Een lampje besteld bij de Lidhl
We hadden een lamp gehaald bij de Lidhl winkel. Maar bleek een kapje kapot te zijn. Wij terug naar de winkel maar bleek dat ze die lamp niet meer hadden. We moesten de lidhl klantenservice bellen. Wij dat gedaan. We konden een nieuw kapje bestellen. Maar na 2 maanden nog geen kapje. Ze vroegen een L nummer nou nergens dus. Een foto gemaakt van die lamp zo duidelijk mogelijk en nog niet goed. Nou hier zak mijn broek vanaf. En nog steeds nog geen kapje.
Wat een rare ervaring. Heb een tijdje terug iets bij Lidl besteld en had nog een vraag. Ben uitermate voorkomend geholpen.
Nog maar eens even een keer contact opnemen zou ik zeggen.
TS heeft in de winkel van de Lidhl gekocht, niet online bij de Lidl.
Lidhl lijkt me een tikfout.
Uiteraard lees ik ook dat ze die lamp in de winkel hebben gekocht, maar daarna hebben ze met de klanterservice contact gehad en werd geadviseerd een lamp te bestellen. In de winkel kan je niets bestellen. Dus dat moet online.
..... Lidhl lijkt me een tikfout..... Je meent het! Wel consequent trouwens.
Je kunt nooit weten.;-))
Staat wel veel sjieker. :-)
Lidl heeft vaak leuke lampjes, maar een los kapje gaat nooit lukken.
Stuur gewoon nog een email naar de service, met de foto en uw verhaal puntsgewijze.
Mogelijk zijn ze wel voor u bezig, maar om één kapje te bestellen in weet ik veel waar zou wel eens wat moeilijk kunnen zijn.
Evengoed kan het een partij zijn geweest waar niets meer voor te vinden is, maar wacht op het antwoord van uw email.
Topantwoord
U heeft een wel erg spannend leven.
Is wel uitzonderlijk want met Lidl gaat altijd alles op rolletjes.
Lidl maakt zelf geen lampen. Deze worden dus ergens in partij opgekocht. Zij mogen blij zijn als ze de fabrikant kunnen achterhalen, want daar is de enige plek waar er onderdelen besteld kunnen worden. De fabrikant heeft geen contract met Lidl, dus weer een obstakel. Waarschijnlijk komt dit uit China, dus reken maar op nog een langere levertijd.
U had het beste gewoon de lamp kunnen terug brengen.
De beste reactie. En nu maar hopen dat de TS meeleest.
Idd, meteen terug geven was het handigst. Wat een gedoe voor een lamp van een paar euro.
Ga terug naar de winkel, vraag naar de bedrijfsleider, leg in het kort het verhaal uit en vraag of hij klantenservice wil bellen. Of anders alsnog je geld aan hem terug vragen.
Nou hier zak mijn broek vanaf.
Gelet op de vele vragen over afslankpillen is dit dan feitelijk de beste manier om af te vallen.
Gewoon een lamp kopen bij de Lidll.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Abonnement Red Together Vodafone
Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en
...
Lees meer
Probleem bij pakket bezorgen door DPD
Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer