Ervaringen webshop Remono ??
Wie heeft er ervaring met bestellen via Remono webshop?
ik ben huiverig omdat het de schijn van onbetrouwbaarheid heeft, maar het kan ook gewoon een splinternieuwe nieuwe webshop zijn. Remono is niet bekend in Trustpilot, is pas net opgericht, ik vind géén recenties of andersinds betrouwbaarheids info over Remono.
Ik zie wel dat het valt onder Mivanti, kvk 75637197, gevestigd op de Wagenstraat in Den Haag (China Town)
Ik wil ze graag kunnen vertrouwen dus ben op zoek naar ervaringen van andere mensen!
Wie heeft er al besteld en levringen ontvangen?
Wat is de ervaring?
Overduidelijk een dropshipper.
UPDATE 17 januari: afwijkende levertijden
Door de huidige toestand en recente maatregelen omtrent het COVID-19 virus kan het zijn dat de levertijd langer duurt dan de aangegeven 10 - 20 werkdagen. In deze onzekere tijden kunnen onverwachtse hinderingen plaatsvinden waar wij geen invloed op hebben waarbij de levertijd kan uitlopen tot 4 - 6 weken. Geen zorgen, wij doen altijd ons uiterste best om jouw bestelling zo spoedig mogelijk te laten bezorgen. Excuses voor het eventuele ongemak.
https://www.remono.nl/pages/bestellen-leveren
Op huisnummer 133 zit een acupunctuur. Volgens de KVK zouden ze op huisnummer 133a zitten. En daar zou een eenmanszaak zitten in handelsbemiddeling. Niets dat ook maar lijkt op een echte webwinkel in kleding.
Wat denkt u bij het zien van levertijden van 10 tot 20 werkdagen? Dat het gaat om een normale winkel die je 4 weken laat wachten op een bestelling?
Het is een ordinaire dropshipper die iets laat opsturen vanuit China in de hoop dat u ook daadwerkelijk krijgt wat u besteld hebt. Niet bestellen dus!
Toch wel 'netjes' van dit ***'bedrijfje' dat ze zelf (indirect) aangeven dat zij onbetrouwbaar zijn:
Enz..... enz......
Ga NOOIT met een dropshipper in zee, u krijgt dan GEEN ENKELE garantie !!
U bent gewaarschuwd, kom later niet hier klagen, mocht het, zoals zo vaak, misgaan.
Ik moet trouwens wel lachen; als je die voorwaarden leest lijkt het wel een mega-groot bedrijf......
Een dropshipper is meestal (99 %) één persoontje.
@hutch, dit zijn nog eens duidelijke voorwaarden. :-)
Volgens Remono zelf zijn ze wel mega-groot hoor: "Remono bestaat uit een team vol gepassioneerde werknemers" ;-))
Kloppen de maten?
China leverde wereldwijde en XL voor ons is Bungalow tent voor Chineesje....
Nieuwe winkel en beperkte info en langere levertijden en geen afhalen mogelijk......
Leuke bijverdienste en als je langs fiets is er niemand aanwezig, molgen telug komen.
Zomaar een voorbeeld van een/deze dropshopper:
Aliexpress:
Remono:
Het enige wat zo'n persoontje doet, is uw bestelling doorsturen naar China. U krijgt uw artikel dan vanuit China direct thuis gestuurd, althans als alles goed gaat. Daarna hoeft u echt niet meer aan te kloppen bij zo'n dropshoppertje....., mocht er wat aan de hand zijn.
Indien de klant betaald met Klarna wordt de bestelling meteen doorgezet en verwerkt door het externe fulfilment bedrijf. De bestelling wordt hiermee alvorens gereed gemaakt en verpakt. Echter, er kan pas verzonden worden door het externe fulfilment bedrijf nadat de betaling is voldaan. Hierdoor krijgen zij een bevestiging en kunnen ze de bestelling verzenden.
En dat bedrijf bevind zich waarschijnlijk in China, en daar wonen kleine mensen dus ontvangt u, bij kleding, gegarandeerd een te kleine maat.
Maar naast "feestboek" bestaan er heel veel echte winkels waar de EU maten verkocht worden, die betrouwbaar zijn, wel een klein beetje duurder soms maar dan krijgt u wel wat u zocht.
Hallo Anoniem1974 ,
Deze site is niet betrouwbaar , Op de site staat Mivanti huisnr 133 , op dit adres zit Yi He Tang Praktijk acupunctuur
Bij Kvk staat nr 133 A , dit is een appartement .
Deze servicevoorwaarden en eventuele afzonderlijke overeenkomsten waarbij wij u diensten leveren, worden beheerst door en geïnterpreteerd in overeenstemming met de wetten van Litouwen en de Europese Unie.
Domeinnaam staat te koop .
Remono.nl staat niet te koop.
Zag ik te laat , kon niet meer bewerken
De website is sinds 11 december 2020 in de lucht.
"Het is momenteel veel drukker dan normaal bij onze klantenservice. We doen ons uiterste best om iedereen zo snel mogelijk te helpen, alle vragen worden beantwoord. Onze excuses als je langer moet wachten. De extra drukte is onder andere het gevolg van de lockdown."
??? Wat en wanneer is / was het dan 'normaal' bij hen??
Als u geen recenties vind en het al onbetrouwbaar vind, NIET KOPEN.
Heeft u deze site/verkoper via Facebook gevonden, NEGEREN DIE HANDEL.
Nooit meer kopen via een Facebook post/advertentie. 99% van de tijd gaat het om een dropshitter
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Is kleur van de hout lak of beits bepalend voor levensduur buiten?
Ik hoorde van iemand dat donkere kleuren minder lang mee gaan en barstnin ezon.Klopt dat? Wij overwgen voor zwart te gaan. Lees meer
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Waarom blijft het internet via de tv kabel zo duur?
Al vanaf 2001 zijn wij abonnee van Casema en nu Ziggo, via de coax-kabel voor TV, Internet en telefonie.
Inmiddels betalen wij in Nederland ruim 2x zoveel voor het ontvangen van TV, etc. ,als andere burgers in de EU.
De reden hiervoor is dat er een monopoliepositie is gegund aan tv- kabelbeheerders. Dat zou moete worden beeindigd.
De ACM vindt, ten onrechte, dat aan derden gee
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer