Ge
door Gerard A Aug 19, 2018 om 12:33
Winkels & webshops
CoolAir (Hyperstech.com/.......)

Hier een waarschuwing voor de CoolAir actie.
Zijn er nog meer mensen die net als ik (stom stom stom) een CoolAir hebben besteld via Microsoft Edge Feeds/Hyperstech.com/....

Ik heb 1 Coolair ontvangen, maar heb voor 5 betaald (3 betalen & 2 'gratis')
Zie hier de link https://hyperstech.com/intl/order.php?prod=coolair&net=1792&sid=dRGT3T814TK3O44GHO2ISN9E

Als je er 1 besteld zit je veilig, maar ik vermoed dat ze het gooien op de actie's waar de meesten er dus meer dan 1 bestellen.
Ze sturen er netjes 1 op. Je heb al betaald. Je heb getekend voor ontvangst. En vervolgens kun je fluiten naar de rest van je  centjes.

Let op !!!
Als je wel graag een CoolAir wil bestellen doe dit dan via een home shopping programma op de televisie (zijn ook goedkoper bijdewee).

Hoop dat ik hiermee kan voorkomen dat jullie de zelfe fout maken als ik.
Als er mensen zijn die hier geen problemen mee hadden dan hoor ik dat ook graag.

7038 7 Rapporteer

marita5
door marita5 - Aug 19, 2018 om 12:43
11504 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Gerard A,

Aziatisch hoofdkantoor is in Hongkong en het Europees hoofdkantoor is in Estland .

Heb je hulp nodig?

Als u meer informatie wilt ontvangen over de CoolAir of ondersteuning wilt bij uw CoolAir, zullen onze bekroonde klantenadviseurs u hun hulp bieden!

Neem contact op met CoolAir

Neem contact op met onze klantenservice Call: Internationaal: +44 20 3808 9234, Brazilië: +55 15 981471395
Stuur een e-mail naar: support@hyperstech.com

Novads OU
Narva mnt 7, 5th Floor
Tallinn - 10117
Estland

Annuleringsvoorwaarden :

Gebruikers kunnen hun bestellingen onmiddellijk annuleren (vóór verzending) met een schriftelijke kennisgeving: (a) via e-mail naar support@hyperstech.com ,

of (b) via post of andere leveringen aan Hyper Sls Ltd, p.
Adr. CS, adres: Hyper Sls Ltd 7 / F, The Grande Building, 398-402 Kwun Tong Road, Kowloon, HongKong,

of (c) door de klantenservice te bellen op: +44 20 3808 9234, Brazilië: +55 15 981471395, tussen 12:00 en 16:00 uur (GMT + 2) van maandag tot vrijdag.

zijn ook goedkoper bijdewee).

Ja , dan heb je inderdaad een ventilator nodig , het zweet breekt je aan alle kanten uit .;-))
Moet dus zijn By The Way .

sjjoppy
door sjjoppy - Aug 19, 2018 om 12:52
7176 Antwoorden / 3 Vragen

Nou @gerard a, ik zou er wel een probleem mee hebben en daarom bedankt voor uw waarschuwing.

edrick3
door edrick3 - Aug 19, 2018 om 12:58
27632 Antwoorden / 85 Vragen

doe dit dan via een home shopping programma op de televisie (

Lijkt me géén goed advies.
Je betaalt teveel voor rommel.
Net zoals jij nu al gedaan hebt! € 267 voor 5 kubusjes .....

tijger1
door tijger1 - Aug 19, 2018 om 14:29
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hier op internet staan die dingen al voor € 39,00, niet dat ze werken zoals beweerd wordt.

diumenge
door diumenge - Aug 19, 2018 om 15:29
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Wees blij, nu heb je maar één keer rotzooi ontvangen i.p.v. vijf keer.

gerbera
door gerbera - Aug 19, 2018 om 15:52
7356 Antwoorden / 14 Vragen

Nog goedkoper,

Bestseller

tijger1
door tijger1 Aug 19, 2018 om 16:15
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar ja, dan krijg je er geen twee gratis als je er vijf koopt. :-))

Grunnen.
door Grunnen. - Aug 19, 2018 om 17:39
509 Antwoorden / Vragen

  •
Als je slim bent leg je een paar plastic flessen water in de vriezer, iets schuin en de dop niet muurvast draaien, dan scheuren ze niet. Koop een tafelventilator en zet er een fles bevroren water voor op een bord om het condenswater  te vangen en je hebt een airco, weliswaar niet eentje die de hele kamer koelt, maar dat doet de Coolair ook niet