Ervaringen webshop Remono ??
Wie heeft er ervaring met bestellen via Remono webshop?
ik ben huiverig omdat het de schijn van onbetrouwbaarheid heeft, maar het kan ook gewoon een splinternieuwe nieuwe webshop zijn. Remono is niet bekend in Trustpilot, is pas net opgericht, ik vind géén recenties of andersinds betrouwbaarheids info over Remono.
Ik zie wel dat het valt onder Mivanti, kvk 75637197, gevestigd op de Wagenstraat in Den Haag (China Town)
Ik wil ze graag kunnen vertrouwen dus ben op zoek naar ervaringen van andere mensen!
Wie heeft er al besteld en levringen ontvangen?
Wat is de ervaring?
Overduidelijk een dropshipper.
UPDATE 17 januari: afwijkende levertijden
Door de huidige toestand en recente maatregelen omtrent het COVID-19 virus kan het zijn dat de levertijd langer duurt dan de aangegeven 10 - 20 werkdagen. In deze onzekere tijden kunnen onverwachtse hinderingen plaatsvinden waar wij geen invloed op hebben waarbij de levertijd kan uitlopen tot 4 - 6 weken. Geen zorgen, wij doen altijd ons uiterste best om jouw bestelling zo spoedig mogelijk te laten bezorgen. Excuses voor het eventuele ongemak.
https://www.remono.nl/pages/bestellen-leveren
Op huisnummer 133 zit een acupunctuur. Volgens de KVK zouden ze op huisnummer 133a zitten. En daar zou een eenmanszaak zitten in handelsbemiddeling. Niets dat ook maar lijkt op een echte webwinkel in kleding.
Wat denkt u bij het zien van levertijden van 10 tot 20 werkdagen? Dat het gaat om een normale winkel die je 4 weken laat wachten op een bestelling?
Het is een ordinaire dropshipper die iets laat opsturen vanuit China in de hoop dat u ook daadwerkelijk krijgt wat u besteld hebt. Niet bestellen dus!
Toch wel 'netjes' van dit ***'bedrijfje' dat ze zelf (indirect) aangeven dat zij onbetrouwbaar zijn:
Enz..... enz......
Ga NOOIT met een dropshipper in zee, u krijgt dan GEEN ENKELE garantie !!
U bent gewaarschuwd, kom later niet hier klagen, mocht het, zoals zo vaak, misgaan.
Ik moet trouwens wel lachen; als je die voorwaarden leest lijkt het wel een mega-groot bedrijf......
Een dropshipper is meestal (99 %) één persoontje.
@hutch, dit zijn nog eens duidelijke voorwaarden. :-)
Volgens Remono zelf zijn ze wel mega-groot hoor: "Remono bestaat uit een team vol gepassioneerde werknemers" ;-))
Kloppen de maten?
China leverde wereldwijde en XL voor ons is Bungalow tent voor Chineesje....
Nieuwe winkel en beperkte info en langere levertijden en geen afhalen mogelijk......
Leuke bijverdienste en als je langs fiets is er niemand aanwezig, molgen telug komen.
Zomaar een voorbeeld van een/deze dropshopper:
Aliexpress:
Remono:
Het enige wat zo'n persoontje doet, is uw bestelling doorsturen naar China. U krijgt uw artikel dan vanuit China direct thuis gestuurd, althans als alles goed gaat. Daarna hoeft u echt niet meer aan te kloppen bij zo'n dropshoppertje....., mocht er wat aan de hand zijn.
Indien de klant betaald met Klarna wordt de bestelling meteen doorgezet en verwerkt door het externe fulfilment bedrijf. De bestelling wordt hiermee alvorens gereed gemaakt en verpakt. Echter, er kan pas verzonden worden door het externe fulfilment bedrijf nadat de betaling is voldaan. Hierdoor krijgen zij een bevestiging en kunnen ze de bestelling verzenden.
En dat bedrijf bevind zich waarschijnlijk in China, en daar wonen kleine mensen dus ontvangt u, bij kleding, gegarandeerd een te kleine maat.
Maar naast "feestboek" bestaan er heel veel echte winkels waar de EU maten verkocht worden, die betrouwbaar zijn, wel een klein beetje duurder soms maar dan krijgt u wel wat u zocht.
Hallo Anoniem1974 ,
Deze site is niet betrouwbaar , Op de site staat Mivanti huisnr 133 , op dit adres zit Yi He Tang Praktijk acupunctuur
Bij Kvk staat nr 133 A , dit is een appartement .
Deze servicevoorwaarden en eventuele afzonderlijke overeenkomsten waarbij wij u diensten leveren, worden beheerst door en geïnterpreteerd in overeenstemming met de wetten van Litouwen en de Europese Unie.
Domeinnaam staat te koop .
Remono.nl staat niet te koop.
Zag ik te laat , kon niet meer bewerken
De website is sinds 11 december 2020 in de lucht.
"Het is momenteel veel drukker dan normaal bij onze klantenservice. We doen ons uiterste best om iedereen zo snel mogelijk te helpen, alle vragen worden beantwoord. Onze excuses als je langer moet wachten. De extra drukte is onder andere het gevolg van de lockdown."
??? Wat en wanneer is / was het dan 'normaal' bij hen??
Als u geen recenties vind en het al onbetrouwbaar vind, NIET KOPEN.
Heeft u deze site/verkoper via Facebook gevonden, NEGEREN DIE HANDEL.
Nooit meer kopen via een Facebook post/advertentie. 99% van de tijd gaat het om een dropshitter
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding
Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h
...
Lees meer
Opzeggen lidmaatschap FVD
Beste lezers,
Ik ben vorig jaar een lidmaatschap aangegaan bij het FVD, ik heb er niet op gestemd, maar deed het uit sympathie voor diverse standpunten.
Nu was ik in de veronderstelling dat zo'n lidmaatschap vanzelf na 1 jaar stopt. ( niet betalen, geen lid meer)
Ooit iets over gelezen of gehoord, en ik dacht dat dit dus nu zo functioneerde, maar waarschijnlijk heb ik dat dus
...
Lees meer
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen
Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582) Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer