Ma
door Martst Sep 11, 2024 om 20:19
Winkels & webshops

Fixit faster

Wie ook een rekening gehad bij fixit faster
ik heb gezocht naar een gebruiksaanwijzing
niet de juiste gevonden nu wel rekening van 30€
moet betalen zeggen ze
maar ik ben echt niet van plan
ik heb nergens gelezen dat 30€ kost voel me genept
wie je ook ervaring met dit nep bedrijf
wie ook niet betaald

1081 7 Rapporteer
Mabelle
door Mabelle - Sep 11, 2024 om 20:36
581 Antwoorden / 1 Vragen

Het staat er wel dat het 30 euro kost. Je moet ook een vinkje zetten dat je de algemene voorwaarden hebt gelezen (wat je dus NIET hebt gedaan) EN dat het 30 euro kost. Artikel 8 van de AV:

Artikel 8 – Betaling
8.1 – De consument is te allen tijde verplicht om de bedragen die verschuldigd zijn voor de afgenomen dienst te betalen.

Onderaan bij de downloadbutton staat ook 'met betaalverplichting'.

Klik op de afbeelding voor vergroting.

Advies, betalen en voortaan beter opletten.

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 11, 2024 om 20:59
7341 Antwoorden / 3 Vragen
sira
door sira Sep 11, 2024 om 21:04
2521 Antwoorden / 24 Vragen

Allemaal ontevreden mensen die niet hebben gelezen. Het lijkt op die opzegbrievenbureautjes ;-))

sjjoppy
door sjjoppy Sep 12, 2024 om 10:36
7341 Antwoorden / 3 Vragen

TS heeft gelezen dat er voor elk apparaat een handleiding is en ook nog  eens een storing kan verhelpen maar heeft niet gekregen waar om gevraagd is.

sira
door sira - Sep 11, 2024 om 21:01
2521 Antwoorden / 24 Vragen

Mabelle heeft gelijk, u heeft de voorwaarden niet gelezen, maar ook niet de tekst waar u de gegevens moest invullen.

Ik ben nu wel heel benieuwd naar het apparaat waar u de handleiding voor zocht. Ik heb al vele handleidingen gedownload, niet alleen voor oude apparaten, maar ook van zaken waarvan ik de boekjes te klein vond, maar ik heb er nog nooit voor hoeven te betalen.

Mabelle
door Mabelle Sep 12, 2024 om 07:05
581 Antwoorden / 1 Vragen

Fixit bestaat sinds een paar maanden (Software Bit Solutions) en heeft een nieuw verdienmodel gevonden. Inderdaad zoals die bedrijfjes voor opzeggen van abonnementen. Ik snap werkelijk niet hoe mensen het voor elkaar krijgen om NIET te zien dat het geld kost.

sira
door sira Sep 12, 2024 om 09:27
2521 Antwoorden / 24 Vragen

Het idiote is, als ik handleiding ...... (een paar apparaten gekozen), kom ik uit bij Gebruikershandleidingen, Handleiding Kwijt, Handleidi.ng, allemaal sites waar de handleiding gratis te downloaden is, maar Fixit Faster zie ik nergens staan. Daarom vraag ik mij om wat voor een apparaat het gaat en wat heeft de TS ingetypt, maar daar zullen we waarschijnlijk nooit achterkomen.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Sep 11, 2024 om 21:21
2246 Antwoorden / Vragen

Maar als je een willekeurig mail adres neemt waar verder niets aanhangt, hoe gaan ze je dan laten betalen? Ik heet bv Henk de Vries.

De
door Delsin1963 - Sep 12, 2024 om 09:47
2 Antwoorden / Vragen

Heb dit probleem al beschreven, het gaat over fixitfaster

Mabelle
door Mabelle Sep 12, 2024 om 10:55
581 Antwoorden / 1 Vragen

Wat bedoel je met 'heb dit probleem al beschreven'? Ben jij dan dezelfde als topicstarter Martst?

De
door Delsin1963 - Sep 12, 2024 om 09:51
2 Antwoorden / Vragen

Ik heb ook een rekening gehad van 30€, en ik weet zeker dat ik geen account heb aangemaakt en dan dreigen,
Ik ga echt niet betalen en als ze bezig blijven dangaik ermee naar de politie en dan geef ik ze aan voor oplichting

Mabelle
door Mabelle Sep 12, 2024 om 10:42
581 Antwoorden / 1 Vragen

Dus je hebt NIET die je voornaam-achternaam-emailadres ingevuld? Zie afbeelding bovenaan?

sjjoppy
door sjjoppy Sep 12, 2024 om 10:48
7341 Antwoorden / 3 Vragen

Wat ik lees is dat fix it faster een handleiding toe kan sturen waarin staat dat er een eventuele storing verholpen kan worden maar u hebt niet gekregen waar u om vroeg.
Ben benieuwd wat de politie die u gaat bezoeken ervan vindt

sjjoppy
door sjjoppy Sep 12, 2024 om 10:50
7341 Antwoorden / 3 Vragen

Het account maakt fix it faster aan met uw toestemming.

sw
door swat1500 Sep 12, 2024 om 16:16
3851 Antwoorden / 0 Vragen

Hoe zouden ze aan uw gegevens moeten komen als u geen account hebt aangemaakt?
Een mogelijk onterechte vordering zult u via de civiele kantonrechter moeten afhandelen. De politie heeft hier geen rol in.

gerbera
door gerbera Sep 14, 2024 om 16:59
7455 Antwoorden / 14 Vragen

Weet u waarom u die rekening heeft gekregen........gewoon omdat u niet verder heeft gekeken op de pagina. Dat u geen account heeft aangemaakt is niet van belang, u heeft op de e.o.a. wijze gebruik gemaakt van hun dienst en daarbij heeft u toch echt wel gegevens ingevuld. Want de tijd dat men gegevens uit een telefoonboek halen is al heel lang voorbij. Sterkte bij de politie die ook zullen melden dat er betaald moet worden.