Bezorging varagids
Ik heb deze week (23Jun22, wk25) de Varagids nog niet ontvangen.
Wat nu ?
Met vriendelijke groet
Ronald Cijs
Geachte Ronald,
Neem contact op met de publiek-en leden-service, klik op de volgende link :
https://www.bnnvara.nl/varagids-contact
Hallo Ronaldcijs ,
Bezorgmoment VARAgids bij onze abonnees:
Normaliter ontvangen onze abonnees de gids uiterlijk woensdag vóór de startdatum van de VARAgids.
De VARAgids niet óf beschadigd ontvangen? Geef dit direct door.
Wij sturen dan zo snel als mogelijk – en uiteraard kosteloos – nogmaals de VARAgids.
Nazending aangevraagd voor 17:00 uur?
Wij bieden de nazending dezelfde werkdag aan bij PostNL, anders gaat deze pas de eerstvolgende werkdag met de post mee
Varagids
Bereikbaarheid afdeling Publieks- en Ledenservice:
De afdeling is bereikbaar via:
Post:
Postbus 175
1200 AD HILVERSUM
Telefoon: 0900-0123 (Geen extra kosten. Van maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 17:00 uur.)
E-mail: Contact@varagids.nl
Mails worden op volgorde van binnenkomst verwerkt. U ontvangt zo snel als mogelijk antwoord van ons
U heeft nog de oude gids? Ben bang dat u wel laat reageert. Normaliter ontvangt u op een vaste dag in de week uw Varagids. Dan had u gelijk, via een telefoonnummer, moeten aangeven dat u de gids niet ontvangen heeft. Ik neem aan dat dit hetzelfde gaat als mijn Avro gids. Hoef niets te zeggen door de telefoon, via mijn telefoonnummer weten ze al "wie er belt" alles gaat automatisch: "U ontvangt de gids de volgende dag". Maar ja, als het net zo gaat als bij de Avro bode: nu nog bellen, misschien heeft u dat ding morgen nog in huis. Deze week trouwens, vanwege de vakantie: weer een 2-weken gids ontvangen. Hoera. zouden ze moeten blijven doen. 2 Gidsen voor 4 weken. Alleen weet ik niet of de VARA gids ook zo'n werkwijze heeft. Dus bellen maar, alles gaat toch als een robot.
Na inloggen,
1 Klik op uw profielfoto
2 klik op accountinstellingen
3 Scrol naar onder en u ziet hoe u uw lidmaatschap kunt koppelen om vandaar uit aan te geven dat de Varagids nog
niet is ontvangen.
Het wordt dan zo spoedig mogelijk nabezorgd.
Alle (nuttige) informatie staat hieronder, dit topic gaat dicht. Kan verder wel blijven staan, mocht iemand er in de toekomst via zoekverkeer bij belanden.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Vriendenloterij stoppen lukt niet
Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer
Opzeggen lidmaatschap FVD
Beste lezers,
Ik ben vorig jaar een lidmaatschap aangegaan bij het FVD, ik heb er niet op gestemd, maar deed het uit sympathie voor diverse standpunten.
Nu was ik in de veronderstelling dat zo'n lidmaatschap vanzelf na 1 jaar stopt. ( niet betalen, geen lid meer)
Ooit iets over gelezen of gehoord, en ik dacht dat dit dus nu zo functioneerde, maar waarschijnlijk heb ik dat dus
...
Lees meer
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen
Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582) Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer