Ro
door RonaldCijs Jun 23, 2022 om 23:22
Winkels & webshops

Bezorging varagids

Ik heb deze week (23Jun22, wk25) de Varagids nog niet ontvangen.
Wat nu ?
Met vriendelijke groet
Ronald Cijs

1004 5 Rapporteer

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Jun 23, 2022 om 23:31
1759 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Ronald,

Neem contact op met de publiek-en leden-service, klik op de volgende link :

https://www.bnnvara.nl/varagids-contact

marita5
door marita5 - Jun 23, 2022 om 23:35
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Ronaldcijs ,

Bezorgmoment VARAgids bij onze abonnees:
Normaliter ontvangen onze abonnees de gids uiterlijk woensdag vóór de startdatum van de VARAgids.

De VARAgids niet óf beschadigd ontvangen? Geef dit direct door.
Wij sturen dan zo snel als mogelijk – en uiteraard kosteloos – nogmaals de VARAgids.

Nazending aangevraagd voor 17:00 uur?
Wij bieden de nazending dezelfde werkdag aan bij PostNL, anders gaat deze pas de eerstvolgende werkdag met de post mee

Varagids

Bereikbaarheid afdeling Publieks- en Ledenservice:
De afdeling  is bereikbaar via:

Post:
Postbus 175
1200 AD  HILVERSUM

Telefoon: 0900-0123 (Geen extra kosten. Van maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 17:00 uur.)

E-mail: Contact@varagids.nl
Mails worden op volgorde van binnenkomst verwerkt.  U ontvangt zo snel als mogelijk antwoord van ons

tenormin
door tenormin - Jun 23, 2022 om 23:42
16826 Antwoorden / 108 Vragen

U heeft nog de oude gids? Ben bang dat u wel laat reageert. Normaliter ontvangt u op een vaste dag in de week uw Varagids. Dan had u gelijk, via een telefoonnummer, moeten aangeven dat u de gids niet ontvangen heeft. Ik neem aan dat dit hetzelfde gaat als mijn Avro gids. Hoef niets te zeggen door de telefoon, via mijn telefoonnummer weten ze al "wie er belt" alles gaat automatisch: "U ontvangt de gids de volgende dag". Maar ja, als het net zo gaat als bij de Avro bode: nu nog bellen, misschien heeft u dat ding morgen nog in huis. Deze week trouwens, vanwege de vakantie: weer een 2-weken gids ontvangen. Hoera. zouden ze moeten blijven doen. 2 Gidsen voor 4 weken. Alleen weet ik niet of de VARA gids ook zo'n werkwijze heeft. Dus bellen maar, alles gaat toch als een robot.

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 24, 2022 om 08:21
7180 Antwoorden / 3 Vragen

Na inloggen,

1 Klik op uw profielfoto
2 klik op accountinstellingen
3 Scrol naar onder en u ziet hoe u uw lidmaatschap kunt koppelen om vandaar uit aan te geven dat de Varagids nog
niet is ontvangen.

Het wordt dan zo spoedig mogelijk nabezorgd.

Redacteur
door Redacteur - Jun 24, 2022 om 12:29
1053 Antwoorden / 62 Vragen

Alle (nuttige) informatie staat hieronder, dit topic gaat dicht. Kan verder wel blijven staan, mocht iemand er in de toekomst via zoekverkeer bij belanden.