Luckessen
door Luckessen Sep 17, 2019 om 15:48
Winkels & webshops
Drogisterij.net

Drogisterij.net

Hallo allemaal,

Ik heb op 29-08-2019 een order gedaan op Drogisterij.net en heb hier 6x de Dove Deoderant gekocht voor €24,54 en nog wat andere spullen.

Ze hebben me een pakketje gestuurd en hier hadden ze erbij vermeld dat de Dove Deoderant niet meer op voorraad was, op de website stond wel vermeld dat deze nog op voorraad was.

Nu proberen ze mij het volledige bedrag in rekening te brengen terwijl ik de Dove Deoderant niet heb ontvangen.

Ik heb ook al geprobeerd contact op te nemen via de telefoon en via het internet, zodra ik via de telefoon bel krijg ik een voicemail te horen waarbij ze zeggen: "Welkom bij Drogisterij.net, mocht u niemand aan de lijn krijgen stuur dan een mail naar "..."". Als ik contact probeer op te nemen via het internet reageren ze niet.

Wat zijn stappen die ik kan ondernemen?

Met vriendelijke groet,

Luc Kessen

2419 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Sep 17, 2019 om 15:52
11512 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo LucKessen , 

Drogisterij.net is aangesloten bij Thuiswinkel.org , dien daar een klacht in , klik op de rode regels . 

https://www.thuiswinkel.org/leden/drogisterij.net/certificaat 

https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 17, 2019 om 16:04
16845 Antwoorden / 202 Vragen
0

Zie de al gegeven reactie met de aanvullende opmerking dat het aan drogisterij.nl is om te bewijzen dat u het bestelde zou hebben ontvangen en het is m.i. zeer aannemelijk dat men dat niet kan. Contact opnemen via e-mail en/of telefoon is meestal niet zinvol of effectief genoeg. 
In dat geval is het aangetekend verzenden van een brief veel beter en dat zal men zijdens consuwijzer ook aangeven.

sj
door sjoppy - Sep 17, 2019 om 16:32
129 Antwoorden / Vragen
0

Hier kunt u enkele reviews lezen:
https://nl.trustpilot.com/review/www.drogisterij.net
Hier reageert drogisterij.net dus wel

tenormin
door tenormin Sep 17, 2019 om 16:45
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Wel eerlijk dat ze al die slechte recensies laten staan @shoppy (nog steeds met y . ;-))

sj
door sjoppy Sep 17, 2019 om 16:57
129 Antwoorden / Vragen

Het blijft wat mij betreft met y @tenormin want de andere is nog steeds tijdelijk onklaar.
De technische dient buigt zich over een avatarkwestie en wordt dat opgelost. ;-)

tenormin
door tenormin Sep 17, 2019 om 17:35
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Okay @shoppy, wel jammer.

tijger1
door tijger1 - Sep 17, 2019 om 16:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

U betaalt blijkbaar achteraf. Betaal in ieder geval het bedrag voor de spullen die u wel ontvangen hebt.

edrick3
door edrick3 - Sep 17, 2019 om 17:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen
1

hier hadden ze erbij vermeld dat de Dove Deoderant niet meer op voorraad was
Maar hebben ze dan niet vermeld dat ze die deodorant NA zullen sturen?

PS: heb een goede ervaring met deze webshop.

Klik op de site rechtsonder op het vraagteken met Support en dan opent een contactformulier.

gerbera
door gerbera - Sep 18, 2019 om 08:50
7364 Antwoorden / 14 Vragen
1

Ik zie alleen maar een lijst met uw bestellingen en geen rekening. Moet de originele rekening nog niet naar u worden toegestuurd, mogelijk dat de deo daar dan niet op vermeld staat.

Ge
door GerardVl - Sep 21, 2019 om 00:31
14 Antwoorden / Vragen
0

Beste Luc,

Heeft u de betaling m.b.t. de bestelling reeds voldaan of betaalt u pas weer wanneer u het product ontvangen heeft?

panter22
door panter22 - Sep 21, 2019 om 18:49
6599 Antwoorden / Vragen
0

Op de website staat de stick met een inhoud van 40 ml en geen 45 ml.
Een voordeelverpakking van 6 sticks kost nu maar €10,68.
Maar is tijdelijk uitverkocht.
https://www.drogisterij.net/verzorging/lichaamsverzorging/deodorant/deodorant-stick/dove-deodorant-stick-women-original-voordeelverpakking-8717644060971

Je zult de rekening al betaald hebben voordat het pakket verzonden is.
Dus moet die €24,54 nog teruggestort worden.
Je voegt bij dit bericht alleen de bestelling. In het pakket zal de pakbon zitten met de mededeling dat het product niet op voorraad is,
En verder niets?
Dus maar even een mailtje sturen. (zie Edrick3)

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Silliejeanie
Silliejeanie - Apr 24, 2024 om 17:03
Geldzaken & recht
Zorgplicht online casino's

Zorgplicht online casino's

nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer

Do
Dobroman - Feb 8, 2024 om 16:03
Huishouden & energie

Zeer hoge servicekosten

Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer