co
door corine verschoor Jun 16, 2017 om 12:45
Winkels & webshops

Flory day

Ik heb een jurk besteld die niet voldeed aan de verwachtingen. Dus teruggestuurd op 19-5-2017. Maar ondanks vele berichtjes geen geld teruggekregen. (€70,-) iet mogelijk om contact met ze te krijgen.

79724 7 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 16, 2017 om 12:55
7187 Antwoorden / 3 Vragen
so
door socialeraadslieden Jul 1, 2017 om 21:11
2 Antwoorden / 1 Vragen

Zie artikel 01 juli 2017 misschien werkt het voor je

pe
door pebk - Jun 16, 2017 om 13:06
581 Antwoorden / 0 Vragen

Waarschijnlijk alleen uithuilen en volgende keer voorzichtiger zijn met waar je iets bestelt.

Check vooraf klacht.nl en klachtenkompas.nl
De klachten en de reacties (geen) zouden al een belletje moeten laten rinkelen.
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/floryday/details?companyId=40a4d0e8-38f1-4f88-b8c3-3f17da5019fb

Waarschijnlijk bent u uw geld en de jurk kwijt.

tijger1
door tijger1 Jun 16, 2017 om 13:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ach ja, in Nederland zijn geen jurken te koop.:-((

marita5
door marita5 - Jun 16, 2017 om 13:17
11512 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Corine Verschoor ,

Deze site heeft een hoog risico , de werkelijke locatie is verborgen ,  klik op de rode regel .

https://www.scamadviser.com/check-website/floryday.com

Hier ervaringen :

Google vertaling :

Ik heb geprobeerd om producten te retourneren en blijf gewoon een muur raken. Geen telefoonnummer om te bellen en geen adres om terug te keren. Verschrikkelijk bedrijf. BLIJF WEG

Verschrikkelijke ervaring. Probeer de items terug te keren en je slaat de muur op. De extra's die u betaalt voor het retourbedrag is gelijk aan 60% van de oorspronkelijke prijs. Geen klantenservice hoegenaamd. Lijkt op een echte oplichterij.

so
door socialeraadslieden Jul 1, 2017 om 21:10
2 Antwoorden / 1 Vragen

Zie artikel onder jouw vraag   succes!

marita5
door marita5 Jul 1, 2017 om 23:25
11512 Antwoorden / 15 Vragen

@socialeraadslieden , is niet mijn vraag , lezen is ook een kunst , lees hieronder uw reactie met adresvermelding , is mosterd na de maaltijd .

so
door socialeraadslieden - Jul 1, 2017 om 20:45
2 Antwoorden / 1 Vragen

Return Address

Name: Floryday Return Center

Address: RD9

Self Storage Tameside

150 holland street

Denton

Manchester

Country: United Kingdom

Postal Code: M34 3GG

Als je de kleding naar dit adres zend met de bon erin en natuurlijk kleding en barcode in dezelfde plastic zak en een note met je bankrekeningnummer, vergeet je BIC code er niet bij te vermelden, is mijn ervaring dat je een groot deel van de kosten terug krijgt. Nadeel de verzendkosten a 11 euro  brievenbus grootte mag je zelf betalen.  Firma zit in Hong Kong   warehouse in Manchester.

sjjoppy
door sjjoppy Jul 1, 2017 om 21:26
7187 Antwoorden / 3 Vragen

De jurk is in Mei door vraagstelster teruggestuurd en het wachten was  op het contact met Floryday om het geld terug te krijgen. Is misschien al geregeld.

ma
door maritvk Aug 29, 2017 om 17:41
Antwoorden / Vragen

Heb twee jurken teruggestuurd en geld op de rekening terug ontvangen. Allemaal via contactformulier en met veel heen en weer mailen. Was wat huiverig door de berichtgeving hier en wil dit toch even melden.

sjjoppy
door sjjoppy Aug 29, 2017 om 17:49
7187 Antwoorden / 3 Vragen

Dat is goed nieuws, zo kan het dus ook.
Bedankt voor het melden daarvan.

tijger1
door tijger1 Aug 29, 2017 om 18:25
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@maritvk .

li
door lily ortmans - Jul 6, 2017 om 17:40
1 Antwoorden / Vragen

Ik betaal op dit soort sites altijd met paypal. Mocht er iets mis gaan, dan geven zij meteen het geld terug, en zoeken het verder uit met de leverancier.

tijger1
door tijger1 - Aug 29, 2017 om 18:27
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@maritvk.

En om dat te melden registreert u zich hier en plaatst een reactie bij een topic van juni? Beetje ongeloofwaardig.

ma
door maritvk Sep 19, 2017 om 18:44
Antwoorden / Vragen

Geen idee waarom mijn reactie ongeloofwaardig wordt genoemd. Heb gemaild naar service@floryday.com.  Zij hebben me het retouradres gestuurd. Het is me te omslachtig, kost me te veel tijd en mails maar ik heb mijn geld wel terug ontvangen. Dus raad ik mensen toch aan door te zetten.

tenormin
door tenormin - Aug 29, 2017 om 18:49
16829 Antwoorden / 108 Vragen

@maritvk, even een dagje Nederland doen om Floryday in het zonnetje te zetten? Malle meid... ☻