jo
door jootje666 Jun 23, 2015 om 17:25
Winkels & webshops

Boekjes van de Jumbo misleiding??

Hallo,

Er loopt nu een actie bij de jumbo waarin je boekjes kunt sparen. De spaarkaarten zijn wel vol te krijgen.
Ik heb er nu 5 vol..

Echter is er in het filiaal in Beilen nog maar 1 boek te verkrijgen van de 24 verschillende soorten.. En in Assen is het bij de verschillende filialen al niet beter.. En als dit nu de laatste week was, maar de actie loopt nog tot en met 7 juli!!

Is dit geen misleiding? Ik hoor om me heen en op facebook elke keer dezelfde klacht. De boekjes zijn niet meer te verkrijgen.. Dit kan toch niet??
Mag dit zo maar?

10053 21 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Jun 23, 2015 om 17:31
11519 Antwoorden / 51 Vragen

Er zal best in de voorwaarden staan: "OP=OP", maar misleiding? Nee, je weet van te voren dat je in de maling wordt genomen, gratis kado'tje met spaarkaarten ........ en dat je beter je boodschappen elders goedkoper kan halen. En elke keer trappen er weer hele volkstammen in.

edrick3
door edrick3 - Jun 23, 2015 om 17:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo jootje666,

Tja, dat kan zo maar.
Blijkbaar is de vraag groter dan dat ze verwacht hadden.
Wellicht brengt Jumbo nog een nieuwe oplage uit.

Jumbo klantenservice

Heb je vragen of heb je een klacht? Laat het ons weten, we helpen je graag!

Bekijk de veelgestelde vragen Stel meteen je vraag

08:00 - 22:30 uur | ma. t/m za.
10:00 - 16:30 uur | zo.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Jun 23, 2015 om 17:33
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Zo werkt de actie:

1. Bij iedere 10 euro aan boodschappen ontving je t/m 16 juni één gratis kinderboekenzegel.
2. Met vijf zegels heb je een volle spaarkaart.
3. Bij inlevering van één volle spaarkaart kun je met bijbetaling van 3 of 5 euro (afhankelijk van het gekozen boek) een kinderboek kopen. Bestel je een kinderboek op Jumbo.com? Lever dan je volle spaarkaart in bij het ophalen van je boodschappen bij jouw Pick Up Point.

De zegels werden uitgegeven van 13 mei t/m 16 juni 2015. Tot en met dinsdag 7 juli 2015 kun je de spaarkaart verzilveren voor korting op kinderboeken. Wees er snel bij, want OP=OP.

mahadma
door mahadma - Jun 23, 2015 om 17:34
11519 Antwoorden / 51 Vragen

Er is ( klik HIER al weer een andere actie gaande .......... Retro shirt. Let op: voor het Limited Edition Retro shirt geldt op=op. Het is daarom raadzaam om de bestelcode zo snel mogelijk te verzilveren en zorgvuldig de juiste maat te kiezen.

edrick3
door edrick3 - Jun 23, 2015 om 17:35
27632 Antwoorden / 85 Vragen

OT
Zal wel weer net zo gaan als met die 'juichpakken'.

mahadma
door mahadma - Jun 23, 2015 om 17:38
11519 Antwoorden / 51 Vragen

Gratis adviesje aan jumbo: Geef direct aan de kassa het premium, en stop met die spaarkaarten .......... de gemiddelde klant heeft deze truck allang door. Het is gewoon een sigaar uit de eigen doos.

jo
door jootje666 - Jun 23, 2015 om 17:40
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ja, en hetzelfde als die boekjes..
Die zijn dus ook al een aantal weken niet te verkrijgen..
Heb ze, geloof ik, alleen de eerste week in de winkel zien liggen..
Doen ze goed bij Jumbo!!

edrick3
door edrick3 - Jun 23, 2015 om 17:47
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@jootje666,

Misschien staan er online nog titels die je wilt hebben: klik hier.

zoekster
door zoekster - Jun 23, 2015 om 17:59
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=jootje666 schreef op dinsdag 23 jun 2015, 17:40]Ja, en hetzelfde als die boekjes..
Die zijn dus ook al een aantal weken niet te verkrijgen..
Heb ze, geloof ik, alleen de eerste week in de winkel zien liggen..
Doen ze goed bij Jumbo!!
Toch doet u ook aan misleiding. U zegt dat de actie nog tot 7 juli loopt, maar in feite was de laatste uitgifte van de zegels op 16 juni, dat zegt u er niet bij in uw verhaal. Er is alleen nog een periode om de spaarkaarten na afloop in te leveren. Door die informatie niet te geven, lijkt het alsof Jumbo midden in de actie al niets meer kan leveren. Terwijl u gewoon laat bent met inleveren.

Ook al is het bij die op=op acties vaak zo dat het wel erg snel op is. Dat is en blijft irritant.

hansje klein
door hansje klein - Jun 23, 2015 om 18:17
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Kan ook zijn, dat de filiaalleider te voorzichtig heeft gedisponeerd.

Wij hebben twee Jumbo-winkels. De franchisenemer (vroeger Super de Boer), was al snel uitverkocht, het andere Jumbo-filiaal had zelfs een volle extra container naast het displayrek staan.

diumenge
door diumenge - Jun 23, 2015 om 18:24
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Je moet zo'n kaart als die vol is ook direct verzilveren.

pi
door pieterwolters - Jun 23, 2015 om 21:02
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=hänschen klein schreef op dinsdag 23 jun 2015, 18:17]Kan ook zijn, dat de filiaalleider te voorzichtig heeft gedisponeerd.

Wij hebben twee Jumbo-winkels. De franchisenemer (vroeger Super de Boer), was al snel uitverkocht, het andere Jumbo-filiaal had zelfs een volle extra container naast het displayrek staan.

Dan moet dat laatste filiaal z'n logistiek eens op orde brengen :-)

lo
door lotje91 - Jun 24, 2015 om 11:34
1 Antwoorden / 0 Vragen

In Hoogeveen liggen nog wel redelijk veel boeken.

wimmi20
door wimmi20 - Jun 24, 2015 om 11:38
2154 Antwoorden / 7 Vragen

In de voorwaarden staat : zolang de voorraad strekt.
Zijn de boekjes op, dan wordt dat gedekt door de voorwaarden.

pr
door prettig - Jun 24, 2015 om 11:38
8 Antwoorden / 6 Vragen

Beste Jootje666,

Ik heb ook meegedaan met die boekenactie en ik heb nu 8 boeken voor mijn kleinkinderen liggen.
En ik heb zojuist de directie en PR-afdeling een bedankje voor deze sympathieke actie gestuurd.

Ik ben alleenstaande oma. Daardoor had ik niet snel een kaart vol maar ik wachtte bij de kassa op volle karren en vroeg of ik de zegels van deze mensen kon krijgen. Ik ging dan ook meteen de winkel weer in en kocht een boek.

Bij dit soort acties moet je altijd snel reageren.

tr
door truvanu - Jun 24, 2015 om 11:58
51 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=prettig schreef op woensdag 24 jun 2015, 11:38]Beste Jootje666,

Ik heb ook meegedaan met die boekenactie en ik heb nu 8 boeken voor mijn kleinkinderen liggen.
En ik heb zojuist de directie en PR-afdeling een bedankje voor deze sympathieke actie gestuurd.

Ik ben alleenstaande oma. Daardoor had ik niet snel een kaart vol maar ik wachtte bij de kassa op volle karren en vroeg of ik de zegels van deze mensen kon krijgen. Ik ging dan ook meteen de winkel weer in en kocht een boek.

Bij dit soort acties moet je altijd snel reageren.

Dat is nog eens een toegewijde oma. Compliment!

ar
door aram - Jun 24, 2015 om 13:13
136 Antwoorden / 1 Vragen

Had een titel uitgezocht en gekeken wat het bij de boekhandel kost.
Weet je gelijk of je voordeel hebt.
Via internet kun je het ook wel kopen maar dan heb je kans dat er heel wat anders toegestuurd word dan waar je voor betaald hebt een ander nadeel het kan onderweg zoekraken.

frisiantje
door frisiantje - Jun 24, 2015 om 14:37
13 Antwoorden / 0 Vragen

Een paar weken terug nog vier boekjes opgehaald. Er waren nog genoeg boekjes, dus het zal wel aan de winkel zelf liggen.

kr
door kroeg1945 - Jun 24, 2015 om 20:31
20 Antwoorden / 0 Vragen

In de reclameaankondiging wordt heel nadrukkelijk aangegeven dat het hier gaat om een OP=OP product. Dus het klopt. Geen woorden meer aan vuil maken.

akkerdistel
door akkerdistel - Jun 24, 2015 om 20:34
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Beter doe je bij de concurrent boodschappen, aangezien je voor één spaarkaart al gauw 70 euro kwijt bent, houd je echt wel geld over om elders 'n boekje te kopen.

ma
door manwijf - Jun 26, 2015 om 13:52
574 Antwoorden / 1 Vragen

Inderdaad. Gratis bestaat niet! Als een supermarkt dus iets gratis weggeeft, kun je er donder op zeggen, dat je het zelf betaald hebt, omdat het er gewoon te duur is. Als je prijsbewust bent, dan weet je dat. Je zou zeker hier meer prijsbewuste mensen verwachten. Zegeltjes plakken (of ze bedelen, nog erger) is toch niet meer van deze tijd.