Mu
door Murmelbier 21 nov. 2018 om 21:16
Winkels & webshops

Bloemen besteld bij 1,2,3 bloemen en niet bezorgd

Bloemen besteld en betaald maar nooit bezorgd

695 9 Rapporteer
door sjoppie - 21 nov. 2018 om 21:26
4165 Antwoorden / 3 Vragen
1
door diumenge - 21 nov. 2018 om 21:37
10333 Antwoorden / 13 Vragen
1

Da's grappig, ik had geen bloemen besteld, maar kreeg ze wel bezorgd.

door heremietkreeft 22 nov. 2018 om 11:49
9382 Antwoorden / 153 Vragen

Waren dat dan mogelijk de bloemen die Ts had besteld?

ne
door neodutchio - 21 nov. 2018 om 21:38
2666 Antwoorden / 11 Vragen
0
door aurora1 - 21 nov. 2018 om 22:12
13480 Antwoorden / 6 Vragen
1
door marita5 - 21 nov. 2018 om 22:13
7429 Antwoorden / 10 Vragen
3

Hallo Murmelbier , 

De voorwaarden : 

Klachtafhandeling 123-bloemen .

Klachten dienen schriftelijk via het contactformulier op de website kenbaar te worden gemaakt . Wij zullen binnen 2 werkdagen reageren op klachten .
Mocht het bestelde product niet geleverd zijn dan dient de klant dit binnen 30 dagen te melden . 

Contactformulier , klik op de rode regel . 

https://www.123-bloemen.nl/contact 

Ps : Waar heeft u de bloemen besteld ? Is dit 123 - bloemen of 123 bloemenbesteld .nl , zijn 2 verschillende sites . 

123-bloemen is nergens bij aangesloten , 123 bloemenbesteld is bij Webshop Keurmerk aangesloten .

123 - bloemen is een online bloemist en heeft dus geen winkel en / of bezoekadres 

Het adres van 123-bloemen is een woonhuis , 

https://www.google.nl/maps/place/Machineweg+290,+1432+EV+Aalsmeer/@52.2682765,4.7984722,3a,75y,237.59h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1sj5pqoOrqJCB_MEyy4w6v-A!2e0!7i13312!8i6656!4m5!3m4!1s0x47c5e080a1345f27:0x8cb3394843378ef2!8m2!3d52.2681344!4d4.7981058?hl=nl

door tenormin - 21 nov. 2018 om 22:22
14677 Antwoorden / 85 Vragen
0

Wel royaal dat, als de klant geen bloemen heeft ontvangen men er 30 dagen over mag doen om te klagen. Beetje vreemd, heel eerlijk gezegd. Tenminste, gelezen in de link van @marita5.

door tijger1 - 21 nov. 2018 om 22:23
38103 Antwoorden / 21 Vragen
0
door edrick3 - 22 nov. 2018 om 10:31
26710 Antwoorden / 85 Vragen
0

Dan moet je niet hier klagen maar daar waar je besteld hebt. ;-)

door gerbera - 22 nov. 2018 om 10:46
4763 Antwoorden / 6 Vragen
1

U kunt op hun site zien welke bloemist de bloemen had moeten bezorgen. Misschien daar eens contact mee opnemen of deze wel opdracht heeft gekregen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

nijssenr - 8 apr. 2019 om 17:35
Geldzaken & recht
Vpay vs Maestro

Vpay vs Maestro

Ik ontving vorige week een nieuwe betaalpas van de ING.
Hierop stond ineens VPay. Ik had hier nog niet eerder van gehoord.
Dit bleek een concurent van het al oude Maestro te zijn.
Ook bleek deze pas in het buitenland dus ineens een stuk minder geaccepteerd.
Een korte zoektocht leerde dat ING random nieuwe passen uitdeeld met 1 van de 2 betaalsystemen.
En dat je kostenloos ... Lees meer

aw
awm - 20 mei 2019 om 16:50
Elektronica & tv

Nieuwe digitenne werkt slecht

Sinds kort heb ik een nieuwe ontvanger gekregen van KPN maar er is steeds storing. Ik zit in Baarn met een antenne op het dak. Met mijn oude Samsung twintuner nooit problemen maar nu met de nieuwe Rebox is het waardeloos. Tor 9 juli kan ik nog mijn oude gebruiken maar dan wordt het signaal omgezet naar HD en moet ik dat nieuwe doosje gebruiken. Iemand een suggestie? Lees meer

Da
Dantumadh - 20 mei 2019 om 17:12
Garantie & verzekeringen

Zorgpicht verzekeringsmaatschappij

Ik heb 2 lopende ORV's. Eén bij FBTO en één bij Centraal Beheer. Beide zijn ergens in 1994 afgesloten en ik betaal nu al bijna 25 jaar voor elke verzekering ca. 45 euro per maand. Ik heb geen tussenpersoon (meer) wat nu? Kan ik de FBTO en CB zelf benaderen omtrent hun zorgplicht? Vallen zij ook onder de uitspraak van het Kifid? Lees meer