Co
door Corrie0503 Jul 21, 2018 om 22:30
Winkels & webshops

Gaudin

Heeft iemand ervaring met Gaudin gratis horloges en daarbij de incasso bureaus die je gelijk toegestuurd krijgt Billink en C.I.B.Rotterdam ,die zonder dat ze een rekening sturen wel incasso sturen en deze verhogen van een bedrag 9,95 binnen 2 weken verhoogd wordt naar 54,88 zonder rekening of aanmaning.
Terwijl de order geannuleerd was toch verzonden door Gaudin en door mij retour gezonden . En het was gratis ??
Riekt bij mij naar oplichting .

Krijg graag informatie .
C.h.

5308 7 Rapporteer

marita5
door marita5 - Jul 21, 2018 om 22:37
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Corrie0503 ,

Ik heb eens voor de aardigheid op een horloge geklikt , heeft u dit gelezen :

Waarom zijn onze Horloges tijdelijk gratis?

Simpel! Omdat er geen betere reclame is dan mond op mond reclame!

En daar kom jij dus in het spel.

We geven de voorkeur aan het weggeven van een beperkt aantal van onze artisanale horloges. In plaats van ons blauw betalen aan advertenties die toch niet werken.

Als je het horloge leuk vindt, ga je het dragen. En dan word het een gespreks stuk. We gaan er dan vanuit dat jij ons dan aanbeveelt bij je vrienden en familie. Daar kunnen we op rekenen toch? ;)

En we vragen je verder alleen de verzend, afhandeling & administratie kosten voor je rekening te nemen.

En zo is dit een win-win situatie!

Achteraf Betalen

Op onze site betaal je niet op het moment dat je bestelt, maar achteraf.

Alle betalingen gebeuren dus achteraf met Billink.nl. Dit geld voor zowel onze premium horloges als voor de verzend, afhandeling & administratie kosten.

Door het succes van deze campagne is de levertijd momenteel 2-3 weken. Soms iets sneller, soms iets langzamer.

tenormin
door tenormin - Jul 21, 2018 om 22:38
16826 Antwoorden / 108 Vragen

@corrie0503, hoe ter wereld kan je nu iets "gratis" verwachten? Er is immers nooit iets gratis. Ik noem het niet eens oplichting meer maar domheid van een ieder die iets gratis bestelt. Denk nu toch eens na: er is toch geen enkel bedrijf wat cadeautjes uit gaat uitdelen. Waarschuwingen op het internet ten spijt: toch trappen mensen er in. Oi oi. En wat @marita5 schrijft: lijkt wel een Tupperware party of, erger, pyramidespel. Mond op mond reclame. Maar mooi: jij hebt al een rekening binnen, inclusief terug gestuurd te hebben. Fijne toko.

tijger1
door tijger1 - Jul 21, 2018 om 22:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

De afgelopen weken staat alleen de zon voortdurend, overdag, gratis aan de hemel. En dat is alles.

Dus voortaan niet zo hebberig zijn en nooit meer GRATIS spullen bestellen. Hebt u ook geen gezanik.

marita5
door marita5 - Jul 21, 2018 om 23:04
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@corrie0503 ,

U kunt vragen stellen betreft uw rekening  via tel.nr , u krijgt een keuzemenu te horen :

Retour Adres:
Emarketing BV
De Geerden 20
5334LE
Velddriel
Nederland

Bij vragen neemt u contact op met onze Klantenservice via:

– E-mail: stuur een e-mail info@gaudinhorloges.design
– Telefoon: +31852080512

Het retouradres is een pakjesfabriek

https://www.google.nl/maps/place/De+Geerden+20,+5334+LE+Velddriel/@51.7564691,5.2889661,3a,73.2y,107.49h,84.76t/data=!3m7!1e1!3m5!1s1YTJQInYW6iOgGoKIf_oCg!2e0!6s%2F%2Fgeo0.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3D1YTJQInYW6iOgGoKIf_oCg%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dsearch.TACTILE.gps%26thumb%3D2%26w%3D86%26h%3D86%26yaw%3D112.75314%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656!4m5!3m4!1s0x47c6f18b6f591325:0x5901ba922646aca3!8m2!3d51.7562985!4d5.289628

Identiteit van de ondernemer
Emarketing BV
Ecommerce Park Vredenberg
Willemstad
Curacao

Of plaats een klacht op klacht.nl , daar reageert Billink , klik op de rode regels .

https://www.klacht.nl/gaudin-horloges-kon-bestelling-niet-stoppen/

https://www.klacht.nl/gratis-horloge-alleen-verzendkosten-betalen/

Lees ook deze klacht ,

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/gaudin-horloges/klachten/kermishorloge-met-slechte-klantenservice./details?complaintId=9305d0e3-8d41-4f9b-86a0-bf9585f07fc9

panter22
door panter22 - Jul 22, 2018 om 09:06
6599 Antwoorden / Vragen

Dat gratis horloge kost je €14,85. Tw:verzendkosten €9,95, kosten Billink €1,95, adm en beh k €2,95
(Als je op Aliexpress kijkt, dan kun je daar je horloge terugvinden. Kostenca €1.)

Wil je het horloge terugsturen, dan moet je een herroepingsformulier invullen en de retourkosten van €3,20 betalen.
http://gaudinhorloges.design/retour-policy/
Allemaal gedaan en de track en trace code bewaard? Ook gekeken bij PostNL dat het horloge ontvangen is?
Neem dan contact op met Billink. Lees eerst de info van Consuwijzer:

De ondernemer moet uw aankoopbedrag terugbetalen, ook de bezorgkosten

Hebt u de ondernemer laten weten dat u gebruik maakt van de bedenktijd? Dan moet hij alles wat u al betaald hebt binnen veertien dagen terugbetalen. De termijn van 14 dagen begint de dag nadat u de ondernemer hebt laten weten dat u gebruik maakt van de bedenktijd. Hebt u bezorgkosten of andere kosten betaald om het product thuis geleverd te krijgen? Dan moet u die kosten ook terugkrijgen. De ondernemer mag geen kosten in rekening brengen voor het ongedaan maken van de aankoop. U moet wel de kosten voor het terugsturen zelf betalen. Maar alleen als de ondernemer u hierover heeft geïnformeerd voordat u de aankoop deed.
https://www.consuwijzer.nl/thema/koop-op-afstand

ro
door ron503 - Jul 22, 2018 om 09:16
1229 Antwoorden / 0 Vragen

Waarschijnlijk heeft u zich blindgestaard op het woord gratis want in het bestelproces staan de kosten voor afhandeling en verzendkosten weldegelijk vermeldt. Billink komt pas in beeld als u achteraf wenst te betalen maar u heeft de betaling niet gedaan terwijl die kosten wel zijn gemaakt. Zodra de bestelling is verwerkt dan is de order niet meer te annuleren en wordt aan u verzonden. Retourneren maakt niet dat u de verzendkosten niet hoeft te betalen want na retourneren wordt enkel de aanschafprijs van het product vergoed en in uw geval 0,00 euro. Gaudin heeft u niet opgelicht want u heeft het product gratis gekregen maar om het product naar u te verzenden heeft Gaudin wel kosten moeten maken en die kosten heeft u tot heden nog niet voldaan.

aurora1
door aurora1 - Jul 22, 2018 om 22:56
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Wat denkt u aan de ervaring van anderen te kunnen hebben?
Ik heb in ieder geval geen ervaring met Gaudin, zij het dat ik de naam wel ken als van een overleden kunstschilder.
De informatie die u zoekt kon en kunt u heel gemakkelijk op die website lezen. Immers als u het woord "gratis" kunt lezen zou de rest ook moeten lukken.
Verder geldt voor mij wat betreft ervaring: ik doe nooit aan dergelijke onzin en lees vooraf wat ik moet lezen. Heel simpel.

panter22
door panter22 Jul 23, 2018 om 08:46
6599 Antwoorden / Vragen

De naam van de kunstschilder was iets anders: Paul Gauguin

tijger1
door tijger1 Jul 23, 2018 om 11:15
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En Gaudin was een wielrenner.

aurora1
door aurora1 Jul 23, 2018 om 14:18
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ha ha, dank, inderdaad, I stand corrected.
Ik was zeker bevangen door die vreselijke hitte. Met het tikken bekroop me al het gevoel dat er iets niet klopte.Gelukkig maar dat ik Van Gogh met rust gelaten heb.