Drogisterij.net
Hallo allemaal,
Ik heb op 29-08-2019 een order gedaan op Drogisterij.net en heb hier 6x de Dove Deoderant gekocht voor €24,54 en nog wat andere spullen.
Ze hebben me een pakketje gestuurd en hier hadden ze erbij vermeld dat de Dove Deoderant niet meer op voorraad was, op de website stond wel vermeld dat deze nog op voorraad was.
Nu proberen ze mij het volledige bedrag in rekening te brengen terwijl ik de Dove Deoderant niet heb ontvangen.
Ik heb ook al geprobeerd contact op te nemen via de telefoon en via het internet, zodra ik via de telefoon bel krijg ik een voicemail te horen waarbij ze zeggen: "Welkom bij Drogisterij.net, mocht u niemand aan de lijn krijgen stuur dan een mail naar "..."". Als ik contact probeer op te nemen via het internet reageren ze niet.
Wat zijn stappen die ik kan ondernemen?
Met vriendelijke groet,
Luc Kessen
Hallo LucKessen ,
Drogisterij.net is aangesloten bij Thuiswinkel.org , dien daar een klacht in , klik op de rode regels .
https://www.thuiswinkel.org/leden/drogisterij.net/certificaat
https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen
Zie de al gegeven reactie met de aanvullende opmerking dat het aan drogisterij.nl is om te bewijzen dat u het bestelde zou hebben ontvangen en het is m.i. zeer aannemelijk dat men dat niet kan. Contact opnemen via e-mail en/of telefoon is meestal niet zinvol of effectief genoeg.
In dat geval is het aangetekend verzenden van een brief veel beter en dat zal men zijdens consuwijzer ook aangeven.
Hier kunt u enkele reviews lezen:
https://nl.trustpilot.com/review/www.drogisterij.net
Hier reageert drogisterij.net dus wel
Wel eerlijk dat ze al die slechte recensies laten staan @shoppy (nog steeds met y . ;-))
Het blijft wat mij betreft met y @tenormin want de andere is nog steeds tijdelijk onklaar.
De technische dient buigt zich over een avatarkwestie en wordt dat opgelost. ;-)
Okay @shoppy, wel jammer.
U betaalt blijkbaar achteraf. Betaal in ieder geval het bedrag voor de spullen die u wel ontvangen hebt.
hier hadden ze erbij vermeld dat de Dove Deoderant niet meer op voorraad was
Maar hebben ze dan niet vermeld dat ze die deodorant NA zullen sturen?
PS: heb een goede ervaring met deze webshop.
Klik op de site rechtsonder op het vraagteken met Support en dan opent een contactformulier.
Ik zie alleen maar een lijst met uw bestellingen en geen rekening. Moet de originele rekening nog niet naar u worden toegestuurd, mogelijk dat de deo daar dan niet op vermeld staat.
Beste Luc,
Heeft u de betaling m.b.t. de bestelling reeds voldaan of betaalt u pas weer wanneer u het product ontvangen heeft?
Op de website staat de stick met een inhoud van 40 ml en geen 45 ml.
Een voordeelverpakking van 6 sticks kost nu maar €10,68.
Maar is tijdelijk uitverkocht.
https://www.drogisterij.net/verzorging/lichaamsverzorging/deodorant/deodorant-stick/dove-deodorant-stick-women-original-voordeelverpakking-8717644060971
Je zult de rekening al betaald hebben voordat het pakket verzonden is.
Dus moet die €24,54 nog teruggestort worden.
Je voegt bij dit bericht alleen de bestelling. In het pakket zal de pakbon zitten met de mededeling dat het product niet op voorraad is,
En verder niets?
Dus maar even een mailtje sturen. (zie Edrick3)
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zorgplicht online casino's
nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer
Zeer hoge servicekosten
Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer
Kapotte energiemeter
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer