Mu
door Murmelbier 21 nov. 2018 om 21:16
Winkels & webshops

Bloemen besteld bij 1,2,3 bloemen en niet bezorgd

Bloemen besteld en betaald maar nooit bezorgd

659 9 Rapporteer
door sjoppie - 21 nov. 2018 om 21:26
3966 Antwoorden / 3 Vragen
1
door diumenge - 21 nov. 2018 om 21:37
10179 Antwoorden / 13 Vragen
1

Da's grappig, ik had geen bloemen besteld, maar kreeg ze wel bezorgd.

door heremietkreeft 22 nov. 2018 om 11:49
8893 Antwoorden / 149 Vragen

Waren dat dan mogelijk de bloemen die Ts had besteld?

ne
door neodutchio - 21 nov. 2018 om 21:38
2481 Antwoorden / 11 Vragen
0
door aurora1 - 21 nov. 2018 om 22:12
13198 Antwoorden / 6 Vragen
1
door marita5 - 21 nov. 2018 om 22:13
7113 Antwoorden / 9 Vragen
3

Hallo Murmelbier , 

De voorwaarden : 

Klachtafhandeling 123-bloemen .

Klachten dienen schriftelijk via het contactformulier op de website kenbaar te worden gemaakt . Wij zullen binnen 2 werkdagen reageren op klachten .
Mocht het bestelde product niet geleverd zijn dan dient de klant dit binnen 30 dagen te melden . 

Contactformulier , klik op de rode regel . 

https://www.123-bloemen.nl/contact 

Ps : Waar heeft u de bloemen besteld ? Is dit 123 - bloemen of 123 bloemenbesteld .nl , zijn 2 verschillende sites . 

123-bloemen is nergens bij aangesloten , 123 bloemenbesteld is bij Webshop Keurmerk aangesloten .

123 - bloemen is een online bloemist en heeft dus geen winkel en / of bezoekadres 

Het adres van 123-bloemen is een woonhuis , 

https://www.google.nl/maps/place/Machineweg+290,+1432+EV+Aalsmeer/@52.2682765,4.7984722,3a,75y,237.59h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1sj5pqoOrqJCB_MEyy4w6v-A!2e0!7i13312!8i6656!4m5!3m4!1s0x47c5e080a1345f27:0x8cb3394843378ef2!8m2!3d52.2681344!4d4.7981058?hl=nl

door tenormin - 21 nov. 2018 om 22:22
14488 Antwoorden / 83 Vragen
0

Wel royaal dat, als de klant geen bloemen heeft ontvangen men er 30 dagen over mag doen om te klagen. Beetje vreemd, heel eerlijk gezegd. Tenminste, gelezen in de link van @marita5.

door tijger1 - 21 nov. 2018 om 22:23
37480 Antwoorden / 21 Vragen
0
door edrick3 - 22 nov. 2018 om 10:31
26500 Antwoorden / 85 Vragen
0

Dan moet je niet hier klagen maar daar waar je besteld hebt. ;-)

door gerbera - 22 nov. 2018 om 10:46
4592 Antwoorden / 6 Vragen
1

U kunt op hun site zien welke bloemist de bloemen had moeten bezorgen. Misschien daar eens contact mee opnemen of deze wel opdracht heeft gekregen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ekiem - 22 feb. 2019 om 18:33
Computers & telefonie

Ervaringen Huawei / Samsung

Goedenavond,

Ik ben alweer toe aan een nieuwe mobieltje en nu dus mijn vraag.............Mijn bedoeling is een sim-lock mobieltje met 64 g maar ik twijfel tussen een samsung en een Huawei. Er zit tussen beide een behoorlijk prijs verschil en Huawei heeft momenteel de nodige cash-back acties. Heb een Samsung tablet en deze bevalt super. Heb nu een Acer maar  kom steeds opslag tekort, ze ... Lees meer

mr
mrfotografie - 22 feb. 2019 om 13:07
Computers & telefonie
Simpel b.v. rekent 50,- en stuurt sms dat je bundel over 200mb op is..

Simpel b.v. rekent 50,- en stuurt sms dat je bundel over 200mb op is..

Ok over oplichters gesproken! Let op (zie screenshot).. ik had een bundel bestelt om films te kunnen kijken. je kan gemiddeld 2 films kijken op een bundel van 500mb. De avond er voor klopte de info ook en was de helft verbuikt. De volgende ochtens was dit nog precies zo.. Om 11:55 krijg ik een sms pas op! U bundel heeft nog 200mb over.. (klopt was ook pas net begonnen met film kijken) Ik bestel ee ... Lees meer

Ja
Jan13579 - 22 feb. 2019 om 13:31
Geldzaken & recht

Een incasso valkuil opzetten?

Een incasso valkuil opzetten?   Het betaalmoment van een abonnement wijzigen. De informatie over deze wijziging per email bekend maken. Vervolgens via website analytics uitzoeken wat de gemiddelde intervaltijd is van de mail checken bij Google. En nu maar hopen dat er klanten zijn die de tweede betaling van hun abonnement terug boeken. Belangrijk is dan wel om er voor te ... Lees meer