door Gerard A 19 aug. 2018 om 12:33
Winkels & webshops
CoolAir (Hyperstech.com/.......)

CoolAir (Hyperstech.com/.......)

Hier een waarschuwing voor de CoolAir actie.
Zijn er nog meer mensen die net als ik (stom stom stom) een CoolAir hebben besteld via Microsoft Edge Feeds/Hyperstech.com/....

Ik heb 1 Coolair ontvangen, maar heb voor 5 betaald (3 betalen & 2 'gratis')
Zie hier de link https://hyperstech.com/intl/order.php?prod=coolair&net=1792&sid=dRGT3T814TK3O44GHO2ISN9E

Als je er 1 besteld zit je veilig, maar ik vermoed dat ze het gooien op de actie's waar de meesten er dus meer dan 1 bestellen.
Ze sturen er netjes 1 op. Je heb al betaald. Je heb getekend voor ontvangst. En vervolgens kun je fluiten naar de rest van je  centjes.

Let op !!! 
Als je wel graag een CoolAir wil bestellen doe dit dan via een home shopping programma op de televisie (zijn ook goedkoper bijdewee).

Hoop dat ik hiermee kan voorkomen dat jullie de zelfe fout maken als ik.
Als er mensen zijn die hier geen problemen mee hadden dan hoor ik dat ook graag.

5428 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

door marita5 - 19 aug. 2018 om 12:43
9359 Antwoorden / 14 Vragen
2

Hallo Gerard A,  

Aziatisch hoofdkantoor is in Hongkong en het Europees hoofdkantoor is in Estland .

Heb je hulp nodig?

Als u meer informatie wilt ontvangen over de CoolAir of ondersteuning wilt bij uw CoolAir, zullen onze bekroonde klantenadviseurs u hun hulp bieden!

Neem contact op met CoolAir

Neem contact op met onze klantenservice Call: Internationaal: +44 20 3808 9234, Brazilië: +55 15 981471395 
Stuur een e-mail naar: support@hyperstech.com

Novads OU 
Narva mnt 7, 5th Floor 
Tallinn - 10117 
Estland  

Annuleringsvoorwaarden : 

Gebruikers kunnen hun bestellingen onmiddellijk annuleren (vóór verzending) met een schriftelijke kennisgeving: (a) via e-mail naar support@hyperstech.com ,

of (b) via post of andere leveringen aan Hyper Sls Ltd, p. 
Adr. CS, adres: Hyper Sls Ltd 7 / F, The Grande Building, 398-402 Kwun Tong Road, Kowloon, HongKong,

of (c) door de klantenservice te bellen op: +44 20 3808 9234, Brazilië: +55 15 981471395, tussen 12:00 en 16:00 uur (GMT + 2) van maandag tot vrijdag. 

zijn ook goedkoper bijdewee).

Ja , dan heb je inderdaad een ventilator nodig , het zweet breekt je aan alle kanten uit .;-)) 
Moet dus zijn By The Way .

door Sjoppy. - 19 aug. 2018 om 12:52
4877 Antwoorden / 3 Vragen
1

Nou @gerard a, ik zou er wel een probleem mee hebben en daarom bedankt voor uw waarschuwing.

door edrick3 - 19 aug. 2018 om 12:58
27634 Antwoorden / 85 Vragen
2

doe dit dan via een home shopping programma op de televisie (

Lijkt me géén goed advies.
Je betaalt teveel voor rommel.
Net zoals jij nu al gedaan hebt! € 267 voor 5 kubusjes .....

door tijger1 - 19 aug. 2018 om 14:29
40957 Antwoorden / 21 Vragen
0

Hier op internet staan die dingen al voor € 39,00, niet dat ze werken zoals beweerd wordt.

door diumenge - 19 aug. 2018 om 15:29
11502 Antwoorden / 14 Vragen
0

Wees blij, nu heb je maar één keer rotzooi ontvangen i.p.v. vijf keer.

door gerbera - 19 aug. 2018 om 15:52
5999 Antwoorden / 10 Vragen
2

Nog goedkoper,

Bestseller

door tijger1 19 aug. 2018 om 16:15
40957 Antwoorden / 21 Vragen

Maar ja, dan krijg je er geen twee gratis als je er vijf koopt. :-))

door Grunnen. - 19 aug. 2018 om 17:39
509 Antwoorden / Vragen
0


  •  
Als je slim bent leg je een paar plastic flessen water in de vriezer, iets schuin en de dop niet muurvast draaien, dan scheuren ze niet. Koop een tafelventilator en zet er een fles bevroren water voor op een bord om het condenswater  te vangen en je hebt een airco, weliswaar niet eentje die de hele kamer koelt, maar dat doet de Coolair ook niet

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Po
Polliwop - 28 okt. 2020 om 21:00
Geldzaken & recht

Mag bij een periodieke controle een (ongevraagde) gebitsreiniging worden gefactureerd?

Ik kwam slechts voor een controle, daarvoor had ik een afspraak. Toen de dame mijn gebit ging reinigen dacht ik serieus dat zij de tandarts was en de controle verrichte. Die kwam daarna nog, dus ik begreep toen dat het erbij hoorde. Ik dacht inclusief. Ik heb nog gezegd dat ik geen tandartsverzekering heb, dus ík heb goed gecommuniceerd. Niemand heeft mij verteld dat er extra kosten mee gemoeid w ... Lees meer

ka
karinfisuz - 27 okt. 2020 om 17:29
Computers & telefonie

Qc code

Beste, steeds meer restaurants willen dat je besteld via je eigen telefoon doormiddel van een qc code. Zelf vind ik dit link omdat je nooit weet wat er in deze code verstopt kan zitten. Hoe gevaarlijk is dit? Lees meer

Po
Polliwop - 16 okt. 2020 om 13:07
Huishouden & energie

Checkt iedereen nog de kassabon?

Het gebeurt maar al te vaak dat kortingen niet (goed) verwerkt zijn in het kassasysteem van een supermarkt. Je denkt dat je een goede aankoop doet, maar hebt geen idee dat je in werkelijkheid helemaal niet de korting krijgt waar je recht op hebt. Tenzij je een zelfscanner gebruikt (en die ook controleert) of de kassabon checkt. Doe dat! Het gaat vaker mis dan je denkt. Lees meer