Ma
door Mark123 Dec 13, 2017 om 16:55
Winkels & webshops

Bestelling webshop Large.nl niet geleverd?

Ik heb afgelopen 25 november jl. een bestelling gedaan via de webshop van Large.nl. Voorheen geen problemen mee ondervonden en altijd prima service en levering binnen 3 werkdagen.

Helaas niet deze keer. Tot op de dag van vandaag zit ik te wachten tot mijn bestelling geleverd wordt. Ik heb na bestelling enkel een bevestiging ontvangen van mijn bestelling van €92. Daar is het bij gebleven. Ik heb meerdere malen telefonisch contact proberen te leggen maar kreeg geen gehoor. Dit heeft mij per poging 30 minuten gekost en ben geen stap verder.
Via Facebook getracht in contact te komen om na te gaan waar mijn bestelling bleef of te horen wat de reden is dat het zo lang duurt.
Ik heb één reactie mogen ontvangen op maandag 11 december  na het plaatsen van een negatieve recensie.  En dat was dat ze zouden proberen contact met mij op te nemen op de dag zelf of uiterlijk de dag erna. Dit heeft tot op heden nog niet mogen gebeuren.

Ik vind het heel erg jammer dat een bedrijf waar ik al jaren een trouwe klant van ben, mij zo in het ongewis laat over wat de stand van zaken is van mijn bestelling. Herkennen anderen zich in deze situatie?

10771 14 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Dec 13, 2017 om 17:02
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik niet, maar wat zou u eraan hebben of "anderen zich herkennen"?
Wel een lang verhaal.
Het zou zomaar kunnen zijn dat het een extra drukke periode is, of vindt u van niet?

diumenge
door diumenge - Dec 13, 2017 om 17:12
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Altijd prima service, jarenlang trouwe klant en dan gaat het een keer mis en haalt u ze door het slijk. Fraai.

ba
door baskev Dec 18, 2017 om 17:30
1 Antwoorden / Vragen

Ik vind me niet in je antwoord. Ik heb de zelfde probleem als Mark.
Als ik als persoon werd behandelt had ik er nog vrede mee. En ik heb dit vaker met large in het veleden gehad. Daarom een jaar of 4 niks besteld bij hun.

ma
door marySt Jan 4, 2018 om 13:45
1 Antwoorden / Vragen

natuurlijk halen we ze door het slijk het zijn oplichters , lees maar op hun facebook . alleen maar negatief, misschien vroeger oke maar nu niet meer. Zelfs het personeel loopt weg,

tijger1
door tijger1 - Dec 13, 2017 om 17:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien nog wat geduld hebben?

lindatexel
door lindatexel Dec 21, 2017 om 17:44
25 Antwoorden / 6 Vragen

Hoeveel geduld is geduld als je voor eind november/begin december je kerstinkopen doet en het bedrijft beloof je alles voor de kerst op te zenden.( gegarandeerd voor de kerst in huis)  Er zijn inmiddels zoveel mensen die hun geld kwijt zijn door Large.nl. Geen kadoo's en geen geld terug. Mag je dan je geduld verliezen?

tijger1
door tijger1 Dec 21, 2017 om 19:22
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Van mij wel, maar helpt niets.

panter22
door panter22 - Dec 13, 2017 om 17:14
6599 Antwoorden / Vragen

Large.nl is aangesloten bij thuiswinkel waarborg. Lees onder punt 10 hoe je een klacht kunt indienen:
https://www.thuiswinkel.org/leden/large-popmerchandising/certificaat

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 13, 2017 om 17:47
7179 Antwoorden / 3 Vragen

Ja, er zijn anderen die zich herkennen in uw situatie:
http://www.reviewspot.nl/large-online

marita5
door marita5 - Dec 13, 2017 om 18:56
11507 Antwoorden / 15 Vragen
ba
door baskev - Dec 18, 2017 om 17:28
1 Antwoorden / Vragen

Precies het zelfde probleem maar dan extreme. Eind november net zoals jouw besteld. Eerste bestelling ging ook mis. Zelf achter aan moeten mailen naar 4 dagen. Kreeg toen een excuse en me bestelling toegezonden. Het probleem was. Niet alles was leverbaar volgens hun. Toen ik bestelde stond er nergens iets van bij ( zoals x aantal dagen pas leverbaar of zo). Toen ik de bestelling thuis kreeg zater er artikellen bij die volgens hun niet leverbaar waren...maar iets wat wel leverbaar was zat er niet bij.

Korting gekregen. En die was zo leuk dat ik dacht kerst cado's te kopen. Het kan niet nog een keer mis gaan. Mijn fout.
3 december een bestelling. 1 item pas leverbaar 4 december.
6 december een mail. het ene item is pas leverbaar 7 december.
14 december mail ik hoe het met me bestelling gaat ( item staat nu op 20 december leverbaar) ik mail hoe het zit deze dag.
16 december krijg ik een automatische mail dat niet alles leverbaar is. Met de lijst er onder wat wel en niet leverbaar is. Alles is volgens die lijst/bon gewoon leveraar. Ik kijk online...en staat mijn 1 item als uitverkocht... Meteen terug gemailt hoe het zit.
18 december nog steeds geen antwoord.
Bellen heeft geen nut....3x er zijn telefoon problemen.2x krijg ik het wachtmuziekje en naar 20min+ word ik van de lijn gegooit.
Ik heb in het verleden wel eens met bol.com ( toen het daar slecht ging) problemen gehad...maar dit spant de kroon. Ik kan niet eens een persoon aan de mail/telefoon krijgen. Alleen maar automatische antwoorden die zichzelf ook nog eens tegen spreken.
Ik snap dat het druk is . Maar totaal niks horen, geen antwoord krijgen en je kerst cado's blijven maar wachten is echt niet leuk. Door deze optie kan ik niet eens meer online vervangende cado's bestellen ivm kerst die er aan komt.
ik heb nu net tijdens dit te type weer 15 min aan de telefoon gehangen...weer niks.

tijger1
door tijger1 Dec 18, 2017 om 18:30
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ga naar een gewone winkel, dan kunt u het meteen meenemen. Wat een gezeur.

aurora1
door aurora1 Dec 18, 2017 om 20:09
15645 Antwoorden / 6 Vragen

@tijger1, het is weer zover: + 10

ne
door neodutchio - Dec 18, 2017 om 19:11
5147 Antwoorden / 12 Vragen

Niet vreemd dat contact zo lastig gaat, op het opgegeven adres staat een ander bedrijf ingeschreven. En het pand staat ook nog eens te koop.

lindatexel
door lindatexel - Dec 21, 2017 om 17:36
25 Antwoorden / 6 Vragen

In middels zijn tientallen klanten al de dupe van Large.nl. Ik ook. We hebben de kerstkadoo's vooruit betaald en het bedrijf vertikt het om mensen nog telefonische te woord te staan, emails worden ook niet beantwoord en facebook is ook afgesloten voor commentaren. Gelukkig heb ik zelf maar voor een  klein bedrag besteld maar er zijn mensen die voor honderden euro's kerst inkopen hebben gedaan bij Large.nl en ze krijgen niks, men wil ook geen geld retour sturen heb ik gehoord van een gedupeerde. Als je blijft volhouden krijg je op een geven moment een standaart mailtje dat er aan gewerkt word, verder gebeurd er niets. Dit bedrijf voert het logo van Thuiswinkel Waarborg en daar heb ik mijn beklag gedaan,het is niet juist dat dit bedrijf dit logo draagt, ik kijk zelf altijd of een bedrijf het Thuiswinkel logo heeft en voel me nu er ingetrapt. Ik ben bang dat we geen van alle ons geld terug zien gezien het bedrijf nu helemaal wel van de aardbodem verwenen lijkt.

bultn
door bultn - Dec 21, 2017 om 22:18
54 Antwoorden / 9 Vragen

Ik heb precies hetzelfde!
Mails worden genegeerd en bellen heeft geen nut want word niet opgenomen.
Gelukkig is mijn bedrag maar 30 euro.
Is er wat aan de hand daar of zo?

lindatexel
door lindatexel Dec 21, 2017 om 23:55
25 Antwoorden / 6 Vragen

Er is wel degelijk wat aan de hand, sinds begin November is het daar goed mis. Ik heb gehoord van mensen die al jaren klant bij LARGE.NL waren dat ze er ook niets meer van begrijpen. Voorheen ging alles prima daar, ik heb zelf ook wel besteld bij hun en mijn bestelling kwam keurig aan binnen 1 week. Er worden van allerlei smoesjes en onzin verhalen verteld door het personeel ( o.a ene Tijn), nu zijn ze helemaal niet meer te bereiken,mailen ,via facebook of telefoon. Ik ben er achter gekomen dat het waarschijnlijk een duits bedrijf is met ook hier in Nederland een filiaal. Of er niet meer naar nederland geleverd word en waarom niet?, geen idee. Ook heb ik wel gelezen dat het bedrijf failliet is, maar niets is zeker. Voor spullen die niet meer leverbaar zijn krijgen de mensen hun geld niet meer terug. Mensen die al 1 a 2 mnd op hun vooruitbetaalde kerst kadoo's zitten te wachten krijgen hun geld ook niet terug. Dus ik denk dat de boel daar definitief op zijn kont ligt. Ze hebben nog wel ff een fiks bedrag van de kerst inkopen van de mensen verdonkeremaand, dat zien we niet meer terug denk ik. Maak svp wel ff melding bij de Thuiswinkel Waarborg, die hebben een juridische afd. die er achteraan moet gaan omdat ze hun logo misbruiken.

bultn
door bultn Jan 17, 2018 om 20:18
54 Antwoorden / 9 Vragen

Ik heb inmiddels mijn geld terug.
Maar op de website is 1 van de 2 producten nog wel bestelbaar.
Vreemde gang van zaken is wat het is.
Bedankt voor je uitleg.

ma
door marlena_1 - Jan 3, 2018 om 15:53
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik hebeen bestelling gedaan die ik retour heb gedaan maar heb nog steeds geen antwoord gekregen ook geprobeerd contact te krijgen via mail ,telefonisvh ,facebook maar er wordt nergens op gereageerd

tijger1
door tijger1 Jan 3, 2018 om 16:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dan bent u de spullen en uw geld kwijt.

marita5
door marita5 - Jan 3, 2018 om 19:42
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@mark123 en andere ,

De voorwaarden :

U kunt een klacht hier indienen , klik op de rode regel .

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=NL

ma
door marySt - Jan 4, 2018 om 13:39
1 Antwoorden / Vragen

Hallo ik heb het zelfde probleem , de bestelling half geleverd en verder geen contact met ze te krijgen niet via de tel en ook niet via de mail. Op hun facebookpagina staan alleen nog maar negatieve berichten

Nastasia
door Nastasia - Jan 4, 2018 om 15:42
1 Antwoorden / Vragen

Heb absoluut hetzelfde probleem ervaren.

Ik heb vroeger goede dingen gehoord over Large. Helaas ben ik er laatst achter gekomen dat het (nú in ieder geval) een enorme teringbende is daar.

Eind november t-shirts besteld. Duurde wat langer dan gehoopt, maar goed, bestelling wel ontvangen op 10 december jl. Helaas pasten twee van de drie artikelen niet goed, dus ik heb ze enkele dagen later retourgestuurd. Ik zou zweren dat ik de verzendbevestiging nog had (bewaar ze meestal), maar in dit geval kon ik 'm niet meer terugvinden. Reden dat ik op zoek ging: heb geen bevestiging gehad dat ze mijn retourzending hebben ontvangen en dus ook geen geld terug ontvangen. Lange tijd gewacht, met Kerst etc. ertussenin had het gekund dat PostNL gewoon heel traag was, maar inmiddels is er bijna een maand verstreken, dus ik heb ze maar even geprobeerd te bellen. Heb 17 helse minuten aan de telefoon gehangen, wachtend tot er iemand op zou nemen (inderdaad zeg, wát een kleredeuntje), en wanneer er eindelijk iemand opneemt krijg ik alleen te horen 'Met Sabine'. Wie de fuck is Sabine. Na de vraag of ik met de klantenservice van Large spreek valt het stil, hoor ik wat ruis op de achtergrond en wordt de verbinding verbroken. Wat een ballentent daar. Voorlopig koop ik er niets meer, want mocht je ooit iets willen ruilen of retourneren kun je wel fluiten naar je geld. En we weten dat hun spullen niet altijd goedkoop zijn.