be
door ben er moe van May 7, 2021 om 09:02
Winkels & webshops
Geen fatsoenlijke oplossing OK tankstation?

Toch wel een vreemde reactie als je mijn klacht ziet? Kort gezegd bedankt voor het melden jammer dat u teveel betaald heeft maar wij hebben er iniedergeval van geleerd. De reactie kwam na meer dan een week, genoeg tijd gehad om dit allang te onderzoeken ( tip ????, ik heb in de klacht de locatie datum en tijd aangegeven de bon is er zo bij gezocht).

10117 25 Rapporteer

Donuts
door Donuts - May 7, 2021 om 09:13
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Wat voor oplossing verwacht je dan? Al vragen ze er € 15,- voor, dat mag ook. En jij mag zelf bepalen of je het er voor over hebt. Bij mijn lokale supermarkt vragen ze € 12,- voor een Coronatest, bij de Lidl nog geen € 3,-. Waar denk je dat ik zo'n test ga kopen?

be
door ben er moe van May 7, 2021 om 09:53
2 Antwoorden / 1 Vragen

Het teveel betaalde bedrag terug? Er wordt toch aangegeven het niet klopt en het onderzocht wordt, een logisch gevolg is dan dat ik het teveel betaalde bedrag terug krijg. Dat vind ik niet meer dan normaal als het management zelf zegt het niet klopt of na onderzoek blijkt het niet klopt.

be
door ben er moe van May 7, 2021 om 09:58
2 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor jouw mail. Wij vinden het erg jammer dat je geen positieve ervaring hebt gehad als gevolg van een aankopen bij een van onze stations. Kan aangeven dat deze prijs inderdaad erg hoog is en niet juist lijkt. Ik ben dit inmiddels aan het onderzoeken, of het wel goed in het systeem staat. Nogmaals dank voor jouw mail en oplettendheid, waardoor ik de kans heb om het aan te passen. Met vriendelijke groet, Lian Tien Tjoa Category Management OK Oliecentrale B.V. Shoppoint B.V. Verlengde Poolseweg 32 4818 CL BREDA

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 7, 2021 om 09:17
16830 Antwoorden / 202 Vragen

Het lijkt mij toch zinvol om nogmaals een klacht in te doenen bij de eigenaarof beheerder  van dat station, of het  adres benutten dat u in deze link vindt. https://ok.nl/contact/

Het is wel zo dat iedereen prijzen zelf kan en mag bepalen maar het prijsverschil dat u noemt is ook m.i. extreem.

be
door ben er moe van May 7, 2021 om 10:19
2 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor jouw mail.

Wij vinden het erg jammer dat je geen positieve ervaring hebt gehad als gevolg van een aankopen bij een van onze stations.

Kan aangeven dat deze prijs inderdaad erg hoog is en niet juist lijkt. Ik ben dit inmiddels aan het onderzoeken, of het wel goed in het systeem staat.

Nogmaals dank voor jouw mail en oplettendheid, waardoor ik de kans heb om het aan te passen.

Met vriendelijke groet,

Lian Tien  Tjoa

Category Management

OK Oliecentrale B.V.
Shoppoint B.V.

Verlengde Poolseweg 32

4818 CL  BREDA

be
door ben er moe van May 7, 2021 om 10:20
2 Antwoorden / 1 Vragen

Het ging mij om deze reactie, ik ben dan van mening dat een voorstel om het eventueel teveel betaalde bedrag terug te storten het minimale. De reactie had ik eerder toegevoegd maar verdwijnt in de koptekst

marita5
door marita5 - May 7, 2021 om 09:21
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Ben Er Moe Van ,

U kunt contact opnemen met het Hoofdkantoor , aan het tel.nr van Smeermiddelen en brandstoffen / Tankstations en OK Tankpas heeft u niks .
Gezien uw gebruikersnaam weet ik sowieso dat ik er iedere maand moe van zou zijn ;-)) en dan heb ik het nog niet eens over de prijs .

Tel.nr Hoofdkantoor :

Verlengde Poolseweg 32
Postbus 1098
4801 BB Breda

Tel nr : 076 207 9909

be
door ben er moe van May 7, 2021 om 09:59
2 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor jouw mail. Wij vinden het erg jammer dat je geen positieve ervaring hebt gehad als gevolg van een aankopen bij een van onze stations. Kan aangeven dat deze prijs inderdaad erg hoog is en niet juist lijkt. Ik ben dit inmiddels aan het onderzoeken, of het wel goed in het systeem staat. Nogmaals dank voor jouw mail en oplettendheid, waardoor ik de kans heb om het aan te passen. Met vriendelijke groet, Lian Tien Tjoa Category Management OK Oliecentrale B.V. Shoppoint B.V. Verlengde Poolseweg 32 4818 CL BREDA

be
door ben er moe van May 7, 2021 om 10:01
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ik zie de reactie klacht niet meer hierboven staan, deze had ik toegevoegd om het verhaal compleet te maken. Maar daar kreeg ik dus deze reactie van na een week. Die reactie vond ik dus nogal vreemd.

Ben er zeker moe van haha ;)

be
door ben er moe van - May 7, 2021 om 09:56
2 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor jouw mail.

Wij vinden het erg jammer dat je geen positieve ervaring hebt gehad als gevolg van een aankopen bij een van onze stations.

Kan aangeven dat deze prijs inderdaad erg hoog is en niet juist lijkt. Ik ben dit inmiddels aan het onderzoeken, of het wel goed in het systeem staat.

Nogmaals dank voor jouw mail en oplettendheid, waardoor ik de kans heb om het aan te passen.

Met vriendelijke groet,

Category Management

OK Oliecentrale B.V.
Shoppoint B.V.

Verlengde Poolseweg 32

4818 CL  BREDA

panter22
door panter22 - May 7, 2021 om 10:07
6599 Antwoorden / Vragen

Je hebt die tampons voor die prijs gekocht. Daarmee is de koop gesloten en kun je niet achteraf roepen dat je teveel betaald hebt.
Het antwoord van OK heb je hier niet gekopieerd, maar het komt dus er op neer, jammer maar helaas.
Wat wil je nu. Naar de rechter?

be
door ben er moe van May 7, 2021 om 10:16
2 Antwoorden / 1 Vragen

Sorry hoor dat ik een vraag stel of dit een normale reactie zou zijn van OK, ik heb het antwoord van hun gekopieerd en weggezet. Later nogmaals toegevoegd in de reacties omdat deze verdwenen was.

ik vind het van een bedrijf niet meer dan normaal als er wordt aangegeven het teveel is , je het teveel betaalde terug krijgt. Gewoon omdat het zo hoort.

werkt u toevallig bij OK? Het zelfde sarcastisch ondertoontje had de medewerker daar ook ;)

be
door ben er moe van May 7, 2021 om 10:17
2 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor jouw mail.

Wij vinden het erg jammer dat je geen positieve ervaring hebt gehad als gevolg van een aankopen bij een van onze stations.

Kan aangeven dat deze prijs inderdaad erg hoog is en niet juist lijkt. Ik ben dit inmiddels aan het onderzoeken, of het wel goed in het systeem staat.

Nogmaals dank voor jouw mail en oplettendheid, waardoor ik de kans heb om het aan te passen.

Met vriendelijke groet,

Lian Tien  Tjoa

Category Management

OK Oliecentrale B.V.
Shoppoint B.V.

Verlengde Poolseweg 32

4818 CL  BREDA

ju
door juliomariner May 7, 2021 om 15:18
1321 Antwoorden / 2 Vragen

Waar wij,vrijwilligers die hier vragen beantwoorden heel erg moe van worden is dat we een antwoord geven dat TS niet gevallig is wij er direct van worden beticht dat we wel voor de beklaagde firma zullen werken. Dat is zo'n dooddoener. Alle vaste reageerders hier moeten inmiddels tientallen banen hebben.

panter22
door panter22 May 7, 2021 om 15:42
6599 Antwoorden / Vragen

Wat is er mis met die reactie van OK?
Je meldt dat je wel erg veel betaald hebt voor dat doosje tampons
Je schrijft er niet bij dat je vindt  dat je €5 te veel hebt betaald en dat geld van hen terug wilt.
Met je bankrekening er bij.
Dan is het duidelijk wat je wilt.
Het enige wat de manager schrijft is dat ze de prijs aan het onderzoeken zijn en indien nodig aanpassen en ze bedanken je voor de mail.
Wees dus voortaan duidelijk. Dan hoef je er niet moe van te worden.

aurora1
door aurora1 May 8, 2021 om 17:41
15645 Antwoorden / 6 Vragen
be
door ben er moe van - May 7, 2021 om 10:18
2 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor jouw mail.

Wij vinden het erg jammer dat je geen positieve ervaring hebt gehad als gevolg van een aankopen bij een van onze stations.

Kan aangeven dat deze prijs inderdaad erg hoog is en niet juist lijkt. Ik ben dit inmiddels aan het onderzoeken, of het wel goed in het systeem staat.

Nogmaals dank voor jouw mail en oplettendheid, waardoor ik de kans heb om het aan te passen.

Met vriendelijke groet,

Lian Tien  Tjoa

Category Management

OK Oliecentrale B.V.
Shoppoint B.V.

Verlengde Poolseweg 32

4818 CL  BREDA

diumenge
door diumenge May 7, 2021 om 20:13
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Je mag geen namen van de medewerkers noemen.

@redacteur, als je dan één reactie aanpast door de naam van de medewerkster te verwijderen én daarna mijn reactie verwijderd, doe het dan tenminste eens goed.

P.s. de naam van die medewerkster staat er nog zes keer.
Gaat er trouwens een alarm af als ik een reactie plaats, want dit valt wél op.

gerbera
door gerbera May 8, 2021 om 14:27
7358 Antwoorden / 14 Vragen

+10

aurora1
door aurora1 May 8, 2021 om 17:36
15645 Antwoorden / 6 Vragen

En nog eens:+10

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 7, 2021 om 10:36
16830 Antwoorden / 202 Vragen

Ik zie innmiddels de reactie van OK. Dat is toch Ok?

marita5
door marita5 - May 7, 2021 om 10:37
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@ben er moe van ,

Lees hier de voorwaarden , m.n. punt 10.10 , klik op de rode regel .

https://catom.nl/algemene-voorwaarden/

be
door ben er moe van May 7, 2021 om 10:46
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ja inderdaad.

het gaat mij niet perse om die paar euro, maar ik vond het een vervelende ervaring in het tankstation en heb dat gewoon aangegeven en dat ik het prijsverschil extreem vind. Als de reactie nu was geweest ja helaas het is gewoon duurder, prima dat mag. Maar de manager geeft zelf aan de prijs niet klopt, een logisch gevolg is dan toch diegene aangeeft je het verschil terug krijgt. Gewoon omdat het zo hoort eigenlijk haha

marita5
door marita5 May 7, 2021 om 10:50
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Ja , als de prijs niet klopt horen zij u het teveel betaalde terug te geven , maar gelijk hebben en gelijk krijgen is een ander verhaal . De enige stap is naar de rechter . Maar tegen die tijd heeft u Tampons van goud ;-))

aurora1
door aurora1 May 8, 2021 om 17:52
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Maar de rechter stappen kan ook.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - May 7, 2021 om 10:41
1759 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Benermoevan,

Bij een tankstation betaal je altijd de "hoofdprijs" : voor 1 Magnum ijsje, kun je bij de supermarkt er 4 van kopen.....

Is het een idee om een pakje tampons in uw kofferbak te bewaren?

marita5
door marita5 May 7, 2021 om 10:45
11507 Antwoorden / 15 Vragen

voor 1 Magnum ijsje, kun je bij de supermarkt er 4 van kopen., bij u waren het vroeger 007 ;-))

be
door ben er moe van May 7, 2021 om 10:48
2 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor jouw mail.

Wij vinden het erg jammer dat je geen positieve ervaring hebt gehad als gevolg van een aankopen bij een van onze stations.

Kan aangeven dat deze prijs inderdaad erg hoog is en niet juist lijkt. Ik ben dit inmiddels aan het onderzoeken, of het wel goed in het systeem staat.

Nogmaals dank voor jouw mail en oplettendheid, waardoor ik de kans heb om het aan te passen.

Met vriendelijke groet,

Lian Tien  Tjoa

Category Management

OK Oliecentrale B.V.
Shoppoint B.V.

Verlengde Poolseweg 32

4818 CL  BREDA

be
door ben er moe van May 7, 2021 om 10:50
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ze geven zelf aan het niet klopt, dat vind ik nou juist het vreemde. Ik vind de reactie van hun juist vreemd omdat er niet voorgesteld word ik het verschil terug zou krijgen ( niet voor die paar euro maar gewoon omdat het zo hoort).

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer May 7, 2021 om 10:57
1759 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Benermoevan,

Ik zou niet verwachten, dat u geld terugkrijgt.

Zie het als een "service" : ik kan ook naar de supermarkt rijden voor een pak ijsjes, maar uit "gemak" pak ik er 1 uit de vriezer bij een pompstation.

Zelf patat bakken is ook veel voordeliger, maar dan zit je weer met het schoonmaken van je friteuse....

be
door ben er moe van May 7, 2021 om 11:05
2 Antwoorden / 1 Vragen

Als de manager inderdaad in zijn reactie terug had aangegeven, dat is de prijs en het klopt dan snap ik dat volkomen. Maar de manager geeft aan de prijs niet juist is en het gaat onderzoeken/aanpassen, een logisch gevolg daarvan is toch dat de manager zegt u krijgt het verschil terug? Ik ga er ook niet mee verder hoor, ik was gewoon enorm verbaasd over de reactie en ik was benieuwd of dit nu aan mij ligt of dit niet is hoe het hoort bij gelijk krijgen bij een "klacht".

mahadma
door mahadma May 8, 2021 om 02:59
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Bij een "nachtwinkel" ben je ook duurder uit. En een gekoeld flesje drinken in de zomer kost ook meer als een flesje uit de supermarkt.

aurora1
door aurora1 May 8, 2021 om 17:42
15645 Antwoorden / 6 Vragen
marita5
door marita5 - May 7, 2021 om 10:57
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@ben er moe van ,

U kunt ook contact opnemen met Consuwijzer ,

https://www.consuwijzer.nl/stel-uw-vraag-aan-acm-consuwijzer

Of telefonisch contact Consuwijzer ,

Bel ons

Bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur

mo
door mof - May 7, 2021 om 12:13
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Ja, iedereen mag vragen voor een product wat die wil! Het is een vrije markt. Waarom zou het verboden zijn?

be
door ben er moe van May 7, 2021 om 12:55
2 Antwoorden / 1 Vragen

Dat is niet het probleem. Na aanleiding van mijn e-mail krijg ik een reactie terug dat de prijs hoog is en waarschijnlijk niet juist, maar ze stellen niet voor het verschil terug te geven. Dit lijkt mij vreemd van een bedrijf ( als de reactie was geweest ja dit is nou eenmaal de prijs jammer, was dat gewoon zo geweest geen probleem natuurlijk).

pe
door peterbee - May 7, 2021 om 12:27
58 Antwoorden / 5 Vragen

Dit heeft toch niets met " een fatsoenlijke oplossing " te maken ?

Stel , ik heb  dringend ruitenwisservloeistof nodig, en ik koop een can bij de pomp voor € 9,95
Hoera, ik ben geholpen !  Topzaak

Daarna zeiken op internet dat bij de Action een can  € 1,95 kost.
En zeiken dat er geen fatsoenlijke oplossing komt voor je " probleem "

In de tijd dat je nog sexe-denigrerende opmerkingen kon maken, was een zeurende mevrouw een muts die "waarschijnlijk ongesteld was "

be
door ben er moe van May 7, 2021 om 12:55
2 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor jouw mail.

Wij vinden het erg jammer dat je geen positieve ervaring hebt gehad als gevolg van een aankopen bij een van onze stations.

Kan aangeven dat deze prijs inderdaad erg hoog is en niet juist lijkt. Ik ben dit inmiddels aan het onderzoeken, of het wel goed in het systeem staat.

Nogmaals dank voor jouw mail en oplettendheid, waardoor ik de kans heb om het aan te passen.

Met vriendelijke groet,

Lian Tien  Tjoa

Category Management

OK Oliecentrale B.V.
Shoppoint B.V.

Verlengde Poolseweg 32

4818 CL  BREDA

be
door ben er moe van May 7, 2021 om 12:58
2 Antwoorden / 1 Vragen

Het gaat erom ze zelf aangeven de prijs niet klopt ( waarschijnlijk voor een multipack, werd ook even snel uit de verpakking getrokken in het station , was een vreemde ervaring als klant daar te komen). Ze kunnen dan een reactie geven als de prijs klopt , dat is onze prijs. Dan zeg ik prima bedankt voor uw reactie.

Eerst lezen dan praten zou mensen sieren, ik zeur niet ik vraag iets en daar is dit forum voor bedoeld. Als u het zeuren vind waarom reageert u dan is dat dan geen enorme tijdverspilling

aurora1
door aurora1 May 8, 2021 om 17:38
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Houd toch eens op met hetzelfde knippen en plakken. U lijkt wel een kapotte grammofoon en u blijft maar drammen en zeuren. Heel vermoeiend.

Thecla58
door Thecla58 - May 7, 2021 om 13:49
854 Antwoorden / 3 Vragen

@Ben er moe van

Weet je wat ik ga doen? Ik ga een crowdfunding hier op het forum voor je starten. Als jij dan even doorgeeft hoeveel je teveel denkt betaald te hebben, dan hebben we een streefbedrag.

Nu even serieus
Het is over het algemeen genomen (of je het ermee eens bent of niet) dat producten bij een benzinepomp vaak (misschien wel altijd) duurder zijn dan in de een winkel. Tenslotte wil de pomphouder ook daar marge op hebben.

Ik vind de reactie van OK (en je hoeft echt niet nog een keer dat antwoord te kopiëren, want die kennen we nu wel) erg netjes, want ze hadden ook niet kunnen reageren he.

Verder zou ik, als ik die dingen nog nodig had, de tip van geboren Amsterdammer opvolgen en of een pak maandverband of een doosje tampons in je dashboard leggen. Voorkomt een hoop stress of irritatie de volgende keer.

be
door ben er moe van May 7, 2021 om 15:12
2 Antwoorden / 1 Vragen

Dan ligt het vast aan mij. Als ik een bedrijf had ging ik niet op deze manier met mijn klanten om door toe te geven ze teveel hebben betaald ( medewerker tankstation heeft een fout gemaakt, heb hem geattendeerd maar kreeg een sneer) en vervolgens hun teveel betaalde geld niet terug te storten. Ik heb geen paar euro nodig, maar ik hou er niet van om op deze manier opgelicht te worden ( stond niet in de winkel, werd van achter gehaald na de vraag op de toonbank gegooid en open getrokken. Ik was te verbaasd om niet te vragen of het wel klopte maar ook te verbaasd om niet af te rekenen en snel weg te gaan), voor iemand erover valt ik zeg dus niet dat hun een paar euro nodig hebben van mij. Maar ik hou van klantvriendelijke bedrijven en daar betaal ik dan liever een paar euro teveel dan hier!

het gaat mij ook vooral niet om een paar euro, maar om de verbazing hoe er met klanten wordt omgegaan ( klanten die gelijk hebben, geen zeuren want mijn e-mail was netjes en beleefd en bevat een serieuze vraag). Ik hoop niet dat het bij bedrijven normaal is om niet te reageren bij een gegronde opmerking  ( de prijs klopt immers niet)?

aurora1
door aurora1 May 8, 2021 om 17:28
15645 Antwoorden / 6 Vragen

De prijs klopt prima, u zeurt en houdt die mensen van hun werk. Een tankstation is ervoor om te tanken en eventuele autospullen te kopen zoals olie e.d. Het is geen tamponstation. Dat is een extra service buiten het gewone werk om. Dus stop eens met klagen en roep uzelf op het matje dat u voortaan uw zaken beter regelt.

rj
door rjw - May 7, 2021 om 15:25
3259 Antwoorden / 5 Vragen

Voortaan dan maar gewoon omrijden (hoeveel kost dat extra?) om het bij een andere winkel te halen.

sira
door sira - May 7, 2021 om 17:20
2326 Antwoorden / 24 Vragen

Ik kan mij die prijs wel enigszins voorstellen. Dat benzinestation zal niet iedere dag OB-tampons verkopen en om die reden zullen ze die ook niet in grote hoeveelheden inkopen. Een organisatie als Jumbo wel.

Ik gebruik voor mijn contactlenzen altijd Boston reiniger. Daarvoor rij ik altijd naar een Kruidvat en neem dan een aantal flesjes op voorraad, ik betaal daar ca. € 7,- per flesje van 30ml. Maar, ik heb ooit in een nabij gelegen dorp bij een soort van "drogisterijtje" een flesje willen halen, prijs € 14,95 voor hetzelfde flesje met dezelfde hoeveelheid. En dat komt omdat dit drogisterijtje er op jaarbasis maar een paar inkoopt, terwijl het Kruidvat (A.S. Watson Group) er honderden inkoopt.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - May 7, 2021 om 17:44
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Een zelfstandige benzine pomp haalde in normale winkels dit soort goederen.

Doorverkopen met flinke marge mag,   als je maar 1x per jaar of minder verkoopt  is er veel renteverlies  en nauwelijks omzet.
Ik zie deze OB als service en  dat mag best wat kosten.

Kijk eens naar  bepaald merk bier  in super en horeca, zelfde verhaal,   en pompen zijn vaak  veel langer open.
die moet je daarom met Nachtwinkels vergelijken, en niet met de Jumbo.

En weet je waar ik zo moe van word?   10x zelfde antwoord plaatsers!
Ze doen  onderzoek en hoeven niets aan te passen...
Ze doen onderzoek en passen nu zeker niets aan.
Som$ doen ze het toch  zonder iets te zeggen, gewoon duurder maken.

mahadma
door mahadma - May 7, 2021 om 21:10
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Wat is de waarde van 1 literfles met helder drink/bronwater in Nederland? Neem effe aan € 1,00.
Stel: Nu bent u alleen en verlaten midden in de shara, alleen en van alles verlatenen 24 uur niets gedronken, u vindt gelukkig iemand en die beidt u een literfles bronwater aan. Die wil u beslist hebben. Maar wat is die fles water u dan waard? Uw gouden horloge? Uw kostbare parelketting? Maar zeker meer als die € 1,00.

Dit bovenstaande is een metafoor, u weet dat dames wel eens een bepaalde periode hebben en een pakje tampons in de voorraadkast/plank is geen luxe, en zeker niet de investering, vroeg of laat heeft u ze toch nodig. En ga nu aub niet nog eens die reactie van OK nog eens plaatsen, die ken ik inmiddels uit mijn hoofd.

tenormin
door tenormin May 7, 2021 om 22:23
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Mahadma. Ja, was dat storend of was dat storend. Alsof we een stelletje achterlijken zijn die niets lezen. En voor dat water zou ik, als ik die al had, mijn duurste juweel geven om water te kunnen drinken.

mi
door miennaamishaaz - May 7, 2021 om 22:31
725 Antwoorden / 1 Vragen

Het is al lang bekend dat tankstations algemeen duurder zijn dan de supermarkt.
zelfs een blikje fris kost vaak 4x zoveel als in de winkel.
Waarom bent u niet langs de supermarkt gegaan en heb even vlug daar een klein aantal boodschappen gehaald?
zoveel moeite is het toch niet?
Of woont u in een uithoek/buitengebied waarbij er geen supermarkt zit in een 30KM radius?
Gaat u ook klagen bij "OK tankstation" dat zij 5 eurocent meer vragen per liter bezine/euro95/diesel?

U heeft gekozen om bij het tankstation tampons te halen, U kon ook ervoor kiezen om deze bij de winkel te halen.

Ar
door AriEllis - May 7, 2021 om 23:32
57 Antwoorden / Vragen

Uit je reacties op dit forum maak ik op dat jij meent betaald te hebben voor een multipack maar enkel één doosje uit dit pack te hebben gekregen. Klopt dit?

Zit er een streepjescode op het gekochte doosje? Zoniet zijn deze ook niet bedoeld voor de losse verkoop.

In je mail stel je nergens dat je het prijsverschil terugvraagt. Sterker nog, je laatste zin geeft aan dat je dit prijsverschil niet in verhouding vindt staan vandaar deze e-mail. Dan sluit de reactie van de klantenservice ook aan op je melding. Ze lezen je mail als 'ter info'.

Stuur ze nog een e-mail met waarin je duidelijk stelt:
-wat er gebeurd is
-wat je klacht is
-wat je nu van ze verwacht

Ik denk dat het dan wel goed komt.

Laat je het ons weten hoe ze daarop reageren?

ti
door tilpend - May 8, 2021 om 06:23
132 Antwoorden / 0 Vragen

Je schrijft steeds dat ze toegeven dat je te veel betaald hebt maar dat schrijven ze nergens.
De medewerker van OK tankstations schrijft dat het niet juist lijkt en dat ze gaat uitzoeken of het wel goed in het systeem staat. Dat is iets heel anders dan dat het ook inderdaad niet juist is.

tenormin
door tenormin - May 8, 2021 om 13:39
16826 Antwoorden / 108 Vragen

[deze reactie is verwijderd - graag ingaan op het aan de orde gestelde, of geen bijdrage plaatsen]

gj
door gjvw - May 8, 2021 om 17:21
25 Antwoorden / Vragen

Hoe erg kan dit zijn. Voorzover ik weet (man in dit geval) dus geen probleem, weet dat vrouw en dochters nimmer het huis verlieten zonder deze middelen. En hoge nood? dan boeien de kosten niet. De wasmiddelen naderhand zijn duurder. Hier wordt ik moe van, met respect voor het maandelijkse ongemak. Dat naar ik weet soms nogal heftig is.