Ko
door Kootenton Feb 24, 2020 om 13:59
Winkels & webshops

Bestelling nooit ontvangen, contact onmogelijk

Ik heb op 29-12-2019 een bestelling gedaan en betaald bij Trendx, maar tot heden niets ontvangen. Wel via email contact met verhaal dat door foutje bestelling was misgegaan,  extra tijd gegeven masr nu 24-02-2020 nog niets ontvangen of gehoord, verder contact blikt onmogelijk en als je email stuurt krijg je automatisch berichtje terug. Reviews via  webwinkel-keur zijn ook allemaal slecht behalve 1 maar die is van de eigenaar zelf. Dit is weer een voorbeeld van keiharde oplichting via het web, en heeft wel een keurmerk dus dat is ook al nep, waar moet je als consument nog op vertrouwen.

6612 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

redfloor
door redfloor - Feb 24, 2020 om 14:38
166 Antwoorden / 21 Vragen
0

Ik neem aan dat je eerst de voorwaarden van het bedrijf hebt gelezen voor je bestelde? Dan zie je dat het een dropshipper is. Spullen komen direct uit China en zijn wellicht vertraagd ivm Coronavirus?

marita5
door marita5 - Feb 24, 2020 om 14:40
11511 Antwoorden / 15 Vragen
2

Hallo KootenTon ,
 
heeft wel een keurmerk dus dat is ook al nep

Trendx is wel degelijk aangesloten bij webwinkelkeur , niks nep ,  dien daar een klacht in , klik op de rode regels . 

https://www.webwinkelkeur.nl/webshop/TRENDX_1207511 

https://dashboard.webwinkelkeur.nl/disputes/add/1207511?l=nld 

Zie hier de voorwaarden : 

https://www.trendx.nl/pages/algemene-voorwaarden

Contact , 

Telefoonnummer: 06 - 105 19903

Bereikbaarheid: ma - vr.  09:00 - 17:00

E-mailadres: klantenservice@trendx.nl 

redfloor
door redfloor Feb 24, 2020 om 14:44
166 Antwoorden / 21 Vragen

Oh, en daar staat ook een nummer wat je kan bellen!

marita5
door marita5 Feb 24, 2020 om 14:45
11511 Antwoorden / 15 Vragen

Precies , staat ook in de voorwaarden , die Ts waarschijnlijk niet gelezen heeft .

tijger1
door tijger1 - Feb 24, 2020 om 14:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Waar u als consument op moet vertrouwen? Dat is op uw gezonde verstand. In China zijn op dit moment wat probleempjes, en daarom duurt het wat langer voordat uw spulletjes komen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 24, 2020 om 14:45
16845 Antwoorden / 202 Vragen
2

Helaas bent u niet de eerst en zeker niet de enige die dit vraagt.
Ik geef u een aantal verwijzingen waarvan de eerste wat u kunt doen: https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/ik-heb-online-iets-besteld-maar-krijg-het-niet-geleverd-wat-nu en ook deze: https://www.plusonline.nl/veilig-online/bestellen-in-china-let-op-de-valkuilen?mt=2e743c0d124aedd6883b788b4e7aa1cb985f34e03700cf6143bdefd5cc7a478c&utm_source=nieuwsbrief&utm_medium=email&utm_campaign=POL-2019-11-21&utm_content=POL-2019-11-21&utm_term=  Ik zie inmiddels dat deze webshop een keurmerk voert https://www.webwinkelkeur.nl/ en hoewel ik dan wel heel veel positieve reviews zie en dan ??? Mogelijk heeft men daar een klachtregeling en ik ga even verder zoeken.
Zie deze: https://www.webwinkelkeur.nl/webwinkel/eisen-gedragscode/controleer-je-webwinkel/ (Ik teken aan dat nu ik mijn reactie bewerkt dat er inmiddels ook al meer dan 1 andere reactie is) Er is dus een klachtregeling.

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 24, 2020 om 15:27
7187 Antwoorden / 3 Vragen
0

U kunt hier ook nog een klacht bijzetten.
https://www.klacht.nl/trendx-nl/

aurora1
door aurora1 - Feb 24, 2020 om 17:03
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Jammer dat u niet vooraf gecontroleerd heeft en dus toen uw verstand gebruikt.
Lees de klachten via de link van @shoppie eens door (en huiver...).

sl
door sl chan - Apr 7, 2020 om 23:58
1 Antwoorden / Vragen
0

heb verscheidene emails gestuurd met de vraag of ik mijn geld terug kan krijgen. Telefonisch niet bereikbaar op nr van de site  085 112 4942 die niet bestaat  of het mob nr vermeld op facebook nr 06 10519903.  Wat houd 90dagen  bedenk tijd in??  CUSTOMER SERVICE DOESN’T EXIST Ik wil mijn geld terug

Je kunt de  mondkapjes  nog gewoon nog bestellen via de site. er staat niet bij dat het is uitverkocht DON’T  BUY ANYTHING FROM THIS WEBSITE

marita5
door marita5 Apr 8, 2020 om 11:02
11511 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Sl Chan , Trendx valt onder Trendx BV , is een woonhuis . Was aangesloten bij webwinkelkeur , per 31-3-2020 is het lidmaatschap ingetrokken https://www.webwinkelkeur.nl/webshop/TRENDX_1207511 ook bij de politie zijn meldingen over deze verkoper https://www.politie.nl/aangifte-of-melding-doen/controleer-handelspartij.html Dien een klacht in bij ACM https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-acm-consuwijzer

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Silliejeanie
Silliejeanie - Apr 24, 2024 om 17:03
Geldzaken & recht
Zorgplicht online casino's

Zorgplicht online casino's

nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer

Peteri
Peteri - Apr 24, 2024 om 11:24
Geldzaken & recht

Overschrijvingsfomulier fraude

Ik help iemand van 85 met administratieve dingen. In Dec 2023 heeft hij overschrijvingsform abn gestuurd voor anwb lidmaatschap van €17. In feb 2024 kreeg hij aanmaning en bleek het niet afgeschreven. Dus maakte hij nog een aan, die werd betaald. Nu is er met het 1. Formulier in maart € 497 afgeschreven naar rekening in België, met zelfde naam erbij als hij heet. Blijkbaar is formulier bij po ... Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer