetkoming. Kan dat zomaar?
Waarom wilt u annuleren?
Mijn ervaring met de after sale van BB is perfect. Datum van bezorging afgesproken. Dag eerder mailtje met vermelding van het tijdslot. Op de dag van bezorging ca. 20 minuten voordien tijdstip van bezorging. Keurig op tijd gekomen.
Keurig geplaatst, verpakking opgeruimd en ik betaald.
Er mankeert toch niets aan het bed.
Het bed was niet op voorraad en het is vakantietijd, Dan wil het wel eens dat de levertijd uitloopt.
Vervelend. Heb je dat nog nooit meegemaakt? Loopt alles altijd op rolletjes?
Even een nieuwe afspraak maken en dan is het probleem opgelost.
En je hebt het bed in een stenen winkel gekocht. Daar kun je niet meer zonder kosten vanaf.
Over bezorgen, kijk hier:
https://www.beterbed.nl/service/bezorging/
De dag van bezorgen Op uw aankoopovereenkomst en op www.beterbed.nl staat de verwachte leverdatum vermeld. Houdt u er rekening mee dat u rond deze tijd thuis dient te zijn voor het in ontvangst nemen van uw order. Ten minste één week voordat wij uw order bezorgen, ontvangt u een bericht met de leverdag. De levering kan gedurende de gehele dag plaatsvinden. Als u op deze datum verhinderd bent, verzoeken wij u vriendelijk dit zo spoedig mogelijk door te geven aan onze Klantenservice. U kunt dit doen op onze website www.beterbed.nl via het contactformulier onder Klantenservice > Contact of telefonisch via het nummer 0413 - 33 88 00. Houdt u er rekening mee dat uw order maximaal drie keer verzet kan worden.https://www.beterbed.nl/siteassets/4.-npc---content-adviespaginas/4.-beter-bed/verkoopvoorwaarden/01-bbed-winkel-verkoopvoorwaarden-nl502.8-juli_2019_web.pdf
U bent wel heel erg snel uw vertrouwen kwijt. Wat ik mij afvraag is waarom u niet simpelweg uw e-mail heeft benut om voorkeur voor een andere leverdata af te stemmem maar hoe dan ook heeft u toch iemand aan de telefoon gekregen.
In ieder geval lijkt mij een en ander helemaal geen geldige en wettige reden om zonder meer de aankoop te annuleren want volgens de wetgeving is koop = koop. Dat men indien u toch wenst te annuleren annuleringskosten in rekening brengt is een geheel normale zaak.
Samengevat: Dit kan zomaar, het is geheel normaal en zeker ook in vakantietijd.
0413 20 08 55 is hoe dan ook wel een goed tel.nummer van 'Beter Bed' en mogelijk heeft u dat ook benut.
Ps, ik hoop niet dat u van dit soort zaken snel wakker ligt want dan deugt geen enkele matras.
Je leest die mail pas in de avond, maar je plaatst er in de namiddag al een vraag over. Wonderbaarlijk.
De mail is 19 augustus in de avond gelezen en de vraag is een dag later gesteld...
@Sjoppie, oja inderdaad het is alweer 20 augusuts, dat had ik even over het hoofd gezien.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Netvervuiling Siemens
We dachten verstandig te zijn door wat extra te sparen en te kiezen voor Siemens, die toch wel bekend staat om haar hoogwaardige producten en goede service. Helaas blijkt dat in de praktijk toch net iets anders te zijn. In september 2023 nieuw apparatuur gekocht; wasmachine, warmtepompdroger, oven en vaatwasser, waarbij alleen laatstgenoemde heeft nog geen storing vertoond. De warmtepompdroge ... Lees meer
Scoupy cashback
Zie bijgaande copy van mijn mail in de afbeeldingen.
[edit persoonlijjk gegevens bijlage - redactie]
Lees meerContinue, dag en nacht berichtjesvan Norton Antivirus
Ik heb al een andere Antivirus en wil dus geen abonnement van Norton, maar melding hierover om te stoppen lukt mij niet Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer