ma
door mark van atteveld Sep 22, 2017 om 11:13
Winkels & webshops
Facebook reageert niet op de door hen gevraagde identiteits gegevens

Facebook reageert niet op de door hen gevraagde identiteits gegevens

Om te kunnen inloggen op mijn bedrijfspagina vroeg facebook mij om mijn identiteit te mogen controleren. Ik stuurde ze dus een scan van mijn paspport plus electriciteitsrekening. Vervolgens krijg ik allen een standaardmail terug waarin wordt gezegd dat er iets niet klopt. Wat dan? Al mijn gegevens kloppen wel degelijk! Ik heb al het mogelijke geprobeerd facebook te bereiken maar krijg alleen algemene standaard antwoorden terug die mijn probleem niet kunnen verhelpen. 

Ik ben hier al 2 weken dagelijks mee bezig. Niks werkt?

1731 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Sep 22, 2017 om 11:17
11589 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Mark Atteveld , 

Dit is een consumentenforum , u kunt uw vraag stellen op het ondernemersforum , klik op de rode regel .

https://www.higherlevel.nl

Cookies
door Cookies - Sep 22, 2017 om 11:17
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Dit forum is voor consumenten. Bedrijven kunnen terecht op https://www.higherlevel.nl 

Edit: redactie om slotje gevraagd als hun koffiepauze voorbij is.

Po
door Pontiac - Sep 22, 2017 om 18:49
131 Antwoorden / 5 Vragen
0

gewoon dom doorgaan .

akkerdistel
door akkerdistel - Sep 22, 2017 om 19:37
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

Lekker "bedrijf" dat facebook, hun betalende klanten wegjagen. U heeft overigens wel uw volledige contactgegevens op de site staan (gokje) waarom denkt u dat facebook dat niet doet? En wat kun je beter doen met bedrijven die blijkbaar iets te verbergen hebben?
 
 
@Carola, denk dat de vrijmibo deze week extra vroeg begonnen is gelijk na de koffie door met iets sterkers.

Cookies
door Cookies Sep 22, 2017 om 19:42
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Lijkt er op dat je gelijk hebt (laatste zin).

Gerry1969
door Gerry1969 - Sep 22, 2017 om 22:08
3449 Antwoorden / 25 Vragen
0

Misschien hadden ze bij Facebook niet op een Franstalige rekening gerekend.

Redacteur
door Redacteur - Sep 27, 2017 om 17:15
1068 Antwoorden / 62 Vragen
0

Omdat dit een ondernemersvraag betreft sluiten we het topic. Vraag & Beantwoord is primair voor consumentenkwesties.

De redactie

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Bluelightning76
Bluelightning76 - Jul 20, 2024 om 11:37
Geldzaken & recht
Kinepolis vraagt statiegeld koffiebeker maar je krijgt het niet terug mag dat?

Kinepolis vraagt statiegeld koffiebeker maar je krijgt het niet terug mag dat?

Bij kinepolis breda ben je verplicht om een euro statiegeld te betalen voor je koffiebeker. Prima, grote kans dat de beker terugkomt want ik heb hem daarna niet meer nodig. Kom je vaker dan neem je hem gewoon mee om koffie in te doen en dan betaal je uiteraard geen statiegeld. Hoe ze dat controleren mag Joost weten.

Ik dus niet en lever netjes de beker in. Toen zegt dat meisje: je kan h ... Lees meer

ro
robgreet - Jul 19, 2024 om 16:44
Computers & telefonie

Prepaidkaart leegetrokken vodafone,absoluut niet gebeld of sms gestuurd,hoe kan

prepaidkaart,is weer leeggetrokken vodafone,er is absoluut niet mee gebeld of sms jes gestuurd,hoe kan dit?doe ik iets fout Lees meer

Op
Opa Ed - Jul 20, 2024 om 12:55
Geldzaken & recht

Rekeningafschriften Kinderbonus wordt niet afgegeven

L.s.,
Jarenlang wordt via automatische incasso door ABN AMRO de maandelijkse bijdrage van " Kinderbonus Spaar" voor onze 3 kleinkinderen betaald.
Twee ervan zijn inmiddels ouder dan 18 jaar, maar de derde is pas 14 jaar.
In het verleden kreeg zij van ABN AMRO op ons huisadres elke maand een rekeningafschrift toegestuurd. Het laatste afschrift werd op 13 maart 2023 opgestuurd en s ... Lees meer