Bloemen besteld bij 1,2,3 bloemen en niet bezorgd
Bloemen besteld en betaald maar nooit bezorgd
Misschien contact opnemen en uitleg vragen.
https://www.123bloemenbestellen.nl/klantenservice/contact/
Da's grappig, ik had geen bloemen besteld, maar kreeg ze wel bezorgd.
Waren dat dan mogelijk de bloemen die Ts had besteld?
Hallo Murmelbier ,
De voorwaarden :
Klachtafhandeling 123-bloemen .
Klachten dienen schriftelijk via het contactformulier op de website kenbaar te worden gemaakt . Wij zullen binnen 2 werkdagen reageren op klachten .
Mocht het bestelde product niet geleverd zijn dan dient de klant dit binnen 30 dagen te melden .
Contactformulier , klik op de rode regel .
https://www.123-bloemen.nl/contact
Ps : Waar heeft u de bloemen besteld ? Is dit 123 - bloemen of 123 bloemenbesteld .nl , zijn 2 verschillende sites .
123-bloemen is nergens bij aangesloten , 123 bloemenbesteld is bij Webshop Keurmerk aangesloten .
123 - bloemen is een online bloemist en heeft dus geen winkel en / of bezoekadres
Het adres van 123-bloemen is een woonhuis ,
https://www.google.nl/maps/place/Machineweg+290,+1432+EV+Aalsmeer/@52.2682765,4.7984722,3a,75y,237.59h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1sj5pqoOrqJCB_MEyy4w6v-A!2e0!7i13312!8i6656!4m5!3m4!1s0x47c5e080a1345f27:0x8cb3394843378ef2!8m2!3d52.2681344!4d4.7981058?hl=nl
Wel royaal dat, als de klant geen bloemen heeft ontvangen men er 30 dagen over mag doen om te klagen. Beetje vreemd, heel eerlijk gezegd. Tenminste, gelezen in de link van @marita5.
U kunt op hun site zien welke bloemist de bloemen had moeten bezorgen. Misschien daar eens contact mee opnemen of deze wel opdracht heeft gekregen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer