JS
door JStoffer 26 jul. 2018 om 11:27
Winkels & webshops

Boxspring-deals.nl betrouwbaar?

Iemand ervaring met het bestellen van een boxspring bij boxspring-deals.nl? Is dit betrouwbaar?

6702 5 Rapporteer
door tijger1 - 26 jul. 2018 om 11:36
36838 Antwoorden / 21 Vragen
0

Nergens bij aangesloten. Als u een boxspring onder de € 400 koopt hebt u geen “slaapgarantie”. 

Alle voorwaarden wel gelezen?

door marita5 - 26 jul. 2018 om 11:58
6743 Antwoorden / 8 Vragen
2

Hallo JStoffer ,

Bezint voordat ge begint .

Zit er een garantie op de producten?
Bij bedden boven de 400,- bieden wij een slaapgarantie van 30 dagen aan. Mocht het bed u niet bevallen, dan komen wij het bed weer ophalen. Daarnaast zit er een 2-jarige fabrieksgarantie op de bedden, waardoor u 2 jaar garantie heeft op fabricagefouten. 

De voorwaarden : 

30 dagen slaapgarantie 
 
11.1 Wanneer de klant het product binnen 30 dagen wil terug sturen wanneer deze voldoet aan de slaapgarantie, dient het product in originele verpakking gedemonteerd bij de voordeur klaar te staan.

11.2 De klant dient èèn dag voordat het product wordt opgehaald  , foto`s te sturen van elk onderdeel van het bed dat klaar staat in de orginele verpakking .

11.3 De klant heeft éénmalig de kans om het product te laten ophalen. De datum hiervan zal vooraf met de klant besproken worden.

11.4 Beschadigde producten vallen niet onder de slaapgarantie.

11.5 Gratis producten, bij-producten (dekbed, overtrek, hoeslaken etc) en/of Montage- en betalingskosten zullen in mindering worden gebracht op het totaalbedrag dat wordt teruggestort.

11.6 De klant dient vooraf het retourformulier volledig te hebben ingevuld.


Lees ook deze klachten , klik op de rode regels.


https://nl.trustpilot.com/review/boxspring-deals.nl


https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/boxspring-deals.nl/details?companyId=d5510b00-acd4-439f-8f71-71758a1b799b

JS
door JStoffer - 26 jul. 2018 om 13:41
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik heb uiteraard alle voorwaarden e.d. gelezen maar ik ben benieuwd naar ervaringen met deze website en of het geen oplichterij is.

door marita5 26 jul. 2018 om 13:45
6743 Antwoorden / 8 Vragen

@JStoffer , lees boven u de twee links ( de rode regels ) , kunt u de ervaringen lezen , dit zegt al genoeg .

door Netflixfan - 26 jul. 2018 om 14:08
13172 Antwoorden / 37 Vragen
1

Je gelooft toch zeker niet dat je echt 70% korting krijgt. Je koopt rommel voor rommel prijzen. Als je weinig geld hebt, koop dan bij Ikea een redelijke boxspring.

be
door berendf - 23 nov. 2018 om 16:06
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Oplichterij. Niet mee in zee gaan! Hier een beknopte samenvatting:

Boxspring Kopenhagen + twee matrassen besteld
-Bezorger komt 2 uur te laat. Hij biedt geen excuses aan.
-Het hoofdbord past niet in de beugels van de boxsprings. Dit lukt alleen wanneer de boxsprings uit elkaar staan.
-Daarbij is één van de matrassen te lang waardoor deze over de boxspring heen hangt.
-Per chat en mail aangegeven dat we graag een vervangend hoofdbord ontvangen dat wel past en één vervangend matras. Ik zou gebeld worden voor het maken van een afspraak hiervoor. Dat is niet gebeurd. Daarom belde ik zelf.
-Zeer onvriendelijk te worden gestaan per telefoon. Weer kon er geen 'sorry' of 'vervelend dat het zo is gelopen' vanaf. Maandag 21 oktober klacht ingediend. Volgens de klantenservice op de chat worden klachten binnen twee dagen in behandeling genomen. Ik heb nog geen antwoord mogen ontvangen. Er werd mij ook verteld dat ik een telefoontje zou krijgen met de aflevertijd van komende woensdag. Dit is wederom niet gebeurd.
-Woensdag telefoontje gekregen van de bezorger dat hij 2 uur eerder dan gepland is. Wij zijn dan niet thuis. Per chat gevraagd wanneer de eerstvolgende leverdatum is. Dat zou 1 november zijn. Toen ik vroeg of dat sneller kon, kon het de volgende dag.
-Vandaag donderdag 25 oktober mail gekregen dat de bezorger vertraging heeft opgelopen. 's Middags per mail gevraagd of ik een tijdsindicatie kon krijgen. De chatmedewerker zou contact opnemen met de bezorger en mij hierover terugbellen. Dat is niet gebeurd. Aan het eind van de middag toen ik vroeg aan de chatmedewerker hoe het zat met de bezorging, antwoordde zij dat wij de volgende op de route zouden zijn. Op dat moment waren wij al niet meer thuis, na de hele dag te hebben gewacht.
-De eerstvolgende bezorgafspraak kan op 1 november plaatsvinden. 'Danielle' van de chat klantenservice zei tegen mij: 'we kunnen nog eenmaal een nieuwe afspraak inplannen, bent u dan weer niet thuis dan houdt het helaas op'. Hier schrok ik van. De bezorger was de eerste keer een paar uur te vroeg, de tweede keer hebben wij geen enkele tijdsindicatie gekregen. Wanneer dit weer zou gebeuren, zouden wij niet krijgen geleverd waarvoor betaald is? Toen ik aan een andere medewerker (Marijke) vroeg om hier bevestiging van te sturen per mail, antwoordde zij dat dat niet mogelijk is. "Wij kunnen niet dat overzicht naar u toesturen. Dit is niet meer van toepassing, wij hebben nu een nieuwe datum niet ingepland". Ik heb gevraagd waarom ik geen schriftelijke bevestiging mag ontvangen. Ik krijg hier geen antwoord op. Marijke zegt zelfs op een gegeven moment 'alle vragen zijn beantwoord'. Wanneer ik zeg dat ik nog meer vragen heb, antwoord Marijke 'Nog een fijne avond verder'.
-Bezorger heeft een vervangend matras gebracht. Het vervangende hoofdbord past niet en is wankel. Toch getekend voor de bezorging. De bezorger gaf aan een notitie te maken dat er een nieuw vervangend hoofdbord kan worden bezorgd. Via chat die dag gevraagd of ik hier bericht over kan krijgen. Chatmedewerker gaf aan het te overleggen met collega en mij diezelfde dag nog te berichten. Niets van vernomen.
-Via chat gesproken met Marijke. Zij geeft aan niets terug te lezen over wat ik gisteren heb besproken met haar collega.
-Gebeld op vrijdag 9 november door een medewerker. Hij vertelde mij dat hij ging overleggen over het oplossen van mijn klacht en dat ik op maandag 11 november zou worden teruggebeld hierover. Dit is niet gebeurd.
-Na gezegd te hebben dat ik tv-programma Radar inschakel werd ik wonderbaarlijk direct gebeld. Mijn klacht zou worden afgekocht. Mijn recensie is nooit op hun pagina verschenen.

Uiteindelijk heb ik na 7 weken en talloze keren contact gekregen waar ik voor betaald heb. Ik ben in totaal 4 dagen thuis gebleven voor ze. Ik heb tientallen mails gestuurd. Blijf uit de buurt van dit bedrijf.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

rd
rdkraker - 10 dec. 2018 om 12:58
Huishouden & energie

Wat mag ontstoppen riool / keukenafvoer kosten?

4 jaar geleden is bij ons (in principe) de afvoer van de keuken naar de (grotere) aansluiting bij het toilet vernieuwd. Dit omdat de oude leidingen van gietijzer roest gaan vertonen en daaom gaan verstoppen.

Nu hadden we de afgelopen maanden last van water wat terug kwam bij afpompen van de vaastwasser, of wanneer we veel water uit de bak lieten lopen. Loodgieter laten komen die t leidi ... Lees meer

re
rezamottaghi - 12 dec. 2018 om 02:32
Vakantie & reizen

Vlucht gemist

Ik heb bij vliegveld Zaventem mijn vlucht gemist omdat de schafeur van valet parking kon geen Nederlands of Engels praten. Hij kon alleen in het Frans. Ik moest hunderden euro bijbetalen om met het volgende vlucht vliegen. De parking maatschappij neemt geen verantwoordelijkheid. Wat is mijn rechten en hoe kan ik schade claimen?
Alvast bedankt voor jullie reacties. Lees meer

claridge - 12 dec. 2018 om 12:58
Auto & vervoer

begrafenis buitenland met omnibuzz of valys

Onderstaand bericht stuurde ik zowel naar Valys als ook omnibuzz.

Goedemiddag,
Vandaag 12-12-2018 belde mijn moeder om een rit te reserveren voor een begrafenis. Eerst met omnibuzz, die gaf aan dat de bestemming (van Kerkrade naar Maaseik België) te ver is en ze daarom met Valys moest bellen. Toen ze echter met Valys belde kreeg ze te horen dat Valys niet naar België rijdt.
... Lees meer