Pr
door Proctorian Jan 9, 2016 om 08:11
Winkels & webshops

Eiken Schuur, niet doen.

Bij de Eiken schuur in Hoevelaken kunnen ze niet lezen, geen plaatjes kijken, en afrekenen is ook niet goed mogelijk. Het maken van vergissingen is eerder regel dan uitzondering.
Je besteld kasten, levert er de plaatjes bij welke je hebben wil, en je krijgt totaal andere kasten.
Ze vragen of er glas in moet (zei ik toch, ze kunnen geen plaatjes kijken). Ja, er moet glas in.
Ze vertellen er bij dat het mooie kasten zijn. Je houd het niet voor mogelijk.
En bij het afrekenen hebben ze een kapot pin-apparaat waar een scheur in zit. Hij had ook geen contact met de provider (dat lijkt me logisch).
Ik schrijf dus een aangetekende brief, en nu is het heerschap nog boos ook.
Ik wil de kasten die ik besteld heb, en niet die kasten die hij bij iedereen naar binnen gooit, onder het motto: zoek het maar uit.
Ze doen op hun website voorkomen dat ze zelf die kasten maken.
Maar hij moet ze toch echt bij fabrieken bestellen.
Daarna nemen ze de telefoon niet meer op, en op emails krijg je geen antwoord.
De website deugt ook voor geen kanten, en ik heb geleerd, als de website er niet uit ziet, dan moet je er geen zaken mee doen. Maar ik dacht zomaar de maken te hebben met een begenadigd iemand die erg van eiken meubelen houdt, en ze ook zelf maakt. Dat blijkt niet zo.

3716 9 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jan 9, 2016 om 09:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Fijn dat u dat allemaal met ons wilde delen.

me
door mein33 - Jan 9, 2016 om 11:23
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@homerdotter3,

Is dit alleen een mededeling of wilt u advies hoe u het verder zou kunnen aanpakken om alsnog de kasten te krijgen die u besteld heeft ?

Pr
door Proctorian Jan 9, 2016 om 11:58
12 Antwoorden / 9 Vragen

Ik wilde even mijn ei kwijt, maar een advies is altijd welkom.

Pr
door Proctorian Jan 9, 2016 om 13:09
12 Antwoorden / 9 Vragen

Oh, en ik zag nog dit op de website van deze schuur:

Opruiiming;van1 januarie tot 30 januarie

tijger1
door tijger1 - Jan 10, 2016 om 11:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Is toch simpel? Als ze andere kasten leveren dan de bestelde, weigert u de bezorging.

Pr
door Proctorian Jan 11, 2016 om 15:00
12 Antwoorden / 9 Vragen

Inmiddels heeft de ondernemer besloten toch de juiste kasten te leveren.
Dit bericht kan worden gesloten en verwijderd.

hansje klein
door hansje klein - Jan 10, 2016 om 11:57
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Misschien kan iemand die januari niet foutloos kan schrijven ook géén foutloze kasten bouwen.....

hutch
door hutch - Jan 10, 2016 om 12:25
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Als een bedrijf de Nederlandse taal nog niet eens goed gebruikt op haar (zeer amateuristische) website, moet men per definitie al héél voorzichtig zijn om daar zaken mee te doen. Beter helemaal niet!

Zoals gesteld: u heeft recht op dat wat u besteld heeft. U hoeft nergens anders genoegen mee te nemen.
Uiteraard is een dergelijk bedrijfje nergens bij aangesloten en zult u, om uw recht te krijgen, naar de kantonrechter moeten stappen.

Sterkte en succes verder met dit 'bedrijfje'.

Pr
door Proctorian - Jan 11, 2016 om 14:58
12 Antwoorden / 9 Vragen
reflecs
door reflecs - Jan 11, 2016 om 17:53
1859 Antwoorden / 4 Vragen

homerdotter3 schrijft in een reactie:

ho
door homerdotter3 11 Jan 2016 om 15:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Inmiddels heeft de ondernemer besloten toch de juiste kasten te leveren.Dit bericht kan worden gesloten en verwijderd.

reflecs
door reflecs - Jan 11, 2016 om 18:01
1859 Antwoorden / 4 Vragen

U kunt het topic niet sluiten en verwijderen. En waarom zou u dat willen?

Pr
door Proctorian - Mar 4, 2016 om 20:39
12 Antwoorden / 9 Vragen

Oké Reflecs, laat het maar staan.
Het heeft al met al 3,5 maand geduurd voordat hij de door mij bestelde kasten kon leveren.
Dat ging wel gepaard met het inschakelen van een rechtshulp verzekering.
Op het allerlaatste moment kwam hij tenslotte over de brug.
Een rechtszaak heeft Eiken Schuur op het nippertje afgewend.