Mu
door Murmelbier 21 nov. 2018 om 21:16
Winkels & webshops

Bloemen besteld bij 1,2,3 bloemen en niet bezorgd

Bloemen besteld en betaald maar nooit bezorgd

610 9 Rapporteer
door sjoppie - 21 nov. 2018 om 21:26
3797 Antwoorden / 3 Vragen
1
door diumenge - 21 nov. 2018 om 21:37
9973 Antwoorden / 13 Vragen
1

Da's grappig, ik had geen bloemen besteld, maar kreeg ze wel bezorgd.

door gerritaltena 22 nov. 2018 om 11:49
8424 Antwoorden / 146 Vragen

Waren dat dan mogelijk de bloemen die Ts had besteld?

ne
door neodutchio - 21 nov. 2018 om 21:38
2316 Antwoorden / 11 Vragen
0
door aurora1 - 21 nov. 2018 om 22:12
12968 Antwoorden / 6 Vragen
1
door marita5 - 21 nov. 2018 om 22:13
6766 Antwoorden / 8 Vragen
3

Hallo Murmelbier , 

De voorwaarden : 

Klachtafhandeling 123-bloemen .

Klachten dienen schriftelijk via het contactformulier op de website kenbaar te worden gemaakt . Wij zullen binnen 2 werkdagen reageren op klachten .
Mocht het bestelde product niet geleverd zijn dan dient de klant dit binnen 30 dagen te melden . 

Contactformulier , klik op de rode regel . 

https://www.123-bloemen.nl/contact 

Ps : Waar heeft u de bloemen besteld ? Is dit 123 - bloemen of 123 bloemenbesteld .nl , zijn 2 verschillende sites . 

123-bloemen is nergens bij aangesloten , 123 bloemenbesteld is bij Webshop Keurmerk aangesloten .

123 - bloemen is een online bloemist en heeft dus geen winkel en / of bezoekadres 

Het adres van 123-bloemen is een woonhuis , 

https://www.google.nl/maps/place/Machineweg+290,+1432+EV+Aalsmeer/@52.2682765,4.7984722,3a,75y,237.59h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1sj5pqoOrqJCB_MEyy4w6v-A!2e0!7i13312!8i6656!4m5!3m4!1s0x47c5e080a1345f27:0x8cb3394843378ef2!8m2!3d52.2681344!4d4.7981058?hl=nl

door tenormin - 21 nov. 2018 om 22:22
14329 Antwoorden / 82 Vragen
0

Wel royaal dat, als de klant geen bloemen heeft ontvangen men er 30 dagen over mag doen om te klagen. Beetje vreemd, heel eerlijk gezegd. Tenminste, gelezen in de link van @marita5.

door tijger1 - 21 nov. 2018 om 22:23
36858 Antwoorden / 21 Vragen
0
door edrick3 - 22 nov. 2018 om 10:31
26264 Antwoorden / 85 Vragen
0

Dan moet je niet hier klagen maar daar waar je besteld hebt. ;-)

door gerbera - 22 nov. 2018 om 10:46
4357 Antwoorden / 6 Vragen
1

U kunt op hun site zien welke bloemist de bloemen had moeten bezorgen. Misschien daar eens contact mee opnemen of deze wel opdracht heeft gekregen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

to
torn67 - 16 dec. 2018 om 00:45
Huishouden & energie

Vochtscherm bij sencys isotac aquastop

Ik ga mijn huis leggen met laminaat.Maar ik vraag me af of ik onder de sencys aquastop nog een extra vochtscherm nodig heb.Omdat de woonkamer vloer van hout is en de hal en de keuken van beton is.Volgens andere forums is het nodig voor de garantie.
hebben jullie daar ervaringen mee
met deze ondervloer en hebben jullie ook een extra vochtschern gebruikt.
Volgens praxis moet ik groene ... Lees meer

ko
kollie98 - 12 dec. 2018 om 19:43
Geldzaken & recht

Bewindvoerder maakt fout

Goedenavond,

De bewindvoerder van een kennis heeft tijdens de Wsnp een verkeerde aangifte over 2016 gedaan bij de belastingdienst. 
In 2017 werd hierdoor geld ontvangen, hiervan ging een grootdeel naar de boedelrekening tbv schuldeisers.

nu is de Wsnp net gestopt er krijgt ze een aanslag over 2016 ivm die verkeerde aangifte en moet ze het bedrag dat ze ten onrechte heef ... Lees meer

Ro
RodneyRodey - 15 dec. 2018 om 19:42
Geldzaken & recht

Geld ontvangen uit buitenland

Ik werk voor een website, die eigenaar woont in Amerika en die stuurt me maandelijks een geld bedrag als bedankje (met contract) moet ik hier nog wat regelen in nederland dan of kan het gewoon? Lees meer