Boxspring-deals.nl betrouwbaar?
Iemand ervaring met het bestellen van een boxspring bij boxspring-deals.nl? Is dit betrouwbaar?
Hallo JStoffer ,
Bezint voordat ge begint .
De voorwaarden :
30 dagen slaapgarantie
11.1 Wanneer de klant het product binnen 30 dagen wil terug sturen wanneer deze voldoet aan de slaapgarantie, dient het product in originele verpakking gedemonteerd bij de voordeur klaar te staan.
11.2 De klant dient èèn dag voordat het product wordt opgehaald , foto`s te sturen van elk onderdeel van het bed dat klaar staat in de orginele verpakking .
11.3 De klant heeft éénmalig de kans om het product te laten ophalen. De datum hiervan zal vooraf met de klant besproken worden.
11.4 Beschadigde producten vallen niet onder de slaapgarantie.
11.5 Gratis producten, bij-producten (dekbed, overtrek, hoeslaken etc) en/of Montage- en betalingskosten zullen in mindering worden gebracht op het totaalbedrag dat wordt teruggestort.
11.6 De klant dient vooraf het retourformulier volledig te hebben ingevuld.
Lees ook deze klachten , klik op de rode regels.
https://nl.trustpilot.com/review/boxspring-deals.nl
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/boxspring-deals.nl/details?companyId=d5510b00-acd4-439f-8f71-71758a1b799b
Ik heb uiteraard alle voorwaarden e.d. gelezen maar ik ben benieuwd naar ervaringen met deze website en of het geen oplichterij is.
@JStoffer , lees boven u de twee links ( de rode regels ) , kunt u de ervaringen lezen , dit zegt al genoeg .
Je gelooft toch zeker niet dat je echt 70% korting krijgt. Je koopt rommel voor rommel prijzen. Als je weinig geld hebt, koop dan bij Ikea een redelijke boxspring.
Oplichterij. Niet mee in zee gaan! Hier een beknopte samenvatting:
Boxspring Kopenhagen + twee matrassen besteld
-Bezorger komt 2 uur te laat. Hij biedt geen excuses aan.
-Het hoofdbord past niet in de beugels van de boxsprings. Dit lukt alleen wanneer de boxsprings uit elkaar staan.
-Daarbij is één van de matrassen te lang waardoor deze over de boxspring heen hangt.
-Per chat en mail aangegeven dat we graag een vervangend hoofdbord ontvangen dat wel past en één vervangend matras. Ik zou gebeld worden voor het maken van een afspraak hiervoor. Dat is niet gebeurd. Daarom belde ik zelf.
-Zeer onvriendelijk te worden gestaan per telefoon. Weer kon er geen 'sorry' of 'vervelend dat het zo is gelopen' vanaf. Maandag 21 oktober klacht ingediend. Volgens de klantenservice op de chat worden klachten binnen twee dagen in behandeling genomen. Ik heb nog geen antwoord mogen ontvangen. Er werd mij ook verteld dat ik een telefoontje zou krijgen met de aflevertijd van komende woensdag. Dit is wederom niet gebeurd.
-Woensdag telefoontje gekregen van de bezorger dat hij 2 uur eerder dan gepland is. Wij zijn dan niet thuis. Per chat gevraagd wanneer de eerstvolgende leverdatum is. Dat zou 1 november zijn. Toen ik vroeg of dat sneller kon, kon het de volgende dag.
-Vandaag donderdag 25 oktober mail gekregen dat de bezorger vertraging heeft opgelopen. 's Middags per mail gevraagd of ik een tijdsindicatie kon krijgen. De chatmedewerker zou contact opnemen met de bezorger en mij hierover terugbellen. Dat is niet gebeurd. Aan het eind van de middag toen ik vroeg aan de chatmedewerker hoe het zat met de bezorging, antwoordde zij dat wij de volgende op de route zouden zijn. Op dat moment waren wij al niet meer thuis, na de hele dag te hebben gewacht.
-De eerstvolgende bezorgafspraak kan op 1 november plaatsvinden. 'Danielle' van de chat klantenservice zei tegen mij: 'we kunnen nog eenmaal een nieuwe afspraak inplannen, bent u dan weer niet thuis dan houdt het helaas op'. Hier schrok ik van. De bezorger was de eerste keer een paar uur te vroeg, de tweede keer hebben wij geen enkele tijdsindicatie gekregen. Wanneer dit weer zou gebeuren, zouden wij niet krijgen geleverd waarvoor betaald is? Toen ik aan een andere medewerker (Marijke) vroeg om hier bevestiging van te sturen per mail, antwoordde zij dat dat niet mogelijk is. "Wij kunnen niet dat overzicht naar u toesturen. Dit is niet meer van toepassing, wij hebben nu een nieuwe datum niet ingepland". Ik heb gevraagd waarom ik geen schriftelijke bevestiging mag ontvangen. Ik krijg hier geen antwoord op. Marijke zegt zelfs op een gegeven moment 'alle vragen zijn beantwoord'. Wanneer ik zeg dat ik nog meer vragen heb, antwoord Marijke 'Nog een fijne avond verder'.
-Bezorger heeft een vervangend matras gebracht. Het vervangende hoofdbord past niet en is wankel. Toch getekend voor de bezorging. De bezorger gaf aan een notitie te maken dat er een nieuw vervangend hoofdbord kan worden bezorgd. Via chat die dag gevraagd of ik hier bericht over kan krijgen. Chatmedewerker gaf aan het te overleggen met collega en mij diezelfde dag nog te berichten. Niets van vernomen.
-Via chat gesproken met Marijke. Zij geeft aan niets terug te lezen over wat ik gisteren heb besproken met haar collega.
-Gebeld op vrijdag 9 november door een medewerker. Hij vertelde mij dat hij ging overleggen over het oplossen van mijn klacht en dat ik op maandag 11 november zou worden teruggebeld hierover. Dit is niet gebeurd.
-Na gezegd te hebben dat ik tv-programma Radar inschakel werd ik wonderbaarlijk direct gebeld. Mijn klacht zou worden afgekocht. Mijn recensie is nooit op hun pagina verschenen.
Uiteindelijk heb ik na 7 weken en talloze keren contact gekregen waar ik voor betaald heb. Ik ben in totaal 4 dagen thuis gebleven voor ze. Ik heb tientallen mails gestuurd. Blijf uit de buurt van dit bedrijf.
al met al is het een hele slechte service waarbij je medewerkers aan de telefoon krijgt die er allemaal niet zo veel aan kunnen doen maar iemand spreken die er wel wat aan kan doen is niet aanwezig!!!
Wij geven hier geen service, dus slechte service geven wij ook niet.
@sylvana , u heeft toch een reactie gekregen van Deals Compagnie BV op trustpilot : Antwoord van DEALS COMPANY B.V.
Dat is inderdaad heel vervelend hoe het is gelopen,.
Zoals telefonisch besproken heb ik het allemaal zojuist voor u ingepakt en komt het zo snel mogelijk uw kant op!
@sylvana: Het is hier geen klachtensite!
Ga dan ook naar een normaal bedrijf. En al die hoofdletters hoeft ook niet.
@Tijger1, maar bij deze shop krijg je kortingen van wel meer dan 1000,- euro!;-))
Al die webshop die eindigen op deals kunnen in ieder geval geld vangen. De rest moet je maar afwachten! Mensen leren nooit .
Hiep hoi, korting van € 1.000, krijgt je dan geld toe?:-))
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer