La
door Lahimi Mar 15, 2019 om 12:41
Winkels & webshops
Bol.com, Selekt en Albert Heijn gaan niet samen?

Op de site van Bol.com, Select aangevraagd. Dan worden je pakketten flexibeler en gratis bezorgd, kosten € 9,99 per jaar. Dit abonnement heb ik binnen een week stopgezet (wettelijk binnen 30 dagen!). Bij de zojuist geactiveerde bezorgbundel van Albert Heijn, zit nl. een jaar lang gratis Select.

Wat blijkt. Als je de bezorgbundel van Select deactiveert, kun je deze 6 maanden lang niet opnieuw activeren. Ik wilde niet stoppen met Select, alleen wilde deze ‘gratis bij de AH bezorgbundel activeren’. Een onmogelijke oplossing aldus de klantenservice van AH en Bol.com. Wie weet raad? Bol.com en AH komen niet met een oplossing????

14798 10 Rapporteer

La
door Lahimi - Mar 15, 2019 om 12:44
2 Antwoorden / 1 Vragen

Oh ja.. het is wettelijk toegestaan je abonnement op Selekt binnen 30 dagen na aanvraag te annuleren. Ik heb dit binnen een week gedaan.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 15, 2019 om 12:48
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Als u de slekt service gratis kunt activeren bij de AH bezorgservice moet dat m..i. gewoon kunnen. Heeft u al contact gehad met het hoofdkantoor van AH?

https://www.ah.nl/klantenservice/klachten-formulier

aurora1
door aurora1 - Mar 15, 2019 om 12:53
15645 Antwoorden / 6 Vragen
tijger1
door tijger1 - Mar 15, 2019 om 12:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat is natuurlijk logisch. Anders zou iedereen elke keer even 30 dagen activeren.

aurora1
door aurora1 - Mar 15, 2019 om 13:12
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Het staat toch duidelijk bij de reactie? Om misbruik te voorkomen. Wat voor raad wilt u dan hebben? Ik geloof niet dat hier mensen zitten die die regels zomaar even kunnen wijzigen om u een pleziertje te doen. (Overigens heb ik maar 1 vraagteken nodig om iets in de vragende vorm neer te zetten).

La
door Lahimi - Mar 15, 2019 om 13:13
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb contact gehad met klantenservice Bol.com en Albert Heijn, zowel telefonisch als via mail en chat. Het is een technisch iets, wat ze niet per omgaande recht kunnen zetten. Ik moet gewoon 6 maanden wachten en kan dan weer Select activeren. Wel kan ik een nieuw Select account aanmaken maar dan moet ik € 9,99 betalen (terwijl dit bij mijn bezorgbundel van AH ‘in zit’. Het is een principe kwestie.. heel bizar dit. Je zou denken dat dit allemaal dezelfde holding is..

Ge
door Genee Mar 15, 2019 om 15:36
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Wat ik begrijp is dat u de bezorgbundel aangevraagd hebt waarbij u een jaar gratis Select kreeg.
Nu heeft u binnen een week de bezorgbundel stopgezet en verwacht dat u toch een jaar lang gratis Select krijgt.
Wanneer u de bezorgbundel stopzet heeft u natuurlijk geen recht op een jaar gratis Select.
U kunt de gratis Select niet activeren omdat u Select al had en stopgezet. Misschien een mogelijkheid, als u de aangeschafte bezorgbundel nog gratis kunt annuleren, om de bezorgbundel met gratis Select op een nieuw account aan te vragen

diumenge
door diumenge - Mar 15, 2019 om 15:49
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Even alles op een rijtje.

-Eerst Selekt aangevraagd bij Bol.com
-Toen een AH Bezorgbundel voor een jaar aangevraagd waar ook een jaar Selekt in zit.
-Toen de oorspronkelijke Selekt aanvraag binnen de termijn geannuleerd, omdat je die niet meer nodig had.
-Nu kan je gratis Selekt niet activeren.

Lijkt mij dat je in je recht staat en dat ze het technische probleem waardoor je niet kan activeren op de een of andere manier moeten oplossen. Eenvoudigste lijkt mee eenmalig 10 euro korting op de bezorgbundel en je dan zelf opnieuw Selekt laten activeren.

panter22
door panter22 - Mar 15, 2019 om 15:58
6599 Antwoorden / Vragen

  • Je krijgt gratis 12-maanden Select van bol.com bij een 12-maanden AH Bezorgbundel. Je activeert Select via de bevestigings-e-mail die je ontvangt na afsluiten. Dit
  • geldt alleen voor klanten die nog geen Select hebben. Bekijk hier de algemene voorwaarden van Select
https://www.ah.nl/bezorgbundel

N
u ga je heel ingewikkeld doen voor €9.99. . Door de bijzondere voorwaarde van Select kun je niet gebruik maken van de aanbieding van AH.En je voldeed niet aan de eis van AH want je had al Select geactiveerd,
Artikel 5:
 Indien het Lid van Select gebruikt maakt van de mogelijkheid om Select te herroepen, kan hij de eerstvolgende 6 maanden niet (opnieuw) Select afnemen.
https://www.bol.com/nl/m/select-voorwaarden/

mo
door mof - Mar 18, 2019 om 16:49
3619 Antwoorden / 3 Vragen

U moet ook niet bij AppieHappie of Bolletje Bol zijn, maar bij Select. Select biedt de service aan, daarmee sluit u de overeenkomst, niet met A of B.

mo
door mof - Mar 18, 2019 om 16:51
3619 Antwoorden / 3 Vragen

En dat u wettelijk binnen dertig dagen kunt annuleren, betekent nog niet dat Selekt geen voorwaarden mag stellen aan abonnees. Ik denk dat ze bezorgd zijn dat mensen een anonnement afsluiten, iets bestellen dat gratis wordt afgeleverd en dan snel het abonnement opzeggen. Het gaat hier om klantenbinding.
u zou Selekt de situatie moeten uitleggen, dan heeft u misschien kans.