Geen fatsoenlijke oplossing OK tankstation?
Toch wel een vreemde reactie als je mijn klacht ziet? Kort gezegd bedankt voor het melden jammer dat u teveel betaald heeft maar wij hebben er iniedergeval van geleerd. De reactie kwam na meer dan een week, genoeg tijd gehad om dit allang te onderzoeken ( tip ????, ik heb in de klacht de locatie datum en tijd aangegeven de bon is er zo bij gezocht).
Wat voor oplossing verwacht je dan? Al vragen ze er € 15,- voor, dat mag ook. En jij mag zelf bepalen of je het er voor over hebt. Bij mijn lokale supermarkt vragen ze € 12,- voor een Coronatest, bij de Lidl nog geen € 3,-. Waar denk je dat ik zo'n test ga kopen?
Het teveel betaalde bedrag terug? Er wordt toch aangegeven het niet klopt en het onderzocht wordt, een logisch gevolg is dan dat ik het teveel betaalde bedrag terug krijg. Dat vind ik niet meer dan normaal als het management zelf zegt het niet klopt of na onderzoek blijkt het niet klopt.
Bedankt voor jouw mail. Wij vinden het erg jammer dat je geen positieve ervaring hebt gehad als gevolg van een aankopen bij een van onze stations. Kan aangeven dat deze prijs inderdaad erg hoog is en niet juist lijkt. Ik ben dit inmiddels aan het onderzoeken, of het wel goed in het systeem staat. Nogmaals dank voor jouw mail en oplettendheid, waardoor ik de kans heb om het aan te passen. Met vriendelijke groet, Lian Tien Tjoa Category Management OK Oliecentrale B.V. Shoppoint B.V. Verlengde Poolseweg 32 4818 CL BREDA
Het lijkt mij toch zinvol om nogmaals een klacht in te doenen bij de eigenaarof beheerder van dat station, of het adres benutten dat u in deze link vindt. https://ok.nl/contact/
Het is wel zo dat iedereen prijzen zelf kan en mag bepalen maar het prijsverschil dat u noemt is ook m.i. extreem.
Bedankt voor jouw mail.
Wij vinden het erg jammer dat je geen positieve ervaring hebt gehad als gevolg van een aankopen bij een van onze stations.
Kan aangeven dat deze prijs inderdaad erg hoog is en niet juist lijkt. Ik ben dit inmiddels aan het onderzoeken, of het wel goed in het systeem staat.
Nogmaals dank voor jouw mail en oplettendheid, waardoor ik de kans heb om het aan te passen.
Met vriendelijke groet,
Lian Tien Tjoa
Category Management
OK Oliecentrale B.V.
Shoppoint B.V.
Het ging mij om deze reactie, ik ben dan van mening dat een voorstel om het eventueel teveel betaalde bedrag terug te storten het minimale. De reactie had ik eerder toegevoegd maar verdwijnt in de koptekst
Hallo Ben Er Moe Van ,
U kunt contact opnemen met het Hoofdkantoor , aan het tel.nr van Smeermiddelen en brandstoffen / Tankstations en OK Tankpas heeft u niks .
Gezien uw gebruikersnaam weet ik sowieso dat ik er iedere maand moe van zou zijn ;-)) en dan heb ik het nog niet eens over de prijs .
Tel.nr Hoofdkantoor :
Verlengde Poolseweg 32
Postbus 1098
4801 BB Breda
Tel nr : 076 207 9909
Bedankt voor jouw mail. Wij vinden het erg jammer dat je geen positieve ervaring hebt gehad als gevolg van een aankopen bij een van onze stations. Kan aangeven dat deze prijs inderdaad erg hoog is en niet juist lijkt. Ik ben dit inmiddels aan het onderzoeken, of het wel goed in het systeem staat. Nogmaals dank voor jouw mail en oplettendheid, waardoor ik de kans heb om het aan te passen. Met vriendelijke groet, Lian Tien Tjoa Category Management OK Oliecentrale B.V. Shoppoint B.V. Verlengde Poolseweg 32 4818 CL BREDA
Ik zie de reactie klacht niet meer hierboven staan, deze had ik toegevoegd om het verhaal compleet te maken. Maar daar kreeg ik dus deze reactie van na een week. Die reactie vond ik dus nogal vreemd.
Ben er zeker moe van haha ;)
Bedankt voor jouw mail.
Wij vinden het erg jammer dat je geen positieve ervaring hebt gehad als gevolg van een aankopen bij een van onze stations.
Kan aangeven dat deze prijs inderdaad erg hoog is en niet juist lijkt. Ik ben dit inmiddels aan het onderzoeken, of het wel goed in het systeem staat.
Nogmaals dank voor jouw mail en oplettendheid, waardoor ik de kans heb om het aan te passen.
Met vriendelijke groet,
Category Management
OK Oliecentrale B.V.
Shoppoint B.V.
Je hebt die tampons voor die prijs gekocht. Daarmee is de koop gesloten en kun je niet achteraf roepen dat je teveel betaald hebt.
Het antwoord van OK heb je hier niet gekopieerd, maar het komt dus er op neer, jammer maar helaas.
Wat wil je nu. Naar de rechter?
Sorry hoor dat ik een vraag stel of dit een normale reactie zou zijn van OK, ik heb het antwoord van hun gekopieerd en weggezet. Later nogmaals toegevoegd in de reacties omdat deze verdwenen was.
ik vind het van een bedrijf niet meer dan normaal als er wordt aangegeven het teveel is , je het teveel betaalde terug krijgt. Gewoon omdat het zo hoort.
werkt u toevallig bij OK? Het zelfde sarcastisch ondertoontje had de medewerker daar ook ;)
Bedankt voor jouw mail.
Wij vinden het erg jammer dat je geen positieve ervaring hebt gehad als gevolg van een aankopen bij een van onze stations.
Kan aangeven dat deze prijs inderdaad erg hoog is en niet juist lijkt. Ik ben dit inmiddels aan het onderzoeken, of het wel goed in het systeem staat.
Nogmaals dank voor jouw mail en oplettendheid, waardoor ik de kans heb om het aan te passen.
Met vriendelijke groet,
Lian Tien Tjoa
Category Management
OK Oliecentrale B.V.
Shoppoint B.V.
Waar wij,vrijwilligers die hier vragen beantwoorden heel erg moe van worden is dat we een antwoord geven dat TS niet gevallig is wij er direct van worden beticht dat we wel voor de beklaagde firma zullen werken. Dat is zo'n dooddoener. Alle vaste reageerders hier moeten inmiddels tientallen banen hebben.
Wat is er mis met die reactie van OK?
Je meldt dat je wel erg veel betaald hebt voor dat doosje tampons
Je schrijft er niet bij dat je vindt dat je €5 te veel hebt betaald en dat geld van hen terug wilt.
Met je bankrekening er bij.
Dan is het duidelijk wat je wilt.
Het enige wat de manager schrijft is dat ze de prijs aan het onderzoeken zijn en indien nodig aanpassen en ze bedanken je voor de mail.
Wees dus voortaan duidelijk. Dan hoef je er niet moe van te worden.
Bedankt voor jouw mail.
Wij vinden het erg jammer dat je geen positieve ervaring hebt gehad als gevolg van een aankopen bij een van onze stations.
Kan aangeven dat deze prijs inderdaad erg hoog is en niet juist lijkt. Ik ben dit inmiddels aan het onderzoeken, of het wel goed in het systeem staat.
Nogmaals dank voor jouw mail en oplettendheid, waardoor ik de kans heb om het aan te passen.
Met vriendelijke groet,
Lian Tien Tjoa
Category Management
OK Oliecentrale B.V.
Shoppoint B.V.
Je mag geen namen van de medewerkers noemen.
@redacteur, als je dan één reactie aanpast door de naam van de medewerkster te verwijderen én daarna mijn reactie verwijderd, doe het dan tenminste eens goed.
P.s. de naam van die medewerkster staat er nog zes keer.
Gaat er trouwens een alarm af als ik een reactie plaats, want dit valt wél op.
+10
En nog eens:+10
@ben er moe van ,
Lees hier de voorwaarden , m.n. punt 10.10 , klik op de rode regel .
https://catom.nl/algemene-voorwaarden/
Ja inderdaad.
het gaat mij niet perse om die paar euro, maar ik vond het een vervelende ervaring in het tankstation en heb dat gewoon aangegeven en dat ik het prijsverschil extreem vind. Als de reactie nu was geweest ja helaas het is gewoon duurder, prima dat mag. Maar de manager geeft zelf aan de prijs niet klopt, een logisch gevolg is dan toch diegene aangeeft je het verschil terug krijgt. Gewoon omdat het zo hoort eigenlijk haha
Ja , als de prijs niet klopt horen zij u het teveel betaalde terug te geven , maar gelijk hebben en gelijk krijgen is een ander verhaal . De enige stap is naar de rechter . Maar tegen die tijd heeft u Tampons van goud ;-))
Maar de rechter stappen kan ook.
Geachte Benermoevan,
Bij een tankstation betaal je altijd de "hoofdprijs" : voor 1 Magnum ijsje, kun je bij de supermarkt er 4 van kopen.....
Is het een idee om een pakje tampons in uw kofferbak te bewaren?
voor 1 Magnum ijsje, kun je bij de supermarkt er 4 van kopen., bij u waren het vroeger 007 ;-))
Bedankt voor jouw mail.
Wij vinden het erg jammer dat je geen positieve ervaring hebt gehad als gevolg van een aankopen bij een van onze stations.
Kan aangeven dat deze prijs inderdaad erg hoog is en niet juist lijkt. Ik ben dit inmiddels aan het onderzoeken, of het wel goed in het systeem staat.
Nogmaals dank voor jouw mail en oplettendheid, waardoor ik de kans heb om het aan te passen.
Met vriendelijke groet,
Lian Tien Tjoa
Category Management
OK Oliecentrale B.V.
Shoppoint B.V.
Ze geven zelf aan het niet klopt, dat vind ik nou juist het vreemde. Ik vind de reactie van hun juist vreemd omdat er niet voorgesteld word ik het verschil terug zou krijgen ( niet voor die paar euro maar gewoon omdat het zo hoort).
Geachte Benermoevan,
Ik zou niet verwachten, dat u geld terugkrijgt.
Zie het als een "service" : ik kan ook naar de supermarkt rijden voor een pak ijsjes, maar uit "gemak" pak ik er 1 uit de vriezer bij een pompstation.
Zelf patat bakken is ook veel voordeliger, maar dan zit je weer met het schoonmaken van je friteuse....
Als de manager inderdaad in zijn reactie terug had aangegeven, dat is de prijs en het klopt dan snap ik dat volkomen. Maar de manager geeft aan de prijs niet juist is en het gaat onderzoeken/aanpassen, een logisch gevolg daarvan is toch dat de manager zegt u krijgt het verschil terug? Ik ga er ook niet mee verder hoor, ik was gewoon enorm verbaasd over de reactie en ik was benieuwd of dit nu aan mij ligt of dit niet is hoe het hoort bij gelijk krijgen bij een "klacht".
Bij een "nachtwinkel" ben je ook duurder uit. En een gekoeld flesje drinken in de zomer kost ook meer als een flesje uit de supermarkt.
@ben er moe van ,
U kunt ook contact opnemen met Consuwijzer ,
https://www.consuwijzer.nl/stel-uw-vraag-aan-acm-consuwijzer
Of telefonisch contact Consuwijzer ,
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer