Sj
door Sjennie Oct 2, 2017 om 12:59
Winkels & webshops

Cadeaubon verlopen

Hallo,
Heb 2 cadeaubonnen gekregen, gekocht bij BeautyandParfum, voor Ici Paris, maar ze zijn verlopen.
De organisatie zegt dat ze er niets aan doen en dat het in de voorwaarden staat.
Weet u of dat klopt, dat je dat geld dus gewoon kwijt bent?
MvG,
Jeanny.

10407 11 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Oct 2, 2017 om 13:04
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Heb je de Voorwaarden dan niet gelezen?

Algemene info: https://www.consuwijzer.nl/elektronica/voor-de-koop/cadeaubon-tegoedbon

tijger1
door tijger1 - Oct 2, 2017 om 13:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als het in de voorwaarden staat en dat staat vermeld op die bonnen, bent u bij het verlopen gewoon uw geld kwijt.

Voortaan direct gebruiken dat spul.

marita5
door marita5 - Oct 2, 2017 om 13:06
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Sjennie ,

Weet u of dat klopt, dat je dat geld dus gewoon kwijt bent?

Ja , staat ook in de voorwaarden :

Artikel 4 – Geldigheid

4.1      De Cadeaukaart is vanaf de dag van aankoop 1 jaar geldig, tenzij anders vermeld. Na het verlopen van de geldigheidstermijn is de Cadeaukaart niet meer te verzilveren. Beauty&Parfum behoudt zich het recht voor om de verlopen Cadeaukaart te blokkeren.

4.2      Niettegenstaande het overige in dit artikel 3 bepaalde, hanteert Beauty&Parfum en coulanceregeling van 3 maanden na de dag dat de Cadeaukaart is verlopen. Dit betekent dat de Houder binnen 3 maanden na het verlopen van de Cadeaukaart, een nieuwe Cadeaukaart kan aanvragen die opnieuw 1 jaar geldig zal zijn. Om dit mogelijk te maken dient de Houder bij de klantenservice melding te doen van het verlopen van de Cadeaukaart en dit binnen 3 maanden na het verlopen van de Cadeaukaart. De klantenservice is bereikbaar via e-mail op vragen@beautyenparfumcadeau.nl. Beauty&Parfum is genoodzaakt hiervoor administratiekosten in rekening te brengen.

4.3      Het betaalde bedrag voor een verlopen Cadeaukaart zal niet worden gerestitueerd.

4.4      Op speciale actie Cadeaukaarten kunnen speciale actievoorwaarden van toepassing zijn. Indien en voor zover de speciale actievoorwaarden en Algemene Voorwaarden in strijd zijn met elkaar dan wel de Algemene Voorwaarden ergens niet in voorzien waarin de speciale actievoorwaarden wel voorzien, zullen de speciale actievoorwaarden van toepassing zijn.

edrick3
door edrick3 - Oct 2, 2017 om 13:06
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Kijk ook eens hier:

Mijn Beauty & Parfum cadeau is verlopen, wat nu?

Wij hanteren een coulanceregeling van 3 maanden na de dag dat de cadeaukaart is verlopen. Valt u binnen deze 3 maanden? Dan adviseren wij u om uw 19-cijferige kaartnummer naar ons te verzenden via onderstaande contactknop o.v.v. coulanceregeling. U ontvangt dan, mits u binnen de gestelde termijn valt, een nieuwe cadeaukaart die opnieuw 1 jaar geldig zal zijn. Beauty & Parfum cadeau is genoodzaakt hiervoor administratiekosten in rekening te brengen.

(Bron)

Cookies
door Cookies - Oct 2, 2017 om 13:09
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Vooral niet even de moeite nemen om zelf even op hun site te kijken  http://veelgesteldevragen.beautyandparfumcadeau.nl/category/140-gebruiken

Leuk voor de gever dat zijn/haar kadootje zo gewaardeerd wordt.

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 2, 2017 om 13:10
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Een verlopen cadeaubon kunt u niet inleveren noch verzilveren.

tenormin
door tenormin - Oct 2, 2017 om 13:11
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Bij Beauty & Parfum zijn cadeaubonnen een jaar geldig, dus u kunt zo zien of u te laat bent met uw kaart/bon. Ligt er dus aan wanneer u de cadeaubonnen hebt gekregen. Waarschijnlijk, even, vergeten? Zonde, beter een cadeautje in envelop van de Nederlandse Bank, toch? Die verlopen niet.

ge
door george321 - Oct 2, 2017 om 13:15
390 Antwoorden / 1 Vragen

Wanneer heeft u die bon gekregen? Als u die een jaar geleden heeft gekregen, bedank dan de gulle gever namens Ici Paris. Die heeft nu een kado gehad van de gulle gever. Heeft u de bon kortgeleden gekregen, ga dan naar de gulle gever en bedank hem/haar voor de kat in de zak. Hoewel, u had via internet de geldigheid/waarde kunnen checken, een dag na ontvangst.

tpol
door tpol - Oct 2, 2017 om 13:36
34 Antwoorden / 0 Vragen

Staat er een uitgifte datum dan wel een vervaldatum op de cadeaukaart?
Klik op de link voor meer info over je rechten en plichten. https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/andere-onderwerpen/cadeaubonnen/geldigheid-van-cadeaubonnen

kv
door kvjapio - Oct 2, 2017 om 13:43