Matrouska
door Matrouska Jun 9, 2020 om 11:08
Winkels & webshops

Ervaringen met de Hazelshop (gendringen)

Wij hebben op 28 mei een automatisch  inschuifbaar zonnescherm besteld bij de Hazelshop. Leek erg mooi! Voor 23.oo uur besteld, de volgende dag besteld. Echter, ondanks vele mailings die we reeds gedaan hebben, nog geen product, sterker nog, geen reacties op onze mails.


Zijn er meer mensen die ervaring hebben met de Hazelshop? Weet iemand hoe we, behalve via de mail, in contact kunnen komen met dit bedrijf?


Wij krijgen inmiddels het gevoel opgelicht te zijn.
Marijke

4992 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ne
door neodutchio - Jun 9, 2020 om 11:16
5148 Antwoorden / 12 Vragen
4

En de volgende. U hebt besteld bij een dropshipper. Geen algemene voorwaarden, geen idee wie de verkoper is, geen adres, geen telefoonnummer, enkel een mailadres. En maar liefst 3 artikelen. Hoe kan een verkoper overleven met maar 3 artikelen?

Uw spullen zullen onderweg zijn vanuit China. Daar gaat een tijdje overheen.

Wat u in het vervolg kan doen? Eerst kijken waar u gaat bestellen. NAW gegevens en het KVK nummer zijn verplichte zaken die zichtbaar op de site moeten staan.

simon55
door simon55 Jun 10, 2020 om 11:39
1556 Antwoorden / 5 Vragen

En die drie artikelen zijn ÓÓK nog uitverkocht

marita5
door marita5 - Jun 9, 2020 om 11:34
11507 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Matrouska , 

Deze site is geregistreerd op 6 - 5 - 2020 , de spullen komen uit China . 
Contact alleen via e- mail , geen tel.nr/  Kvk nr / adres  niks . 

Shipping Policy 

Bestelling en levering

Bij Hazel Shop houden we van unieke en kwalitatieve producten. Waar we absoluut niet van houden is te veel betalen.

 
Onze producten worden direct vanuit de leverancier verzonden zodat wij kunnen besparen op opslag- en transportkosten. Dit zorgt ervoor dat we je een lagere prijs kunnen bieden dan de concurrent en de verzendkosten van onze producten voor eigen rekening kunnen nemen.

 
De standaard levertijd van onze producten bedraagt 4-5 werkdagen. Door corona kan de levertijd langer zijn door dat de post bedrijven het druk hebben!

Controleren of een site betrouwbaar is , klik op de rode regels . 

https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/checklist-veilig-online-winkelen

https://www.consumentenbond.nl/online-kopen

lo
door lovewinnie - Jun 9, 2020 om 14:07
1210 Antwoorden / 1 Vragen
3

Er staat vandaag besteld, binnen 1 dag verzonden. Er staat nergens volgende dag in huis. Sterker nog, levering duurt 3/5 dg zonder corona. 
De bestelling komt uit China . Ga maar uit van 3 tot 5 WK. ( Kijk even bij AliExpress, betaal je z.n 10 max 15 euro Inc verzendkosten)

gerbera
door gerbera - Jun 9, 2020 om 14:52
7358 Antwoorden / 14 Vragen
1

dit al geprobeerd? Bestelling via "feestboek"gedaan zeker, geen adres, telefoonnr, algemene voorwaarde en keurmerk te vinden, foto's lijken erg veel op die van Amazon. Ben bang dat uw bestelling uit China moet komen en dat kan wel een tijdje duren en dat u het dubbele betaald. Opvallend dat ze van alle producten er nog maar 5 op voorraad hebben. Ook de site is pas van 2020

audb
door audb - Jun 10, 2020 om 10:51
1668 Antwoorden / 5 Vragen
0

KVK nummer? : sorry deze handelsnaam is onbekend.

koekeloer
door koekeloer - Jun 10, 2020 om 15:18
562 Antwoorden / 18 Vragen
2

En u moet, als het al aankomt, ook rekening houden met extra inklaringskosten en btw (voor alles duurder dan 22 euro, excl verzendkosten)

Au
door Audrey Van Der kooi - Jun 21, 2020 om 22:33
1 Antwoorden / Vragen
0

Ik heb dezelfde ervaring. Nog wel 2 keer e-mail contact gehad met Anne. Nu hoor ik niks meer. Ik heb het automatisch inschuifbaar zonnescherm 25 mei gekocht. 
Ik heb ook het gevoel dat Ik opgelicht ben.
Vooral omdat er geen telefoonnummer is te vinden en geen reacties meer via de e-mail.

Audrey

ne
door neodutchio Jun 22, 2020 om 07:25
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Waarom denkt u opgelicht te zijn als u op een site besteld die aan geen enkele voorwaarde voldoet? U bent uzelf aan het oplichten. Nou ja, niet echt oplichten, wel is het natuurlijk dom te noemen om te bestellen op een site waar een blinde kan ruiken dat het niet een echte winkel is.

Au
door Audrey Van Der kooi Jun 27, 2020 om 21:22
1 Antwoorden / Vragen

Sorry, dan ben ik een blinde. Het is wel bijzonder dat ze dan nog wel steeds op Facebook staan. Hoezo wordt deze site dan niet verwijderd?

ne
door neodutchio Jun 27, 2020 om 22:13
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Zij kopen reclameplekken op facebook. Net zo goed dat iedereen een advertentie in de krant kan zetten.

panter22
door panter22 - Jun 22, 2020 om 08:13
6599 Antwoorden / Vragen
0

Ze hebben maar 3 producten en alle 3 uitverkocht. Einde Hazelshop.
https://www.hazelshop.nl/collections/alle-producten

Saskia
door Saskia - Jul 13, 2020 om 20:12
1 Antwoorden / Vragen
0

wij hebben ook 2 maanden geleden een zonnescherm besteld. Ook diverse keren gemaild. In het begin kreeg we antwoord. Daar na op geen 1 mail meer

Dit geeft een raar gevoel van oplichting

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer