Ben ik de enige met beschadigde kleding door ombouw groentenbakken AH ?
Mijn nieuwe broek is beschadigd door dat ik aan een 'splinter' van de houten ombouw van de groentenbakken bij AH ben blijven hangen. Ik heb dit meteen aan een aanvul hulp gemeld, zij is het gaan navragen en het bleek vaker voor te komen. In eerste instantie vond het betreffende AH filiaal het heel erg vervelend voor mij en hebben ze mij gegevens van hun verzekering doorgegeven waar ik mijn verhaal kon doen. Reactie van de verzekering was echter dat niemand van het filiaal het heeft zien gebeuren en dat het filiaal heeft doorgegeven dat er niets mis was met de plank. Voor mij voelt het alsof ze vinden dat ik het verzonnen heb. Filiaal manager melde nog dat het helemaal nog nooit bij andere klanten was voorgekomen.
Daar ben ik nou heel erg benieuwd naar. Komt het echt nooit bij anderen voor en heb ik gewoon heel veel pech?
Maar waarom was de eerste reactie van aanvul hulp dat het vaker voorkomt? Zijn ze door de verzekering op het matje geroepen, en wat kan ik er nog aan doen?
Een klacht indienen bij het hoofdkantoor in Zaandam lijkt mij een optie.
Bij de AH winkels die ik de afgelopen dagen heb bezocht (4 verschillende) heb ik geen omgebouwde groentebakken gezien.
Ze moeten gewoon alles met zacht rubber omhullen. En ook de vloer daarmee bedekken (je moet er niet aan denken wat er gebeurt als je op die harde tegels valt). Al die natuurlijke materialen zijn veel te gevaarlijk.
nee hoor ziet er heel leuk uit, echt zo'n versmarkt uitstraling! Maar als het jouw nieuwe broek was, was je waarschijnlijk ook niet zo blij. En inderdaad AH zet altijd heel netjes vloer af als er nattigheid is. Voor het geval inderdaad dat er iemand valt. Dus in dit geval zouden ze die leuke houten bakken misschien kunnen schuren.
@enigstepechvogel, maar met schuren gaat de versmarkt uitstraling er ook uit. De normale kratten zijn immers ook niet geschuurd? Maar kan er niet over oordelen, ben nog niet blijven haken aan een splinter. Off Topic: dank zij de foto weet ik wel wat ik vandaag wil eten: paksoy.
dank zij de foto weet ik wel wat ik vandaag wil eten: paksoy.
Wel de bio toch;-))
Nee,@gerbera, die zat in plastic. ;-))
Een “versmarkt uitstraling”? Omdat ze om plastic bakken nog iets van hout zetten? U bent gauw te foppen.
Ik zou teruggaan met de broek naar het filiaal. Dat de verzekering niet gaat uitkeren, daar heb jij niets mee te maken.
Je hebt schade en wil die van AH vergoed hebben.
Vraag de filiaalmanager te spreken.
Of de klacht melden op klacht.nl, klachtencompas.nl
Kijken wat er gebeurt.
Hoeveel schade heb je? Heb je de broek al laten maken?
Te had zelf beter moeten kijken, daat ging het al fput
Kort door het bochtje antwoord, Gerry1969, iedereen kan toch wel eens eens een per ongelukje hebben? ;-)
Natuurlijk kan dat @tenormin, maar dat betekent nog niet dat AH de rekening moet betalen.
Ik vind wel dat AH dat moet betalen, tenminste hun verzekering dan, je loopt schade op in hun winkel, dat mag niet gebeuren toch.
Natuurlijk wel. Het zou mooi worden als dat het criterium was: 'je loopt schade op in hun winkel'. Dat kan natuurlijk niet waar zijn. Dus als het in de winkel gebeurt, moet de winkeleigenaar dokken?
Iedere winkel is hiervoor verzekerd. Het is een normale gang van zaken dat als je schade hebt opgelopen in de winkel, de winkelier dit vergoedt. De winkelier claimt het op zijn beurt bij zijn verzekering. Hier hoeft de klant niet achteraan te gaan.
Heb het jaren geleden zelf meegemaakt bij een filiaal van de supermarktketen Laurus. Ik pakte een fles bleekwater die aan de onderzijde nat van het bleekwater was, omdat er een fles tussenstond waar een scheurtje in zat. Diverse uitgebeten vlekken in een broek van een week oud. Er werd mij om aankoopbon gevraagd en het bedrag is mij à contant vergoed.
Terecht dat u dat vergoed kreeg, maar ieder geval is anders. Dat iets in de winkel gebeurt, betekent nog niet dat de winkelier of diens verzekering moet dokken. Dat werd wel zo gesteld.
Topantwoord
Dan gaat u in t vervolg naar de Deka of Dirk , daar hebben ze de kratjes netjes geschuurd
Of ze zijn van plastic, geen houtsplinters dus.
Of met een oud kloffie tegen- en over die bakken gaan hangen. Anders dat vooral niet doen.
sorry maarrrrrreee als jij ergens tegenaanloopt, niet uitkijkt dus moet een ander je schade voldoen???
dusssssss jij fietst, je botst tegen een stilstyaande auto aan dan ga je de eigenaar van de auto een verzoek tot betaling doen voor de reparatie van je beschadigde fiets???
Hmmmmm, vind je het heel erg als ik heel erg verbaasd ben???
Je kunt hier echter het argument opwerpen dat je niet alle producten kunt bereiken zonder tegen die splinterrand te moeten leunen. Dan lokt de winkel het als het ware uit.
ook daarin heb je de keus om dit wel of niet te doen...
Onzin, dan maar iemand van het personeel vragen om iets te pakken.
Eigen schuld als je niet goed oplet. Van tegen een aanrecht aanleunen merk je soms ook iets aan je kleding: nat. Dan maar niet tegen het aanrecht hangen.
Valt weinig aan te doen zonder getuigen of ander bewijs van het voorgevallene. Het maakt overigens weinig uit of het veel, weinig, of verder nooit voorkomt. AH blijft aansprakelijk wanneer het ondeugdelijke bakken gebruikt. U daarentegen, mag geen capriolen uithalen in de winkel waardoor uw kleding beschadigt, u moet zich als een normale klant gedragen. Overigens bedoel ik niet dat u zich niet normaal heeft gedragen, maar als voorbeeld om te laten zien hoe ingewikkeld die aansprakelijkheid is. Hoe ver gaat de aansprakelijkheid van AH eigenlijk.
Het is uiteindelijk keurig opgelost door AH. Bedankt allemaal voor jullie reacties. En fijn dat er verder niemand is die dit mee gemaakt heeft.
Dat is een goed bericht. Bedankt voor het terugmelden.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Continue, dag en nacht berichtjesvan Norton Antivirus
Ik heb al een andere Antivirus en wil dus geen abonnement van Norton, maar melding hierover om te stoppen lukt mij niet Lees meer
Distributie riem
wil me aan sluiten voor het probleem van de van de peugeot 208-bj-2022-km 24000-nog geen rdw oproep gehad-hoe nu verder Distributie riem. Lees meer
Telegraaf abonnement
DeTelegraaf verhoogd zonder vooraankondiging of communicatie het abonnement van 24.50 naar 39.00 euro per maand, mag dit zomaar, of is dit niet toegestaan. Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer