Fotoalbum.nl
Ik heb 8 januari een fotoboek besteld bij fotoalbum.nl
Heb het eindelijk 27 januari binnen gekregen. Had eerder al een mail gestuurd om te vragen waar het bleef. Kreeg geen antwoord. Nu is het fotoboek wat ik gekregen heb van zeer slechte kwaliteit. Lijkt wel of ik de bladzijden zelf uitgeprint heb. Ik had hoogglans besteld maar zijn matte dunne bladzijden.
Contact via telefoon is niet mogelijk en op mail wordt niet gereageerd.
Ik zou graag het fotoboek krijgen wat ik uiteindelijk besteld had.
Kunnen jullie hier wat aan doen?
Er is al aandacht aan deze ondernemer besteed in het programma Radar. Klanten kregen niets geleverd, maar hij beloofde 'beterschap'. Ik denk dat deze persoon gewoonweg een waardeloze verkoper is en dat u uw verlies maar moet nemen.
Het wordt gewoon niks meer met deze webwinkel.
Als aanvulling op @zoekster1: wees blij dat je nog IETS ontvangen hebt al is het dan in verkeerde uitvoering.
Het barst van de klachten over fotoalbum op Google. Sommige schrijven zelfs dat het lijkt of ze verdwenen zijn. Zou best kunnen, reacties zijn er zo goed als niet: ja, dat ze wel eens op Twitter een reactie geven. Zou het inderdaad maar afschrijven, zoals anderen ook zeggen.
Schriftelijk is nog een mogelijkheid.
Fotoalbum.nl
Keizersgracht 560-4
1017 EM Amsterdam
Dat is een zolderverdieping waar een slechte printer staat.
Het gegeven adres, Keizersgracht, is een zolderverdieping waar misschien een verdwaalde printer staat maar blijkbaar geen telefoonaansluiting.
Kunnen jullie hier wat aan doen?
Nee, dat kunnen we niet.
Je zit nu op een openbaar forum.
Volgende keer bij een echt bedrijf bestellen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer