Ja
door Janeley Dec 30, 2017 om 20:52
Winkels & webshops

Brand-online.nl

Hallo allemaal!

Heeft iemand ervaring met de website www.brand-online.nl
mijn zus heeft hier onlangs iets gekocht maar tot heden nog niks ontvangen. Klantenservice werkt niet.. we hebben geen telefoonnummer en op onze mail wordt niet gereageerd.
#help!

Ik hoor graag jullie ervaringen!

Alvast bedankt!

11966 34 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Dec 30, 2017 om 21:00
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Ik krijg een vreemde site, zal wel aan mij liggen. Maar nee, dus geen ervaring.

br
door brands-online Feb 13, 2018 om 20:19
3 Antwoorden / Vragen

Niets vreemds aan, producten zijn zelfs gekeurd. Zie hier de uitslag:

valentino@enforcements.markmonitor.com

|
Vandaag, 18:07
U

Dear Sir/Madam,
Thank you very much for your patience while we were reviewing your case.
After revising the case we have made a decision to ask the Marktplaats team to reinstate the following auction and to remove all the account restrictions that could be applied due to this.
https://www.marktplaats.nl/a/kleding-dames/schoenen/m1246162520-valentino-rockrunner-camo-roze.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Seller Name: Brands-Online

Listing Title: Valentino Rockrunner Camo roze

Listing #: m1246162520
Valentino S.p.A. has a brand protection enforcement program in place to help defend its brand and its reputation. We do apologies for removing your listing.
Kind regards,
Valentino S.p.A. Brand Protection

Cookies
door Cookies - Dec 30, 2017 om 21:01
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Het is brands-online.nl, met een s er tussen. Nee geen ervaring mee. Het (nep)spul komt uit China, die shop hanteert het dropshipping concept.

https://www.brands-online.nl/c-4175643/info-contact/

br
door brands-online Feb 13, 2018 om 20:16
3 Antwoorden / Vragen

Nogal beledigend, lasterlijk en discriminerend om die conclusie openbaar ten toon te spreiden zonder behoorlijk onderzoek of kennis van de feiten. Niet alles wat wij leveren komt uit Azie, en niet alles uit Azie is nep. Daarbij is het feit dat geen origineelgarantie niet per definitie wilt zeggen dat het niet origineel is. Zie daarvoor de uitslag van het onderzoek door Valentino:

valentino@enforcements.markmonitor.com

|
Vandaag, 18:07
U

Dear Sir/Madam,
Thank you very much for your patience while we were reviewing your case.
After revising the case we have made a decision to ask the Marktplaats team to reinstate the following auction and to remove all the account restrictions that could be applied due to this.
https://www.marktplaats.nl/a/kleding-dames/schoenen/m1246162520-valentino-rockrunner-camo-roze.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Seller Name: Brands-Online

Listing Title: Valentino Rockrunner Camo roze

Listing #: m1246162520
Valentino S.p.A. has a brand protection enforcement program in place to help defend its brand and its reputation. We do apologies for removing your listing.
Kind regards,
Valentino S.p.A. Brand Protection

marita5
door marita5 - Dec 30, 2017 om 21:56
11494 Antwoorden / 15 Vragen
tijger1
door tijger1 - Dec 30, 2017 om 22:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hiep hoi, u hebt gewonnen. U bent de 50ste met een nepsite. Nou kan de waardebon uitgedeeld worden.

Gerry1969
door Gerry1969 Dec 30, 2017 om 22:40
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Op de valreep toch gehaald  :-)

wi
door wilhelmina59 Dec 31, 2017 om 11:31
507 Antwoorden / 0 Vragen

Toch nog een 50ste

ne
door neodutchio Dec 31, 2017 om 13:36
5128 Antwoorden / 12 Vragen

Helaas, het is een zolderkamerhobbiest die vanuit Nederland werkt.

tijger1
door tijger1 Dec 31, 2017 om 13:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Jammer, jammer, jammer, en morgen is die waardebon niet meer geldig.:-))

br
door brands-online Jan 15, 2018 om 20:10
3 Antwoorden / Vragen

Beste,

Naar aanleding van een bericht van een klant zijn wij in kennis gesteld van berichtgevingen hier op het openbaar forum welke onze goede naam en eer aantast. Hierbij voelen wij ons dan ook genoodzaakt te reageren. Wij verwijzen iedere klant naar de voorwaarden op>> https://www.brands-online.nl/c-4175643/info-contact/

In de voorwaarden staat de geschatte levertijd, onze contactgegevens en een klachtenregeling duidelijk omschreven. Omrent originaliteit hebben wij eveneens een duidelijke toelichting gegeven. Daarbij ziijn wij dagelijks zowel via whatsapp als mail te bereiken en is ons geen klacht formeel kenbaar gemaakt.

Mevrouw haar zus( vermeende klant) heeft in dit geval dus GEEN pech, de zus van onze vermeende klant heeft enkel de voorwaarden niet goed begrepen en wij hopen dit soort misverstanden in de toekomst te voorkomen en verwijzen ieder vriendelijk naar de onafhankelijk te verifieren beoordelingen:

https://www.tweedehands.nl/profiel/1543306/

Betrouwbaar, verzekerd en betaalbaar shoppen zonder waardebonnen standaard korting!! Dus kopop mensen, er is nog hoop:D

Met vriendelijke groet, www.brands-online.nl (+31685187917)

gerbera
door gerbera - Dec 30, 2017 om 22:29
7346 Antwoorden / 14 Vragen

Zo'n site, ik zou er mijn vingers niet aan branden

Wij handelen in producten die wij internationaal in en verkopen als origineel. Desondans bieden wij geen originaliteitsgaranties

br
door brands-online Feb 13, 2018 om 19:40
3 Antwoorden / Vragen

Geen garantie op origineel wilt niet zeggen dat het niet origineel betreft echter zie hier de uitslag van het onderzoek door Valentino.

Dear Sir/Madam,
Thank you very much for your patience while we were reviewing your case.
After revising the case we have made a decision to ask the Marktplaats team to reinstate the following auction and to remove all the account restrictions that could be applied due to this.
 https://www.marktplaats.nl/a/kleding-dames/schoenen/m1246162520-valentino-rockrunner-camo-roze.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Seller Name: Brands-Online

Listing Title: Valentino Rockrunner Camo roze

Listing #: m1246162520
Valentino S.p.A. has a brand protection enforcement program in place to help defend its brand and its reputation. We do apologies for removing your listing.
Kind regards,
Valentino S.p.A. Brand Protection

gerbera
door gerbera Feb 13, 2018 om 21:43
7346 Antwoorden / 14 Vragen

En daar komt u 3 maanden later mee zonder een verklaring waarom de Ts nog niets heeft ontvangen. En dan ook nog in het engels overgaan.

br
door brands-online Feb 13, 2018 om 22:54
3 Antwoorden / Vragen

Leest u zich even goed in, topic starter is nieteens een klant anders had ze onze contactgegevens immers ook wel gehad!

gerbera
door gerbera Feb 14, 2018 om 11:10
7346 Antwoorden / 14 Vragen

mijn zus heeft hier onlangs iets gekocht maar tot heden nog niks ontvangen.

Gr
door Grunn1 - Dec 31, 2017 om 00:28
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Volgende keer zelf maar rechtstreeks in China bestellen. Twee voordelen: 1 je bent goedkoper uit en 2 het gaat sneller.

aurora1
door aurora1 - Dec 31, 2017 om 00:30
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Nee, geen ervaringen.
Heeft u deze vraag al op internet ingetikt?

jo
door jorisw Dec 31, 2017 om 11:05
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Eh, ja. Ze heeft de vraag toch hier gesteld?

panter22
door panter22 - Dec 31, 2017 om 13:42
6599 Antwoorden / Vragen

Heeft ze €25 verzendkosten betaald? Dan moet het pakket binnen 7-8 dagen komen. Zo niet, dan duurt het 2 tot 3 weken.
Een je hebt nu de feestdagen. Komen er vast wel een paar weken bij.

br
door brands-online Jan 15, 2018 om 20:06
3 Antwoorden / Vragen

Gelukkig hebben we heldere voorwaarden omtrent de levertijd en compensatie bij uitloopzat het mee gedurende de feestdagen, zie>> https://www.tweedehands.nl/profiel/1543306/

In ieder geval bedankt voor uw reactie, wellicht zijn de voorwaarden zodoende beter binnengekomen en nheeft dat enige onrust bij de zus van onze klant weggenomen zo voor het nieuwe jaar!

Met vriendelijke groet, www.brands-online.nl (+31685187917)

tdmduc
door tdmduc - Jan 1, 2018 om 15:06
703 Antwoorden / 2 Vragen

De volgende keer iets preciezer de URL intypen want www.brand-online.nl bestaat niet(domeinnaam te koop).

brandS-online wel.

LET OP

Er wordt o.a. een Rolex aangeboden voor €125,- dan moet er al een belletje gaan rinkelen lijkt me zo.

Klik eens op de tekst Klik hier voor inzage in de catalogus

dan krijg je ineens een  chinese link:    http://x.yupoo.com/photos/lxj-yf528/albums.

Dus: Je zus heeft dus pech.

Volgende keer beter opletten.

Er zijn op dit moment weer veel nepsites met oude domeinnamen in de lucht.

br
door brands-online Jan 15, 2018 om 20:00
3 Antwoorden / Vragen

Beste,

Naar aanleding van een bericht van een klant zijn wij in kennis gesteld van berichtgevingen hier op het openbaar forum welke onze goede naam en eer aantast. Hierbij voelen wij ons dan ook genoodzaakt te reageren. Wij verwijzen iedere klant naar de voorwaarden op>> https://www.brands-online.nl/c-4175643/info-contact/

In de voorwaarden staat de geschatte levertijd, onze contactgegevens en een klachtenregeling duidelijk omschreven. Omrent originaliteit hebben wij eveneens een duidelijke toelichting gegeven. Daarbij ziijn wij dagelijks zowel via whatsapp als mail te bereiken en is ons geen klacht formeel kenbaar gemaakt.

Mevrouw haar zus( vermeende klant) heeft in dit geval dus GEEN pech, de zus van onze vermeende klant heeft enkel de voorwaarden niet goed begrepen en wij hopen dit soort misverstanden in de toekomst te voorkomen en verwijzen ieder vriendelijk naar de onafhankelijk te verifieren beoordelingen:

https://www.tweedehands.nl/profiel/1543306/

Met vriendelijke groet, www.brands-online.nl (+31685187917)

ne
door neodutchio Jan 15, 2018 om 22:02
5128 Antwoorden / 12 Vragen

En een Rolex voor € 125,-, dat kan dus wel?

br
door brands-online Feb 12, 2018 om 16:50
3 Antwoorden / Vragen

jazeker dat kan gewoon hoor, dat ziet u toch! Kik ook eens op marktplaats etc staat er vol mee.

Hi Hutch (en co's),

U bent aan het doelredeneren waarbij u nogal suggestief slecht onderbouwd kritiek van achter uw toetsenbord levert met als doel mijn eer en goede naam aan te tasten. Ik verzoek u uw persoonsgegevens kenbaar te maken of afspraak met mij te maken via whatsapp. Zodoende kom ik uw overige vragen graag in persoon beantwoorden en zult u zien dat  u niet hoefde te zoeken om mij te vinden. Wel zo makkelijk.

Aangezien ik als niet Nederlander op provisie basis voor een buitenlandsbedrijf diensten verleen acht ik Nederlands recht niet van toepassing. Daarbij adverteren wij doelbewust landelijk om een breder publiek te bereiken. Mijn contactgeevens staan op de website, gewoon even een afspraak via whatsapp, zoeken is niet nodig. Tevens moet de klant helemaal niets en bepaal ik graag zelf welke producten ik wil aanbieden en welke werkwijze ik daarbij hanteer. Het feit en van belang voor mij is dat mijn klanten een zeer ruime keuze hebben en eerlijk worden voorgelicht omtrent de herkomst van bepaalde artikelen waarbij ze verzekerd kunnen aankopen. Klanten kunnen zelf de keuze maken welke sites zij wel of niet te bezoeken en ik acht het niet relevant vanwaar ik handel daar alles grotendeels online gaat en ik dus ook vanaf verschillende plaatsen handel. Ten overvloedde maar van belang voor u: De website is helaas niet gratis en wij achten een professionele expertise bij de producten die wij aanbieden niet van belang. Betrouwbaarheid, kwaliteit en klantvriendelijke prijzen daarentegen wel! Dat er voor bepaalde producten geen orinaliteitsgarantie wordt geboden wilt niet zeggen dat het niet origineel is en vice versa. Hetzelfde geldt voor de locatie waar een artikel wordt geproduceerd. Dat er bv staat made in italy/Taiwan/China/etc, wilt niet zeggen dat het niet origineel is en vice versa. De artikelen dienen in een week retour gezonden te worden, daarbij houden wij rekening met minimaal een week transport bij voorts het  artikel retour daadwerkelijk retour is gekomen. Dit maakt het ruim twee weken, hetgeen kan uitlopen en waar wij zeker niet moeilijk om doen. Klantenservice noemt men dat.

Kortom:
Wij bieden producten aan met en zonder originaliteitsgarantie waarbij aankomst, kwaliteit en eventuele retourkosten zijn verzekerd!

tijger1
door tijger1 Feb 12, 2018 om 18:44
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U bent een grapjas.

br
door brands-online Feb 12, 2018 om 19:27
3 Antwoorden / Vragen

grapje op zijn tijd moet kunnen maar laten we wel bij de feiten blijven toch

br
door brands-online Feb 13, 2018 om 19:43
3 Antwoorden / Vragen

Daarbij is het feit dat geen origineelgarantie niet per definitie wilt zeggen dat het niet origineel is. Zie daarvoor de uitslag van het onderzoek door Valentino:

valentino@enforcements.markmonitor.com

|
Vandaag, 18:07
U

Dear Sir/Madam,
Thank you very much for your patience while we were reviewing your case.
After revising the case we have made a decision to ask the Marktplaats team to reinstate the following auction and to remove all the account restrictions that could be applied due to this.
https://www.marktplaats.nl/a/kleding-dames/schoenen/m1246162520-valentino-rockrunner-camo-roze.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Seller Name: Brands-Online

Listing Title: Valentino Rockrunner Camo roze

Listing #: m1246162520
Valentino S.p.A. has a brand protection enforcement program in place to help defend its brand and its reputation. We do apologies for removing your listing.
Kind regards,
Valentino S.p.A. Brand Protection

br
door brands-online - Jan 15, 2018 om 19:34
3 Antwoorden / Vragen

Beste,

Naar aanleding van een bericht van een klant zijn wij in kennis gesteld van deze klacht hier op het openbaar forum welke onze goede naam en eer aantast. Hierbij voelen wij ons dan ook genoodzaakt te reageren. Wij verwijzen iedere klant naar de voorwaarden op>> https://www.brands-online.nl/c-4175643/info-contact/

In de voorwaarden staat de geschatte levertijd, onze contactgegevens en een klachtenregeling duidelijk omschreven.
Daarbij ziijn wij dagelijks zowel via whatsapp als mail te bereiken en is ons geen klacht formeel kenbaar gemaakt.

Vriendelijk verzoeken wij u of uw zus ons te contacteren via de gegevens die reeds kenbaar zijn gemaakt of het onderstaand whatsappnummer.    Met vriendelijke groet, www.brands-online.nl (+31685187917)

tijger1
door tijger1 Jan 15, 2018 om 20:22
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ja, ja, ik ga toch maar niets bij u bestellen hoor.

ne
door neodutchio Jan 15, 2018 om 20:37
5128 Antwoorden / 12 Vragen

Als u genoodzaakt bent hier te reageren, kunt u dan ook reageren op het feit dat uw site aan alle kanten rammelt. Herroepingsrecht is 14 dagen na ontvangst en geen 7 dagen. Bij herroeping hoort met het volledige aankoopbedrag inclusief verzendskosten terug te krijgen. Dus geen tegoedbon.
Daarbij is er een verplichting om contact gegevens en KVK gegevens op de site kenbaar te maken. Hoe hard ik ook zoek, er zijn geen gegevens van u te vinden. Op marktplaats zijn er diverse advertenties te vinden met allemaal andere plaatsnamen. Als iemand zoveel moeite doet om niet gevonden te worden is er iets aan de hand.

Als u zo graag webwinkeltje wilt spelen is het goed om zich aan de wet te houden.

hutch
door hutch Jan 16, 2018 om 09:39
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Beste @Brands-online, u gaat alleen in op de verkoopwerkwijze, maar ik heb nog een paar vragen:

- Verkoopt u (ook) echte, originele merkartikelen?
- Worden die dan (ook) in China gefabriceerd?
- Waarom plaatst u niet alle artikelen op uw site met de verkoopprijzen?

"Ruilen is altijd mogelijk. Daarvoor dient het product in dezelfde staat als verkregen retour te worden gezonden met track en trace. Dit in een week na ontvangst en naar het adres dat wij zullen doorgeven. "

- Waarom hanteert u één week retourtermijn en niet de wettelijke voorgeschreven termijn van (minimaal) 14 dagen?

Ben benieuwd.......

hutch
door hutch Jan 16, 2018 om 09:40
4515 Antwoorden / 29 Vragen

@Neodutchio: + 10

br
door brands-online Feb 12, 2018 om 16:52
3 Antwoorden / Vragen

Hi Hutch (en co's),

U bent aan het doelredeneren waarbij u nogal suggestief slecht onderbouwd kritiek van achter uw toetsenbord levert met als doel mijn eer en goede naam aan te tasten. Ik verzoek u uw persoonsgegevens kenbaar te maken of afspraak met mij te maken via whatsapp. Zodoende kom ik uw overige vragen graag in persoon beantwoorden en zult u zien dat  u niet hoefde te zoeken om mij te vinden. Wel zo makkelijk.

Aangezien ik als niet Nederlander op provisie basis voor een buitenlandsbedrijf diensten verleen acht ik Nederlands recht niet van toepassing. Daarbij adverteren wij doelbewust landelijk om een breder publiek te bereiken. Mijn contactgeevens staan op de website, gewoon even een afspraak via whatsapp, zoeken is niet nodig. Tevens moet de klant helemaal niets en bepaal ik graag zelf welke producten ik wil aanbieden en welke werkwijze ik daarbij hanteer. Het feit en van belang voor mij is dat mijn klanten een zeer ruime keuze hebben en eerlijk worden voorgelicht omtrent de herkomst van bepaalde artikelen waarbij ze verzekerd kunnen aankopen. Klanten kunnen zelf de keuze maken welke sites zij wel of niet te bezoeken en ik acht het niet relevant vanwaar ik handel daar alles grotendeels online gaat en ik dus ook vanaf verschillende plaatsen handel. Ten overvloedde maar van belang voor u: De website is helaas niet gratis en wij achten een professionele expertise bij de producten die wij aanbieden niet van belang. Betrouwbaarheid, kwaliteit en klantvriendelijke prijzen daarentegen wel! Dat er voor bepaalde producten geen orinaliteitsgarantie wordt geboden wilt niet zeggen dat het niet origineel is en vice versa. Hetzelfde geldt voor de locatie waar een artikel wordt geproduceerd. Dat er bv staat made in italy/Taiwan/China/etc, wilt niet zeggen dat het niet origineel is en vice versa. De artikelen dienen in een week retour gezonden te worden, daarbij houden wij rekening met minimaal een week transport bij voorts het  artikel retour daadwerkelijk retour is gekomen. Dit maakt het ruim twee weken, hetgeen kan uitlopen en waar wij zeker niet moeilijk om doen. Klantenservice noemt men dat.

Kortom:
Wij bieden producten aan met en zonder originaliteitsgarantie waarbij aankomst, kwaliteit en eventuele retourkosten zijn verzekerd!

br
door brands-online Feb 12, 2018 om 17:29
3 Antwoorden / Vragen

Aha jullie zijn een heel team zie ik: https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/retour-mi-toetie-kinderkleding

Heel triest hoor....

ne
door neodutchio Feb 12, 2018 om 18:44
5128 Antwoorden / 12 Vragen

@Brands-online: Uw manier van communicatie is al even slecht als uw website. Buiten het feit dat u zich aan geen enkele regelgeving houdt binnen de Nederlandse wet, ben u ook in uw bewoording in overtreding.
Van uw beledigingen heb ik screenshots gemaakt en zal ook aangifte tegen u gaan doen. Dit in verband met het overtreden van artikel 266BW. Ter info: Elke opzettelijke belediging die niet het karakter van smaad of smaadschrift draagt, hetzij in het openbaar mondeling of bij geschrift of afbeelding, hetzij iemand, in zijn tegenwoordigheid mondeling of door feitelijkheden, hetzij door een toegezonden of aangeboden geschrift of afbeelding, aangedaan, wordt, als eenvoudige belediging, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste drie maanden of geldboete van de tweede categorie.

br
door brands-online Feb 12, 2018 om 18:55
3 Antwoorden / Vragen

toppunt van hypocrisie maar kijk er naar uit!

tijger1
door tijger1 Feb 12, 2018 om 19:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Die onbeschoftheid van Brands heb ik gerapporteerd.

br
door brands-online Feb 12, 2018 om 19:33
3 Antwoorden / Vragen

Je moet wat he.....

newmikey
door newmikey Feb 12, 2018 om 20:02
830 Antwoorden / 0 Vragen

"Aangezien ik als niet Nederlander op provisie basis voor een buitenlandsbedrijf diensten verleen acht ik Nederlands recht niet van toepassing. "

Hahaha! De rest hoeven we dan niet verder te lezen, wat een kolderieke vertoning!

costnix
door costnix Feb 13, 2018 om 01:52
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Het is gewoon dropshipping vanuit Qiqifashion.
218.6.13.72:819/defaulten.html
En ad hominem spelen op Neodutch? Zo ontzettend triest!
U verkoopt namaakspul uit China :-(
Verder is Kassa! Een Nederlands consumentenprogramma BNNVARA met een bijbehorend forum.

br
door brands-online Feb 13, 2018 om 18:17
3 Antwoorden / Vragen

U heeft nooit iets besteld laat staan een product aan een behoorlijke keuring op niet echt onderworpen tegelijkertijd belasterd u omtrent namaak enkel op basis van het feit dat wij onder andere een chinese leverancier hebben, hetgeen wij duidelijk op onze website aangeven. Laten we het wel bij de feiten houden, daar schort het hier nogal aan! Daarbij zijn geen van de reageerders hier onze consument en lijkt het ons niet meer dan logisch dat vara laster, smaadschrift met als doel reputatieschade trachten te veroorzaken dan wel strafbare feiten niet behoort te faciliteren. Al helemaal niet gezien uit alle reactie blijkt dat er geen ontevreden klant is waardoor er geen enkel redelijk belang is gediend.

ne
door neodutchio Feb 13, 2018 om 19:03
5128 Antwoorden / 12 Vragen

Dus uw strafbare feiten omtrent mij mogen wel gefaciliteerd worden?

br
door brands-online Feb 13, 2018 om 19:56
3 Antwoorden / Vragen

Ter verdere onderbouwing van hetgeen ik reeds heb gesteld hierbij de uitslag van het onderzoek door een merkenhouder:

valentino@enforcements.markmonitor.com

|
Vandaag, 18:07
U

Dear Sir/Madam,
Thank you very much for your patience while we were reviewing your case.
After revising the case we have made a decision to ask the Marktplaats team to reinstate the following auction and to remove all the account restrictions that could be applied due to this.
https://www.marktplaats.nl/a/kleding-dames/schoenen/m1246162520-valentino-rockrunner-camo-roze.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Seller Name: Brands-Online

Listing Title: Valentino Rockrunner Camo roze

Listing #: m1246162520
Valentino S.p.A. has a brand protection enforcement program in place to help defend its brand and its reputation. We do apologies for removing your listing.
Kind regards,
Valentino S.p.A. Brand Protection

hutch
door hutch - Jan 16, 2018 om 00:05
4515 Antwoorden / 29 Vragen

@Brands-online.nl:

u geeft aan dat uw 'goede naam en eer' aangetast zijn.

"Wij handelen in producten die wij internationaal af-fabriek op drophipconcept verhandelen als origineel. Daarbij bieden wij geen originaliteitsgaranties enkel kwaliteitsgaranties "

En hoe denkt u dan over de 'goede naam en eer' van al die bekende merken, waarvan u (slecht afgewerkte) imitatierommel uit China verkoopt?

"Voor een prijsopgave voor de producten uit de catalogussenkunt u ons met berichten met een foto van het gewenste artikel."

Wel een hele vreemde wijze van zaken doen. De klant moet wat van die imitatierommel van een Chinese website uitzoeken om het vervolgens bij u eerst navraag te doen wat de prijs is en vervolgens dan wel of niet bestellen. Waarom plaatst u niet gewoon alle artikelen met de prijzen op uw website?

Daarnaast staan die foto's op een Chinese website waarvan ik, als ik deze probeer te openen, een waarschuwing krijg om deze niet te openen, oftewel alle alarmbellen gaan aan: "De site is aangemerkt als een kwaadaardige site die mogelijk identieitsgegevens steelt, virussen op uw machine plaatst of andere schade toebrengt."

Ik kan niet anders concluderen dat u de sch**t heeft aan de (echte) merken, zoals Prada, Louis Vuitton, enz. enz.

Laat iedereen gewaarschuwd zijn. Ook voor het feit dat de koper niet vreemd op moet kijken als hij/zij helemaal niets ontvangt; dat vanwege het feit dat die rommel mogelijk door de Douane in beslag is genomen!!

'Goede naam en eer'...... wat een lachertje!

br
door brands-online Feb 12, 2018 om 16:49
3 Antwoorden / Vragen

Hi Hutch (en co's),

U bent aan het doelredeneren waarbij u nogal suggestief slecht onderbouwd kritiek van achter uw toetsenbord levert met als doel mijn eer en goede naam aan te tasten. Ik verzoek u uw persoonsgegevens kenbaar te maken of afspraak met mij te maken via whatsapp. Zodoende kom ik uw overige vragen graag in persoon beantwoorden en zult u zien dat  u niet hoefde te zoeken om mij te vinden. Wel zo makkelijk.

Aangezien ik als niet Nederlander op provisie basis voor een buitenlandsbedrijf diensten verleen acht ik Nederlands recht niet van toepassing. Daarbij adverteren wij doelbewust landelijk om een breder publiek te bereiken. Mijn contactgeevens staan op de website, gewoon even een afspraak via whatsapp, zoeken is niet nodig. Tevens moet de klant helemaal niets en bepaal ik graag zelf welke producten ik wil aanbieden en welke werkwijze ik daarbij hanteer. Het feit en van belang voor mij is dat mijn klanten een zeer ruime keuze hebben en eerlijk worden voorgelicht omtrent de herkomst van bepaalde artikelen waarbij ze verzekerd kunnen aankopen. Klanten kunnen zelf de keuze maken welke sites zij wel of niet te bezoeken en ik acht het niet relevant vanwaar ik handel daar alles grotendeels online gaat en ik dus ook vanaf verschillende plaatsen handel. Ten overvloedde maar van belang voor u: De website is helaas niet gratis en wij achten een professionele expertise bij de producten die wij aanbieden niet van belang. Betrouwbaarheid, kwaliteit en klantvriendelijke prijzen daarentegen wel! Dat er voor bepaalde producten geen orinaliteitsgarantie wordt geboden wilt niet zeggen dat het niet origineel is en vice versa. Hetzelfde geldt voor de locatie waar een artikel wordt geproduceerd. Dat er bv staat made in italy/Taiwan/China/etc, wilt niet zeggen dat het niet origineel is en vice versa. De artikelen dienen in een week retour gezonden te worden, daarbij houden wij rekening met minimaal een week transport bij voorts het  artikel retour daadwerkelijk retour is gekomen. Dit maakt het ruim twee weken, hetgeen kan uitlopen en waar wij zeker niet moeilijk om doen. Klantenservice noemt men dat.

Kortom:
Wij bieden producten aan met en zonder originaliteitsgarantie waarbij aankomst, kwaliteit en eventuele retourkosten zijn verzekerd!

br
door brands-online Feb 13, 2018 om 19:44
3 Antwoorden / Vragen

Daarbij is het feit dat geen origineelgarantie niet per definitie wilt zeggen dat het niet origineel is. Zie daarvoor de uitslag van het onderzoek door Valentino:

valentino@enforcements.markmonitor.com

|
Vandaag, 18:07
U

Dear Sir/Madam,
Thank you very much for your patience while we were reviewing your case.
After revising the case we have made a decision to ask the Marktplaats team to reinstate the following auction and to remove all the account restrictions that could be applied due to this.
https://www.marktplaats.nl/a/kleding-dames/schoenen/m1246162520-valentino-rockrunner-camo-roze.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Seller Name: Brands-Online

Listing Title: Valentino Rockrunner Camo roze

Listing #: m1246162520
Valentino S.p.A. has a brand protection enforcement program in place to help defend its brand and its reputation. We do apologies for removing your listing.
Kind regards,
Valentino S.p.A. Brand Protection

costnix
door costnix Feb 13, 2018 om 21:33
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@brands-online:Ik schrijf u een orale behandeling met mollis fullonum voor om uw smerige taal weg te spoelen :-(

br
door brands-online Feb 13, 2018 om 22:57
3 Antwoorden / Vragen

Gaat u maar doktertje spelen die queralanten in dit topic maar ik sla over, dankje!

br
door brands-online Feb 14, 2018 om 00:08
3 Antwoorden / Vragen

Dit ging en gaat nergens over.....

Topicstarter is geen klant en er is geen klant die een probleem hier heeft gemeld!  Dit omdat brands online, indien er een probleem is, wat bij de beste kan voorkomen, altijd onderling tot een oplossing zorgt te komen. Het merkenrecht trachten wij voor zover mogelijk is bij online handelen te bewaken. Tevens wordt brands online aan keuringen door merkenhouders onderworpen waarvan reeds een besluit hier openbaar is gemaakt. Bij het welbekende marktplaats e.d. is dit eveneens van toepassing. Daarbij heeft brands online, wettelijk en belastingtechnisch de vrijheid van keuze wat betreft vestiging en handelwijze.

Er wordt een hetze opgezet tegen brands online waarbij belasterd en beledigd zonder ook maar enig te dienen belang, door personen die nog nooit iets bij brands online hebben gekocht en op basis van vooringenomen standpunten gebaseert op feitelijke onjuistheden.

Mijn excuus voor mijn taalgebruik als reacties op  beledigingen en smaadschrift, meermalen in groepsverband gepleegd door mijns inziens typische querulanten.

hutch
door hutch - Jan 16, 2018 om 10:04
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Brands-Online:

Gent (B) - Boxmeer - Utrecht - Almere - Rotterdam - Voorschoten - Hilversum - Waalwijk - Amsterdam........ enz. enz.......

U komt als 'bedrijfje' niet bepaald geloofwaardig over. Vanuit welke plaats handelt u eigenlijk? Utrecht?
En een eigen 'gratis' webwinkeltje starten is ook niet erg professioneel........

br
door brands-online Feb 12, 2018 om 16:48
3 Antwoorden / Vragen

Hi Hutch (en co's),

U bent aan het doelredeneren waarbij u nogal suggestief slecht onderbouwd kritiek van achter uw toetsenbord levert met als doel mijn eer en goede naam aan te tasten. Ik verzoek u uw persoonsgegevens kenbaar te maken of afspraak met mij te maken via whatsapp. Zodoende kom ik uw overige vragen graag in persoon beantwoorden en zult u zien dat  u niet hoefde te zoeken om mij te vinden. Wel zo makkelijk.

Aangezien ik als niet Nederlander op provisie basis voor een buitenlandsbedrijf diensten verleen acht ik Nederlands recht niet van toepassing. Daarbij adverteren wij doelbewust landelijk om een breder publiek te bereiken. Mijn contactgeevens staan op de website, gewoon even een afspraak via whatsapp, zoeken is niet nodig. Tevens moet de klant helemaal niets en bepaal ik graag zelf welke producten ik wil aanbieden en welke werkwijze ik daarbij hanteer. Het feit en van belang voor mij is dat mijn klanten een zeer ruime keuze hebben en eerlijk worden voorgelicht omtrent de herkomst van bepaalde artikelen waarbij ze verzekerd kunnen aankopen. Klanten kunnen zelf de keuze maken welke sites zij wel of niet te bezoeken en ik acht het niet relevant vanwaar ik handel daar alles grotendeels online gaat en ik dus ook vanaf verschillende plaatsen handel. Ten overvloedde maar van belang voor u: De website is helaas niet gratis en wij achten een professionele expertise bij de producten die wij aanbieden niet van belang. Betrouwbaarheid, kwaliteit en klantvriendelijke prijzen daarentegen wel! Dat er voor bepaalde producten geen orinaliteitsgarantie wordt geboden wilt niet zeggen dat het niet origineel is en vice versa. Hetzelfde geldt voor de locatie waar een artikel wordt geproduceerd. Dat er bv staat made in italy/Taiwan/China/etc, wilt niet zeggen dat het niet origineel is en vice versa. De artikelen dienen in een week retour gezonden te worden, daarbij houden wij rekening met minimaal een week transport bij voorts het  artikel retour daadwerkelijk retour is gekomen. Dit maakt het ruim twee weken, hetgeen kan uitlopen en waar wij zeker niet moeilijk om doen. Klantenservice noemt men dat.

Kortom:
Wij bieden producten aan met en zonder originaliteitsgarantie waarbij aankomst, kwaliteit en eventuele retourkosten zijn verzekerd!

br
door brands-online Feb 12, 2018 om 18:17
3 Antwoorden / Vragen

ps u komt al helemaal niet geloofwaardig over met uw team:

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/teveel-handelen-via-marktplaatsfacebook?id=577154

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/retour-mi-toetie-kinderkleding

Dat helpt mij en wellicht overige lezers berichtgevingen van Neo, Hutch, Tiger1 etc in een beter perspectief te plaatsen.

simon55
door simon55 Feb 13, 2018 om 23:04
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Het zou uw firma geloof waardiger  maken voor de consument, om eerst eens behoorlijk Nederlands te leren. Misschien n inburgeringstraject  volgen.

br
door brands-online Feb 14, 2018 om 00:09
3 Antwoorden / Vragen

Dit ging en gaat nergens over.....

Topicstarter is geen klant en er is geen klant die een probleem hier heeft gemeld!  Dit omdat brands online, indien er een probleem is, wat bij de beste kan voorkomen, altijd onderling tot een oplossing zorgt te komen. Het merkenrecht trachten wij voor zover mogelijk is bij online handelen te bewaken. Tevens wordt brands online aan keuringen door merkenhouders onderworpen waarvan reeds een besluit hier openbaar is gemaakt. Bij het welbekende marktplaats e.d. is dit eveneens van toepassing. Daarbij heeft brands online, wettelijk en belastingtechnisch de vrijheid van keuze wat betreft vestiging en handelwijze.

Er wordt een hetze opgezet tegen brands online waarbij belasterd en beledigd zonder ook maar enig te dienen belang, door personen die nog nooit iets bij brands online hebben gekocht en op basis van vooringenomen standpunten gebaseert op feitelijke onjuistheden.

Mijn excuus voor mijn taalgebruik als reacties op  beledigingen en smaadschrift, meermalen in groepsverband gepleegd door mijns inziens typische querulanten.

hutch
door hutch - Feb 12, 2018 om 18:01
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Lees de reacties van Brands-Online.nl eens goed, dan kan iedereen nu lezen wat voor een 'bedrijfje' dit is.

Niet eerder is door een eigenaar van een bepaald bedrijfje hier een dergelijke taal uitgestoten:

Onvoorstelbaar!! Niet te geloven dat dit figuur hier een dergelijke laaghartige belediging neerschrijft.

Laat iedereen nu gewaarschuwd zijn voor dit figuur en pas op als u daar zaken mee doet.

br
door brands-online Feb 12, 2018 om 18:18
3 Antwoorden / Vragen

Nooit eerder vertoond, wat uniek!

br
door brands-online Feb 12, 2018 om 18:20
3 Antwoorden / Vragen

Onderstaande helpt mij en wellicht overige lezers berichtgevingen van Neo, Hutch, Tiger1 etc in een beter perspectief te plaatsen.

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/teveel-handelen-via-marktplaatsfacebook?id=577154

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/retour-mi-toetie-kinderkleding

Begrijp dat je je aangesproken voelt en de waarheid soms hard is, maar no had feelings.....
Je bent altijd welkom voor een persoonlijk gesprek, koffie staat klaar!

ne
door neodutchio Feb 12, 2018 om 19:12
5128 Antwoorden / 12 Vragen

En waar staat die koffie dan klaar? Bij elke advertentie staat een andere plaatsnaam. Nogmaals: iemand die zoveel moeite doet om gevonden te worden heeft iets te verbergen.

br
door brands-online Feb 12, 2018 om 21:31
3 Antwoorden / Vragen

Onze gegevens zijn u bekend en zoals reeds gesteld kunt u een afspraak inplannen via het telefoonummer, u hoeft niet te zoeken!

costnix
door costnix Feb 13, 2018 om 21:37
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@brands-online: We sturen onze vertegenwoordigster, Brecht van Hulten, wel. Er komt wel een televisiecamera mee.

br
door brands-online Feb 14, 2018 om 03:00
3 Antwoorden / Vragen

Had dat direct gedaan, die zal wellicht wel voldoende vermogen beschikken om te kunnen concluderen dat hier o.a smaadschrift jegens brands online wordt gepleegd of dat ze brands online gewoon kan bereiken voor het maken van een afspraak en daarvoor niet hoeft te zoeken!

ne
door neodutchio - Feb 12, 2018 om 19:06
5128 Antwoorden / 12 Vragen

Verzoek aan de moderator van Kassa, gelieve het topic (ondanks de beledigingen) open te houden. Dit n.a.v. de aangifte tegen deze persoon die achter de site zit, alsook op vraag van de fraudehelpdesk waar de site gemeld is.

Het verkopen van namaak is nog altijd strafbaar, als ook doen van beledigingen.

br
door brands-online Feb 12, 2018 om 19:21
3 Antwoorden / Vragen

Toppunt van hypocrisie maar kijk er naar uit!

U bent aan het doelredeneren waarbij u nogal suggestief slecht onderbouwd kritiek van achter uw toetsenbord levert met als doel mijn eer en goede naam aan te tasten. Ik verzoek u uw persoonsgegevens kenbaar te maken of afspraak met mij te maken via whatsapp. Zodoende kom ik uw overige vragen graag in persoon beantwoorden en zult u zien dat u niet hoefde te zoeken om mij te vinden. Wel zo makkelijk.

Aangezien ik als niet Nederlander op provisie basis voor een buitenlandsbedrijf diensten verleen acht ik Nederlands recht niet van toepassing. Daarbij adverteren wij doelbewust landelijk om een breder publiek te bereiken. Mijn contactgeevens staan op de website, gewoon even een afspraak via whatsapp, zoeken is niet nodig. Tevens moet de klant helemaal niets en bepaal ik graag zelf welke producten ik wil aanbieden en welke werkwijze ik daarbij hanteer. Het feit en van belang voor mij is dat mijn klanten een zeer ruime keuze hebben en eerlijk worden voorgelicht omtrent de herkomst van bepaalde artikelen waarbij ze verzekerd kunnen aankopen. Klanten kunnen zelf de keuze maken welke sites zij wel of niet te bezoeken en ik acht het niet relevant vanwaar ik handel daar alles grotendeels online gaat en ik dus ook vanaf verschillende plaatsen handel. Ten overvloedde maar van belang voor u: De website is helaas niet gratis en wij achten een professionele expertise bij de producten die wij aanbieden niet van belang. Betrouwbaarheid, kwaliteit en klantvriendelijke prijzen daarentegen wel! Dat er voor bepaalde producten geen orinaliteitsgarantie wordt geboden wilt niet zeggen dat het niet origineel is en vice versa. Hetzelfde geldt voor de locatie waar een artikel wordt geproduceerd. Dat er bv staat made in italy/Taiwan/China/etc, wilt niet zeggen dat het niet origineel is en vice versa. De artikelen dienen in een week retour gezonden te worden, daarbij houden wij rekening met minimaal een week transport bij voorts het  artikel retour daadwerkelijk retour is gekomen. Dit maakt het ruim twee weken, hetgeen kan uitlopen en waar wij zeker niet moeilijk om doen. Klantenservice noemt men dat.

Kortom:
Wij bieden producten aan met en zonder originaliteitsgarantie waarbij aankomst, kwaliteit en eventuele retourkosten zijn verzekerd!

Dit helpt mij en wellicht overige lezers berichtgevingen van Neo, Hutch, etc in een beter perspectief te plaatsen:
https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/teveel-handelen-via-marktplaatsfacebook?id=577154
https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/retour-mi-toetie-kinderkleding

ne
door neodutchio Feb 12, 2018 om 19:37
5128 Antwoorden / 12 Vragen

U blijft in herhaling vallen. Daarbij zou ik niet weten waarom ik met u een afspraak zou willen maken, u mag namelijk gewoon hier open en bloot uw verhaal doen. En waarom zou ik mij kenbaar moeten maken aangezien u hier diegene bent die onvindbaar wil blijven.
U hebt een Nederlandse website met een adres is Nederland en een Nederlands telefoonnummer. Alle wijst er op dat u vanuit Nederland werkzaam bent. Dus hebt u zich te houden aan de Nederlandse wetgeving. U verkoopt daarbij namaak.

Zo lang u geen antwoord geeft op alle vermelde vragen laat u enkel zien dat uw bedrijf niet betrouwbaar is.

br
door brands-online Feb 12, 2018 om 20:14
3 Antwoorden / Vragen

Dat ik Nederlandse contactgegevens heb in de vorm van een postadres en telefoonummer of een webadres maakt mij wettelijk nog geen Nederlander. Zoals reeds gesteld verleen ik dienste op provisie voor een buitenlandse onderneming en is Nederlands recht niet van toepassing.  Dat er voor bepaalde producten geen originaliteitsgarantie wordt geboden wilt niet zeggen dat het niet origineel is en vice versa!

Ik verzocht u uw contactgegevens kenbaar te maken en een persoonlijke afspraak te maken daar u stelt dat ik onvindbaar ben waaruit ik opmaakt dat u zoekende naar mij bent!

Voor wat betreft betrouwbaarheid zegt de verzekering die ik mijn klanten bied genoeg, net zoals de inhoud van uw berichtgevingen genoeg zegt over uw persoonlijkheid en daarbijbehorende afgunst, zelfs ten aanzien van kennissen. En dat al vanaf 2015.....

DOOR NEODUTCHIO 15 MEI 2015 OM 19:48
GELDZAKEN & RECHT
(Te)Veel handelen via Marktplaats/facebook
Iemand binnen onze 'kennissenkring' zit werkloos thuis en ontvangt de nodige uitkeringen en toeslagen. Werken wil ze niet, maar verdiend behoorlijk wat zwart bij via facebook en marktplaats. Complete partijen en babykamers worden er aangeboden. Geen idee waar zij het vandaan haalt, maar het gaat om redelijke bedragen.
Waar kan zoiets gemeld worden dat o.a. belastingdienst en overheid hier een eventuele onderzoek naar zou kunnen starten?

Verklikker of geen verklikker. Ik heb er geen probleem mee als mensen via marktplaats dingen verkopen, dat doe ik zelf ook. Maar als ze op het schoolplein, of als ik mijn kinderen bij haar ophaal uitgebreid over haar situatie verteld steekt mij dat.

Het is mijn bedoeling om melding te maken van het feit dat er erg veel verhandeld wordt waavan zij zelf zegt dat het zwart gaat. Ik ken haar financiele situatie en daar is ze al jaren open over naar mij. De hoeveelheid dat er verhandeld wordt is dusdanig dat ze al meerdere keren waarschuwingen heeft gehad uit haar omgeving dat ze moet oppassen gezien de prijzen die zij vangt voor de verkoop.

Ik wil niemand verklikken of aangeven, enkel melding maken van het feit dat er, in mijn ogen, wel erg veel bijverdiend wordt.

Jaja.....

ne
door neodutchio Feb 12, 2018 om 20:58
5128 Antwoorden / 12 Vragen

U hebt een postadres in Nederland, een Nederlands telefoonnummer en een Nederlandse website. Voor de wet wordt u dan gezien als een Nederlandse onderneming. En dan is absoluut het Nederlandse recht van toepassing. Als u zo graag webwinkeltje wilt spelen is het wel handig om u eerst eigen te maken van de regelgeving. Welke nationaliteit u heeft is niet van belang, het gaat om het bedrijf.
U verleent geen diensten van een buitenlands bedrijf, u verkoopt via dropshipping. Uw gebruikte foto's zijn namelijk makkelijk herleidbaar.

Kunt u mij 1 winkel benoemen die begint over een orginaliteitsgarantie? Iets is echt of is nep. U biedt enkel merkartikelen aan voor een prijs dat niet mogelijk is. En aangezien uw gebruikte foto's ook op andere louche websites staan die uitsluitend namaak leveren (als er al wat geleverd wordt) zegt dat wederom genoeg over uw producten.

Als u niets te verbergen heeft begint u niet steeds over hetzelfde. Al uw klanten en potentiele klanten hebben er niets aan als ik langs kom. Maar als je gaat googelen kom je wel op deze site uit waar uw potentiele klanten uw relaas kunnen lezen. Wederom een bevestiging dat u geen ondernemer bent. Een ondernemer is open over zijn producten en verstopt niet alles.

Hoe meer u reageert hoe meer u laat zien hoe hobbymatig u bezig bent.

hutch
door hutch Feb 12, 2018 om 21:28
4515 Antwoorden / 29 Vragen

.

br
door brands-online Feb 12, 2018 om 21:37
3 Antwoorden / Vragen

Er is sprake van fraude indien dingen anders zijn dan voorgesteld daar is in dit geval geen sprake van. Er staat duidelijk omschreven dat wij internationaal op dropship concept handelen. Daarbij is aangegeven dat de eigenaar van de webshop geen Nederlander is waardoor een kvk nummer niet eens mogelijk is laat staan van belang. De enige die hier feiten anders doen voorstellen op basis van vooroordelen en zijn de personen die conclussies trekken en belediginen/smaadschrift uiten zonder behoorlijk onderzoek of ook maar een aankoop te hebben gedaan. Opmerkelijk daarbij is dat er bedrijfsgegevens van derde het zelfs moeten ontgelden. Zoals reeds gesteld kunt u gewoon een afspraak inplannen via het telefoonummer bij de contactgegevens daar u meerdere malen stelt dat ik niet gevonden wil worden waaruit ik opmaak dat u mij heeft gezocht en zoekt.

hutch
door hutch Feb 12, 2018 om 21:59
4515 Antwoorden / 29 Vragen

.

ne
door neodutchio Feb 12, 2018 om 22:07
5128 Antwoorden / 12 Vragen

gedaan.

br
door brands-online Feb 13, 2018 om 19:46
3 Antwoorden / Vragen

Daarbij is het feit dat geen origineelgarantie niet per definitie wilt zeggen dat het niet origineel is. Zie daarvoor de uitslag van het onderzoek door Valentino:

valentino@enforcements.markmonitor.com

|
Vandaag, 18:07
U

Dear Sir/Madam,
Thank you very much for your patience while we were reviewing your case.
After revising the case we have made a decision to ask the Marktplaats team to reinstate the following auction and to remove all the account restrictions that could be applied due to this.
https://www.marktplaats.nl/a/kleding-dames/schoenen/m1246162520-valentino-rockrunner-camo-roze.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Seller Name: Brands-Online

Listing Title: Valentino Rockrunner Camo roze

Listing #: m1246162520
Valentino S.p.A. has a brand protection enforcement program in place to help defend its brand and its reputation. We do apologies for removing your listing.
Kind regards,
Valentino S.p.A. Brand Protection

hutch
door hutch - Feb 12, 2018 om 20:06
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Brands-Online.nl: "..... acht ik Nederlands recht niet van toepassing"

Bedrijfsgegevens van dit 'bedrijfje':
(screenprints vandaag)

Intussen heeft de eigenaar (A.D.) van dit 'bedrijfje' zich uitgeschreven bij de Kamer van Koophandel?
Een klant doet dus zaken met..... ??
Waarom worden niet gewoon, zoals elk bonafide webshop, de (echte / juiste) bedrijfsgegevens op de website getoond?

ne
door neodutchio Feb 12, 2018 om 21:08
5128 Antwoorden / 12 Vragen

Apart dat de buren in dezelfde buisiness zaten...

br
door brands-online Feb 12, 2018 om 21:19
3 Antwoorden / Vragen

Er staat duidelijk omschreven dat wij internationaal op dropship concept handelen. Daarbij is aangegeven dat de eigenaar van de webshop geen Nederlander is waardoor een kvk nummer niet eens mogelijk is laat staan van belang. De enige die hier feiten anders doen voorstellen op basis van vooroordelen en zijn de personen die conclussies trekken en belediginen/smaadschrift uiten zonder behoorlijk onderzoek of ook maar een aankoop te hebben gedaan. Opmerkelijk daarbij is dat er bedrijfsgegevens van derde het zelfs moeten ontgelden. Zoals reeds gesteld kunt u gewoon een afspraak inplannen via het telefoonummer bij de contactgegevens, ik kijk er naar uit.

hutch
door hutch Feb 12, 2018 om 21:26
4515 Antwoorden / 29 Vragen

.

ne
door neodutchio Feb 12, 2018 om 21:44
5128 Antwoorden / 12 Vragen

Bedrijfgegevens van derden? Brands online CCLV en CCLV events lijken toch wel verdomd veel op elkaar. En heel gek, allebei uit Culemborg.
Nogmaals, de nationaliteit van een eigenaar heeft niets te maken met een KVK inschrijving. U bent operationeel in Nederland met een Nederlands adres en Nederlands telefoonnummer, dus word u door de wet gezien als een Nederlandse onderneming.

En nogmaals gezegd, als u niets te verbergen heeft kunt u het beste hier gewoon openheid van zaken geven. U staat als contactpersoon op de site. Dan bent u dus ook verantwoordelijk voor alles hier. Als het een dropshipping is van een ander, wat is uw taak dan? Als ik rechtstreeks namaak schoenen in China koop ben ik 1 goedkoper uit en 2 zit er niemand tussen. En waarom zou er iemand tussen moeten zitten. Als ik online bij de Jumbo koop zit er ook niemand tussen. U bent nog steeds erg wazig. En als het nou een echte website zou zijn was het een ander verhaal. Waarom zou een buitenlands persoon een website via een Nederlands bedrijf mijnwebwinkel.nl regelen? Wederom niet geloofwaardig.

Maar goed, even zoeken en we hebben weer wat meer info. Uw geweldige webshop is gelinkt aan diverse andere nepshops en heeft een server zonder eigenaar in San Fransico. Wederom weer geheimzinnigheid.

hutch
door hutch Feb 12, 2018 om 21:49
4515 Antwoorden / 29 Vragen

En het mooiste is dat zij hetzelfde KvK-nummer hebben........

ne
door neodutchio Feb 12, 2018 om 21:51
5128 Antwoorden / 12 Vragen

Heel toevallig allemaal he

br
door brands-online Feb 13, 2018 om 19:48
3 Antwoorden / Vragen

Inspector Gadgets, waar zin we nou toch helemaal mee bezig:D
Les 1: Houdt het wel even bij de feiten, danku!

Les 2: Feit dat geen origineelgarantie niet per definitie wilt zeggen dat het niet origineel is. Zie daarvoor de uitslag van het onderzoek door Valentino:

valentino@enforcements.markmonitor.com

|
Vandaag, 18:07
U

Dear Sir/Madam,
Thank you very much for your patience while we were reviewing your case.
After revising the case we have made a decision to ask the Marktplaats team to reinstate the following auction and to remove all the account restrictions that could be applied due to this.
https://www.marktplaats.nl/a/kleding-dames/schoenen/m1246162520-valentino-rockrunner-camo-roze.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Seller Name: Brands-Online

Listing Title: Valentino Rockrunner Camo roze

Listing #: m1246162520
Valentino S.p.A. has a brand protection enforcement program in place to help defend its brand and its reputation. We do apologies for removing your listing.
Kind regards,
Valentino S.p.A. Brand Protection

sira
door sira Feb 14, 2018 om 10:11
2287 Antwoorden / 24 Vragen

Ah, Terweijde......

newmikey
door newmikey - Feb 12, 2018 om 20:26
830 Antwoorden / 0 Vragen

Op het adres wat door deze frauderende "heer" wordt opgegeven zat het, nu failliete:

Euro-Design Sales B.V.
 Opgericht in april 2013

 Textielweg 18b, 4104AM Culemborg

 Groothandel in huismeubilair, woningtextiel, vloerbedekking en verlichting

ne
door neodutchio Feb 12, 2018 om 21:04
5128 Antwoorden / 12 Vragen

Culemborg stond vol met meubelfabriken, maar de laatste jaren zijn veel fabriekshallen verkleind tot deelunits. Deze worden continue verhuurt. Dat deze oplichter en nu zit hoeft niets te maken te hebben met eerdere huurders.

br
door brands-online Feb 12, 2018 om 21:18
3 Antwoorden / Vragen

Er is sprake van fraude indien dingen anders zijn dan voorgesteld daar is in dit geval geen sprake van. Er staat duidelijk omschreven dat wij internationaal op dropship concept handelen. Daarbij is aangegeven dat de eigenaar van de webshop geen Nederlander is waardoor een kvk nummer niet eens mogelijk is laat staan van belang. De enige die hier feiten anders doen voorstellen op basis van vooroordelen en zijn de personen die conclussies trekken en belediginen/smaadschrift uiten zonder behoorlijk onderzoek of ook maar een aankoop te hebben gedaan. Opmerkelijk daarbij is dat er bedrijfsgegevens van derde het zelfs moeten ontgelden. Zoals reeds gesteld kunt u gewoon een afspraak inplannen via het telefoonummer bij de contactgegevens, ik kijk er naar uit.

newmikey
door newmikey Feb 12, 2018 om 21:47
830 Antwoorden / 0 Vragen

Een "afspraak inplannen"? Ik heb wel iets beters te doen dan met zesderangs amateurondernemertjes te babbelen. Elke reactie die u hier plaatst, verhoogt de kans dat mensen die on brands-online zoeken via Google tegen deze discussie aanlopen en eieren voor hun geld kiezen.

Ook altijd aardig als de eerstvolgende die u whatsappt en een afspraak inplant de Belastingdienst FIOD blijkt te zijn...

Misleidende aanduidingen als zou uw webshop "betrouwbaar"zijn zoals u stelt:
"Deze website is high trust rated en onze klanten kunnen betalen met aankoop en retourkostenverzekering van paypal.  Tevens beschikken wij over te verifieren onafhankelijke beoordelingen en foto's van voorgaande leveringen. " zijn natuurlijk ook kolderiek te noemen. Het linkje "high trust rated" heeft niets met betrouwbaarheid van webshops te maken en iedere koper die met PayPal betaalt, waar ook, krijgt kopersbescherming.

newmikey
door newmikey Feb 12, 2018 om 21:49
830 Antwoorden / 0 Vragen

De linkjes naar "onafhankelijke beoordelingen" is trouwens een zestal klanten op de Belgische 2ehands.be marktplaats, nauwelijks een trackrecord om trots op te zijn. Daar heb ik u trouwens ook opgegeven voor verdacht frauduleus handelen (dat even ter info). Maar reageer vooral nog eens, dat komt de Google zoekresultaten alleen maar ten goede zodat er minder mensen met uw praktijken geconfronteerd worden.

br
door brands-online Feb 12, 2018 om 22:56
3 Antwoorden / Vragen

Hoe meer zoekresultaten hoe beter. Geen van alle die kritiek uit heeft ook maar iets besteld. Wie de inhoudt van deze gesprekken doorneemt kan niet anders concluderen dan ik reeds heb gedaan: Verzekerd aankopen met paypal bescherming en onafhankelijke klantbeoordelingen beschikbaar.

Daarbij zijn daarderkelijke klanten enkel gebaat bij de dienst die wordt aageboden getuige de recensies van daadwerkelijke kopers en niet aan slecht onderbouwde conclussies van vooringenomen misgunnende zielen die hier vanachter hun toetsenbord hun Nederlands recht schenden terwijl ze daar andere van beschuldigen. Daar is een woord op bedacht: Hypocrieten.

ne
door neodutchio Feb 12, 2018 om 23:19
5128 Antwoorden / 12 Vragen

Als u denkt dat uw relaas hier reclame is in de zoekresultaten, dan kunt u wel een paar lesjes in advertising nemen. Die paar onafhankelijke beoordelingen zeggen niets. Overigens staan er ook beoordelingen tussen van personen die wel aangeven namaak te hebben ontvangen. Diegene die hier reageren weten waar op te letten bij het online kopen. En die punten waar op te letten heeft u al kunnen lezen. Er ontbreekt alles bij u.

Kunt u even aangeven waar iemand van ons hier de wet overtreden heeft? De enige die de wet nog steeds overtreed bent u zelf. Maar geen nood, daar komt wel een einde aan. Uw naam hebben wij al gevonden, net zo goed als de bedrijfjes waar u voorheen mee bezig bent geweest. Dankzij uw facebook weten wij ook al uw politieke voorkeur en op wie u gaat stemmen. Lang leve internet, alles is terug te vinden.

br
door brands-online Feb 13, 2018 om 17:22
3 Antwoorden / Vragen

Voor de duidelijkheid een niet Nederlander heeft geen stemrecht of mogelijkheid tot kvk. Uw stelling dat er beoordelingen staan van klanten die namaak hebben ontvangen is eveneens feitelijk onjuist hetgeen iedereen kan waarnemen die begrijpend kan lezen! Zodoende is wel weer aangetoond dat u de Nederlande wet schendt door leugens te verpreiden met als doel reputatieschade te veroorzaken.

Wij hebben dan ook besloten berichten van derde danwel personen die nooit van onze diensten gebruikt hebben gemaakt maar alsnog onze werkwijze bekritiseren waarbij ze hun Nederlands recht schenden door te belasteren, smaadschrift te verspreiden met als doel reputatieschade te veroorzaken als een duidelijk te bewijzen strafbaar feit en hypocriet te beschouwen.

Wij zullen uw persoonsgegevens trachten te achterhalen in het kader van een strafrechterlijke aanklacht op grond van laster, smaad, belediging met als doel het trachten en/of veroorzaken van reputatieschade. Zodoende zullen wij schade gerechterlijk en zo nodig persoonlijk bij u verhalen.

Met vriendelijke groet,

WWW.BRANDS-ONLINE.NL

IS DEZE WEBSHOP BETROUWBAAR?
Deze website is high trust rated en onze klanten kunnen betalen met aankoop en retourkostenverzekering van paypal.  Tevens beschikken wij over te verifieren onafhankelijke beoordelingen en foto's van voorgaande leveringen.  Kortom: Wij bieden eerlijke beoordelingen inclusief verzekerd online shoppen met aankoop en retourkosten verzekering!

KAN DE KLANT LANGSKOMEN OM DE COLLECTIE TE BEKIJKEN OF TE PASSEN ?
Enkel de producten in de rubriek aanbiedingen zijn per direct af te halen/passen, overige producten zijn enkel online te bezichtigen en bestellen. Maattabellen op verzoek bechikbaar. Tevens kunnen klanten lengte, gewicht en taillemaat als opmerking in het bestelproces toevoegen. Onverhoopt is ruilen altijd mogelijk waarbij retourkosten met paypal zijn gedekt.

KAN DE KLANT OOK BESTELLEN EN BETALEN BIJ AFHALEN?
Onze prijzen en werkwijze is gebaseert op een dropship concept echter tegen meerprijs en aanbetaling van 50 euro per bestelling ter dekking van zend en onverhoopte retourkosten zullen wij de bestelling doorvoeren waarna de bestelling na aankomst afgehaald of rembours toegezonden en afbetaald kan worden.

DE KLANT HEEFT GEEN PAYPAL EN WEET NIET HOE DAT WERKT OF WAT DAT INHOUD.
Betalen per bankoverschrijving is mogelijk, wij bieden klanten standaard dezelfde aankoopgaranties als Paypal. Wat de verzekering precies inhoudt leest u via de volgende link, waar u indien gewenst in een enkele minuten kostenloos een Paypal rekening kunt openen:  Paypal info of registreren

WANNEER EN HOE KAN DE KLANT BETALEN?
 Na het doorvoeren van uw bestelling kunt u er voor kiezen af te rekenen met PayPal of  vooraf overmaken per bankoverschrijving (let op wij ontvangen geen betalingen van KBC bankrekeningen). Indien u vooraf betalen per bank verkiest dan ontvangt u de factuur met de gegevens waar het aankoopbedrag naar overgemaakt kan worden in uw mailbox. Indien u paypal betaling verkiest dan wordt u via een veilige verbinding doorverwezen naar paypal. Indien u overige vragen of hulp nodig heeft bij het afrekenen kunt u ons contacteren via whatsapp: +31685187917

WAAROM ZIJN DE PRODUCTEN GOEDKOPER DAN IN DE WINKEL, ZIJN ZE DAN WEL ORIGINEEL?
Wij handelen internationaal op drophip concept en beoordelen aangeboden producten op productomschrijving/afbeelding/documentatie om voor zover mogelijk de originaliteit te controleren hetgeen wij klanten eveneens adviseren. De op deze website getoonde prijzen zijn gebasseerd op internationale handelsprijzen exclusief btw waar bij aankomst in het land van bestemming het geldende btw-tarief voor betreffend land aan meerprijs zal kunnen gelden. De klant is zelf verantwoordelijk voor correcte btw aangifte en afdracht dan wel naleving van regelgeving geldend in betreffend land waar men het product wenst te ontvangen. Op verzoek leveren wij  inclusief BTW tegen nader overeen te komen prijs en vanzelfsprekend kunt u retouren bij koop op afstand. Indien u gebruik wenst te maken van deze optie dan kunt u ons berichten via whatsapp.

ZIJN DE PRODUCTEN UIT DE ONLINE CATALOGUSSEN WAAR NAAR DOORGELINKT KAN WORDEN OOK TE BESTELLEN?
Ja, ongeveer ieder model uit huidige en voorgaande collecties van welbekende designermerken leverbaar! Indien u ons een foto per whatsapp toezend kunnen wij de mogelijkheden kenbaar maken. Al hetgeen wij leveren is aan te kopen met aankoop en retourkosten verzekering!

WAT IS DE LEVERTIJD?
De levertijd van standaardzendingen(PostNL- Bpost- e-packet) bedraagt 2-3 weken geschat.
Bij koerierszendingen waar 25 euro voor wordt betaald is de levertijd 7-10 werkdagen geschat.
Levertijden zijn geschat omdat bij bijzondere omstandigheden de levertijd kan uitlopen, houdt hier rekening mee! Indien de leveringstermijn van een koerierzending onverhoopt een week wordt overschreden bieden wij de klant bij de volgende bestelling een compensatie van 25 euro.

ONTVANGT DE KLANT EEN TRACEERCODE?
Ja wij zenden alles met traceercode, deze maken wij zo spoedig mogelijk per bericht kenbaar. Bij koerierszendingen is dit enkele dagen voor uitlevering.​

WAT ZIJN DE VOORWAARDEN VOOR RUILEN EN/OF RETOUREN?
Ruilen/retouren is altijd mogelijk. Daarvoor dient het product in dezelfde staat als verkregen retour te worden gezonden met track en trace. Dit in een week na ontvangst en naar het adres dat wij zullen doorgeven. Na goede ontvangst retour gekomen product ontvangt u zo spoedig mogelijk een andere maat, een tegoedbon ter hoogte van de aanschafwaarde van het retour gekomen product of uw aankoopbedrag minus de zendkosten retour.

HOE ZIT HET MET RETOURKOSTEN?
Indien u met PayPal betaald zijn retourkosten standaard verzekerd tot aan 25 euro. Vanzelfsprekend zijn de retourkosten voor onze rekening indien onverhoopt foutief  is geleverd.​ Wij zullen de retourkosten na afhandeling retourtraject verrekenen of terugstorten. Bij alle aankopen met paypal zijn retourkosten gedekt als u retourkostenvergoeding in paypal heeft geactiveerd.

OVERIGE VRAGEN, TIPS OF KLACHTEN
Wij hebben getracht u helder te informeren. Overige vragen, tips en suggesties zijn altijd welkom. Daarbij is ons motto dat onverhoopte klachten zo spoedig mogelijk naar tevredenheid van de klant worden opgelost. Dit kan natuurlijk enkel als de klacht behoorlijk kenbaar wordt gemaakt en in redelijkheid kan worden opgelost.  Mocht u onverhoopt ontevreden zijn met onze dienstverlening dan verzoeken wij u dit per whatsapp kenbaar te maken. Wij hebben besloten klachten van derde danwel personen die nooit van onze diensten gebruikt hebben gemaakt maar alsnog onze werkwijze bekritiseren als niet relevant te beschouwen. Vraag zo nodig om een toelichting om onbegrip achteraf te voorkomen.

ne
door neodutchio Feb 13, 2018 om 18:42
5128 Antwoorden / 12 Vragen

En daar gaan we weer. Uw prijzen zijn exclusief BTW? Bij consumentenverkoop bent u verplicht een prijs te vermelden inclusief btw. Wat u waarschijnlijk bedoeld is dat de klant verantwoordelijk is voor alle kosten omtrent de inklaring. Dus dropshipping van buiten Europa.

U geeft ook geen antwoord op de vraag over de prijzen. Dit is ook al op tweedehands aangegeven. De prijzen zijn onrealistisch laag.

-O ja, waarom hangt er op uw pand een blad met executieverkoop?
-Een nationaliteit heeft niets te maken met het wel of niet kunnen openen van een bedrijf in Nederland. Complete kolder wat u zegt. Alle Poolse klussenbedrijven zijn dus illegaal ingeschreven bij de KVK?
-Uw werkwijze bekritiseren? Hier worden vragen gestelt waar ontwijkende of geen antwoorden op komen. Er wordt een simpele constatering gedaan. U maakt gebruik van een KVK nummer die uitgeschreven is.
-U stelt geen namaak te verkopen, maar er is ook al een discussie geweest bij uw 'beoordelingen'. Iets wat normaal € 1.200,- kost kan niet voor € 200,- verkocht worden. En dan de vermoorde onschuld spelen dat u niet zou weten dat het zo duur zou zijn in Belgie. En over welke beoordelingen heeft u het? Als die paar beoordelingen bij tweedehands een beeld geven over hoeveel u verkoopt kunt u het beste maar stoppen met verkopen. 6 beoordelingen zeggen natuurlijk niets.
-De site is een Nederlandse site, waarom zou een buitenlands persoon via een Nederlandse site hier een webwinkel openen? Is veel makkelijker via een bedrijf in het land van herkomst. Het is namelijk heel vreemd dat een buitenlander zo goed Nederlands spreekt en zo een webwinkel kan openen.

Een aantal artikelen dat u verkoopt heb ik doorgemailt naar de beheerders van de merkrechten. Als blijkt dat deze kunnen aangeven dat u origineel verkoopt ben ik de eerste die reclame zal maken voor uw site. Natuurlijk wachten we ook op de reactie van de fraudehelpdesk. Als u niets te verbergen heeft is uw reaktie hier behoorlijk zwaar en overtrokken.
Maar uiteraard mag u gewoon op zoek gaan naar gegevens van ons. Wij hebben u al kunnen achterhalen, dat moet voor u ook een koud kunstje zijn.

br
door brands-online Feb 13, 2018 om 18:57
3 Antwoorden / Vragen

Les voor u: Houdt het bij de feiten, danku! Les 2: Feit is dat geen origineelgarantie niet per definitie wilt zeggen dat het niet origineel is. Zie daarvoor de uitslag van het onderzoek door Valentino: valentino@enforcements.markmonitor.com | Vandaag, 18:07 U Dear Sir/Madam, Thank you very much for your patience while we were reviewing your case. After revising the case we have made a decision to ask the Marktplaats team to reinstate the following auction and to remove all the account restrictions that could be applied due to this. https://www.marktplaats.nl/a/kleding-dames/schoenen/m1246162520-valentino-rockrunner-camo-roze.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr Seller Name: Brands-Online Listing Title: Valentino Rockrunner Camo roze Listing #: m1246162520 Valentino S.p.A. has a brand protection enforcement program in place to help defend its brand and its reputation. We do apologies for removing your listing. Kind regards, Valentino S.p.A. Brand Protection

ne
door neodutchio Feb 13, 2018 om 19:04
5128 Antwoorden / 12 Vragen

Wederom geen antwoord op de vragen. Zo lang u die niet kunt of wilt beantwoorden blijft u de schijn tegen houden.

br
door brands-online Feb 13, 2018 om 19:28
3 Antwoorden / Vragen

Hierbij een recente toestemming tot verkoop na controle van artikelen door een van de merkenhouders, wij zullen niet meer op onzin reageren u moet zich schamen!

KOPIE:
Dear Sir/Madam,
Thank you very much for your patience while we were reviewing your case.
After revising the case we have made a decision to ask the Marktplaats team to reinstate the following auction and to remove all the account restrictions that could be applied due to this.
 https://www.marktplaats.nl/a/kleding-dames/schoenen/m1246162520-valentino-rockrunner-camo-roze.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
Seller Name: Brands-Online
Listing Title: Valentino Rockrunner Camo roze
Listing #: m1246162520
Valentino S.p.A. has a brand protection enforcement program in place to help defend its brand and its reputation. We do apologies for removing your listing.

costnix
door costnix Feb 13, 2018 om 22:24
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Heel betrouwbaar, NIET!

hansje klein
door hansje klein - Feb 13, 2018 om 18:50
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Als voormalig verkoopleider is mijn beroepservaring een simpele wetmatigheid waarheid:

"De klant heeft altijd gelijk!"

Wie zich op andere wetten gaat beroepen verliest het spel.

br
door brands-online Feb 13, 2018 om 18:58
3 Antwoorden / Vragen

Preciesss en laat dit nou net geen klanten zijn!

ne
door neodutchio Feb 13, 2018 om 19:06
5128 Antwoorden / 12 Vragen

Wilt u dan wel even reageren op de klant waar het topic mee begonnen is. U bent zo druk met het belasteren van ons hier dat u uw klant helemaal uit het oog verliest.

br
door brands-online Feb 13, 2018 om 19:11
3 Antwoorden / Vragen

Ook dat was geen klant hetgeen ieder die begrijpend kan lezen behoort te concluderen en hetgeen de kern van mijn betoog hier is: HOUD HET BIJ DE FEITEN AUB!

br
door brands-online Feb 13, 2018 om 19:20
3 Antwoorden / Vragen

Hierbij een recente toestemming tot verkoop na controle van artikelen door een van de merkenhouders, wij zullen niet meer op onzin reageren u moet zich schamen! KOPIE: Dear Sir/Madam, Thank you very much for your patience while we were reviewing your case. After revising the case we have made a decision to ask the Marktplaats team to reinstate the following auction and to remove all the account restrictions that could be applied due to this. https://www.marktplaats.nl/a/kleding-dames/schoenen/m1246162520-valentino-rockrunner-camo-roze.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr Seller Name: Brands-Online Listing Title: Valentino Rockrunner Camo roze Listing #: m1246162520 Valentino S.p.A. has a brand protection enforcement program in place to help defend its brand and its reputation. We do apologies for removing your listing.

ne
door neodutchio Feb 13, 2018 om 19:29
5128 Antwoorden / 12 Vragen

Kunt u niet gewoon antwoord geven? AUB.

br
door brands-online Feb 13, 2018 om 19:57
3 Antwoorden / Vragen

Wilt u wat beter bij de les blijven!

ne
door neodutchio Feb 13, 2018 om 20:00
5128 Antwoorden / 12 Vragen

Waarom reageert u niet op de topic? Is het nu opgelost, of blijft u een klant negeren?

br
door brands-online Feb 13, 2018 om 20:12
3 Antwoorden / Vragen

Zoals reeds gesteld, u dient wat beter bij de les te blijven!
Er is direct gereageerd door ons ondanks dat alle berichten hier nieteens afkomstig zijn van een klant!

costnix
door costnix Feb 13, 2018 om 21:38
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@brands-online: Uw feiten zijn fijten :-( @neodutchio: negeren is niet vooruitzien ;-)

br
door brands-online Feb 14, 2018 om 00:07
3 Antwoorden / Vragen

Dit ging en gaat nergens over..... Topicstarter is geen klant en er is geen klant die een probleem hier heeft gemeld! Dit omdat brands online, indien er een probleem is, wat bij de beste kan voorkomen, altijd onderling tot een oplossing zorgt te komen. Het merkenrecht trachten wij voor zover mogelijk is bij online handelen te bewaken. Tevens wordt brands online aan keuringen door merkenhouders onderworpen waarvan reeds een besluit hier openbaar is gemaakt. Bij het welbekende marktplaats e.d. is dit eveneens van toepassing. Daarbij heeft brands online, wettelijk en belastingtechnisch de vrijheid van keuze wat betreft vestiging en handelwijze. Er wordt een hetze opgezet tegen brands online waarbij belasterd en beledigd zonder ook maar enig te dienen belang, door personen die nog nooit iets bij brands online hebben gekocht en op basis van vooringenomen standpunten gebaseert op feitelijke onjuistheden. Mijn excuus voor mijn taalgebruik als reacties op beledigingen en smaadschrift, meermalen in groepsverband gepleegd door mijns inziens typische querulanten.

panter22
door panter22 - Feb 13, 2018 om 19:52
6599 Antwoorden / Vragen

Alles goed en wel, maar heeft  de zus van Janeley haar bestelling al ontvangen?

br
door brands-online Feb 13, 2018 om 19:59
3 Antwoorden / Vragen

Alles goed en wel maar wie zegt dat er feitelijk een zus van een "Janeley" bestaat. Daarbij mogen wij van Brands Online er van uitgaan dat dat wel goed zit daar er geen ene reactie meer is vernomen. Nee ook niet van een tante of oom...

Ja
door Janeley Feb 24, 2018 om 10:06
3 Antwoorden / 1 Vragen

Neee! Niks ontvangen!!!!

hutch
door hutch - Feb 13, 2018 om 20:21
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Brands-Online.nl: "Daarbij is aangegeven dat de eigenaar van de webshop geen Nederlander is waardoor een kvk nummer niet eens mogelijk is laat staan van belang."

br
door brands-online Feb 13, 2018 om 20:32
3 Antwoorden / Vragen

Laat nou net een BSN, bedrijfsadres en een domicille noodzakelijk zijn inclusief het recht op vrije keus van vestiging van toepassing zijn niet te vergeten! Maargoed u negeert alle door ons onderbouwde feiten en komt steeds weer met onzin aanzetten zonder ook maar een behoorlijk na te streven belang of doel. Ga toch wat nuttigs doen met uw leven!

ne
door neodutchio Feb 13, 2018 om 21:08
5128 Antwoorden / 12 Vragen

U blijft uw hoofd in het zand steken en u bent diegene die steeds wat anders verzind. Het is NIET logisch dat een buitenlands persoon een website gaat maken bij een Nederlands bedrijf.
Als u zelf kunt lezen is het OF een BSN en bedrijfsadres hebben OF een domicilie. Iedereen heeft een woonadres, dus ook de zogenaamde buitenlandse eigenaar.
En als het dan via een systeem via het buitenland gaat, waarom wordt er dan gebruik gemaakt van UW inactieve KVK nummer?

Feiten van u heb ik nog steeds niet gelezen. Enkel een hoop onzinnige informatie die u in elke reaktie neer zet.

br
door brands-online Feb 13, 2018 om 21:17
3 Antwoorden / Vragen

Nogmaals er bestaat het recht op Vrijheid van vestiging en wij hebben u geen verantwoordelijkheid daarover af te leggen, zoek naast een leven tevens een goede psychiater, notoire querulant!

ne
door neodutchio Feb 13, 2018 om 22:17
5128 Antwoorden / 12 Vragen

Helaas voor u gelden er voor iedereen regels, dus ook voor u. U bent gewoon een Nederlandse onderneming volgens de Nederlandse wet. Daar kunt u lang en breed alles over ontkennen, het is zo. U voldoet aan alle voorwaarden. U hoeft aan potentiele klanten geen verantwoording af te leggen, dat is uw eigen keuze. U zult vanzelf wel gaan merken aan wie u wel verantwoording af moet gaan leggen.

br
door brands-online Feb 13, 2018 om 22:31
3 Antwoorden / Vragen

Nogmaals er bestaat het recht op Vrijheid van vestiging en wij hebben u geen verantwoordelijkheid daarover af te leggen, zoek naast een leven tevens een goede psychiater, notoire querulant!

ne
door neodutchio Feb 13, 2018 om 22:52
5128 Antwoorden / 12 Vragen

Als u leest had u kunnen zien dat u binnenkort aan iemand anders verantwoording mag gaan afleggen.

br
door brands-online Feb 13, 2018 om 23:18
3 Antwoorden / Vragen

Jaja wanen horen er nou eenmaal bij, vandaar mijn advies ondanks ik bang ben dat het toch niet meer goed gaat komen met je gezien de wartaal die je hier uitslaat.

br
door brands-online Feb 14, 2018 om 00:04
3 Antwoorden / Vragen

Dit ging en gaat nergens over..... Topicstarter is geen klant en er is geen klant die een probleem hier heeft gemeld! Dit omdat brands online, indien er een probleem is, wat bij de beste kan voorkomen, altijd onderling tot een oplossing zorgt te komen. Het merkenrecht trachten wij voor zover mogelijk is bij online handelen te bewaken. Tevens wordt brands online aan keuringen door merkenhouders onderworpen waarvan reeds een besluit hier openbaar is gemaakt. Bij het welbekende marktplaats e.d. is dit eveneens van toepassing. Daarbij heeft brands online, wettelijk en belastingtechnisch de vrijheid van keuze wat betreft vestiging en handelwijze. Er wordt een hetze opgezet tegen brands online waarbij belasterd en beledigd zonder ook maar enig te dienen belang, door personen die nog nooit iets bij brands online hebben gekocht en op basis van vooringenomen standpunten gebaseert op feitelijke onjuistheden. Mijn excuus voor mijn taalgebruik als reacties op beledigingen en smaadschrift, meermalen in groepsverband gepleegd door mijns inziens typische querulanten.

Ja
door Janeley Feb 24, 2018 om 09:54
3 Antwoorden / 1 Vragen

Dit is echt bizar. Als mijn zus geen klant was geweest dan had ik dit nooit nagevraagd via kassa.. dat zou verre van onlogisch zijn...

je zegt dat er geen klant is die een klant heeft gemeld... misschien moeten jullie wat doen aan je klantenservice.. en via marktplaats belazeren jullie de boel met verschillende locaties aan te geven... verklaar dat eens?

ik vind het echt diep triest dat jullie jezelf neerzetten als slachtoffer terwijl jullie zelf de oorzaak zijn van het probleem.

Je zou zeggen dat als iemand dit plaatst, je contact met diegene zoekt om te kijken of er een oplossing is.. in tegenstelling tot dat reageer je met reactie om je eigen rotzooi te redden en hoe ik jullie naam ‘beschadig’

Jammer, gewoon jammer

tenormin
door tenormin - Feb 13, 2018 om 21:55
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Omgedraaid, zoek zelf een manier van eerlijk leven (leveren) en zaken doen. Schandalig dat "U" (krijg het woord u er eigenlijk niet uit, ook nog eens NSB -'r durft te gebruiken. In commentaar. Misselijkmakend. Hoop dat de aangiften iets er aan toe doen om "uw" zaakjes te stoppen.

br
door brands-online Feb 13, 2018 om 22:12
3 Antwoorden / Vragen

U komt net kijken, schei toch uit met u slecht onderbouwde kritiek. Ik leef eerlijk en doe eerlijk zaken hetgeen duidelijk is onderbouwd! De enige die een reden en bewijzen heeft aangifte te doen zijn wij van Brands Online.

Wat betreft nsb"er, dat is een gewoon Nederlands woord, u moet uw afkomst niet verloochenen!

ne
door neodutchio Feb 13, 2018 om 22:19
5128 Antwoorden / 12 Vragen

Als u nsb'er een normaal Nederlands woord vindt zegt dat weer genoeg over u. En een afkomst niet verloochenen? U hebt de forumleden kunnen achterhalen en de geschiedenis van de voorouders doorgelicht? Zo niet, blijf dan zelf on topic.

tenormin
door tenormin Feb 13, 2018 om 22:21
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Integendeel, ik kom niet net kijken, volg dit sinds 30, December, met walging. De arrogantie ten top, heb eigenlijk nog nooit zo'n disguesting onderwerp, of liever: antwoorden gelezen van een zich goed noemende Site. brands-online zou eigenlijk al een waarschuwing moeten zijn. En na dit Topic: U staat in brand, van de meest idiote antwoorden tot de (ook) de meest discriminerende antwoorden. De site zou afgevoerd moeten worden.

tenormin
door tenormin Feb 13, 2018 om 22:24
16816 Antwoorden / 108 Vragen

En als toevoeging: van N.S.B. er, heb er nog trauma van. Raar zeker.

br
door brands-online Feb 13, 2018 om 22:24
3 Antwoorden / Vragen

hahah u familie in de oorlog moest worden afgevoerd bedoelt u zodat er geen nazaden van zouden bestaan die zouden opgroeien tot hetgeen wat u nu bent! De trauma was al duidelijk hoor, daar was geen toelichting voor nodig....

costnix
door costnix Feb 13, 2018 om 22:29
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@B.O.L.: De behandeling met mollis fullonum heeft blijkbaar niet geholpen. U blijft maar vuile taal uitslaan :-(

br
door brands-online Feb 13, 2018 om 22:32
3 Antwoorden / Vragen

wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten xx

tenormin
door tenormin Feb 13, 2018 om 22:36
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Zal me maar weer afzonderen: "nazaden". That you may burn in... en de rest mag je zelf invullen, clever dick.

br
door brands-online Feb 13, 2018 om 22:38
3 Antwoorden / Vragen

Doet u dat, silly pussy...

ne
door neodutchio Feb 13, 2018 om 22:54
5128 Antwoorden / 12 Vragen

Heel makkelijk om ook terug opmerkingen te maken over Moslims en hun manier van leven, kinderen maken, etc etc. Maar ik ga mij daar niet toe verlagen. Tip voor Tenormin, ook aangifte doen, de mijne is vandaag opgenomen.

br
door brands-online Feb 13, 2018 om 22:59
3 Antwoorden / Vragen

wtf hebben moslims er nou weer mee te maken, ik volg het even niet meer. "T mot nie gekker worre;-D

br
door brands-online Feb 13, 2018 om 23:04
3 Antwoorden / Vragen

Nu we toch bezig zijn... https://www.youtube.com/watch?v=6O3c9jea6FU

ne
door neodutchio Feb 13, 2018 om 23:11
5128 Antwoorden / 12 Vragen

Ach, u verloochend uw eigen achtergrond?

br
door brands-online Feb 13, 2018 om 23:19
3 Antwoorden / Vragen

Wanen zijn eveneens typische kenmerken van een querulant....

ne
door neodutchio Feb 13, 2018 om 23:23
5128 Antwoorden / 12 Vragen

Wanen? Met meerdere reageerders hier hebben we gezamelijk u prachtig kunnen achterhalen hoor.

Maar u geeft nog geen reaktie op de vraag waarom er een brief met executieverkoop op de deur van uw zogenaamde werkadres hangt.

br
door brands-online Feb 13, 2018 om 23:27
3 Antwoorden / Vragen

Zoals reeds gesteld betreft het een postbus adres en spreekt u wartaal!

PostNL Business Point Culemborg

https://www.google.nl/search?q=PostNL+Business+Point+Culemborg+4104+AM+Culemborg&ludocid=2979068542768798695&sa=X&ved=0ahUKEwiZmpHM96PZAhWFKcAKHYz5BDsQoAIILjAA&biw=1640&bih=764

br
door brands-online Feb 13, 2018 om 23:50
3 Antwoorden / Vragen

Dit ging en gaat nergens over.....Topicstarter is geen klant en er is geen klant die een probleem hier heeft gemeld!  Dit omdat brands online, indien er een probleem is, wat bij de beste kan voorkomen, altijd onderling tot een oplossing zorgt te komen. Het merkenrecht trachten wij voor zover mogelijk is bij online handelen te bewaken. Tevens wordt brands online aan keuringen door merkenhouders onderworpen waarvan reeds een besluit hier openbaar is gemaakt. Bij het welbekende marktplaats e.d. is dit eveneens van toepassing. Daarbij heeft brands online, wettelijk en belastingtechnisch de vrijheid van keuze wat betreft vestiging en handelwijze.

Er wordt een hetze opgezet tegen brands online waarbij belasterd en beledigd zonder ook maar enig te dienen belang, door personen die nog nooit iets bij brands online hebben gekocht en op basis van vooringenomen standpunten gebaseert op feitelijke onjuistheden.

Mijn excuus voor mijn taalgebruik als reacties op  beledigingen en smaadschrift, meermalen in groepsverband gepleegd door mijns inziens typische querulanten.

tijger1
door tijger1 Feb 14, 2018 om 00:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U bent eigenlijk een heel triest geval.

br
door brands-online Feb 14, 2018 om 00:20
3 Antwoorden / Vragen

Deze reactie zegt meer over u dan over mij...

hutch
door hutch Feb 14, 2018 om 00:45
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Schandalig hoe de eigenaar (A. D.) van dit ***webshopje hier te keer gaat. Niet alleen @Neodutchio beledigen, maar nu ook nog @Tenormin. Gelukkig hadden wij al snel door dat er van dit webshopje weinig klopt. Een bonafide webshop durft (!) wel haar eigen bedrijfsgegevens te noemen, zoals het wettelijk hoort. Malafide webshopjes verzinnen allerlei onzingegevens en zetten die op de website.

br
door brands-online Feb 14, 2018 om 01:54
3 Antwoorden / Vragen

Zeer opmerkelijk is dat er ondanks de hetze geen daadwerkelijke klant een negatieve ervaring met Brands Online heeft vermeld!

Schandelig dat ondanks zwart  op wit aangetoond kan worden dat brands online  belasterd en beledigd word zonder ook maar enig te dienen belang, door hypocrieten die anoniem van achter hun toetsenbord alsnog een platform wordt geboden om reputatieschade met het plegen van laster en smaadschrift te veroorzaken en in stand te houden. Daarom concluderen wij dat Topicstarter nooit een klant is geweest en dat er geen andere aanleiding en doel is dit topic openbaar te maken en houden dan nadere strafbare feiten uit te lokken en/of reputatie te schaden danwel onrechtmatige gedragingen te fasciliteren. De redactie is hier reeds over aangeschreven en in onderzoek. Mocht dit niet tot het gewenste resultaat leiden en daar behoefte aan zijn achten wij genoeg feiten voor handen gerechterlijke vervolgstappen te ondernemen op zowel civiel als strafrechterlijk basis op grond van feiten en omstandigheden zoals reeds onderbouwd waarna de anonymous maskers af zullen vallen. Verder zullen wij het hierbij laten en gunnen wij onze verdachtes het laatse woord;)

ne
door neodutchio Feb 14, 2018 om 09:27
5128 Antwoorden / 12 Vragen

Zeer opmerkelijk dat er ook geen positieve opmerkingen zijn. Slechts 6 stuks op een Belgische site voor tweedehands spullen is natuurlijk niet representatief voor een Nederlandse webshop.

O ja, weten uw gulle vrienden ook dart u kun kado’s verhandeld? Een Rolex krijgen en flink onder de marktplaats verkopen, geloofwaardig.

hutch
door hutch Feb 14, 2018 om 10:06
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Kan Brands-Online.nl hier ook een 'bewijs' van originaliteit plaatsen met betrekking tot de verkoop van een Rolex horloge op 2dehands.nl?
Hij verkoopt dit op zijn website als:
"Mooi nieuw Horloge, verkegen maar helaas niet mijn smaak. Wie kan ik er blij mee maken? Kan afgehaald of toegezonden worden. Bank en paypal betalingen geaccepteerd."
En dat onder:   Of doet Brands-Online.nl nu voorkomen alsof hij dit (zogenaamd) privé verkoopt.....?
Elke echte, originele Rolex kost minimaal nieuw al gauw meer dan €4000,--. Tweedehands ook al gauw een paar duizend euro.

hutch
door hutch Feb 24, 2018 om 13:45
4515 Antwoorden / 29 Vragen

  €185,-- voor een 'nieuwe' Rolex???
Als je ook de andere advertenties van deze persoon leest, krijgt hij (te) veel en/of is het niet zijn 'smaak'.
Hij verkoopt dus zogenaamd ook particulier via zijn website. Ziet er zeer professioneel uit...... of??
Pas dus op; hij (A. D.) verkoopt Chinese imitatierommel en doet voorkomen alsof het origineel is.
Daarnaast liegt hij (!) ook nog eens keihard, door zich voor te doen als vrouw.
Lees ook eens de waarderingen op: www.tweedehands.nl/

Grunnen.
door Grunnen. - Feb 14, 2018 om 10:16
509 Antwoorden / Vragen

Wat een een dieptepunt op het Kassa vraag & forum. Merkwaardig en schandelijk dat de redaktie  toelaat , dat mensen hier elkaar voor rotte vis  uitmaken , zonder in te grijpen. Schande

hutch
door hutch Feb 14, 2018 om 11:16
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Als u dit topic goed volgt, is verzocht om dit topic niet te sluiten.

Grunnen.
door Grunnen. Feb 14, 2018 om 11:37
509 Antwoorden / Vragen

Dat heb ik wel gelezen hoor , ook het steeds weer herhalen van de feiten . Dat veranderd niets aan mijn mening dat  ik het een schandelijke vertoning vindt. Ook al omdat het merendeel van de reakties off  topic is.

br
door brands-online Mar 15, 2018 om 19:20
3 Antwoorden / Vragen

Dit betreft een pure lastercampagne waar wij juridisch zullen tegen optreden hetgeen kassa reeds kenbaar is gemaakt waarvan hiervan een kopie tevens gericht aan Topicstarter daar deze zich tot op heden anoniem houdt waardoor wij enkel de mogelijkheid zien de ingebrekestelling op deze wijze te doen toekomen.

AAN: Kassa-online (Kassa-online@bnnvara.nl) + Topicstarter.
Ingebrekestelling d.d. 6 maart 2018

Geachte heer, mevrouw,

Er zonder enige feitelijke onderbouwing, nader onderzoek naar de feiten, op tegenspraak en met goedkeuring van kassa  al geruime tijd ruchtbaarheid gegeven dan wel in het openbaar gesteld dat er bij brands online iets besteld is wat niet geleverd zou is waarbij brands online niet meer te bereiken is. Daarbij wordt gesteld dat er sprake is van oplichting en fraude.

Brands Online stelt zich op het standpunt dat is kenbaar gemaakt dat de inhoud van het bericht de feitelijke grondslag mist en is geopenbaard met als doel opzettelijk  naam te schaden en daar ruchtbaarheid aan te geven hetgeen wettelijk als smaadschrift en belediging kan worden gekwalificeert.  Dit concludeert Brands Online op basis van de volgende feiten:

* Topic starter/reageerders stellen zelf geen klant te zijn
* Vermeende klant heeft zich tot op heden niet als zodanig kenbaar gemaakt
* Er staat  o.a. geopenbaard dat brands online oplichting en fraude pleegt
* Wij krijgen berichten naar aanleiding van dit topic van kassa van verschillende derde die dit letterlik typeren als: Ze proberen je bedrijf kapot te maken.
* Uit onze administratie in samenhang met berichten van klanten met verwijzing naar kassa blijkt reputatie/omzet schade.

Naar aanleiding van voorgaande correspondentie acht Brands Online Kassa op grond van (medeplichtigheid) aan smaadschrift en/of laster en/of wanprestatie en/of machtsmisbruik aansprakelijk voor:
- reputatieschade
- omzetschade
- Alle te maken kosten ten behoeve van rectificatie en/of verwijdering gegevens die feitelijk als laster/smaadschrift gekwalificeerd behoren te worden.

Doormiddel van deze brief stelt Brands Online Kassa in gebreke waarbij de gelegenheid wordt geboden om alsnog in 24 uur gevolg te geven aan het verzoek tot rectificatie(suggesties en ongefundeerde beschuldigen van strafbaar handelen vewijderen) en/of verwijdering gehele topic. Wij houden ons na deze ingebrekestelling vanzelfsprekend het recht voor juridische stappen te ondernemen ten behoeve van rectificatie inclusief een schadevergoeding voor reputatie, omzetschade en overige kosten.

Met vriendelijke groet,

Brands Online

REACTIE KASSA:

Geachte mijnheer/mevrouw,

Via onze redactie van Kassa-online ontvingen wij uw e-mails over het volgende topic: https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/brand-online-nl

De redactie heeft ons gevraagd om uw klachten daarover nog eens te beoordelen en te reageren op uw verzoek tot verwijdering van dit topic en/of verwijdering van berichten daaruit.

Met onze redactie zijn wij van mening dat er geen aanleiding is om uw verzoek in te willigen.

Dit besluit is gebaseerd op de volgende overwegingen:
1.
Wij stellen voorop dat wij met het Kassa-forum, als tussenpersoon, een open podium verschaffen waarop het iedereen vrij staat om zijn of haar mening te ventileren, kritisch of positief. Dit brengt met zich mee dat iedereen zich kan en mag mengen in de discussies op het forum van Kassa, hetgeen ook een belangrijk onderdeel is van de vrijheid van meningsuiting. Alleen indien een uiting kan worden aangemerkt als “onmiskenbaar onrechtmatig”, heeft Kassa volgens de Wet de plicht tot het modereren en/of verwijderen van deze uitingen.  Onze redactie schreef u dit al.
2.
De klacht die Janeley beschrijft is niet onmiskenbaar (dat wil zeggen: evident) onrechtmatig. De klacht komt betrouwbaar over en de vraag naar ervaringen van derden wordt op een neutrale, althans fatsoenlijke, wijze gesteld. Het feit dat Janeley zelf geen klant is (maar haar/zijn zus) doet in dit geval niet terzake. Want forumdeelnemers mogen ook ervaringen van derden delen.
3.
Een klager heeft niet de plicht om zich bij een leverancier bekend te maken. Voor een forum geldt nu juist dat daarop ook anoniem ervaringen (van derden) mogen worden uitgewisseld.
4.
U voert voorts aan dat de vraag van Janeley niet geleid heeft tot de melding van gelijksoortige klachten. Dit mag zo zijn, de vraag van Janeley heeft wel geleid tot voor het publiek interessante reacties van mede forum gebruikers en vooral ook van u zelf. Dit geeft de bezoekers een bepaald beeld van u als leverancier dat voor de consument van belang kan zijn. Er wordt met andere woorden voor het publiek relevante informatie uitgewisseld in het topic.
5.
De forumdeelnemers communiceren hierbij in termen die absoluut niet aan te merken zijn als beledigingen of smaad. Op een forum mogen deelnemers zich uitdrukken in duidelijke bewoordingen/ gewone spreektaal, zeker wanneer de discussie wordt gevoerd over niet-prive personen maar over een onderneming zoals Brands Online. Termen als oplichter/fraude(ur) moeten volgens vaste rechtspraak in zo’n geval niet te letterlijk worden genomen.
6.
De term NSB-er – die u gebruikte voor een privé persoon- is een kwalificatie die volgens de regels van ons forum wel te ver gaat. Deze term was in de gebruikte context onnodig grievend/beledigend. Onze redactie heeft die term daarom terecht verwijderd.
7.
Wij kunnen ons voorstellen dat dit topic geen “reclame” is voor Brands Online maar dat maakt niet dat het inhoudelijk onmiskenbaar onrechtmatig is. Overigens hebben wij de indruk dat in het geval van Brands Online de grootste “schade” is aangericht door uw eigen reacties. Wij nodigen u van harte uit om aan de bezoekers van ons forum (ook) een positief geluid te laten horen.

Vriendelijke groet,

BNNVARA
Bezoek: Wim T. Schippersplein 3
Post: Postbus 175 | 1200 AD | Hilversum
KvK: 58742638

tijger1
door tijger1 Mar 15, 2018 om 19:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Edit

ne
door neodutchio - Feb 15, 2018 om 14:11
5128 Antwoorden / 12 Vragen

Dear Sir,

Thank you for contacting Louis Vuitton.

Please note that Louis Vuitton products are only sold in Louis Vuitton stores, which are owned and staffed by Louis Vuitton, and through the official website louisvuitton.com.

We thank you for your understanding and your interest in Louis Vuitton and wish you a pleasant day.

Kind regards,
Niki

costnix
door costnix Feb 16, 2018 om 12:29
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Dat zal hem leren :-)

hutch
door hutch Feb 16, 2018 om 19:33
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Heel goed bezig. Ik heb 'zijn' LV artikelen ook eens goed bekeken en die voldoen volledig....... aan de kenmerken van imitaties, welke genoeg te vinden zijn op internet. M.a.w. Chinese rommel.

ne
door neodutchio Feb 16, 2018 om 19:50
5128 Antwoorden / 12 Vragen

Onze 'vriend' is ook ineens verhuisd van Gent naar Peer. Maar nog steeds een Nederlands telefoonnummer. Lekker geloofwaadig weer.

costnix
door costnix Feb 24, 2018 om 19:08
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Hij is hem gepeerd :-D

Ja
door Janeley - Feb 24, 2018 om 09:43
3 Antwoorden / 1 Vragen

Hoi Allemaal!

Bedankt voor het meedenken en jullie support!
Even een update: het is inmiddels eind februari en ze heeft nog niks ontvangen. Dit is tevens bij de politie gemeld, maar tot op heden nog niks over gehoord.
We hebben iemand anders iets laten bestellen om te kijken of hij het wel kreeg. Maar tevergeefs.. deze verkoper beloofd heel veel en gaat op al jullie reacties in maar in werkelijkheid is het gewoon een oplichter die slachtoffer speelt!!!!

Nooit bestellen bij Brands-Online.nl!!!! Dat nummer is ook ‘niet breikbaar’ Voicemail’ etc

hutch
door hutch Feb 24, 2018 om 13:33
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Zoveel mogelijk delen via 'social media'. Dit figuur moet niet (nog) meer slachtoffers maken.

br
door brands-online Mar 15, 2018 om 19:18
3 Antwoorden / Vragen

Iemand anders laten bestellen terwijl je niets gekregen stelt te hebben en dat ook nog zonder paypal, niet echt logisch eveneens als de inhoud van de klacht die tot op heden niet bij onze klantenservice kenbaar is gemaakt waardoor wij de klacht als die oprecht zal zijn niet eens hebben kunnen oplossen! Dit betreft een pure lastercampagne waar wij juridisch zullen tegen optreden hetgeen kassa reeds kenbaar is gemaakt waarvan hiervan een kopie tevens gericht aan Topicstarter daar deze zich tot op heden anoniem houdt waardoor wij enkel de mogelijkheid zien de ingebrekestelling op deze wijze te doen toekomen.

AAN: Kassa-online (Kassa-online@bnnvara.nl) + Topicstarter.
Ingebrekestelling d.d. 6 maart 2018

Geachte heer, mevrouw,

Er zonder enige feitelijke onderbouwing, nader onderzoek naar de feiten, op tegenspraak en met goedkeuring van kassa  al geruime tijd ruchtbaarheid gegeven dan wel in het openbaar gesteld dat er bij brands online iets besteld is wat niet geleverd zou is waarbij brands online niet meer te bereiken is. Daarbij wordt gesteld dat er sprake is van oplichting en fraude.

Brands Online stelt zich op het standpunt dat is kenbaar gemaakt dat de inhoud van het bericht de feitelijke grondslag mist en is geopenbaard met als doel opzettelijk  naam te schaden en daar ruchtbaarheid aan te geven hetgeen wettelijk als smaadschrift en belediging kan worden gekwalificeert.  Dit concludeert Brands Online op basis van de volgende feiten:

* Topic starter/reageerders stellen zelf geen klant te zijn
* Vermeende klant heeft zich tot op heden niet als zodanig kenbaar gemaakt
* Er staat  o.a. geopenbaard dat brands online oplichting en fraude pleegt
* Wij krijgen berichten naar aanleiding van dit topic van kassa van verschillende derde die dit letterlik typeren als: Ze proberen je bedrijf kapot te maken.
* Uit onze administratie in samenhang met berichten van klanten met verwijzing naar kassa blijkt reputatie/omzet schade.

Naar aanleiding van voorgaande correspondentie acht Brands Online Kassa op grond van (medeplichtigheid) aan smaadschrift en/of laster en/of wanprestatie en/of machtsmisbruik aansprakelijk voor:
- reputatieschade
- omzetschade
- Alle te maken kosten ten behoeve van rectificatie en/of verwijdering gegevens die feitelijk als laster/smaadschrift gekwalificeerd behoren te worden.

Doormiddel van deze brief stelt Brands Online Kassa in gebreke waarbij de gelegenheid wordt geboden om alsnog in 24 uur gevolg te geven aan het verzoek tot rectificatie(suggesties en ongefundeerde beschuldigen van strafbaar handelen vewijderen) en/of verwijdering gehele topic. Wij houden ons na deze ingebrekestelling vanzelfsprekend het recht voor juridische stappen te ondernemen ten behoeve van rectificatie inclusief een schadevergoeding voor reputatie, omzetschade en overige kosten.

Met vriendelijke groet,

Brands Online

REACTIE KASSA:

Geachte mijnheer/mevrouw,

Via onze redactie van Kassa-online ontvingen wij uw e-mails over het volgende topic: https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/brand-online-nl

De redactie heeft ons gevraagd om uw klachten daarover nog eens te beoordelen en te reageren op uw verzoek tot verwijdering van dit topic en/of verwijdering van berichten daaruit.

Met onze redactie zijn wij van mening dat er geen aanleiding is om uw verzoek in te willigen.

Dit besluit is gebaseerd op de volgende overwegingen:
1.
Wij stellen voorop dat wij met het Kassa-forum, als tussenpersoon, een open podium verschaffen waarop het iedereen vrij staat om zijn of haar mening te ventileren, kritisch of positief. Dit brengt met zich mee dat iedereen zich kan en mag mengen in de discussies op het forum van Kassa, hetgeen ook een belangrijk onderdeel is van de vrijheid van meningsuiting. Alleen indien een uiting kan worden aangemerkt als “onmiskenbaar onrechtmatig”, heeft Kassa volgens de Wet de plicht tot het modereren en/of verwijderen van deze uitingen.  Onze redactie schreef u dit al.
2.
De klacht die Janeley beschrijft is niet onmiskenbaar (dat wil zeggen: evident) onrechtmatig. De klacht komt betrouwbaar over en de vraag naar ervaringen van derden wordt op een neutrale, althans fatsoenlijke, wijze gesteld. Het feit dat Janeley zelf geen klant is (maar haar/zijn zus) doet in dit geval niet terzake. Want forumdeelnemers mogen ook ervaringen van derden delen.
3.
Een klager heeft niet de plicht om zich bij een leverancier bekend te maken. Voor een forum geldt nu juist dat daarop ook anoniem ervaringen (van derden) mogen worden uitgewisseld.
4.
U voert voorts aan dat de vraag van Janeley niet geleid heeft tot de melding van gelijksoortige klachten. Dit mag zo zijn, de vraag van Janeley heeft wel geleid tot voor het publiek interessante reacties van mede forum gebruikers en vooral ook van u zelf. Dit geeft de bezoekers een bepaald beeld van u als leverancier dat voor de consument van belang kan zijn. Er wordt met andere woorden voor het publiek relevante informatie uitgewisseld in het topic.
5.
De forumdeelnemers communiceren hierbij in termen die absoluut niet aan te merken zijn als beledigingen of smaad. Op een forum mogen deelnemers zich uitdrukken in duidelijke bewoordingen/ gewone spreektaal, zeker wanneer de discussie wordt gevoerd over niet-prive personen maar over een onderneming zoals Brands Online. Termen als oplichter/fraude(ur) moeten volgens vaste rechtspraak in zo’n geval niet te letterlijk worden genomen.
6.
De term NSB-er – die u gebruikte voor een privé persoon- is een kwalificatie die volgens de regels van ons forum wel te ver gaat. Deze term was in de gebruikte context onnodig grievend/beledigend. Onze redactie heeft die term daarom terecht verwijderd.
7.
Wij kunnen ons voorstellen dat dit topic geen “reclame” is voor Brands Online maar dat maakt niet dat het inhoudelijk onmiskenbaar onrechtmatig is. Overigens hebben wij de indruk dat in het geval van Brands Online de grootste “schade” is aangericht door uw eigen reacties. Wij nodigen u van harte uit om aan de bezoekers van ons forum (ook) een positief geluid te laten horen.

Vriendelijke groet,

BNNVARA
Bezoek: Wim T. Schippersplein 3
Post: Postbus 175 | 1200 AD | Hilversum
KvK: 58742638

Ja
door Janeley - Feb 24, 2018 om 09:47
3 Antwoorden / 1 Vragen

De manier hoe hij op sommige reacties van jullie reageert is verre van professioneel!

hutch
door hutch Feb 24, 2018 om 13:31
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Klopt helemaal. Hij (A. D.) is het toonbeeld van amateurisme (ten top), tegen het zielige af. Je zou haast medelijden krijgen met dat ventje.

br
door brands-online Mar 15, 2018 om 19:28
3 Antwoorden / Vragen

Dit betreft een pure lastercampagne waar wij juridisch zullen tegen optreden hetgeen kassa reeds kenbaar is gemaakt waarvan hiervan een kopie tevens gericht aan Topicstarter daar deze zich tot op heden anoniem houdt waardoor wij enkel de mogelijkheid zien de ingebrekestelling op deze wijze te doen toekomen.

AAN: Kassa-online (Kassa-online@bnnvara.nl) + Topicstarter.
Ingebrekestelling d.d. 6 maart 2018

Geachte heer, mevrouw,

Er zonder enige feitelijke onderbouwing, nader onderzoek naar de feiten, op tegenspraak en met goedkeuring van kassa  al geruime tijd ruchtbaarheid gegeven dan wel in het openbaar gesteld dat er bij brands online iets besteld is wat niet geleverd zou is waarbij brands online niet meer te bereiken is. Daarbij wordt gesteld dat er sprake is van oplichting en fraude.

Brands Online stelt zich op het standpunt dat is kenbaar gemaakt dat de inhoud van het bericht de feitelijke grondslag mist en is geopenbaard met als doel opzettelijk  naam te schaden en daar ruchtbaarheid aan te geven hetgeen wettelijk als smaadschrift en belediging kan worden gekwalificeert.  Dit concludeert Brands Online op basis van de volgende feiten:

* Topic starter/reageerders stellen zelf geen klant te zijn
* Vermeende klant heeft zich tot op heden niet als zodanig kenbaar gemaakt
* Er staat  o.a. geopenbaard dat brands online oplichting en fraude pleegt
* Wij krijgen berichten naar aanleiding van dit topic van kassa van verschillende derde die dit letterlik typeren als: Ze proberen je bedrijf kapot te maken.
* Uit onze administratie in samenhang met berichten van klanten met verwijzing naar kassa blijkt reputatie/omzet schade.

Naar aanleiding van voorgaande correspondentie acht Brands Online Kassa op grond van (medeplichtigheid) aan smaadschrift en/of laster en/of wanprestatie en/of machtsmisbruik aansprakelijk voor:
- reputatieschade
- omzetschade
- Alle te maken kosten ten behoeve van rectificatie en/of verwijdering gegevens die feitelijk als laster/smaadschrift gekwalificeerd behoren te worden.

Doormiddel van deze brief stelt Brands Online Kassa in gebreke waarbij de gelegenheid wordt geboden om alsnog in 24 uur gevolg te geven aan het verzoek tot rectificatie(suggesties en ongefundeerde beschuldigen van strafbaar handelen vewijderen) en/of verwijdering gehele topic. Wij houden ons na deze ingebrekestelling vanzelfsprekend het recht voor juridische stappen te ondernemen ten behoeve van rectificatie inclusief een schadevergoeding voor reputatie, omzetschade en overige kosten.

Met vriendelijke groet,

Brands Online

REACTIE KASSA:

Geachte mijnheer/mevrouw,

Via onze redactie van Kassa-online ontvingen wij uw e-mails over het volgende topic: https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/brand-online-nl

De redactie heeft ons gevraagd om uw klachten daarover nog eens te beoordelen en te reageren op uw verzoek tot verwijdering van dit topic en/of verwijdering van berichten daaruit.

Met onze redactie zijn wij van mening dat er geen aanleiding is om uw verzoek in te willigen.

Dit besluit is gebaseerd op de volgende overwegingen:
1.
Wij stellen voorop dat wij met het Kassa-forum, als tussenpersoon, een open podium verschaffen waarop het iedereen vrij staat om zijn of haar mening te ventileren, kritisch of positief. Dit brengt met zich mee dat iedereen zich kan en mag mengen in de discussies op het forum van Kassa, hetgeen ook een belangrijk onderdeel is van de vrijheid van meningsuiting. Alleen indien een uiting kan worden aangemerkt als “onmiskenbaar onrechtmatig”, heeft Kassa volgens de Wet de plicht tot het modereren en/of verwijderen van deze uitingen.  Onze redactie schreef u dit al.
2.
De klacht die Janeley beschrijft is niet onmiskenbaar (dat wil zeggen: evident) onrechtmatig. De klacht komt betrouwbaar over en de vraag naar ervaringen van derden wordt op een neutrale, althans fatsoenlijke, wijze gesteld. Het feit dat Janeley zelf geen klant is (maar haar/zijn zus) doet in dit geval niet terzake. Want forumdeelnemers mogen ook ervaringen van derden delen.
3.
Een klager heeft niet de plicht om zich bij een leverancier bekend te maken. Voor een forum geldt nu juist dat daarop ook anoniem ervaringen (van derden) mogen worden uitgewisseld.
4.
U voert voorts aan dat de vraag van Janeley niet geleid heeft tot de melding van gelijksoortige klachten. Dit mag zo zijn, de vraag van Janeley heeft wel geleid tot voor het publiek interessante reacties van mede forum gebruikers en vooral ook van u zelf. Dit geeft de bezoekers een bepaald beeld van u als leverancier dat voor de consument van belang kan zijn. Er wordt met andere woorden voor het publiek relevante informatie uitgewisseld in het topic.
5.
De forumdeelnemers communiceren hierbij in termen die absoluut niet aan te merken zijn als beledigingen of smaad. Op een forum mogen deelnemers zich uitdrukken in duidelijke bewoordingen/ gewone spreektaal, zeker wanneer de discussie wordt gevoerd over niet-prive personen maar over een onderneming zoals Brands Online. Termen als oplichter/fraude(ur) moeten volgens vaste rechtspraak in zo’n geval niet te letterlijk worden genomen.
6.
De term NSB-er – die u gebruikte voor een privé persoon- is een kwalificatie die volgens de regels van ons forum wel te ver gaat. Deze term was in de gebruikte context onnodig grievend/beledigend. Onze redactie heeft die term daarom terecht verwijderd.
7.
Wij kunnen ons voorstellen dat dit topic geen “reclame” is voor Brands Online maar dat maakt niet dat het inhoudelijk onmiskenbaar onrechtmatig is. Overigens hebben wij de indruk dat in het geval van Brands Online de grootste “schade” is aangericht door uw eigen reacties. Wij nodigen u van harte uit om aan de bezoekers van ons forum (ook) een positief geluid te laten horen.

Vriendelijke groet,

BNNVARA
Bezoek: Wim T. Schippersplein 3
Post: Postbus 175 | 1200 AD | Hilversum
KvK: 58742638

Ja
door Janeley - Feb 24, 2018 om 10:01
3 Antwoorden / 1 Vragen

Dit is echt bizar. Als mijn zus geen klant was geweest en een probleem heeft gehad dan had ik dit nooit nagevraagd via kassa.. dat zou verre van onlogisch zijn...

je zegt dat er geen klant is die een klacht heeft gemeld... misschien moeten jullie wat doen aan je klantenservice.. en via marktplaats belazeren jullie de boel met verschillende locaties aan te geven...
verklaar dat eens?

ik vind het echt diep triest dat jullie jezelf neerzetten als slachtoffer terwijl jullie zelf de oorzaak zijn van het probleem.

Je reageert het af op de mensen die met mij meedenken en ook hun vraagtekens hebben waar ze graag vragen over willen stellen. Vervolgens kraak je alles en iedereen af met onprofessionele reacties. I.p.v. te reageren of de vraagtekens die men heeft. Je verdedigd jezelf met het argument ‘groepsverband’
Verklaar dat eens?

Je zou zeggen dat als iemand dit plaatst, je contact met diegene zoekt om te kijken of er een oplossing is.. in tegenstelling tot dat reageer je met reactie om je eigen rotzooi te redden en hoe ik jullie naam ‘beschadig’

Jammer, gewoon jammer

br
door brands-online Mar 15, 2018 om 19:20
3 Antwoorden / Vragen

Iemand anders laten bestellen terwijl je niets gekregen stelt te hebben en dat ook nog zonder paypal, niet echt logisch eveneens als de inhoud van de klacht die tot op heden niet bij onze klantenservice kenbaar is gemaakt waardoor wij de klacht als die oprecht zal zijn niet eens hebben kunnen oplossen! Dit betreft een pure lastercampagne waar wij juridisch zullen tegen optreden hetgeen kassa reeds kenbaar is gemaakt waarvan hiervan een kopie tevens gericht aan Topicstarter daar deze zich tot op heden anoniem houdt waardoor wij enkel de mogelijkheid zien de ingebrekestelling op deze wijze te doen toekomen. AAN: Kassa-online (Kassa-online@bnnvara.nl) + Topicstarter. Ingebrekestelling d.d. 6 maart 2018 Geachte heer, mevrouw, Er zonder enige feitelijke onderbouwing, nader onderzoek naar de feiten, op tegenspraak en met goedkeuring van kassa al geruime tijd ruchtbaarheid gegeven dan wel in het openbaar gesteld dat er bij brands online iets besteld is wat niet geleverd zou is waarbij brands online niet meer te bereiken is. Daarbij wordt gesteld dat er sprake is van oplichting en fraude. Brands Online stelt zich op het standpunt dat is kenbaar gemaakt dat de inhoud van het bericht de feitelijke grondslag mist en is geopenbaard met als doel opzettelijk naam te schaden en daar ruchtbaarheid aan te geven hetgeen wettelijk als smaadschrift en belediging kan worden gekwalificeert. Dit concludeert Brands Online op basis van de volgende feiten: * Topic starter/reageerders stellen zelf geen klant te zijn * Vermeende klant heeft zich tot op heden niet als zodanig kenbaar gemaakt * Er staat o.a. geopenbaard dat brands online oplichting en fraude pleegt * Wij krijgen berichten naar aanleiding van dit topic van kassa van verschillende derde die dit letterlik typeren als: Ze proberen je bedrijf kapot te maken. * Uit onze administratie in samenhang met berichten van klanten met verwijzing naar kassa blijkt reputatie/omzet schade. Naar aanleiding van voorgaande correspondentie acht Brands Online Kassa op grond van (medeplichtigheid) aan smaadschrift en/of laster en/of wanprestatie en/of machtsmisbruik aansprakelijk voor: - reputatieschade - omzetschade - Alle te maken kosten ten behoeve van rectificatie en/of verwijdering gegevens die feitelijk als laster/smaadschrift gekwalificeerd behoren te worden. Doormiddel van deze brief stelt Brands Online Kassa in gebreke waarbij de gelegenheid wordt geboden om alsnog in 24 uur gevolg te geven aan het verzoek tot rectificatie(suggesties en ongefundeerde beschuldigen van strafbaar handelen vewijderen) en/of verwijdering gehele topic. Wij houden ons na deze ingebrekestelling vanzelfsprekend het recht voor juridische stappen te ondernemen ten behoeve van rectificatie inclusief een schadevergoeding voor reputatie, omzetschade en overige kosten. Met vriendelijke groet, Brands Online REACTIE KASSA: Geachte mijnheer/mevrouw, Via onze redactie van Kassa-online ontvingen wij uw e-mails over het volgende topic: https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/brand-online-nl De redactie heeft ons gevraagd om uw klachten daarover nog eens te beoordelen en te reageren op uw verzoek tot verwijdering van dit topic en/of verwijdering van berichten daaruit. Met onze redactie zijn wij van mening dat er geen aanleiding is om uw verzoek in te willigen. Dit besluit is gebaseerd op de volgende overwegingen: 1. Wij stellen voorop dat wij met het Kassa-forum, als tussenpersoon, een open podium verschaffen waarop het iedereen vrij staat om zijn of haar mening te ventileren, kritisch of positief. Dit brengt met zich mee dat iedereen zich kan en mag mengen in de discussies op het forum van Kassa, hetgeen ook een belangrijk onderdeel is van de vrijheid van meningsuiting. Alleen indien een uiting kan worden aangemerkt als “onmiskenbaar onrechtmatig”, heeft Kassa volgens de Wet de plicht tot het modereren en/of verwijderen van deze uitingen. Onze redactie schreef u dit al. 2. De klacht die Janeley beschrijft is niet onmiskenbaar (dat wil zeggen: evident) onrechtmatig. De klacht komt betrouwbaar over en de vraag naar ervaringen van derden wordt op een neutrale, althans fatsoenlijke, wijze gesteld. Het feit dat Janeley zelf geen klant is (maar haar/zijn zus) doet in dit geval niet terzake. Want forumdeelnemers mogen ook ervaringen van derden delen. 3. Een klager heeft niet de plicht om zich bij een leverancier bekend te maken. Voor een forum geldt nu juist dat daarop ook anoniem ervaringen (van derden) mogen worden uitgewisseld. 4. U voert voorts aan dat de vraag van Janeley niet geleid heeft tot de melding van gelijksoortige klachten. Dit mag zo zijn, de vraag van Janeley heeft wel geleid tot voor het publiek interessante reacties van mede forum gebruikers en vooral ook van u zelf. Dit geeft de bezoekers een bepaald beeld van u als leverancier dat voor de consument van belang kan zijn. Er wordt met andere woorden voor het publiek relevante informatie uitgewisseld in het topic. 5. De forumdeelnemers communiceren hierbij in termen die absoluut niet aan te merken zijn als beledigingen of smaad. Op een forum mogen deelnemers zich uitdrukken in duidelijke bewoordingen/ gewone spreektaal, zeker wanneer de discussie wordt gevoerd over niet-prive personen maar over een onderneming zoals Brands Online. Termen als oplichter/fraude(ur) moeten volgens vaste rechtspraak in zo’n geval niet te letterlijk worden genomen. 6. De term NSB-er – die u gebruikte voor een privé persoon- is een kwalificatie die volgens de regels van ons forum wel te ver gaat. Deze term was in de gebruikte context onnodig grievend/beledigend. Onze redactie heeft die term daarom terecht verwijderd. 7. Wij kunnen ons voorstellen dat dit topic geen “reclame” is voor Brands Online maar dat maakt niet dat het inhoudelijk onmiskenbaar onrechtmatig is. Overigens hebben wij de indruk dat in het geval van Brands Online de grootste “schade” is aangericht door uw eigen reacties. Wij nodigen u van harte uit om aan de bezoekers van ons forum (ook) een positief geluid te laten horen. Vriendelijke groet, BNNVARA Bezoek: Wim T. Schippersplein 3 Post: Postbus 175 | 1200 AD | Hilversum KvK: 58742638

ne
door neodutchio - Feb 24, 2018 om 10:35
5128 Antwoorden / 12 Vragen

Ondertussen heb ik aangifte gedaan gezien de uitlatingen hier van de 'eigenaar'. Ook heb ik zowel Marktplaats en 2dehands.be benaderd en vraag hier aan iedereen om deze persoon te rapporteren. Ook Canada Goose en Louis Vuitton zijn al een zaak begonnen. Helaas gaat dat niet zo snel dat er schijnbaar direct actie ondernomen wordt. Mijn webwinkel (staat onderaan de site van brands-online) is een onderzoek gestart naar deze webshop.

Dus melden bij: https://www.marktplaats.nl/verkopers/13469546/nieuw.html?attributes=S%2C30&sortBy=SortIndex&sortOrder=increasing
Ook bij: https://www.tweedehands.nl/profiel/1543306/
https://www.mijnwebwinkel.nl/?utm_source=Mijnwebwinkel%2BProfessional%2Bwinkels&utm_medium=referral&utm_term=mijnwebwinkel&utm_campaign=Mijnwebwinkel%2Bverwijzingen

Samen staan we sterk en bij veel meldingen wordt er sneller actie ondernomen.

Ja
door Janeley Feb 24, 2018 om 11:29
3 Antwoorden / 1 Vragen

Top!

hutch
door hutch Feb 24, 2018 om 13:27
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Toppie

br
door brands-online Mar 15, 2018 om 19:21
3 Antwoorden / Vragen

Iemand anders laten bestellen terwijl je niets gekregen stelt te hebben en dat ook nog zonder paypal, niet echt logisch eveneens als de inhoud van de klacht die tot op heden niet bij onze klantenservice kenbaar is gemaakt waardoor wij de klacht als die oprecht zal zijn niet eens hebben kunnen oplossen! Dit betreft een pure lastercampagne waar wij juridisch zullen tegen optreden hetgeen kassa reeds kenbaar is gemaakt waarvan hiervan een kopie tevens gericht aan Topicstarter daar deze zich tot op heden anoniem houdt waardoor wij enkel de mogelijkheid zien de ingebrekestelling op deze wijze te doen toekomen. AAN: Kassa-online (Kassa-online@bnnvara.nl) + Topicstarter. Ingebrekestelling d.d. 6 maart 2018 Geachte heer, mevrouw, Er zonder enige feitelijke onderbouwing, nader onderzoek naar de feiten, op tegenspraak en met goedkeuring van kassa al geruime tijd ruchtbaarheid gegeven dan wel in het openbaar gesteld dat er bij brands online iets besteld is wat niet geleverd zou is waarbij brands online niet meer te bereiken is. Daarbij wordt gesteld dat er sprake is van oplichting en fraude. Brands Online stelt zich op het standpunt dat is kenbaar gemaakt dat de inhoud van het bericht de feitelijke grondslag mist en is geopenbaard met als doel opzettelijk naam te schaden en daar ruchtbaarheid aan te geven hetgeen wettelijk als smaadschrift en belediging kan worden gekwalificeert. Dit concludeert Brands Online op basis van de volgende feiten: * Topic starter/reageerders stellen zelf geen klant te zijn * Vermeende klant heeft zich tot op heden niet als zodanig kenbaar gemaakt * Er staat o.a. geopenbaard dat brands online oplichting en fraude pleegt * Wij krijgen berichten naar aanleiding van dit topic van kassa van verschillende derde die dit letterlik typeren als: Ze proberen je bedrijf kapot te maken. * Uit onze administratie in samenhang met berichten van klanten met verwijzing naar kassa blijkt reputatie/omzet schade. Naar aanleiding van voorgaande correspondentie acht Brands Online Kassa op grond van (medeplichtigheid) aan smaadschrift en/of laster en/of wanprestatie en/of machtsmisbruik aansprakelijk voor: - reputatieschade - omzetschade - Alle te maken kosten ten behoeve van rectificatie en/of verwijdering gegevens die feitelijk als laster/smaadschrift gekwalificeerd behoren te worden. Doormiddel van deze brief stelt Brands Online Kassa in gebreke waarbij de gelegenheid wordt geboden om alsnog in 24 uur gevolg te geven aan het verzoek tot rectificatie(suggesties en ongefundeerde beschuldigen van strafbaar handelen vewijderen) en/of verwijdering gehele topic. Wij houden ons na deze ingebrekestelling vanzelfsprekend het recht voor juridische stappen te ondernemen ten behoeve van rectificatie inclusief een schadevergoeding voor reputatie, omzetschade en overige kosten. Met vriendelijke groet, Brands Online REACTIE KASSA: Geachte mijnheer/mevrouw, Via onze redactie van Kassa-online ontvingen wij uw e-mails over het volgende topic: https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/brand-online-nl De redactie heeft ons gevraagd om uw klachten daarover nog eens te beoordelen en te reageren op uw verzoek tot verwijdering van dit topic en/of verwijdering van berichten daaruit. Met onze redactie zijn wij van mening dat er geen aanleiding is om uw verzoek in te willigen. Dit besluit is gebaseerd op de volgende overwegingen: 1. Wij stellen voorop dat wij met het Kassa-forum, als tussenpersoon, een open podium verschaffen waarop het iedereen vrij staat om zijn of haar mening te ventileren, kritisch of positief. Dit brengt met zich mee dat iedereen zich kan en mag mengen in de discussies op het forum van Kassa, hetgeen ook een belangrijk onderdeel is van de vrijheid van meningsuiting. Alleen indien een uiting kan worden aangemerkt als “onmiskenbaar onrechtmatig”, heeft Kassa volgens de Wet de plicht tot het modereren en/of verwijderen van deze uitingen. Onze redactie schreef u dit al. 2. De klacht die Janeley beschrijft is niet onmiskenbaar (dat wil zeggen: evident) onrechtmatig. De klacht komt betrouwbaar over en de vraag naar ervaringen van derden wordt op een neutrale, althans fatsoenlijke, wijze gesteld. Het feit dat Janeley zelf geen klant is (maar haar/zijn zus) doet in dit geval niet terzake. Want forumdeelnemers mogen ook ervaringen van derden delen. 3. Een klager heeft niet de plicht om zich bij een leverancier bekend te maken. Voor een forum geldt nu juist dat daarop ook anoniem ervaringen (van derden) mogen worden uitgewisseld. 4. U voert voorts aan dat de vraag van Janeley niet geleid heeft tot de melding van gelijksoortige klachten. Dit mag zo zijn, de vraag van Janeley heeft wel geleid tot voor het publiek interessante reacties van mede forum gebruikers en vooral ook van u zelf. Dit geeft de bezoekers een bepaald beeld van u als leverancier dat voor de consument van belang kan zijn. Er wordt met andere woorden voor het publiek relevante informatie uitgewisseld in het topic. 5. De forumdeelnemers communiceren hierbij in termen die absoluut niet aan te merken zijn als beledigingen of smaad. Op een forum mogen deelnemers zich uitdrukken in duidelijke bewoordingen/ gewone spreektaal, zeker wanneer de discussie wordt gevoerd over niet-prive personen maar over een onderneming zoals Brands Online. Termen als oplichter/fraude(ur) moeten volgens vaste rechtspraak in zo’n geval niet te letterlijk worden genomen. 6. De term NSB-er – die u gebruikte voor een privé persoon- is een kwalificatie die volgens de regels van ons forum wel te ver gaat. Deze term was in de gebruikte context onnodig grievend/beledigend. Onze redactie heeft die term daarom terecht verwijderd. 7. Wij kunnen ons voorstellen dat dit topic geen “reclame” is voor Brands Online maar dat maakt niet dat het inhoudelijk onmiskenbaar onrechtmatig is. Overigens hebben wij de indruk dat in het geval van Brands Online de grootste “schade” is aangericht door uw eigen reacties. Wij nodigen u van harte uit om aan de bezoekers van ons forum (ook) een positief geluid te laten horen. Vriendelijke groet, BNNVARA Bezoek: Wim T. Schippersplein 3 Post: Postbus 175 | 1200 AD | Hilversum KvK: 58742638

br
door brands-online Mar 15, 2018 om 19:30
3 Antwoorden / Vragen

Er wordt niet veel gedaan met jou aangifte dan, ik ben er nog steeds....

Dit betreft een pure lastercampagne waar wij juridisch zullen tegen optreden hetgeen kassa reeds kenbaar is gemaakt waarvan hiervan een kopie tevens gericht aan Topicstarter daar deze zich tot op heden anoniem houdt waardoor wij enkel de mogelijkheid zien de ingebrekestelling op deze wijze te doen toekomen.

AAN: Kassa-online (Kassa-online@bnnvara.nl) + Topicstarter.
Ingebrekestelling d.d. 6 maart 2018

Geachte heer, mevrouw,

Er zonder enige feitelijke onderbouwing, nader onderzoek naar de feiten, op tegenspraak en met goedkeuring van kassa  al geruime tijd ruchtbaarheid gegeven dan wel in het openbaar gesteld dat er bij brands online iets besteld is wat niet geleverd zou is waarbij brands online niet meer te bereiken is. Daarbij wordt gesteld dat er sprake is van oplichting en fraude.

Brands Online stelt zich op het standpunt dat is kenbaar gemaakt dat de inhoud van het bericht de feitelijke grondslag mist en is geopenbaard met als doel opzettelijk  naam te schaden en daar ruchtbaarheid aan te geven hetgeen wettelijk als smaadschrift en belediging kan worden gekwalificeert.  Dit concludeert Brands Online op basis van de volgende feiten:

* Topic starter/reageerders stellen zelf geen klant te zijn
* Vermeende klant heeft zich tot op heden niet als zodanig kenbaar gemaakt
* Er staat  o.a. geopenbaard dat brands online oplichting en fraude pleegt
* Wij krijgen berichten naar aanleiding van dit topic van kassa van verschillende derde die dit letterlik typeren als: Ze proberen je bedrijf kapot te maken.
* Uit onze administratie in samenhang met berichten van klanten met verwijzing naar kassa blijkt reputatie/omzet schade.

Naar aanleiding van voorgaande correspondentie acht Brands Online Kassa op grond van (medeplichtigheid) aan smaadschrift en/of laster en/of wanprestatie en/of machtsmisbruik aansprakelijk voor:
- reputatieschade
- omzetschade
- Alle te maken kosten ten behoeve van rectificatie en/of verwijdering gegevens die feitelijk als laster/smaadschrift gekwalificeerd behoren te worden.

Doormiddel van deze brief stelt Brands Online Kassa in gebreke waarbij de gelegenheid wordt geboden om alsnog in 24 uur gevolg te geven aan het verzoek tot rectificatie(suggesties en ongefundeerde beschuldigen van strafbaar handelen vewijderen) en/of verwijdering gehele topic. Wij houden ons na deze ingebrekestelling vanzelfsprekend het recht voor juridische stappen te ondernemen ten behoeve van rectificatie inclusief een schadevergoeding voor reputatie, omzetschade en overige kosten.

Met vriendelijke groet,

Brands Online

REACTIE KASSA:

Geachte mijnheer/mevrouw,

Via onze redactie van Kassa-online ontvingen wij uw e-mails over het volgende topic: https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/brand-online-nl

De redactie heeft ons gevraagd om uw klachten daarover nog eens te beoordelen en te reageren op uw verzoek tot verwijdering van dit topic en/of verwijdering van berichten daaruit.

Met onze redactie zijn wij van mening dat er geen aanleiding is om uw verzoek in te willigen.

Dit besluit is gebaseerd op de volgende overwegingen:
1.
Wij stellen voorop dat wij met het Kassa-forum, als tussenpersoon, een open podium verschaffen waarop het iedereen vrij staat om zijn of haar mening te ventileren, kritisch of positief. Dit brengt met zich mee dat iedereen zich kan en mag mengen in de discussies op het forum van Kassa, hetgeen ook een belangrijk onderdeel is van de vrijheid van meningsuiting. Alleen indien een uiting kan worden aangemerkt als “onmiskenbaar onrechtmatig”, heeft Kassa volgens de Wet de plicht tot het modereren en/of verwijderen van deze uitingen.  Onze redactie schreef u dit al.
2.
De klacht die Janeley beschrijft is niet onmiskenbaar (dat wil zeggen: evident) onrechtmatig. De klacht komt betrouwbaar over en de vraag naar ervaringen van derden wordt op een neutrale, althans fatsoenlijke, wijze gesteld. Het feit dat Janeley zelf geen klant is (maar haar/zijn zus) doet in dit geval niet terzake. Want forumdeelnemers mogen ook ervaringen van derden delen.
3.
Een klager heeft niet de plicht om zich bij een leverancier bekend te maken. Voor een forum geldt nu juist dat daarop ook anoniem ervaringen (van derden) mogen worden uitgewisseld.
4.
U voert voorts aan dat de vraag van Janeley niet geleid heeft tot de melding van gelijksoortige klachten. Dit mag zo zijn, de vraag van Janeley heeft wel geleid tot voor het publiek interessante reacties van mede forum gebruikers en vooral ook van u zelf. Dit geeft de bezoekers een bepaald beeld van u als leverancier dat voor de consument van belang kan zijn. Er wordt met andere woorden voor het publiek relevante informatie uitgewisseld in het topic.
5.
De forumdeelnemers communiceren hierbij in termen die absoluut niet aan te merken zijn als beledigingen of smaad. Op een forum mogen deelnemers zich uitdrukken in duidelijke bewoordingen/ gewone spreektaal, zeker wanneer de discussie wordt gevoerd over niet-prive personen maar over een onderneming zoals Brands Online. Termen als oplichter/fraude(ur) moeten volgens vaste rechtspraak in zo’n geval niet te letterlijk worden genomen.
6.
De term NSB-er – die u gebruikte voor een privé persoon- is een kwalificatie die volgens de regels van ons forum wel te ver gaat. Deze term was in de gebruikte context onnodig grievend/beledigend. Onze redactie heeft die term daarom terecht verwijderd.
7.
Wij kunnen ons voorstellen dat dit topic geen “reclame” is voor Brands Online maar dat maakt niet dat het inhoudelijk onmiskenbaar onrechtmatig is. Overigens hebben wij de indruk dat in het geval van Brands Online de grootste “schade” is aangericht door uw eigen reacties. Wij nodigen u van harte uit om aan de bezoekers van ons forum (ook) een positief geluid te laten horen.

Vriendelijke groet,

BNNVARA
Bezoek: Wim T. Schippersplein 3
Post: Postbus 175 | 1200 AD | Hilversum
KvK: 58742638

marita5
door marita5 - Feb 24, 2018 om 12:09
11494 Antwoorden / 15 Vragen

@Janely ,

Meld hier ook uw klacht , verwijs met een link naar dit topic , kunnen ze meteen de reacties lezen van de onbeschofte eigenaar .

https://opgelicht.avrotros.nl/contact/

De link van dit topic ,

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/brand-online-nl?id=593699

Ja
door Janeley Feb 24, 2018 om 14:23
3 Antwoorden / 1 Vragen

Super, ik ga dat meteen doen!

Dankjewel!

marita5
door marita5 Feb 24, 2018 om 15:39
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Graag gedaan , succes .

br
door brands-online Mar 15, 2018 om 19:22
3 Antwoorden / Vragen

Iemand anders laten bestellen terwijl je niets gekregen stelt te hebben en dat ook nog zonder paypal, niet echt logisch eveneens als de inhoud van de klacht die tot op heden niet bij onze klantenservice kenbaar is gemaakt waardoor wij de klacht als die oprecht zal zijn niet eens hebben kunnen oplossen! Dit betreft een pure lastercampagne waar wij juridisch zullen tegen optreden hetgeen kassa reeds kenbaar is gemaakt waarvan hiervan een kopie tevens gericht aan Topicstarter daar deze zich tot op heden anoniem houdt waardoor wij enkel de mogelijkheid zien de ingebrekestelling op deze wijze te doen toekomen. AAN: Kassa-online (Kassa-online@bnnvara.nl) + Topicstarter. Ingebrekestelling d.d. 6 maart 2018 Geachte heer, mevrouw, Er zonder enige feitelijke onderbouwing, nader onderzoek naar de feiten, op tegenspraak en met goedkeuring van kassa al geruime tijd ruchtbaarheid gegeven dan wel in het openbaar gesteld dat er bij brands online iets besteld is wat niet geleverd zou is waarbij brands online niet meer te bereiken is. Daarbij wordt gesteld dat er sprake is van oplichting en fraude. Brands Online stelt zich op het standpunt dat is kenbaar gemaakt dat de inhoud van het bericht de feitelijke grondslag mist en is geopenbaard met als doel opzettelijk naam te schaden en daar ruchtbaarheid aan te geven hetgeen wettelijk als smaadschrift en belediging kan worden gekwalificeert. Dit concludeert Brands Online op basis van de volgende feiten: * Topic starter/reageerders stellen zelf geen klant te zijn * Vermeende klant heeft zich tot op heden niet als zodanig kenbaar gemaakt * Er staat o.a. geopenbaard dat brands online oplichting en fraude pleegt * Wij krijgen berichten naar aanleiding van dit topic van kassa van verschillende derde die dit letterlik typeren als: Ze proberen je bedrijf kapot te maken. * Uit onze administratie in samenhang met berichten van klanten met verwijzing naar kassa blijkt reputatie/omzet schade. Naar aanleiding van voorgaande correspondentie acht Brands Online Kassa op grond van (medeplichtigheid) aan smaadschrift en/of laster en/of wanprestatie en/of machtsmisbruik aansprakelijk voor: - reputatieschade - omzetschade - Alle te maken kosten ten behoeve van rectificatie en/of verwijdering gegevens die feitelijk als laster/smaadschrift gekwalificeerd behoren te worden. Doormiddel van deze brief stelt Brands Online Kassa in gebreke waarbij de gelegenheid wordt geboden om alsnog in 24 uur gevolg te geven aan het verzoek tot rectificatie(suggesties en ongefundeerde beschuldigen van strafbaar handelen vewijderen) en/of verwijdering gehele topic. Wij houden ons na deze ingebrekestelling vanzelfsprekend het recht voor juridische stappen te ondernemen ten behoeve van rectificatie inclusief een schadevergoeding voor reputatie, omzetschade en overige kosten. Met vriendelijke groet, Brands Online REACTIE KASSA: Geachte mijnheer/mevrouw, Via onze redactie van Kassa-online ontvingen wij uw e-mails over het volgende topic: https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/brand-online-nl De redactie heeft ons gevraagd om uw klachten daarover nog eens te beoordelen en te reageren op uw verzoek tot verwijdering van dit topic en/of verwijdering van berichten daaruit. Met onze redactie zijn wij van mening dat er geen aanleiding is om uw verzoek in te willigen. Dit besluit is gebaseerd op de volgende overwegingen: 1. Wij stellen voorop dat wij met het Kassa-forum, als tussenpersoon, een open podium verschaffen waarop het iedereen vrij staat om zijn of haar mening te ventileren, kritisch of positief. Dit brengt met zich mee dat iedereen zich kan en mag mengen in de discussies op het forum van Kassa, hetgeen ook een belangrijk onderdeel is van de vrijheid van meningsuiting. Alleen indien een uiting kan worden aangemerkt als “onmiskenbaar onrechtmatig”, heeft Kassa volgens de Wet de plicht tot het modereren en/of verwijderen van deze uitingen. Onze redactie schreef u dit al. 2. De klacht die Janeley beschrijft is niet onmiskenbaar (dat wil zeggen: evident) onrechtmatig. De klacht komt betrouwbaar over en de vraag naar ervaringen van derden wordt op een neutrale, althans fatsoenlijke, wijze gesteld. Het feit dat Janeley zelf geen klant is (maar haar/zijn zus) doet in dit geval niet terzake. Want forumdeelnemers mogen ook ervaringen van derden delen. 3. Een klager heeft niet de plicht om zich bij een leverancier bekend te maken. Voor een forum geldt nu juist dat daarop ook anoniem ervaringen (van derden) mogen worden uitgewisseld. 4. U voert voorts aan dat de vraag van Janeley niet geleid heeft tot de melding van gelijksoortige klachten. Dit mag zo zijn, de vraag van Janeley heeft wel geleid tot voor het publiek interessante reacties van mede forum gebruikers en vooral ook van u zelf. Dit geeft de bezoekers een bepaald beeld van u als leverancier dat voor de consument van belang kan zijn. Er wordt met andere woorden voor het publiek relevante informatie uitgewisseld in het topic. 5. De forumdeelnemers communiceren hierbij in termen die absoluut niet aan te merken zijn als beledigingen of smaad. Op een forum mogen deelnemers zich uitdrukken in duidelijke bewoordingen/ gewone spreektaal, zeker wanneer de discussie wordt gevoerd over niet-prive personen maar over een onderneming zoals Brands Online. Termen als oplichter/fraude(ur) moeten volgens vaste rechtspraak in zo’n geval niet te letterlijk worden genomen. 6. De term NSB-er – die u gebruikte voor een privé persoon- is een kwalificatie die volgens de regels van ons forum wel te ver gaat. Deze term was in de gebruikte context onnodig grievend/beledigend. Onze redactie heeft die term daarom terecht verwijderd. 7. Wij kunnen ons voorstellen dat dit topic geen “reclame” is voor Brands Online maar dat maakt niet dat het inhoudelijk onmiskenbaar onrechtmatig is. Overigens hebben wij de indruk dat in het geval van Brands Online de grootste “schade” is aangericht door uw eigen reacties. Wij nodigen u van harte uit om aan de bezoekers van ons forum (ook) een positief geluid te laten horen. Vriendelijke groet, BNNVARA Bezoek: Wim T. Schippersplein 3 Post: Postbus 175 | 1200 AD | Hilversum KvK: 58742638

hutch
door hutch - Mar 1, 2018 om 09:23
4515 Antwoorden / 29 Vragen

"We inform you that Louis Vuitton products are only sold in Louis Vuitton stores, which are owned and staffed by Louis Vuitton, and through the official website louisvuitton.com.

Therefore, we cannot comment on or guarantee the authenticity of products purchased elsewhere. Shopping through Louis Vuitton’s exclusive distribution network is the only way for clients to ensure that their Louis Vuitton product is authentic."

br
door brands-online - Mar 15, 2018 om 19:31
3 Antwoorden / Vragen

Iemand anders laten bestellen terwijl je niets gekregen stelt te hebben en dat ook nog zonder paypal, niet echt logisch eveneens als de inhoud van de klacht die tot op heden niet bij onze klantenservice kenbaar is gemaakt waardoor wij de klacht als die oprecht zal zijn niet eens hebben kunnen oplossen! Dit betreft een pure lastercampagne waar wij juridisch zullen tegen optreden hetgeen kassa reeds kenbaar is gemaakt waarvan hiervan een kopie tevens gericht aan Topicstarter daar deze zich tot op heden anoniem houdt waardoor wij enkel de mogelijkheid zien de ingebrekestelling op deze wijze te doen toekomen.

AAN: Kassa-online (Kassa-online@bnnvara.nl) + Topicstarter.
Ingebrekestelling d.d. 6 maart 2018

Geachte heer, mevrouw,

Er zonder enige feitelijke onderbouwing, nader onderzoek naar de feiten, op tegenspraak en met goedkeuring van kassa  al geruime tijd ruchtbaarheid gegeven dan wel in het openbaar gesteld dat er bij brands online iets besteld is wat niet geleverd zou is waarbij brands online niet meer te bereiken is. Daarbij wordt gesteld dat er sprake is van oplichting en fraude.

Brands Online stelt zich op het standpunt dat is kenbaar gemaakt dat de inhoud van het bericht de feitelijke grondslag mist en is geopenbaard met als doel opzettelijk  naam te schaden en daar ruchtbaarheid aan te geven hetgeen wettelijk als smaadschrift en belediging kan worden gekwalificeert.  Dit concludeert Brands Online op basis van de volgende feiten:

* Topic starter/reageerders stellen zelf geen klant te zijn
* Vermeende klant heeft zich tot op heden niet als zodanig kenbaar gemaakt
* Er staat  o.a. geopenbaard dat brands online oplichting en fraude pleegt
* Wij krijgen berichten naar aanleiding van dit topic van kassa van verschillende derde die dit letterlik typeren als: Ze proberen je bedrijf kapot te maken.
* Uit onze administratie in samenhang met berichten van klanten met verwijzing naar kassa blijkt reputatie/omzet schade.

Naar aanleiding van voorgaande correspondentie acht Brands Online Kassa op grond van (medeplichtigheid) aan smaadschrift en/of laster en/of wanprestatie en/of machtsmisbruik aansprakelijk voor:
- reputatieschade
- omzetschade
- Alle te maken kosten ten behoeve van rectificatie en/of verwijdering gegevens die feitelijk als laster/smaadschrift gekwalificeerd behoren te worden.

Doormiddel van deze brief stelt Brands Online Kassa in gebreke waarbij de gelegenheid wordt geboden om alsnog in 24 uur gevolg te geven aan het verzoek tot rectificatie(suggesties en ongefundeerde beschuldigen van strafbaar handelen vewijderen) en/of verwijdering gehele topic. Wij houden ons na deze ingebrekestelling vanzelfsprekend het recht voor juridische stappen te ondernemen ten behoeve van rectificatie inclusief een schadevergoeding voor reputatie, omzetschade en overige kosten.

Met vriendelijke groet,

Brands Online

REACTIE KASSA:

Geachte mijnheer/mevrouw,

Via onze redactie van Kassa-online ontvingen wij uw e-mails over het volgende topic: https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/brand-online-nl

De redactie heeft ons gevraagd om uw klachten daarover nog eens te beoordelen en te reageren op uw verzoek tot verwijdering van dit topic en/of verwijdering van berichten daaruit.

Met onze redactie zijn wij van mening dat er geen aanleiding is om uw verzoek in te willigen.

Dit besluit is gebaseerd op de volgende overwegingen:
1.
Wij stellen voorop dat wij met het Kassa-forum, als tussenpersoon, een open podium verschaffen waarop het iedereen vrij staat om zijn of haar mening te ventileren, kritisch of positief. Dit brengt met zich mee dat iedereen zich kan en mag mengen in de discussies op het forum van Kassa, hetgeen ook een belangrijk onderdeel is van de vrijheid van meningsuiting. Alleen indien een uiting kan worden aangemerkt als “onmiskenbaar onrechtmatig”, heeft Kassa volgens de Wet de plicht tot het modereren en/of verwijderen van deze uitingen.  Onze redactie schreef u dit al.
2.
De klacht die Janeley beschrijft is niet onmiskenbaar (dat wil zeggen: evident) onrechtmatig. De klacht komt betrouwbaar over en de vraag naar ervaringen van derden wordt op een neutrale, althans fatsoenlijke, wijze gesteld. Het feit dat Janeley zelf geen klant is (maar haar/zijn zus) doet in dit geval niet terzake. Want forumdeelnemers mogen ook ervaringen van derden delen.
3.
Een klager heeft niet de plicht om zich bij een leverancier bekend te maken. Voor een forum geldt nu juist dat daarop ook anoniem ervaringen (van derden) mogen worden uitgewisseld.
4.
U voert voorts aan dat de vraag van Janeley niet geleid heeft tot de melding van gelijksoortige klachten. Dit mag zo zijn, de vraag van Janeley heeft wel geleid tot voor het publiek interessante reacties van mede forum gebruikers en vooral ook van u zelf. Dit geeft de bezoekers een bepaald beeld van u als leverancier dat voor de consument van belang kan zijn. Er wordt met andere woorden voor het publiek relevante informatie uitgewisseld in het topic.
5.
De forumdeelnemers communiceren hierbij in termen die absoluut niet aan te merken zijn als beledigingen of smaad. Op een forum mogen deelnemers zich uitdrukken in duidelijke bewoordingen/ gewone spreektaal, zeker wanneer de discussie wordt gevoerd over niet-prive personen maar over een onderneming zoals Brands Online. Termen als oplichter/fraude(ur) moeten volgens vaste rechtspraak in zo’n geval niet te letterlijk worden genomen.
6.
De term NSB-er – die u gebruikte voor een privé persoon- is een kwalificatie die volgens de regels van ons forum wel te ver gaat. Deze term was in de gebruikte context onnodig grievend/beledigend. Onze redactie heeft die term daarom terecht verwijderd.
7.
Wij kunnen ons voorstellen dat dit topic geen “reclame” is voor Brands Online maar dat maakt niet dat het inhoudelijk onmiskenbaar onrechtmatig is. Overigens hebben wij de indruk dat in het geval van Brands Online de grootste “schade” is aangericht door uw eigen reacties. Wij nodigen u van harte uit om aan de bezoekers van ons forum (ook) een positief geluid te laten horen.

Vriendelijke groet,

BNNVARA
Bezoek: Wim T. Schippersplein 3
Post: Postbus 175 | 1200 AD | Hilversum
KvK: 58742638

tijger1
door tijger1 Mar 15, 2018 om 19:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@kassa/bnnvara. Perfect antwoord.

tenormin
door tenormin Mar 15, 2018 om 19:57
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@reactie van Kassa/BNNVARA
+ 100 Heel relevant.

Cookies
door Cookies Mar 15, 2018 om 20:06
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Idd, topreactie van kassa/bnnvara. Jammer dat je zelf niet door hebt dat jouw walgelijke reacties je shopje de grootste schade berokkenen. En tuurlijk, je kan je shop een andere naam gaan geven, maar met Google wordt vanzelf wel weer de link met Brandsonline gevonden. Tip: neem de volgende keer een advocaat die de Nederlandse taal goed beheerst.

br
door brands-online - Mar 15, 2018 om 19:34
3 Antwoorden / Vragen

Iemand anders laten bestellen terwijl je niets gekregen stelt te hebben en dat ook nog zonder paypal, niet echt logisch eveneens als de inhoud van de klacht die tot op heden niet bij onze klantenservice kenbaar is gemaakt waardoor wij de klacht als die oprecht zal zijn niet eens hebben kunnen oplossen! Dit betreft een pure lastercampagne waar wij juridisch zullen tegen optreden hetgeen kassa reeds kenbaar is gemaakt waarvan hiervan een kopie tevens gericht aan Topicstarter daar deze zich tot op heden anoniem houdt waardoor wij enkel de mogelijkheid zien de ingebrekestelling op deze wijze te doen toekomen.

AAN: Kassa-online (Kassa-online@bnnvara.nl) + Topicstarter.
Ingebrekestelling d.d. 6 maart 2018

Geachte heer, mevrouw,

Er zonder enige feitelijke onderbouwing, nader onderzoek naar de feiten, op tegenspraak en met goedkeuring van kassa  al geruime tijd ruchtbaarheid gegeven dan wel in het openbaar gesteld dat er bij brands online iets besteld is wat niet geleverd zou is waarbij brands online niet meer te bereiken is. Daarbij wordt gesteld dat er sprake is van oplichting en fraude.

Brands Online stelt zich op het standpunt dat is kenbaar gemaakt dat de inhoud van het bericht de feitelijke grondslag mist en is geopenbaard met als doel opzettelijk  naam te schaden en daar ruchtbaarheid aan te geven hetgeen wettelijk als smaadschrift en belediging kan worden gekwalificeert.  Dit concludeert Brands Online op basis van de volgende feiten:

* Topic starter/reageerders stellen zelf geen klant te zijn
* Vermeende klant heeft zich tot op heden niet als zodanig kenbaar gemaakt
* Er staat  o.a. geopenbaard dat brands online oplichting en fraude pleegt
* Wij krijgen berichten naar aanleiding van dit topic van kassa van verschillende derde die dit letterlik typeren als: Ze proberen je bedrijf kapot te maken.
* Uit onze administratie in samenhang met berichten van klanten met verwijzing naar kassa blijkt reputatie/omzet schade.

Naar aanleiding van voorgaande correspondentie acht Brands Online Kassa op grond van (medeplichtigheid) aan smaadschrift en/of laster en/of wanprestatie en/of machtsmisbruik aansprakelijk voor:
- reputatieschade
- omzetschade
- Alle te maken kosten ten behoeve van rectificatie en/of verwijdering gegevens die feitelijk als laster/smaadschrift gekwalificeerd behoren te worden.

Doormiddel van deze brief stelt Brands Online Kassa in gebreke waarbij de gelegenheid wordt geboden om alsnog in 24 uur gevolg te geven aan het verzoek tot rectificatie(suggesties en ongefundeerde beschuldigen van strafbaar handelen vewijderen) en/of verwijdering gehele topic. Wij houden ons na deze ingebrekestelling vanzelfsprekend het recht voor juridische stappen te ondernemen ten behoeve van rectificatie inclusief een schadevergoeding voor reputatie, omzetschade en overige kosten.

Met vriendelijke groet,

Brands Online

REACTIE KASSA:

Geachte mijnheer/mevrouw,

Via onze redactie van Kassa-online ontvingen wij uw e-mails over het volgende topic: https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/brand-online-nl

De redactie heeft ons gevraagd om uw klachten daarover nog eens te beoordelen en te reageren op uw verzoek tot verwijdering van dit topic en/of verwijdering van berichten daaruit.

Met onze redactie zijn wij van mening dat er geen aanleiding is om uw verzoek in te willigen.

Dit besluit is gebaseerd op de volgende overwegingen:
1.
Wij stellen voorop dat wij met het Kassa-forum, als tussenpersoon, een open podium verschaffen waarop het iedereen vrij staat om zijn of haar mening te ventileren, kritisch of positief. Dit brengt met zich mee dat iedereen zich kan en mag mengen in de discussies op het forum van Kassa, hetgeen ook een belangrijk onderdeel is van de vrijheid van meningsuiting. Alleen indien een uiting kan worden aangemerkt als “onmiskenbaar onrechtmatig”, heeft Kassa volgens de Wet de plicht tot het modereren en/of verwijderen van deze uitingen.  Onze redactie schreef u dit al.
2.
De klacht die Janeley beschrijft is niet onmiskenbaar (dat wil zeggen: evident) onrechtmatig. De klacht komt betrouwbaar over en de vraag naar ervaringen van derden wordt op een neutrale, althans fatsoenlijke, wijze gesteld. Het feit dat Janeley zelf geen klant is (maar haar/zijn zus) doet in dit geval niet terzake. Want forumdeelnemers mogen ook ervaringen van derden delen.
3.
Een klager heeft niet de plicht om zich bij een leverancier bekend te maken. Voor een forum geldt nu juist dat daarop ook anoniem ervaringen (van derden) mogen worden uitgewisseld.
4.
U voert voorts aan dat de vraag van Janeley niet geleid heeft tot de melding van gelijksoortige klachten. Dit mag zo zijn, de vraag van Janeley heeft wel geleid tot voor het publiek interessante reacties van mede forum gebruikers en vooral ook van u zelf. Dit geeft de bezoekers een bepaald beeld van u als leverancier dat voor de consument van belang kan zijn. Er wordt met andere woorden voor het publiek relevante informatie uitgewisseld in het topic.
5.
De forumdeelnemers communiceren hierbij in termen die absoluut niet aan te merken zijn als beledigingen of smaad. Op een forum mogen deelnemers zich uitdrukken in duidelijke bewoordingen/ gewone spreektaal, zeker wanneer de discussie wordt gevoerd over niet-prive personen maar over een onderneming zoals Brands Online. Termen als oplichter/fraude(ur) moeten volgens vaste rechtspraak in zo’n geval niet te letterlijk worden genomen.
6.
De term NSB-er – die u gebruikte voor een privé persoon- is een kwalificatie die volgens de regels van ons forum wel te ver gaat. Deze term was in de gebruikte context onnodig grievend/beledigend. Onze redactie heeft die term daarom terecht verwijderd.
7.
Wij kunnen ons voorstellen dat dit topic geen “reclame” is voor Brands Online maar dat maakt niet dat het inhoudelijk onmiskenbaar onrechtmatig is. Overigens hebben wij de indruk dat in het geval van Brands Online de grootste “schade” is aangericht door uw eigen reacties. Wij nodigen u van harte uit om aan de bezoekers van ons forum (ook) een positief geluid te laten horen.

Vriendelijke groet,

BNNVARA
Bezoek: Wim T. Schippersplein 3
Post: Postbus 175 | 1200 AD | Hilversum
KvK: 58742638

tijger1
door tijger1 Mar 15, 2018 om 19:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@bnnvara/kassa
Perfect antwoord.

ne
door neodutchio Mar 15, 2018 om 20:31
5128 Antwoorden / 12 Vragen

En ook prachtig dat Marktplaats ook al acties ondernomen heeft, alle advertenties zijn verwijderd. Helaas is tweedehands.be wat halstarriger.

hutch
door hutch Mar 16, 2018 om 08:42
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Prachtig..... !! Personen die de wet niet serieus nemen (dus aan iedereen en overal de sch**t hebben), dienen overal verwijderd te worden.
Pluimpje voor de redactie.

newmikey
door newmikey - Mar 15, 2018 om 20:26
830 Antwoorden / 0 Vragen

"Overigens hebben wij de indruk dat in het geval van Brands Online de grootste “schade” is aangericht door uw eigen reacties."

Tsja, en dàt was al eerder duidelijk geworden. Uitstekend antwoord van de redactie dus!

marita5
door marita5 - Mar 15, 2018 om 20:38
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Perfect antwoord van de redactie .

Voor brands-online :

Wie een kuil graaft voor een ander , valt er zelf in .

newmikey
door newmikey - Mar 15, 2018 om 23:18
830 Antwoorden / 0 Vragen

Nog even het antwoord veilig stellen voor dat brands dit weer verwijdert...

REACTIE KASSA:

Geachte mijnheer/mevrouw,

Via onze redactie van Kassa-online ontvingen wij uw e-mails over het volgende topic: https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/brand-online-nl

De redactie heeft ons gevraagd om uw klachten daarover nog eens te beoordelen en te reageren op uw verzoek tot verwijdering van dit topic en/of verwijdering van berichten daaruit.

Met onze redactie zijn wij van mening dat er geen aanleiding is om uw verzoek in te willigen.

Dit besluit is gebaseerd op de volgende overwegingen:
1.
Wij stellen voorop dat wij met het Kassa-forum, als tussenpersoon, een open podium verschaffen waarop het iedereen vrij staat om zijn of haar mening te ventileren, kritisch of positief. Dit brengt met zich mee dat iedereen zich kan en mag mengen in de discussies op het forum van Kassa, hetgeen ook een belangrijk onderdeel is van de vrijheid van meningsuiting. Alleen indien een uiting kan worden aangemerkt als “onmiskenbaar onrechtmatig”, heeft Kassa volgens de Wet de plicht tot het modereren en/of verwijderen van deze uitingen.  Onze redactie schreef u dit al.
2.
De klacht die Janeley beschrijft is niet onmiskenbaar (dat wil zeggen: evident) onrechtmatig. De klacht komt betrouwbaar over en de vraag naar ervaringen van derden wordt op een neutrale, althans fatsoenlijke, wijze gesteld. Het feit dat Janeley zelf geen klant is (maar haar/zijn zus) doet in dit geval niet terzake. Want forumdeelnemers mogen ook ervaringen van derden delen.
3.
Een klager heeft niet de plicht om zich bij een leverancier bekend te maken. Voor een forum geldt nu juist dat daarop ook anoniem ervaringen (van derden) mogen worden uitgewisseld.
4.
U voert voorts aan dat de vraag van Janeley niet geleid heeft tot de melding van gelijksoortige klachten. Dit mag zo zijn, de vraag van Janeley heeft wel geleid tot voor het publiek interessante reacties van mede forum gebruikers en vooral ook van u zelf. Dit geeft de bezoekers een bepaald beeld van u als leverancier dat voor de consument van belang kan zijn. Er wordt met andere woorden voor het publiek relevante informatie uitgewisseld in het topic.
5.
De forumdeelnemers communiceren hierbij in termen die absoluut niet aan te merken zijn als beledigingen of smaad. Op een forum mogen deelnemers zich uitdrukken in duidelijke bewoordingen/ gewone spreektaal, zeker wanneer de discussie wordt gevoerd over niet-prive personen maar over een onderneming zoals Brands Online. Termen als oplichter/fraude(ur) moeten volgens vaste rechtspraak in zo’n geval niet te letterlijk worden genomen.
6.
De term NSB-er – die u gebruikte voor een privé persoon- is een kwalificatie die volgens de regels van ons forum wel te ver gaat. Deze term was in de gebruikte context onnodig grievend/beledigend. Onze redactie heeft die term daarom terecht verwijderd.
7.
Wij kunnen ons voorstellen dat dit topic geen “reclame” is voor Brands Online maar dat maakt niet dat het inhoudelijk onmiskenbaar onrechtmatig is. Overigens hebben wij de indruk dat in het geval van Brands Online de grootste “schade” is aangericht door uw eigen reacties. Wij nodigen u van harte uit om aan de bezoekers van ons forum (ook) een positief geluid te laten horen.

Vriendelijke groet,

BNNVARA
Bezoek: Wim T. Schippersplein 3
Post: Postbus 175 | 1200 AD | Hilversum
KvK: 58742638

hutch
door hutch Mar 16, 2018 om 08:46
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Op zich een goed idee, maar dat is dan wel jammer voor Brands-Online.nl, dat gaat dus niet meer lukken na één uur na plaatsing.....

ne
door neodutchio - Apr 11, 2018 om 22:32
5128 Antwoorden / 12 Vragen

Update:
Marktplaats is wakker geworden en het profiel is verwijderd.
Ook het bedrijf waar de site brands-online.nl vandaan kwam heeft alles verwijderd.

Op dit moment heeft onze vriend een site via de gratis aanbieder Jimbo gemaakt, maar hier wordt niets op verkocht. Je wordt doorgelinkt naar een site uit China waar je ook niets kan.

Alleen tweedehands.be blijft hartnekkig deze persoon steunen en blijft advertenties plaatsen.

marita567
door marita567 Apr 11, 2018 om 23:25
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@neodutchio , de site op Jimbo geregistreerd het adres :

Action
Rollnerstrasse 14 D
90408 Nürnberg
DE
Phone number
+49 4082244997

marita567
door marita567 Apr 11, 2018 om 23:37
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Op de site tweedehands.nl gaat de eigenaar gewoon door met verkoop , maar onder de nieuwe naam van zijn site https://www.tweedehands.nl/winkel/nl_BE%2Fbrandsonlineworldwide/

ne
door neodutchio Apr 11, 2018 om 23:47
5128 Antwoorden / 12 Vragen

Klopt, ik heb tweedehands.be opnieuw gevraagd een onderzoek te starten. Gelukkig is via de site niets meer te bestellen. Dat doel is wel al behaald.

marita567
door marita567 Apr 11, 2018 om 23:50
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Hoe er is niks te bestellen ? De link is tweedehands.nl , daar is wel degelijk te bestellen .

ne
door neodutchio Apr 12, 2018 om 01:11
5128 Antwoorden / 12 Vragen

Via de eigen website kan je niet meer bestellen. Wel via tweedehands en die is weer aangeschreven.

marita567
door marita567 Apr 12, 2018 om 08:09
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Oh , dat bedoelt u  ,  klik ik op brands-online contact ( link van carola .83 ), krijg ik de melding ongeldig certificaat . Nu maar hopen dat tweedehands.be meewerkt .

marita567
door marita567 Apr 15, 2018 om 10:47
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@neodutchio , vergeten te melden , wanneer tweedehands.be niet meewerkt , is het misschien een idee om dit te melden bij testaankoop , niet geschoten is altijd mis . https://www.test-aankoop.be/contact/contacteer-ons/juridisch-advies

ne
door neodutchio Apr 15, 2018 om 10:52
5128 Antwoorden / 12 Vragen

@Marita, bedankt voor de tip ga ik dat proberen. Wel heb ik 2dehands alweer een pittige mail gestuurd dat zij de enige zijn die een platform blijven bieden voor deze persoon.

marita567
door marita567 Apr 15, 2018 om 10:58
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Of ECC Belgie , omdat de eigenaar in Belgie woont . https://www.eccbelgie.be/contact

ne
door neodutchio Apr 15, 2018 om 11:01
5128 Antwoorden / 12 Vragen

De eigenaar van Brand niet. Deze persoon hebben we al achterhaald. Die heeft met valse gegevens een account op tweedehands gemaakt. Schijnbaar mag dat ook gewoon.