an
door anna42 Jan 3, 2014 om 18:22
Winkels & webshops

Boodschappen bezorgen

AH maakt veel reclame over online boodschappen bestellen en gratis bezorgen.
Moet je wel de goede postcode hebben, anders is het helaas in u straat wordt niet bezorgd.
Dan vind ik dat ze de reclame zouden moeten aanpassen omdat ze niet in heel Nederland bezorgen.
We horen voorlopig nog niet in het bezorg gebied misschien in de toekomst, erg klantvriendelijk.

4859 10 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Jan 3, 2014 om 18:29
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Tja, dat is gewoon pech hebben. Heeft u al eens geïnformeerd bij de plaatselijke supermarkt? Mijn moeder woont (ook?) in een dorp en daar heeft de supermarkt zelf een dienst opgezet, kost wel een heel klein bedrag per keer, maar toch zijn er aardig wat mensen mee geholpen die (soms) niet zelf naar de supermarkt kunnen komen.

mahadma
door mahadma - Jan 3, 2014 om 18:37
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Misschien is er in uw postcode wel een andere winkel die wel (eventueel tegen kleine vergoeding) bij u thuis bezorgd. Mogelijk iets duurder, maar wel thuisbezorgd dan.

valerius-2
door valerius-2 - Jan 3, 2014 om 19:08
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Schijnbaar woont u in een gebied die minder goed bekent staat, en daar zijn zulke maatregelen voor nodig om veilig u boodschappen thuis te bezorgen.

diumenge
door diumenge - Jan 3, 2014 om 19:13
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op vrijdag 3 jan 2014, 19:08]Schijnbaar woont u in een gebied die minder goed bekent staat, en daar zijn zulke maatregelen voor nodig om veilig u boodschappen thuis te bezorgen.Verzin je dit nou gewoon zelf of heb je daar een onderbouwing voor? Ik zal er ook een verzinnen, wel een die wat meer voor de hand ligt. TS woont in gebied waar het lastig bezorgen is, te ver uit de route of zo.

Verder hoeft AH natuurlijk niet overal te bezorgen en hoeven ze dat ook niet in hun reclame te vermelden.

an
door anna42 - Jan 3, 2014 om 19:40
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb zelf AH gemaild waarom ze niet bij ons bezorgen.
Ze hebben in de grote steden het bezorggebied uitgebreid, en ze zitten nu aan hun max.
Dat heeft niks te maken met waar je woond, ze willen of kunnen het op dit moment niet
uitbreiden.
Maak niet zoveel reclame als je het toch niet kunt waarmaken.
Dat is mijn mening dat andere het daar niet me eens zijn mij best.

emcede
door emcede - Jan 3, 2014 om 20:02
960 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op vrijdag 3 jan 2014, 19:08]Schijnbaar woont u in een gebied die minder goed bekent staat, en daar zijn zulke maatregelen voor nodig om veilig u boodschappen thuis te bezorgen.
Valerius zegt wel vaker vreemde dingen, maar dit slaat alles! Is het wel eens bij u/je opgekomen dat AH gewoon niet in elke stad bezorgt?... Heeft niets te maken met wel of niet goed bekend (inderdaad, met een D) staan!

@anna42, ik zie op de site van AH dat ze pas bezorgen bij een bestelling vanaf € 70,00. Ik weet niet hoe vaak u een kar vol van € 70,00 afrekent, maar ik niet vaak...

an
door anna42 - Jan 3, 2014 om 20:58
2 Antwoorden / 1 Vragen

Het gaat niet om het te besteden bedrag, wel om het bezorgen van de boodschappen.

Jammer

zwemmer
door zwemmer - Jan 3, 2014 om 21:54
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Men kan de belofte wel waarmaken maar - het is te min om te benadrukken - wegens capaciteitsproblemen niet waar het uw postcode aangaat. Dat is dan jammer maar helaas.

tenormin
door tenormin - Jan 3, 2014 om 22:13
16826 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op vrijdag 3 jan 2014, 19:08]Schijnbaar woont u in een gebied die minder goed bekent staat, en daar zijn zulke maatregelen voor nodig om veilig u boodschappen thuis te bezorgen.

Hoe komt u daar nu bij!

@anna42, het is inderdaad jammer dat ze (nog) niet in uw postcode gebied bezorgen. Maar het staat vast op de site welke gebieden er bezorgd kan worden. Is ook geen misleidende reclame, eerlijk gezegd. Ze kunnen moeilijk in een STER-blok of bij de commerciëlen vermelden waar wel bezorgd kan worden. Maar hier zijn genoeg supers die, zonder "bezorgdienst" bij navragen het gerust thuis willen bezorgen, met bezorgkosten. Is dat niet mogelijk in uw buurtsuper? Als service?

Cookies
door Cookies - Jan 4, 2014 om 00:23
13336 Antwoorden / 36 Vragen

.......en gratis bezorgen..........

AH bezorgt ook helemaal niet gratis! Geen idee hoe je daar bij komt.

De servicekosten variëren tussen de € 4.95 en € 12.95 afhankelijk van het moment wat je kiest en de hoogte van het bedrag van je bestelling (exclusief statiegeld).
Het minimale orderbedrag is 70 euro en vanaf 100 euro krijg je een euro korting op de servicekosten.