Pim Groot Koerkamp
door Pim Groot Koerkamp Sep 19, 2017 om 17:00
Winkels & webshops

Betrouwbaarheid geomix-shop.nl

Ik zag op deze website een trainingspak voor uitzonderlijk lage prijs. Deze website is aangesloten bij trustedshops, echter vertrouw ik het zaakje nog steeds niet. Ik kan ook weinig ervaringen vinden online. Kan iemand mij uitsluitsel geven?

67085 16 Rapporteer

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Sep 19, 2017 om 17:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Bij klachten moet u in Engeland zijn en bij terugsturen naar Oostenrijk. Houd ook rekening met de verzendkosten.

Die prijzen kunnen natuurlijk niet echt.

Topantwoord

lexgensen
door lexgensen - Sep 19, 2017 om 17:14
274 Antwoorden / 88 Vragen

Bij twijfel niet inhalen

Topantwoord

tenormin
door tenormin - Sep 19, 2017 om 17:27
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Ze zijn wel ingeschreven bij de Duits, (is Duits maar...) Oostenrijkse? Kamer van Koophandel. Maar die prijzen, daar geloof ik dan niet veel van. Ze hebben ook een Facebook pagina, maar.... hoe eerlijk zijn de commentaren? Op de site staat, vreemd genoeg, adres als Niederfeldstrasse 11, 1011 Amsterdam! Maar dat klopt natuurlijk niet. Ik zou het niet doen, eerlijk gezegd.
https://www.geomix-shop.nl/shop/info/contact

tijger1
door tijger1 Sep 19, 2017 om 17:51
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Er staat : Liezen, Oostenrijk. En geen Amsterdam.

Cookies
door Cookies Sep 19, 2017 om 18:12
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Op FB staat Amsterdam.

tijger1
door tijger1 Sep 19, 2017 om 18:15
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar niet op Google. Zie de link van Tenormin.
Nog een reden op Facebook niet te gebruiken.

Niederfeldstraße 11
8940 Liezen, Oostenrijk

Topantwoord

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 19, 2017 om 17:32
16842 Antwoorden / 202 Vragen

Zie lexgensen@: bij twijfel niet inhalen en soms ook stoppen!

Topantwoord

Gerry1969
door Gerry1969 - Sep 19, 2017 om 17:36
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Kan iemand mij uitsluitsel geven

Dat zou uzelf prima kunnen doen door gewoon uw gezonde boerenverstand te gebruiken.

tenormin
door tenormin Sep 19, 2017 om 17:43
16828 Antwoorden / 108 Vragen

@die wil ik, hoe weet je dat de TS een agrariër is? ;-)

Topantwoord

marita5
door marita5 - Sep 19, 2017 om 18:24
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Pim Groot Koerkamp ,

De site staat geregistreerd 10-5-2016  EPAG Domainservices GmbH , Niebuhrstraße 16b , Duitsland .
Er zijn nog 31 websites aangekoppeld , met verwijzing naar China , mocht u iets krijgen en de douane neemt dit in beslag moet u invoerrechten betalen .
Ik kan alleen maar positieve revieuws vinden , geen negatieve revieuws na bijna 1½ jaar !!!.

Controleren of een website betrouwbaar , klik op de rode regels .

https://www.consuwijzer.nl/shopscan/

https://www.consumentenbond.nl/online-kopen

Hier iig niet kopen ,

https://opgelicht.avrotros.nl/alerts/item/koop-niet-bij-deze-malafide-webshops/

https://www.politie.nl/aangifte-of-melding-doen/bekende-malafide-handelspartijen.html

Pim Groot Koerkamp
door Pim Groot Koerkamp - Sep 20, 2017 om 18:16
1 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor de goede adviezen. Ik ben tot conclusie gekomen dat het niet heel erg verstandig is om hier wat aan te schaffen ;).
Hartelijk dank allen.

marita5
door marita5 Sep 20, 2017 om 18:25
11510 Antwoorden / 15 Vragen

@Pim Groot Koerkamp  , zeer verstanding om daar niet te kopen .

tenormin
door tenormin Sep 20, 2017 om 18:41
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Dank voor het terugmelden.@pim groot koerkamp!

edrick3
door edrick3 - Sep 21, 2017 om 12:50
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Héél verstandig!  ;-)

aurora1
door aurora1 - Sep 21, 2017 om 23:41
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Bij twijfel nooit doen, uitzonderlijk goedkoop klopt in de regel nooit.
Gewoon nadenken.

jo
door jorisw - Sep 22, 2017 om 00:50
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Als iemand zo maar op de hoek van de straat een standje begint met (te) goedkope producten, zou je het dan ook zomaar kopen?

costnix
door costnix Sep 22, 2017 om 09:53
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Als her een markt bezig is, waarom niet?

ma
door marco2017 - Oct 16, 2017 om 21:15
1 Antwoorden / Vragen

Vorige week donderdag wat besteld en binnen een week in huis.

Niks mis mee

Gerry1969
door Gerry1969 Oct 16, 2017 om 22:02
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Speciaal vandaag aangemeld om op deze vraag te reageren. Zo dat lijkt betrouwbaar!

kassabnn10
door kassabnn10 - Nov 23, 2017 om 10:18
1 Antwoorden / Vragen

Vertrouwde het ook niet.
Bestelling na een week binnen gekomen. goede klantenservice ook.

edrick3
door edrick3 Nov 23, 2017 om 10:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen

En je vandaag aangemeld om  op dit oude topic te reageren? Tja .....

vi
door vick007 - Nov 23, 2017 om 11:15
3 Antwoorden / 1 Vragen

Die pakken zijn misschien al drie jaar oud. Niet meer te verkopen. Uit China, dus voor 2,50 euro gemaakt. Dus natuurlijk kunnen die prijzen na mijn idee wel.
Kijk maar naar Zalando lounge, die prijzen zijn ook heel laag.
En adressen die niet kloppen of via allerlij omwegen (n)ergens naar toe leiden is voor bedrijven soms handig omtrent belasting etc.

td
door tdewituden - Jan 29, 2018 om 23:48
1 Antwoorden / Vragen

Ik ben Nederlander, die in Oostenrijk woont. In de buurt van het hoofdkantor van Geomix. Was vorig jaar in gesprek met de eigenaar om een vacature in te vullen. Geomix zocht een Nederlander, die de Nederlandse Website en verkoop naar Nederland onderhoud. Jammer genoeg hebben ze een ander gekozen. Ik wilde terugkeren naar Nederland en het werk vanuit Nederland regelen. Dit bracht einige problemen  met zich mee.
Wat ik van Geomix meegekregen heb, is dat ze hard werkend en super gemotiveerd personeel in dienst  hebben. Dat er op de Site een adres in Amsterdam staat, e.d. Heeft volgens mij alleen te maken, dat ze willen laten geloven  dat ze ook vanuit Nederland werken.

Ik zou het wel aandurven om bij Geomix wat te bestellen. De prijzen zijn super...
Tonny de Wit

tijger1
door tijger1 Jan 30, 2018 om 10:01
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Doe dat dan maar.

costnix
door costnix Jan 30, 2018 om 10:06
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Een account aanmaken om voor een bedrijf te spammen? ZO IN EN IN TRIEST :-(

pe
door peentjes - Jan 30, 2018 om 10:57
421 Antwoorden / 0 Vragen

Uw gevoel geeft uitsluitsel.