Sa
door SarinavanBurg Jan 31, 2017 om 11:50
Winkels & webshops

Fotoalbum.nl

Ik heb 8 januari een fotoboek besteld bij fotoalbum.nl
Heb het eindelijk 27 januari binnen gekregen. Had eerder al een mail gestuurd om te vragen waar het bleef. Kreeg geen antwoord.  Nu is het fotoboek wat ik gekregen heb van zeer slechte kwaliteit.  Lijkt wel of ik de bladzijden zelf uitgeprint heb. Ik had hoogglans besteld maar zijn matte dunne bladzijden.
Contact via telefoon is niet mogelijk en op mail wordt niet gereageerd.
Ik zou graag het fotoboek krijgen wat ik uiteindelijk besteld had.
Kunnen jullie hier wat aan doen?

1074 8 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jan 31, 2017 om 11:52
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En wat zouden wij hier aan moeten doen?

fa
door familyman - Jan 31, 2017 om 12:17
888 Antwoorden / 1 Vragen

Klagen bij de verkoper / maker van het album is de enige optie.

zoekster1
door zoekster1 - Jan 31, 2017 om 12:22
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Er is al aandacht aan deze ondernemer besteed in het programma Radar. Klanten kregen niets geleverd, maar hij beloofde 'beterschap'. Ik denk dat deze persoon gewoonweg een waardeloze verkoper is en dat u uw verlies maar moet nemen.
Het wordt gewoon niks meer met deze webwinkel.

Cookies
door Cookies - Jan 31, 2017 om 12:24
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als aanvulling op @zoekster1: wees blij dat je nog IETS ontvangen hebt al is het dan in verkeerde uitvoering.

tenormin
door tenormin - Jan 31, 2017 om 12:32
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Het barst van de klachten over fotoalbum op Google. Sommige schrijven zelfs dat het lijkt of ze verdwenen zijn. Zou best kunnen, reacties zijn er zo goed als niet: ja, dat ze wel eens op Twitter een reactie geven. Zou het inderdaad maar afschrijven, zoals anderen ook zeggen.

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 31, 2017 om 12:32
7181 Antwoorden / 3 Vragen

Schriftelijk is nog een mogelijkheid.
Fotoalbum.nl
Keizersgracht 560-4
1017 EM Amsterdam

gerbera
door gerbera Jan 31, 2017 om 14:40
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Dat is een zolderverdieping waar een slechte printer staat.

gerbera
door gerbera - Jan 31, 2017 om 14:42
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Het gegeven adres, Keizersgracht, is een zolderverdieping waar misschien een verdwaalde printer staat maar blijkbaar geen telefoonaansluiting.

edrick3
door edrick3 - Jan 31, 2017 om 15:17
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Kunnen jullie hier wat aan doen?
Nee, dat kunnen we niet.
Je zit nu op een openbaar forum.
Volgende keer bij een echt bedrijf bestellen.