Gamma verwijst naar hun leverancier, zelf oplossen!
Bij Gamma erg dure, op maat gemaakte, rolgordijnen besteld voor het hele huis.
Bij levering bleken ze niet lichtdoorlatend, maar verduiserend, een soort zwart bouwplastic.
Een heel ander product dan we besteld hadden.
Direct geretourneerd. en klacht ingedient.
"Als we een stoel bestellen, willen we geen kast geleverd krijgen....."
Nu verwijst Gamma ons direct naar HUN leverancier, willen niets voor ons doen
Sorry, ik bestel en betaal bij Gamma,
hun leveranciers zijn hun probleem!
Dit kunt u eens aan ConsuWijzer voorleggen:
https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/rechten-bij-afwijkend-product
Zo slecht hoeft dat nog niet te zijn, dat Gamma adviseert een stap over te slaan. Dan wordt het probleem wellicht sneller verholpen.
Ligt de staal van wat u wilde bestellen nog in de winkel? Leek dat op wat u gekregen heeft of niet? Klopt de kleurcode van de staal met wat u ingegeven heeft?
De informatie die u nu geeft is te weinig om hulp te kunnen bieden.
Als extra vraag: Gamma heeft de maten ook zelf opgenomen? Verder helemaal met u eens: u dealt met Gamma; niet met een leverancier.
Ondanks meningen zijn die zeggen, sla Gamma maar over en rechtstreeks kontakt met de leverancier is beter, ik ben daar geen voorstander van. In de 1e plaats koopt u en betaalt u bij Gamma (in dit geval) en bij klachten van welke aard dan ook, behoort Gamma uw enige aanspreekpunt te zijn. Tenzij in de kleine lettertjes van de leverings-
voorwaarden zou staan dat Gamma zich niet met klachten e.d. bemoeit maar dat lijkt me in strijd met de wet.
2e punt is dat als u met de leverancier moet gaan onderhandelen. u geen partner bent van hen bent. Immers u heeft de koop bij Gamma gesloten deze ook betaalt dus de leverancier is geen partij van u.
En laten we eerlijk zijn, als je als verkooporganisatie als Gamma je de klant wel naar binnen haalt, nog een kop
koffie geeft enz. enz. en dan bij een klacht die zelfde klant de deur wijst, dan schiet je als organisatie tekort, ergo, dan heb je van het ondernemerschap weinig kaas gegeten.
Kijk naar u zelf, koopt u bij Gamma weer voor zoveel geld ? Denk het niet, dus Gamma (en helaas velen met hen) jagen op die manier alleen maar klanten weg.
Wij weten nog niet eens wat de klacht is. Maatwerk bestel je zelf bij de computer in het schap. Zo lang wij niet weten of de kleurcodes overeen komen en dat de kleurstaal gelijk is aan wat er geleverd is kunnen we er niets van zeggen.
@vdlieuw, er is maar 1 die suggereert een stap over slaan; ook helemaal niet mee eens: wel wat de TS zelf als stelt: hij dealt met Gamma.
Heb je die rolgordijnen online besteld?
Komt het nummer op de bestelling niet overeen met het nummer van de rolgordijnen die je gekregen hebt?
Ergens zal er iets mis gegaan zijn.
Heeft de leverancier de verkeerde stof gebruikt, dan kun je meteen afspraken maken.
De fout kan ook bij jezelf liggen of de info over de rolgordijnen kan verkeerd op de site van Gamma staan. Heb je daar nog even naar gekeken?
Maar het is vreemd dat Gamma niets voor je wil doen. Waarom niet?
Ik denk dat hier ook een stuk verhaal mist. Alles gaat met kleurcodes en de klant moet zelf zijn bestelling in de computer zetten. Er zit een enorm verschil tussen een lichtdoorlatende stof en zwart bouwfolie. Mocht er geleverd zijn wat er op de bestelbon staat is er geen klacht. Er is ook geen enkele reden om een klant door te sturen naar een leverancier. Een stofcode klopt of klopt niet.
Er is dus niet een medewerker van de Gamma die de bestelling voor je opneemt.
Dan is de kans groot dat je zelf de verkeerde code hebt ingetypt.
En op maat gemaakte rolgordijnen worden niet teruggenomen.
Dan ben je afhankelijk van de coulance van de leverancier.
Het lijkt me verdomd sterk dat Gamma u verwijst naar hun leverancier. Op 99% zeker dat dat niet gebeurd is. Ik heb eerder het vermoeden dat zij uw klacht hebben voorgelegd aan hun leverancier en diens antwoord vervolgens hebben teruggekoppeld naar u, daarbij verwijzend naar het antwoord van die leverancier. Verwijzen naar het antwoord van een leverancier is heel wat anders dan uzelf verwijzen naar de leverancier.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zorgplicht online casino's
nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer
Kapotte energiemeter
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer
Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer