je
door jensdiep Aug 15, 2018 om 16:43
Winkels & webshops

Betrouwbaarheid webwinkels

Beste,

Omdat ik zie dat er veel mensen zijn die het lastig vinden om de betrouwbaarheid van webwinkels in te schatten heb ik een checker gemaakt.
Deze checker checkt binnen 10 seconden of de webwinkel die je bezoekt wel betrouwbaar is. En laat duidelijk zien waarom.

Begin direct met checken op: webshopchecker.nl

Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn dan hoor ik dat graag!

Bedankt!

1147 3 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Aug 15, 2018 om 16:45
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Mensen gaan pas wat checken NA aankoop, leert de ervaring op consumenten / klachtensites.

je
door jensdiep Aug 15, 2018 om 16:46
Antwoorden / 1 Vragen

Goed punt, laten we daar verandering in brengen :)

Cookies
door Cookies Aug 15, 2018 om 16:48
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Succes dan maar.

je
door jensdiep Aug 15, 2018 om 16:49
Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt!

marita5
door marita5 - Aug 15, 2018 om 16:48
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Jensdiep ,

Ik had er vanmorgen al op gereageerd , maar uw melding was in ene keer verdwenen , pagina niet gevonden , waarschijnlijk verwijderd door de redactie .
Dus nogmaals bedankt voor de melding , veel informatie te vinden .
Er zijn veel mogelijkheden en sites waar je kunt controleren of een site betrouwbaar is .

je
door jensdiep Aug 15, 2018 om 16:50
Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt :)

Ja ik snap het ook niet, opeens was de pagina weg.

marita5
door marita5 Aug 15, 2018 om 16:57
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Ik denk dat de redactie dit verwijderd heeft omdat het een melding is en geen consumentenvraag , verbaasd u niet als het morgen weer verwijderd is .Of de redactie is nog aanwezig en is het straks al verwijderd ..

sjjoppy
door sjjoppy - Aug 15, 2018 om 17:05
7181 Antwoorden / 3 Vragen

Zojuist geprobeerd en ik vind het heel goed en knap wat u voor elkaar hebt gekregen, deze bewaar ik als bladwijzer.
Bedankt.