Ja
door Jan Bax Jan 27, 2020 om 09:20
Winkels & webshops

Garantie bij Buddha to Buddha

Hallo,
Als je bij Buddha to Buddha 2 armbanden koopt (gezamelijke waarde €1000) en slotjes gaan bij beiden binnen garantietermijn stuk, is het dan normaal dat je zelf opdraait voor de verzendkosten a €35,- per stuk (verzekerd verzenden)? Ze erkennen in beide gevallen de aanspraak op garantie , want repareren zonder commentaar en verdere kosten. Het teruggeven van de verzendkosten vind "customer service" echter niet nodig. Sterker nog , een herhaald schriftelijk verzoek aan directie wordt niet eens meer beantwoord.

3702 5 Rapporteer

gerbera
door gerbera - Jan 27, 2020 om 09:28
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Dit is te lezen bij veel gestelde vragen.

Voor wiens rekening zijn de kosten van het opsturen van reparatieartikelen?

De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de koper. Je bent zelf verantwoordelijk voor het goed verpakken van jouw retourzending voor een goede bescherming tijdens het transsport. De risico ligt bij de koper en wanneer een pakket niet of beschadigd aankomt kan Brandfield hiervoor niet aansprakelijk voor gesteld worden. Wil je je pakket verzekeren, zodat je geen risico loopt op verlies, kies er dan voor om je pakket via het postkantoor aangetekend te versturen.

tijger1
door tijger1 - Jan 27, 2020 om 09:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als u iets in een winkel koopt en het gaat kapot, moet u het ook zelf terug brengen naar die winkel voor reparatie en weer zelf ophalen.

tdmduc
door tdmduc - Jan 27, 2020 om 09:51
703 Antwoorden / 2 Vragen

Naar de juwelier gaan en 2 fatsoenlijke slotjes laten monteren.

panter22
door panter22 - Jan 27, 2020 om 10:10
6599 Antwoorden / Vragen

De armbanden zijn keurig gemaakt en gratis opgestuurd?
Wat maak je je nu druk om de verzendkosten als je zulke dure armbanden kunt kopen.

Ja
door Jan Bax Jan 29, 2020 om 10:26
Antwoorden / 1 Vragen

Ook u kunt blijkbaar niet lezen. Verzendkosten zijn en waren voor mijn rekening.
Je druk maken mag alleen bij goedkope spullen?
Werkt u toevallig daar?

gerbera
door gerbera - Jan 27, 2020 om 11:46
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Verzendkosten vallen nu eenmaal niet onder de garantie en u blijft als verzender altijd verantwoordelijk voor de zending. Het lijkt mij normaal dat u dergelijke dure spullen verzekerd verzend en dat kost geld. En het merendeel van de verzendkosten, zoals u ze noemt, komt door de verzekering en wordt bepaald door de waarde van de zending.