be
door berendf Nov 23, 2018 om 16:07
Winkels & webshops

Boxspring-Deals.nl ervaringen

Oplichterij. Niet mee in zee gaan! Hier een beknopte samenvatting:

Boxspring Kopenhagen + twee matrassen besteld
-Bezorger komt 2 uur te laat. Hij biedt geen excuses aan.
-Het hoofdbord past niet in de beugels van de boxsprings. Dit lukt alleen wanneer de boxsprings uit elkaar staan.
-Daarbij is één van de matrassen te lang waardoor deze over de boxspring heen hangt.
-Per chat en mail aangegeven dat we graag een vervangend hoofdbord ontvangen dat wel past en één vervangend matras. Ik zou gebeld worden voor het maken van een afspraak hiervoor. Dat is niet gebeurd. Daarom belde ik zelf.
-Zeer onvriendelijk te worden gestaan per telefoon. Weer kon er geen 'sorry' of 'vervelend dat het zo is gelopen' vanaf. Maandag 21 oktober klacht ingediend. Volgens de klantenservice op de chat worden klachten binnen twee dagen in behandeling genomen. Ik heb nog geen antwoord mogen ontvangen. Er werd mij ook verteld dat ik een telefoontje zou krijgen met de aflevertijd van komende woensdag. Dit is wederom niet gebeurd.
-Woensdag telefoontje gekregen van de bezorger dat hij 2 uur eerder dan gepland is. Wij zijn dan niet thuis. Per chat gevraagd wanneer de eerstvolgende leverdatum is. Dat zou 1 november zijn. Toen ik vroeg of dat sneller kon, kon het de volgende dag.
-Vandaag donderdag 25 oktober mail gekregen dat de bezorger vertraging heeft opgelopen. 's Middags per mail gevraagd of ik een tijdsindicatie kon krijgen. De chatmedewerker zou contact opnemen met de bezorger en mij hierover terugbellen. Dat is niet gebeurd. Aan het eind van de middag toen ik vroeg aan de chatmedewerker hoe het zat met de bezorging, antwoordde zij dat wij de volgende op de route zouden zijn. Op dat moment waren wij al niet meer thuis, na de hele dag te hebben gewacht.
-De eerstvolgende bezorgafspraak kan op 1 november plaatsvinden. 'Danielle' van de chat klantenservice zei tegen mij: 'we kunnen nog eenmaal een nieuwe afspraak inplannen, bent u dan weer niet thuis dan houdt het helaas op'. Hier schrok ik van. De bezorger was de eerste keer een paar uur te vroeg, de tweede keer hebben wij geen enkele tijdsindicatie gekregen. Wanneer dit weer zou gebeuren, zouden wij niet krijgen geleverd waarvoor betaald is? Toen ik aan een andere medewerker (Marijke) vroeg om hier bevestiging van te sturen per mail, antwoordde zij dat dat niet mogelijk is. "Wij kunnen niet dat overzicht naar u toesturen. Dit is niet meer van toepassing, wij hebben nu een nieuwe datum niet ingepland". Ik heb gevraagd waarom ik geen schriftelijke bevestiging mag ontvangen. Ik krijg hier geen antwoord op. Marijke zegt zelfs op een gegeven moment 'alle vragen zijn beantwoord'. Wanneer ik zeg dat ik nog meer vragen heb, antwoord Marijke 'Nog een fijne avond verder'.
-Bezorger heeft een vervangend matras gebracht. Het vervangende hoofdbord past niet en is wankel. Toch getekend voor de bezorging. De bezorger gaf aan een notitie te maken dat er een nieuw vervangend hoofdbord kan worden bezorgd. Via chat die dag gevraagd of ik hier bericht over kan krijgen. Chatmedewerker gaf aan het te overleggen met collega en mij diezelfde dag nog te berichten. Niets van vernomen.
-Via chat gesproken met Marijke. Zij geeft aan niets terug te lezen over wat ik gisteren heb besproken met haar collega.
-Gebeld op vrijdag 9 november door een medewerker. Hij vertelde mij dat hij ging overleggen over het oplossen van mijn klacht en dat ik op maandag 11 november zou worden teruggebeld hierover. Dit is niet gebeurd.
-Na gezegd te hebben dat ik tv-programma Radar inschakel werd ik wonderbaarlijk direct gebeld. Mijn klacht zou worden afgekocht. Mijn recensie is nooit op hun pagina verschenen.

Uiteindelijk heb ik na 7 weken en talloze keren contact gekregen waar ik voor betaald heb. Ik ben in totaal 4 dagen thuis gebleven voor ze. Ik heb tientallen mails gestuurd. Blijf uit de buurt van dit bedrijf.

3463 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - Nov 23, 2018 om 16:09
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Dit ga ik niet doorlezen, maar had je ook nog een vraag?

edrick3
door edrick3 - Nov 23, 2018 om 16:25
27632 Antwoorden / 85 Vragen
1

Nou, dat weten we dan ook weer.
Wat een vervelende ervaring voor je.
Gelukkig dat het allemaal nog goed gekomen is.

tenormin
door tenormin - Nov 23, 2018 om 16:32
16826 Antwoorden / 108 Vragen
0

U heeft, neem ik aan, dit verhaal ook op Radar gezet? Nou ja, het heeft in ieder geval geholpen, want uiteindelijk is het na veel vijven en zessen in orde gekomen. Bedankt dat u het ook aan de forumleden van Kassa laat lezen, hoewel: een vraag lees ik niet. En dat is toch waar deze site voor bedoeld is.

Ge
door Genee - Nov 23, 2018 om 16:36
1509 Antwoorden / 1 Vragen
2

U bent een druk persoon dat u op de minuut wilt weten wanneer de bezorger komt.
Op de dag van vertraging had u kunnen aangeven vanaf welk tijdstip u niet meer thuis zou zijn.
Bezorger 2 uur eerder en u bent niet thuis, bezorger vertraagd en u gaat aan het eind van de middag weg.
Denkt u niet dat de vervelende situatie ook een beetje uw eigen schuld is?
Ik zou als bezorger ook excuses van u verwacht hebben.


heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 23, 2018 om 16:39
16830 Antwoorden / 202 Vragen
1

Wees voorzichtig met het woood oplichterij. Dat kan een procedure tegen u betekenen zeker nu uw probleem wel is opgelost door kennlijk accepteren van een afkoopsom.

tijger1
door tijger1 - Nov 23, 2018 om 16:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen
1

Heel onfatsoenlijk dat u de namen van de medewerkers hebt vermeld. Daarom ook dit topic gemeld.

Huur voortaan een bus en ga die zooi zelf halen, dan hebt u geen probleem als het wat later wordt en kunt u het in de winkel meteen controleren,

aurora1
door aurora1 - Nov 23, 2018 om 18:52
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Te lang verhaal om te lezen. Ik zie echter  wel namen van medewerkers genoemd: erg onbehoorlijk van u en is hier niet toegestaan.
Ik zie geen vraag of ligt dat aan mij?
U wilt overigens een 1e klas service bij een 6e klas prijs verder bent u zelf grotendeels schuld aan de problemen omtrent de aflevering.
U bent met modder aan het gooien terwijl alles al lang opgelost is.
Verder zou u beter kunnen opzoeken wat oplichterij is. U loopt nu het risico een proces wegens smaad en laster aan uw broek te krijgen.

jo
door jorisw - Nov 23, 2018 om 19:15
4340 Antwoorden / 1 Vragen
0

Als je een flinke kerel bent, schrijf je je echte naam onder het bericht. Wel anderen noemen, maar niet je eigen naam. Laf.

panter22
door panter22 - Nov 23, 2018 om 19:52
6599 Antwoorden / Vragen
1

Wat is hier nou mis met dit bedrijf. Je bent niet tevreden over het hoofdbord en een matras.Maar dat wordt keurig vervangen.
Daarvoor komen ze nog een keer langs. Was je die dag thuis gebleven, dan was er niets aan de hand geweest.

ne
door neodutchio - Nov 23, 2018 om 23:39
5148 Antwoorden / 12 Vragen
1

Denken dat dreigen met een televisieprogramma iets zou toevoegen is toch het wel meest hylarische van het hele relaas. Alsof Radar een helpdesk is die elke individuele klacht uitgebreid op televisie gaat behandelen.
Maar goed, u wilde iets bezorgd hebben. Geen idee of u het gemerkt heeft, u bent niet de enige die iets wil. Het kan dus voorkomen dat een chauffeur in de file staat, het komt zelfs wel eens voor dat de chauffeur helemaal niet komt omdat hij de veroorzaker van de file is. Of zoals een paar dagen geleden een grote controle van bestelbusjes. Allemaal factoren die een indicatieve tijd zullen overschreiden. Net zo goed dat de dag wel eens helemaal mee kan zitten. Het werk gaat sneller dan gepland en de chauffeur komt eerder. Geen nood, een indicatie wil niet zeggen dat het ook vast staat. Mensen moeten ophouden met denken dat zij kunnen bepalen wanneer een ander moet gaan leveren. Tuurlijk, het kan. Maar dan hangt er wel een ander prijskaartje aan. 

Hulde aan alle bezorgers die in deze tijd van het jaar weer vele uren moeten werken om alle bestellingen weer weg te krijgen. Met zelfs een dikke excuus van een bezorger hier omdat hij om 20:45 nog iets bezorgde. Geen probleem en ik heb hem een fijne dienst gewenst waarop hij stomverbaasd reageerde aangezien niemand vriendelijk tegen hem was tijdens die werkdag die al bijna 13 uur duurde.

Berendf, soms gaan dingen anders dan gepland of als verwacht. Een bedrijf maakt echt niet opzettelijk een fout en wil dit graag oplossen voor u. Een beetje ruimte geven voor die oplossing is toch wel het minste dat u kon doen. Daarbij spreekt u uzelf enorm tegen. Eerst zegt u dat u voor de woensdag geen tijdsindicatie gekregen heeft. Waarom verzet u de afspraak niet als u weet dat u niet de hele woensdag thuis kan zijn? Of waarom zorgt u er dan niet voor dat er iemand is die de deur kan open doen? Het bedrijf plant u in en op het moment van de bezorging haakt u af. Dus dat de chauffeur belde met de mededeling dat hij eerder was maakte dus niet uit, u wist immers geen tijd. Maar dan wel anderen gaan afbranden, niet netjes van u.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

It
Ita8888 - Apr 17, 2024 om 15:25
Vrije tijd & tuin

Is kleur van de hout lak of beits bepalend voor levensduur buiten?

Ik hoorde van iemand dat donkere kleuren minder lang mee gaan en barstnin ezon.Klopt dat? Wij overwgen voor zwart te gaan. Lees meer

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

Pi
Pieter Wester - Mar 25, 2024 om 12:03
Computers & telefonie

Waarom blijft het internet via de tv kabel zo duur?

Al vanaf 2001 zijn wij abonnee van Casema en nu Ziggo, via de coax-kabel voor TV, Internet en telefonie.
Inmiddels betalen wij in Nederland ruim 2x zoveel voor het ontvangen van TV, etc. ,als andere burgers in de EU.
De reden hiervoor is dat er een monopoliepositie is gegund aan tv- kabelbeheerders. Dat zou moete worden beeindigd.

De ACM vindt, ten onrechte, dat aan derden gee ... Lees meer