JF
door JF de Leeuw Apr 24, 2016 om 20:21
Winkels & webshops
Bestelling geannuleerd, geld niet ontvangen

Bestelling geannuleerd, geld niet ontvangen

Op 24-03 heeft een studentenvereniging een bestelling geplaatst bij Dock 65. Het ging hier om 16 T-Shirts onbedrukt met een totaalprijs van €67,07-.



Na betaling ontvingen wij netjes de inloggegevens om de zending te volgen. Na 1 maand is de verzendstatus nog steeds: ‘wachten op verzending’ terwijl de aangegeven levertijd 2 a 3 werkdagen is.



Natuurlijk is er contact gezocht met de partij in kwestie:


08-04 Gebeld, je wordt direct doorgeschakeld met de vraag of je per email contact wilt opnemen.


06-04 eerste email gestuurd, geen reactie gekregen


11-04 tweede mail gestuurd, geen reactie gekregen


11-04 gebeld, je wordt nog steeds direct doorgeschakeld met de vraag of je per email contact wilt opnemen.


14-04 Met de INGbank gesproken, deze morgen het betaalde bedrag niet stroneren.We moeten het met de wederpartij zien op te lossen.
14-04 gebeld, je wordt direct doorgeschakeld met de vraag of je per email contact wilt opnemen. Dit keer is er een voicemail achtergelaten, hier is ook geen reactie op gekomen.


Op 19-04 is er een kijkje genomen bij de aangegeven postbus dat volgens google maps permanent gesloten pand is, dit snijdt ook geen hout en wekt meer zorgen op.




Hier zit een vreemd luchtje aan:


Het bedrijf Dock65.nl staat geregistreerd bij de Kamer van koophandel onder:


Handelsregister K.v.K. Tiel: 56.93.11.90 │ BTW nr. NL.1824.11.394.B03 Als je op de KvK gegevens zoekt kom je bij meerdere webshops uit die onder deze KvK verkopen:


www.dock65.nl


www.top10vogelhuisjes.nl


http://www.mlmtop10world.com/


http://www.polotshirts.nl/


http://www.jubileumgeschenken.nl/


http://www.qualitytimegeschenken.nl/


www.mikadorelatiegeschenken.nl


http://www.kadoideenederland.nl/



De online beoordelingen zijn om te janken, van slechte communicatie tot het half of niet ontvangen van je bestelling:


https://www.telefoonboek.nl/bedrijven/t3668239/tiel/kado-idee-nederland/


http://www.klachtenkompas.nl/polotshirtsnl/betaald-maar-niet-geleverd


http://www.klachtenkompas.nl/jubileumgeschenkennl/beeld-wel-betaald-niet-geleverd


http://www.klachtenkompas.nl/quality-time-themageschenken


https://www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=32717.10;wap2



Tijd voor actie?


Deze week zullen wij aangiften van oplichting en misleiding doen bij de politie, maar ik ben haastig opzoek naar andere alternatieven. 

7931 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Topantwoord

diumenge
door diumenge - Apr 24, 2016 om 20:27
11969 Antwoorden / 15 Vragen
13

Informeer eens hier:

Houder Goods and Gifts i
Administratieve contactpersoon info@goodsandgifts.eu i
Registrar IS Group
Wielingenstraat 8
1441ZR PURMEREND
Nederland
i
Technische contactpersonen info@goodsandgifts.eu

uwjurist
door uwjurist - Apr 24, 2016 om 20:32
1043 Antwoorden / 0 Vragen
0

Alternatieven voor wat? Naar uw geld kunt u fluiten waarschijnlijk. Maar anderen waarschuwen kan wel degelijk.

Zet uw klacht dus ook op o.a. het forum van Radar, klachtenkompas.nl en klacht.nl. En als u voor een paar euro een uittreksel uit de KvK downloadt hebt u ook de naam/adresgegevens van de achterliggende partij (vaak een eenling of een vofje). Dat zou u natuurlijk ook kunnen vermelden bij uw klacht(en)....

En bestel voortaan nooit meer iets zonder een bedrijf even na te trekken op internet! Dat is naïef eerlijk gezegd.
           

Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik

Topantwoord

zoekster1
door zoekster1 - Apr 24, 2016 om 21:08
1583 Antwoorden / 3 Vragen
10

Ik raad u aan om dit te melden bij opgeletopinternet.nl

klik HIER

Daar komen mensen die opgelicht, of in ieder geval hun geld niet hebben ontvangen meestal samen. Misschien zijn daar ook al eerdere meldingen te vinden. Daar kunt u ook het rekeningnummer van dit bedrijf kwijt, dat mag hier niet.

O ik zie nu dat u die site al heeft bezocht. U kunt ook nog denken aan Opgelicht! Het programma van de Tros/avro.

U kunt overigens aangifte doen bij de politie via de site van de politie,
en check even het rekeningnummer, misschien zijn daar ook al eerdere meldingen. hoe meer hoe beter!


Klik HIER

Topantwoord

aurora1
door aurora1 - Apr 24, 2016 om 23:48
15645 Antwoorden / 6 Vragen
10

Alternatieven om voordelige T-shirts te kopen?
Kijk eens op de markt. Bij een groter aantal valt meestal goed af te dingen.
Of neem een kijkje bijv. bij de Hema, Zeeman (ca 4 euro/stuk), Action (ca 3 euro/stuk).

@nadina85, treurig dat u op een consumentenforum probeert klanten te werven. U heeft vast ook niet de spelregels gelezen? Alleen al om die reden zou ik nooit bij u kopen.

akkerdistel
door akkerdistel - Apr 25, 2016 om 01:10
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

Mocht je nieuwsgierig zijn naar de bijgevoegde afbeelding en geen loep bij de hand hebben. Oja, ook ik heb geen idee wat dat met de vraag te maken heeft.

Po
door Pomeon Apr 25, 2016 om 04:17
16 Antwoorden / Vragen

Een voorbeeld van een klacht over een ander bedrijf met hetzelfde KvK-nummer, volgens mij. Om aan te geven dat al die webshops geen zuivere koffie zijn.

Po
door Pomeon - Apr 25, 2016 om 04:28
16 Antwoorden / Vragen
0

Misschien nog wat handig advies voor de volgende keer; 
Wanneer ik iets wil bestellen bij een voor mij nog onbekende webshop, waarvan ik dus niet weet of deze te vertrouwen is, kijk ik eerst of het mogelijk is om met PayPal (of Creditcard) te betalen. Als dat niet het geval is ga ik opzoek naar een andere webshop, tenzij ik andere aanwijzingen heb dat de webshop te vertrouwen is (bijvoorbeeld op aanraden van kennissen of doordat het een groot en bekend bedrijf is). 

Het is namelijk zo dat wanneer je met iDeal betaalt en het product niet geleverd wordt, je simpelweg je geld kwijt bent (met iDeal betalen is namelijk hetzelfde als gewoon geld overmaken naar een andere bankrekening. Wanneer je dat naar bijv. een verkeerd rekeningnunmer doet, ben je je geld ook kwijt). Dat is bij PayPal (en CreditCard) niet het geval. Bovendien verbreekt PayPal de overeenkomst met een webshop wanneer ze te veel klachten krijgen (oftewel te vaak het geld aan klanten moet terugbetalen). Dus zolang het nog mogelijk is met PayPal te betalen, is het zeer aannemelijk dat het gewoon te vertrouwen is. Zo niet, krijg je -met bijzonder weinig moeite- je geld terug. 



tenormin
door tenormin - Apr 25, 2016 om 06:37
16869 Antwoorden / 108 Vragen
0

Los van het feit dat Dock 65 een klant c.q. een studentenvereniging in de kou laat zitten: een bestelling van 16 t-shirts is voor veel relatiegeschenken toko's niet echt " café de gulle hap" Bedoel daar niets denigrerends mee maar is niet echt een order. Ben het dus met @aurora1 mee eens dat die shirts voordeliger zouden zijn aangeschaft bij een goekope winkelketen. Als voorbeeldje: bij de Wibra koop je 2 T-shirts, onbedrukt, voor €5,00. En die dingen zijn nog erg goed ook. Elastan, draagt prima. Mag geen reclame maken natuurlijk, maar dan denk ik, 16 shirts voor die prijs? 40 € dus?  Is geen geld, bijna dan.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

atlas1302
atlas1302 - Jun 8, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Bijklussende A.O.W -er

Aow-ers die 50% krijgen van het minimum loon, zullen graag nog wat willen bijklussen, om een buffertje te willen hebben voor tegenslagen of gewoon eens op vakantie. Dat mag, en ook onbeperkt...alleen bij een max. bedrag gaat de A.O.W-er belasting betalen. Velen gaan daarom onder andere naar het buitenland, omdat er gedacht wordt..hier is het lekkerder dan daar. Maar is dat ook zo!

Wat m ... Lees meer

br
brandewijn - Jun 13, 2024 om 00:53
Computers & telefonie

Ik moet iedere keer opnieuw inloggen bij edge zins kort niet bij groome

als ik op facebook wil en andere dan moet ik iedere keer minloggen dat is nooit geweest Lees meer

Mu
Mureuswausss - Jun 13, 2024 om 01:46
Computers & telefonie

Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode

Goedenavond Kassa,

Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.

Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon. 
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.

Vanzelfsprekend heb ik een repa ... Lees meer