Th
door Theo Janssen 22 jan. 2016 om 16:10
Winkels & webshops

Bestelling via website en bedrijf blijkt failliet

Ik heb een bestelling gedaan en via i-deal betaald ,blijkt achteraf dat het bedrijf failliet is.
ik heb geprobeert te bellen en gemaild ,maar krijg geen respons.
Welke mogelijkheden heb ik dan als klant?

2880 14 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

door gerbera - 22 jan. 2016 om 16:22
5037 Antwoorden / 6 Vragen
1

Als het bedrijf werkelijk failliet is dan is de enige mogelijkheid achter in de rij te gaan staan bij de curator. m.a.w. ik ben bang dat u het geld kwijt bent

Th
door Theo Janssen - 22 jan. 2016 om 16:29
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Wel raar dat iedereen nu nog via de webshop kan bestellen en betalen?

door tenormin - 22 jan. 2016 om 16:35
14858 Antwoorden / 87 Vragen
0

Bij welke web shop heeft u iets besteld? Wil dit alleen maar weten over hoe de shop adverteerde e.d.

Th
door Theo Janssen 23 jan. 2016 om 09:41
2 Antwoorden / 1 Vragen

We krijgen vandaag toch de besteld en betaalde goederen ,dus goed dat ik geen naam had vermeld!Wel vreemd dat we geen antwoord op de mails kregen en het bedrijf telefonisch niet bereikbaar was.

door eclipse 24 jan. 2016 om 14:02
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@# theojanssen, U stelt  een vage vraag, een hoop mensen gaan voor U aan de slag, als U wat specifieker had geweest , dan kunnen de mensen hier U beter helpen, Nu memoreerd U "blij geen naam te hebben gegeven " dus heeft U willens  en wetens  onduidelijke info verstrekt.net zoals Uw  webshop U geen info verstrektte, Ik vindt het zeer vervelend  dat zoveel mensen  met zo weinig info voor U aan het puzzelen zijn gegaan. U heeft opzettelijk verzoeken naar de naam van de webshop genegeerd, nu U Uw  pakket heeft komt U uit  de "kast", wel eens beseft hoeveel dit  forum doet voor anderen ? En tevens  vindt ik U opmerking  jegens  tenormin beledigend, 

DOOR THEO JANSSEN 23 JAN 2016 OM 09:41 


 

Topantwoord

door Cookies - 22 jan. 2016 om 17:13
13337 Antwoorden / 36 Vragen
10

Geef dan eens de naam van de webshop. Wel zo handig.

Th
door Theo Janssen 23 jan. 2016 om 09:27
2 Antwoorden / 1 Vragen

We krijgen vandaag toch de besteld en betaalde goederen ,dus goed dat ik geen naam had vermeld!
Wel vreemd dat we geen antwoord op de mails kregen en het bedrijf telefonisch niet bereikbaar was.

Topantwoord

door diumenge - 22 jan. 2016 om 17:44
10551 Antwoorden / 13 Vragen
12

Indien het bedrijf al failliet was en de curator heeft de bedrijfsvoering door laten lopen, dan kunt een claim indien bij de curator. U hoeft dan niet achter in de rij aan te sluiten. Zie hier (klik, PDF-alert) voor mee informatie.

door gerbera 22 jan. 2016 om 22:42
5037 Antwoorden / 6 Vragen

Sorry maar uw link werkt niet, kom terug op deze pagina. O ja zie nu dat er een pdf bestand onder op de pagina verschijnt.

Th
door Theo Janssen 23 jan. 2016 om 09:34
2 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor de info! we krijgen vandaag toch nog de bestelde goederen binnen!

lo
door lolbroek - 22 jan. 2016 om 17:50
7 Antwoorden / 0 Vragen
0

geen, nooit vooruit betalen, dan maar onder rembours ( van te voren afspreken dat dit bedrag in mindering word gebracht ) dit zal in de toekomst schering en inslag worden in onze economie, kaassie voor H.H. oplichters

Th
door Theo Janssen - 23 jan. 2016 om 09:00
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

We krijgen vandaag toch de besteld en betaalde goederen ,dus goed dat ik geen naam had vermeld!
Wel vreemd dat we geen antwoord op de mails kregen en het bedrijf telefonisch niet bereikbaar was.

door eclipse - 23 jan. 2016 om 09:32
1561 Antwoorden / 370 Vragen
4

Jongens/meiden wat klopt  er niet bij de antwoorden?  @# Diumenge geeft het beste antwoord betreft informatie, had 1 plusje ? @Tenormin zelfde antwoord als Carola 0 plusjes  Carola 10 plusjes ????? .ik gun iedereen z n plusjes hoor, vindt het zelf  ook wel leuk eens gewaardeerd te worden, maar dit  slaat nergens op, Niet om Carola tekort te doen want ze helpt  altijd, gaat mij even om de verhouding hier op deze vraag ..Ook was de vraag van enormin eerder gesteld  als die van carola, @  carola niet persoonljk opvatten hoor, heb respect voor je , maar wilde enkel even de rare verhouding  aangeven wbt + jes, aangezien de vraag maar half  gesteld  is , wat ook zeer irritant is .
wat ik persoonlijk raar vindt is dat je ken bestellen bij een bedrijf wat in feite niet meer bestaat, enkelt  als boekhouding  voor de curator waarom wordt de rekening  van degene die failliet is niet meteen geblokkeerd ? door de curator? rechtbank/ bank/ 
wbt Ts, die moet eerst maar eens googlen aleer iets  waar dan ook te bestellen. en vragen duidelijker neerzetten, nu is het toch voor de helft gissen. en theojanssen ken géén klant  zijn van een bedrijf  wat niet bestaat . ik zou zeggen eigen schuld  dikke bult, wegcentjes,

door gerbera 24 jan. 2016 om 11:49
5037 Antwoorden / 6 Vragen

Beste @eclipse, U schrijft alleen de vraag te zien en niet de antwoorden. Dit verbaasd mij omdat ik alles zie nadat ik op "lees meer" heb geklikt. Ik zie dan zowel de volledige vraag alsook de gegeven reacties daarop. Dus blijkbaar gaat het niet overal zoals het zou moeten zijn en begrijp ik nu ook de soms vreemde gang van zaken op deze site. Dus sorry voor mijn reactie op dit schrijven, het is mij nu wat duidelijker geworden.  Het was zeker niet mijn bedoeling uw oprechtheid in twijfel te brengen.

door eclipse 24 jan. 2016 om 13:45
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@ Hoi Gerbera, ik heb meerdere malen op de site aangegeven dat ik de antwoorden van te voren NIET ken zien,, pas bij plaatsing  zie ik "o " was niet nodig, mja dan staat ie er al.. als ik de vraag/antwoord eenmaal hebt geplaats dan gaat het WEL goed, anderen hadden hetzelfde probleem, en hooptten we maar dat kassa met een software  update  kwam, mja   voorlopig  niet .. netjes van je  zo te benatwoorden  dankjwel  gr  han

door gerbera - 23 jan. 2016 om 12:30
5037 Antwoorden / 6 Vragen
0

@eclipse, u schrijft uw verhaal 32 minuten nadat TS had gemeld de spullen alsnog te ontvangen. Verder trachten forumleden een goede bijdrage te leveren die mogelijk tot een oplossing kunnen leiden en dat ieder op zijn eigen wijze. Echter uw laatse opmerking is overbodig als u de reacties goed had doorgenomen.

door eclipse 24 jan. 2016 om 09:21
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@Gerbera, zoals enkele malen al vermeldt op diverse  data , ik zie enkel  de vraag ik zie geen antwoorden, antwoorden zie ik pas als het mogelijke antwoord op de site geplaatst wordt, je opmerking  is  dus overbodig. verder trachten forumleden een goede bijdrage te leveren die mogelijk tot een oplossing kunnen leiden. ????? lees even goed wat ik schrijf..  op geen enkele wijze trek ik  de oprechtheid van de beantwoorders in twijfel, mocht  jij dat ergens  zien staan , dan is je negatieve gedachten over mij sterker als je leesvermogen, . 

door tijger1 - 23 jan. 2016 om 14:04
38761 Antwoorden / 21 Vragen
0

Ik zou de naam van dat bedrijf juist maar wel vermelden, om verdere slachtoffers te voorkomen.

door tijger1 - 23 jan. 2016 om 14:09
38761 Antwoorden / 21 Vragen
3

@eclipse


Dat hele plusjes gedoe moet geschrapt worden. En ook die reacties in reacties. Waardeloze bedoening.

door freya - 23 jan. 2016 om 14:18
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0


"We krijgen vandaag toch de besteld en betaalde goederen...."

Nou, ik moet het eerst nog maar eens zien....

door heremietkreeft - 23 jan. 2016 om 14:29
10048 Antwoorden / 160 Vragen
0

Inderdaad:diumenge@ als de webshop open bleef is een klacht indienen tegen de curator DE manier. De kans is namelijk groot dat daarmee de activiteiten van de curator 'kostendekkend' blijven.

door tenormin - 24 jan. 2016 om 14:30
14858 Antwoorden / 87 Vragen
0

Heel vreemd dat ik pas zojuist de melding krijg dat er antwoorden zijn op dit topic. En, uh @eclipse: aardig dat je "voor me opkomt" maar die plusjes (en minnetjes die er niet zijn ☺); die interesseren me geen barst hoor. Verder vreemd dat "gisteren bij de TS" wel bezorgd kan worden vanuit een, zoals geschreven, failliete toko.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ha
hannahboem - 20 sep. 2019 om 14:26
Computers & telefonie

Verantwoordelijkheid werkend internetsignaal

Mijn vriend en ik zijn reeds gaan samenwonen in een nieuwe woning. Het betreft een herenhuis dat is opgedeeld in 4 appartementen, ons appartement zit helemaal boven. Wij proberen al ruim een maand internet te krijgen in onze woning, maar wij kregen telkens van meerdere providers te horen dat ze geen aansluiting op ons adres te zien kregen etc. Uiteindelijk contact gehad met Ziggo, die opperde dat ... Lees meer

Jo
Jochieficm - 20 sep. 2019 om 15:18
Garantie & verzekeringen

Annulering

We hadden bij een gerenomeerde reis organizatie een reis met de camper naar iran gepland daar voor een bedrag aan betaald zodat we voor de reis  waren ingeschreven 
Mijn camper heeft een electronisch probleem dat al verschillende maanden speelt waar door de Fiat garage al verschillende punten hebben vervangen en door gemeten maar het probleem niet hebben gevonden tot nu toe
Nu doet het ... Lees meer

Ch
Chris - 20 sep. 2019 om 15:29
Auto & vervoer

Ik kan mijn geld niet terug krijgen

Ik ben onlangs bij Hekkert Automobilegroup een OPEL onderdeel nodig gehad.
Ik gaf de kenteken van de auto en de baliemedewerker ging kijken en had voor een tekening laten zien , ik zei dat het niet de juiste is.Hij vroeg of de
auto een trommel of schijf remmen heeft. Ik zei dat de achteras een trommel remmen heeft.
Hij gij ging verder kijken, gegeven moment zei hij dat die gevonden ... Lees meer