du
door dutch249 Apr 19, 2018 om 20:15
Winkels & webshops

Ervaringen met seniorenvoordeelpas?

Onlangs geprobeerd de seniorenpas te gebruiken.
Het betrof de aankoop van een inductiegasfornuis .
Helaas was de korting alleen voor tuinspullen.
Hierdoor toch eens verder gaan kijken en al snel bleek dat ik als inwoner van Zeeland , de trein naar een grote stad moest nemeen om iets terug te verdienen.
E.e.a. wordt niet vermeld en als ik dus vraag on terugbetaling van de kosten van de kaart verwijst men mij naar de voorwaarden.
De niche  (de senioren) in de markt wordt weer eens gebruikt om makkelijk geld te verdienen.

Ervaringen?

Graag.

J.Minekus

12980 9 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Apr 19, 2018 om 21:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nou zo’n niche zijn senioren anders niet hoor. En juist van senioren zou men verwachten dat die wat levenservaring hebben, zodat ze niet zo makkelijk in het ootje genomen kunnen worden, en eerst nadenken.

Maar ja, u hebt zich voordien ook niet laten informeren.

Ik zou die onzin maar opzeggen, anders “krijgt”u hem de volgende keer weer.

gerbera
door gerbera - Apr 19, 2018 om 21:53
7348 Antwoorden / 14 Vragen

De niche  (de senioren) in de markt wordt weer eens gebruikt om makkelijk geld te verdienen.
Nee hoor, u heeft zich laten gebruiken door een lokkertje. Dacht lekker goedkoop uit te zijn zonder eerst een informatie in te winnen.
Want als u bij die zaak voor tuinspullen was gegaan gold de korting alleen voor fornuizen.

panter22
door panter22 - Apr 20, 2018 om 08:54
6599 Antwoorden / Vragen

Je had 14 dagen bedenktijd toen je de pas ontvangen hebt. Daar heb je geen gebruik van gemaakt. Dus zit je er voor 1 jaar aan vast.
Maar je moet wel opzeggen, wil je er vanaf.
Je hoeft helemaal niet naar de grote stad. De korting krijg je bij online bestellingen.
https://seniorenvoordeelpas.nl/aanmelden/adw/?gclid=EAIaIQobChMI6-WD1qHI2gIVwsYbCh3V-wigEAAYASAAEgJeofD_BwE

tijger1
door tijger1 - Apr 20, 2018 om 08:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zou het ook niet komen omdat een inductiegasfornuis niet bestaat? :-))

marita5
door marita5 - Apr 20, 2018 om 10:00
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Dutch49 ,

Bezint voordat ge begint ,

Lees ook hier , klik op de rode regel .

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/seniorenvoordeelpas-is-deze-site-betrouwbaar?id=590886

ha
door harryromijn - Apr 20, 2018 om 14:37
272 Antwoorden / 0 Vragen

Als Sinterklaas + Kerstman + Paashaas samen bij u aan de deur komen, en u gouden bergen beloven, gelooft u ze dan of gaat u ook hier eerst even nakijken, narekenen en informeren elders ?

Klantenservice Seniorenvoordeelpas
door Klantenservice Seniorenvoordeelpas - Apr 23, 2018 om 18:56
5 Antwoorden / Vragen

Beste J. Minekus,

Bedankt voor uw bericht via het forum van Kassa. Wij vinden het zeer vervelend om te horen dat u niet de verwachte korting heeft gekregen waar u op hoopt. Wij proberen altijd zeer duidelijk te zijn in onze communicatie zodat er geen misvertanden onstaan over onze aanbiedingen. Naar aanleiding van eerdere feedback hebben wij daarom de partners opgesplits in twee categoriën: Lokaal voordeel en webwinkels. In het overzicht van lokaal voordeel ( https://seniorenvoordeelpas.nl/lokaalvoordeel/ ) kunt u per stad zoeken welke aanbiedingen geldig zijn. Wij breiden dit aanbod dagelijks uit zodat u ook in minder dichtbevolkte gebieden gebruik kan maken van onze pas. Alle web-aanbiedingen kunt u vinden op https://seniorenvoordeelpas.nl/partnerslijst/. Bij de winkels in deze lijst kunt u terecht voor korting op uw online aankopen. Als u dus niet in de buurt van een grotere stad woont dan kunt u gebruik maken van deze online aanbiedingen! Wij hopen dat het zo duidelijk is voor alle (non) pashouders.

Bij elke partner in ons systeem is een kortingsbedrag of percentage gepubliceerd op de partnerpagina. Daarnaast vermelden wij ook altijd waarop de korting geldig is, zoals bijvoorbeeld tuinmeubels. Mocht hier onduidelijkheid over bestaan dan kunt u altijd mailen naar klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl of bellen tussen 17:00 en 21:00 naar 085-0700 900. Wij helpen u graag verder.

Met vriendelijke groet,

Erik

Team Seniorenvoordeelpas