Brand-online.nl
Hallo allemaal!
Heeft iemand ervaring met de website www.brand-online.nl
mijn zus heeft hier onlangs iets gekocht maar tot heden nog niks ontvangen. Klantenservice werkt niet.. we hebben geen telefoonnummer en op onze mail wordt niet gereageerd.
#help!
Ik hoor graag jullie ervaringen!
Alvast bedankt!
Ik krijg een vreemde site, zal wel aan mij liggen. Maar nee, dus geen ervaring.
Niets vreemds aan, producten zijn zelfs gekeurd. Zie hier de uitslag:
Seller Name: Brands-Online
Listing Title: Valentino Rockrunner Camo roze
Listing #: m1246162520
Het is brands-online.nl, met een s er tussen. Nee geen ervaring mee. Het (nep)spul komt uit China, die shop hanteert het dropshipping concept.
https://www.brands-online.nl/c-4175643/info-contact/
Nogal beledigend, lasterlijk en discriminerend om die conclusie openbaar ten toon te spreiden zonder behoorlijk onderzoek of kennis van de feiten. Niet alles wat wij leveren komt uit Azie, en niet alles uit Azie is nep. Daarbij is het feit dat geen origineelgarantie niet per definitie wilt zeggen dat het niet origineel is. Zie daarvoor de uitslag van het onderzoek door Valentino:
Seller Name: Brands-Online
Listing Title: Valentino Rockrunner Camo roze
Listing #: m1246162520
Hallo Janeley ,
Deze site is pas geregistreerd op 23 - 10 - 2017
Telefonisch te bereiken alleen via Whatsapp : +31685187917
https://www.google.nl/maps/place/Textielweg+18A,+4104+AM+Culemborg/@51.9407429,5.2169714,3a,19.3y,70.02h,82.66t/data=!3m7!1e1!3m5!1sRDkbf8ZYAO3Cb5QcRHapkw!2e0!6s%2F%2Fgeo1.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DRDkbf8ZYAO3Cb5QcRHapkw%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D104.244225%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656!4m5!3m4!1s0x47c65fd6fdd85f43:0xcb0e4672902d268b!8m2!3d51.9408224!4d5.2169877
Vreemde site , klik ik op beoordelingen klanten vertellen , krijg ik in de adresbalk de Url tweedehands.nl ,
https://www.tweedehands.nl/profiel/1543306/
Hiep hoi, u hebt gewonnen. U bent de 50ste met een nepsite. Nou kan de waardebon uitgedeeld worden.
Op de valreep toch gehaald :-)
Toch nog een 50ste
Helaas, het is een zolderkamerhobbiest die vanuit Nederland werkt.
Jammer, jammer, jammer, en morgen is die waardebon niet meer geldig.:-))
Beste,
Naar aanleding van een bericht van een klant zijn wij in kennis gesteld van berichtgevingen hier op het openbaar forum welke onze goede naam en eer aantast. Hierbij voelen wij ons dan ook genoodzaakt te reageren. Wij verwijzen iedere klant naar de voorwaarden op>> https://www.brands-online.nl/c-4175643/info-contact/
In de voorwaarden staat de geschatte levertijd, onze contactgegevens en een klachtenregeling duidelijk omschreven. Omrent originaliteit hebben wij eveneens een duidelijke toelichting gegeven. Daarbij ziijn wij dagelijks zowel via whatsapp als mail te bereiken en is ons geen klacht formeel kenbaar gemaakt.
Mevrouw haar zus( vermeende klant) heeft in dit geval dus GEEN pech, de zus van onze vermeende klant heeft enkel de voorwaarden niet goed begrepen en wij hopen dit soort misverstanden in de toekomst te voorkomen en verwijzen ieder vriendelijk naar de onafhankelijk te verifieren beoordelingen:
https://www.tweedehands.nl/profiel/1543306/
Betrouwbaar, verzekerd en betaalbaar shoppen zonder waardebonnen standaard korting!! Dus kopop mensen, er is nog hoop:D
Met vriendelijke groet, www.brands-online.nl (+31685187917)
Zo'n site, ik zou er mijn vingers niet aan branden
Wij handelen in producten die wij internationaal in en verkopen als origineel. Desondans bieden wij geen originaliteitsgaranties
Dear Sir/Madam,
Seller Name: Brands-Online
Listing Title: Valentino Rockrunner Camo roze
Listing #: m1246162520
En daar komt u 3 maanden later mee zonder een verklaring waarom de Ts nog niets heeft ontvangen. En dan ook nog in het engels overgaan.
Leest u zich even goed in, topic starter is nieteens een klant anders had ze onze contactgegevens immers ook wel gehad!
mijn zus heeft hier onlangs iets gekocht maar tot heden nog niks ontvangen.
Volgende keer zelf maar rechtstreeks in China bestellen. Twee voordelen: 1 je bent goedkoper uit en 2 het gaat sneller.
Nee, geen ervaringen.
Heeft u deze vraag al op internet ingetikt?
Eh, ja. Ze heeft de vraag toch hier gesteld?
Heeft ze €25 verzendkosten betaald? Dan moet het pakket binnen 7-8 dagen komen. Zo niet, dan duurt het 2 tot 3 weken.
Een je hebt nu de feestdagen. Komen er vast wel een paar weken bij.
Gelukkig hebben we heldere voorwaarden omtrent de levertijd en compensatie bij uitloopzat het mee gedurende de feestdagen, zie>> https://www.tweedehands.nl/profiel/1543306/
In ieder geval bedankt voor uw reactie, wellicht zijn de voorwaarden zodoende beter binnengekomen en nheeft dat enige onrust bij de zus van onze klant weggenomen zo voor het nieuwe jaar!
Met vriendelijke groet, www.brands-online.nl (+31685187917)
De volgende keer iets preciezer de URL intypen want www.brand-online.nl bestaat niet(domeinnaam te koop).
brandS-online wel.
LET OP
Er wordt o.a. een Rolex aangeboden voor €125,- dan moet er al een belletje gaan rinkelen lijkt me zo.
Klik eens op de tekst Klik hier voor inzage in de catalogus
dan krijg je ineens een chinese link: http://x.yupoo.com/photos/lxj-yf528/albums.
Dus: Je zus heeft dus pech.
Volgende keer beter opletten.
Er zijn op dit moment weer veel nepsites met oude domeinnamen in de lucht.
Beste,
Naar aanleding van een bericht van een klant zijn wij in kennis gesteld van berichtgevingen hier op het openbaar forum welke onze goede naam en eer aantast. Hierbij voelen wij ons dan ook genoodzaakt te reageren. Wij verwijzen iedere klant naar de voorwaarden op>> https://www.brands-online.nl/c-4175643/info-contact/
In de voorwaarden staat de geschatte levertijd, onze contactgegevens en een klachtenregeling duidelijk omschreven. Omrent originaliteit hebben wij eveneens een duidelijke toelichting gegeven. Daarbij ziijn wij dagelijks zowel via whatsapp als mail te bereiken en is ons geen klacht formeel kenbaar gemaakt.
Mevrouw haar zus( vermeende klant) heeft in dit geval dus GEEN pech, de zus van onze vermeende klant heeft enkel de voorwaarden niet goed begrepen en wij hopen dit soort misverstanden in de toekomst te voorkomen en verwijzen ieder vriendelijk naar de onafhankelijk te verifieren beoordelingen:
https://www.tweedehands.nl/profiel/1543306/
Met vriendelijke groet, www.brands-online.nl (+31685187917)
En een Rolex voor € 125,-, dat kan dus wel?
jazeker dat kan gewoon hoor, dat ziet u toch! Kik ook eens op marktplaats etc staat er vol mee.
U bent een grapjas.
grapje op zijn tijd moet kunnen maar laten we wel bij de feiten blijven toch
Daarbij is het feit dat geen origineelgarantie niet per definitie wilt zeggen dat het niet origineel is. Zie daarvoor de uitslag van het onderzoek door Valentino:
Seller Name: Brands-Online
Listing Title: Valentino Rockrunner Camo roze
Listing #: m1246162520
Beste,
Naar aanleding van een bericht van een klant zijn wij in kennis gesteld van deze klacht hier op het openbaar forum welke onze goede naam en eer aantast. Hierbij voelen wij ons dan ook genoodzaakt te reageren. Wij verwijzen iedere klant naar de voorwaarden op>> https://www.brands-online.nl/c-4175643/info-contact/
In de voorwaarden staat de geschatte levertijd, onze contactgegevens en een klachtenregeling duidelijk omschreven.
Daarbij ziijn wij dagelijks zowel via whatsapp als mail te bereiken en is ons geen klacht formeel kenbaar gemaakt.
Vriendelijk verzoeken wij u of uw zus ons te contacteren via de gegevens die reeds kenbaar zijn gemaakt of het onderstaand whatsappnummer. Met vriendelijke groet, www.brands-online.nl (+31685187917)
Ja, ja, ik ga toch maar niets bij u bestellen hoor.
Als u genoodzaakt bent hier te reageren, kunt u dan ook reageren op het feit dat uw site aan alle kanten rammelt. Herroepingsrecht is 14 dagen na ontvangst en geen 7 dagen. Bij herroeping hoort met het volledige aankoopbedrag inclusief verzendskosten terug te krijgen. Dus geen tegoedbon.
Daarbij is er een verplichting om contact gegevens en KVK gegevens op de site kenbaar te maken. Hoe hard ik ook zoek, er zijn geen gegevens van u te vinden. Op marktplaats zijn er diverse advertenties te vinden met allemaal andere plaatsnamen. Als iemand zoveel moeite doet om niet gevonden te worden is er iets aan de hand.
Als u zo graag webwinkeltje wilt spelen is het goed om zich aan de wet te houden.
Beste @Brands-online, u gaat alleen in op de verkoopwerkwijze, maar ik heb nog een paar vragen:
- Verkoopt u (ook) echte, originele merkartikelen?
- Worden die dan (ook) in China gefabriceerd?
- Waarom plaatst u niet alle artikelen op uw site met de verkoopprijzen?
"Ruilen is altijd mogelijk. Daarvoor dient het product in dezelfde staat als verkregen retour te worden gezonden met track en trace. Dit in een week na ontvangst en naar het adres dat wij zullen doorgeven. "
- Waarom hanteert u één week retourtermijn en niet de wettelijke voorgeschreven termijn van (minimaal) 14 dagen?
Ben benieuwd.......
@Neodutchio: + 10
Aha jullie zijn een heel team zie ik: https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/retour-mi-toetie-kinderkleding
Heel triest hoor....
@Brands-online: Uw manier van communicatie is al even slecht als uw website. Buiten het feit dat u zich aan geen enkele regelgeving houdt binnen de Nederlandse wet, ben u ook in uw bewoording in overtreding.
Van uw beledigingen heb ik screenshots gemaakt en zal ook aangifte tegen u gaan doen. Dit in verband met het overtreden van artikel 266BW. Ter info: Elke opzettelijke belediging die niet het karakter van smaad of smaadschrift draagt, hetzij in het openbaar mondeling of bij geschrift of afbeelding, hetzij iemand, in zijn tegenwoordigheid mondeling of door feitelijkheden, hetzij door een toegezonden of aangeboden geschrift of afbeelding, aangedaan, wordt, als eenvoudige belediging, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste drie maanden of geldboete van de tweede categorie.
toppunt van hypocrisie maar kijk er naar uit!
Die onbeschoftheid van Brands heb ik gerapporteerd.
Je moet wat he.....
"Aangezien ik als niet Nederlander op provisie basis voor een buitenlandsbedrijf diensten verleen acht ik Nederlands recht niet van toepassing. "
Hahaha! De rest hoeven we dan niet verder te lezen, wat een kolderieke vertoning!
Het is gewoon dropshipping vanuit Qiqifashion.
218.6.13.72:819/defaulten.html
En ad hominem spelen op Neodutch? Zo ontzettend triest!
U verkoopt namaakspul uit China :-(
Verder is Kassa! Een Nederlands consumentenprogramma BNNVARA met een bijbehorend forum.
U heeft nooit iets besteld laat staan een product aan een behoorlijke keuring op niet echt onderworpen tegelijkertijd belasterd u omtrent namaak enkel op basis van het feit dat wij onder andere een chinese leverancier hebben, hetgeen wij duidelijk op onze website aangeven. Laten we het wel bij de feiten houden, daar schort het hier nogal aan! Daarbij zijn geen van de reageerders hier onze consument en lijkt het ons niet meer dan logisch dat vara laster, smaadschrift met als doel reputatieschade trachten te veroorzaken dan wel strafbare feiten niet behoort te faciliteren. Al helemaal niet gezien uit alle reactie blijkt dat er geen ontevreden klant is waardoor er geen enkel redelijk belang is gediend.
Dus uw strafbare feiten omtrent mij mogen wel gefaciliteerd worden?
Ter verdere onderbouwing van hetgeen ik reeds heb gesteld hierbij de uitslag van het onderzoek door een merkenhouder:
Seller Name: Brands-Online
Listing Title: Valentino Rockrunner Camo roze
Listing #: m1246162520
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Opzeggen lidmaatschap FVD
Beste lezers,
Ik ben vorig jaar een lidmaatschap aangegaan bij het FVD, ik heb er niet op gestemd, maar deed het uit sympathie voor diverse standpunten.
Nu was ik in de veronderstelling dat zo'n lidmaatschap vanzelf na 1 jaar stopt. ( niet betalen, geen lid meer)
Ooit iets over gelezen of gehoord, en ik dacht dat dit dus nu zo functioneerde, maar waarschijnlijk heb ik dat dus
...
Lees meer
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding
Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h
...
Lees meer
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen
Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582) Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer