Boodschappen bezorgen
AH maakt veel reclame over online boodschappen bestellen en gratis bezorgen.
Moet je wel de goede postcode hebben, anders is het helaas in u straat wordt niet bezorgd.
Dan vind ik dat ze de reclame zouden moeten aanpassen omdat ze niet in heel Nederland bezorgen.
We horen voorlopig nog niet in het bezorg gebied misschien in de toekomst, erg klantvriendelijk.
Tja, dat is gewoon pech hebben. Heeft u al eens geïnformeerd bij de plaatselijke supermarkt? Mijn moeder woont (ook?) in een dorp en daar heeft de supermarkt zelf een dienst opgezet, kost wel een heel klein bedrag per keer, maar toch zijn er aardig wat mensen mee geholpen die (soms) niet zelf naar de supermarkt kunnen komen.
Misschien is er in uw postcode wel een andere winkel die wel (eventueel tegen kleine vergoeding) bij u thuis bezorgd. Mogelijk iets duurder, maar wel thuisbezorgd dan.
Schijnbaar woont u in een gebied die minder goed bekent staat, en daar zijn zulke maatregelen voor nodig om veilig u boodschappen thuis te bezorgen.
[quote=valerius-2 schreef op vrijdag 3 jan 2014, 19:08]Schijnbaar woont u in een gebied die minder goed bekent staat, en daar zijn zulke maatregelen voor nodig om veilig u boodschappen thuis te bezorgen.Verzin je dit nou gewoon zelf of heb je daar een onderbouwing voor? Ik zal er ook een verzinnen, wel een die wat meer voor de hand ligt. TS woont in gebied waar het lastig bezorgen is, te ver uit de route of zo.
Verder hoeft AH natuurlijk niet overal te bezorgen en hoeven ze dat ook niet in hun reclame te vermelden.
Ik heb zelf AH gemaild waarom ze niet bij ons bezorgen.
Ze hebben in de grote steden het bezorggebied uitgebreid, en ze zitten nu aan hun max.
Dat heeft niks te maken met waar je woond, ze willen of kunnen het op dit moment niet
uitbreiden.
Maak niet zoveel reclame als je het toch niet kunt waarmaken.
Dat is mijn mening dat andere het daar niet me eens zijn mij best.
[quote=valerius-2 schreef op vrijdag 3 jan 2014, 19:08]Schijnbaar woont u in een gebied die minder goed bekent staat, en daar zijn zulke maatregelen voor nodig om veilig u boodschappen thuis te bezorgen.
Valerius zegt wel vaker vreemde dingen, maar dit slaat alles! Is het wel eens bij u/je opgekomen dat AH gewoon niet in elke stad bezorgt?... Heeft niets te maken met wel of niet goed bekend (inderdaad, met een D) staan!
@anna42, ik zie op de site van AH dat ze pas bezorgen bij een bestelling vanaf € 70,00. Ik weet niet hoe vaak u een kar vol van € 70,00 afrekent, maar ik niet vaak...
Men kan de belofte wel waarmaken maar - het is te min om te benadrukken - wegens capaciteitsproblemen niet waar het uw postcode aangaat. Dat is dan jammer maar helaas.
[quote=valerius-2 schreef op vrijdag 3 jan 2014, 19:08]Schijnbaar woont u in een gebied die minder goed bekent staat, en daar zijn zulke maatregelen voor nodig om veilig u boodschappen thuis te bezorgen.
Hoe komt u daar nu bij!
@anna42, het is inderdaad jammer dat ze (nog) niet in uw postcode gebied bezorgen. Maar het staat vast op de site welke gebieden er bezorgd kan worden. Is ook geen misleidende reclame, eerlijk gezegd. Ze kunnen moeilijk in een STER-blok of bij de commerciëlen vermelden waar wel bezorgd kan worden. Maar hier zijn genoeg supers die, zonder "bezorgdienst" bij navragen het gerust thuis willen bezorgen, met bezorgkosten. Is dat niet mogelijk in uw buurtsuper? Als service?
.......en gratis bezorgen..........
AH bezorgt ook helemaal niet gratis! Geen idee hoe je daar bij komt.
De servicekosten variëren tussen de € 4.95 en € 12.95 afhankelijk van het moment wat je kiest en de hoogte van het bedrag van je bestelling (exclusief statiegeld).
Het minimale orderbedrag is 70 euro en vanaf 100 euro krijg je een euro korting op de servicekosten.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer