l.
door l.vangoor Aug 9, 2018 om 13:21
Winkels & webshops

Geen reactie fietstassen-winkel.nl wat nu

Ik heb 29 juli fietstassen besteld bij fietstas-winkel.nl. Ik zou binnen 3 dagen de tassen krijgen maar dat gebeurde niet. Gebeld en niet vriendelijk te woord gestaan werd gezegd dat hij zou kijken wat er aan de hand was en zou terug bellen of mailen. ' s avonds laat werd ik gemaild met excuus voor vertraging. Ze zouden maandag of dinsdag versturen maar tot op heden niks gehoord, ook geen track&trace code. Telefoon wordt niet opgenomen en mail niet beantwoord. Ik lees op internet meer van deze verhalen. Wat nu? Hoe krijg ik mijn geld terug?
M.v.g Lionne van Goor

3003 5 Rapporteer

marita5
door marita5 - Aug 9, 2018 om 13:32
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo L VanGoor ,

Ik heb 29 juli fietstassen besteld bij fietstas-winkel.nl.

De verkoper heeft 30 dagen de tijd om te leveren , zie de voorwaarden :

Artikel 8. Levering en verzendkosten

8.1 Maxstein Tweewielers Ede B.V. hanteert een maximum levertermijn van 30 dagen. Bij overschrijding hiervan, stelt Maxstein Tweewielers Ede B.V. de klant per email op de hoogte. De klant kan vervolgens kiezen voor 2 opties. Ofwel de klant gaat accoord met de overschrijding van de maximum levertermijn van 30 dagen, ofwel de klant kan de koop onmiddellijk ongedaan maken.

Lees ook hier , klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/elektronica/bezorgen/verkoper-bezorgt-product-niet

edrick3
door edrick3 - Aug 9, 2018 om 13:48
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Er staat weliswaar op de site:

Voor 18:30 besteld, morgen in huis!

maar daar houden ze zich blijkbaar niet aan.
Zie ook de Algemene Voorwaarden.
Je zult dus 30 dagen geduld moeten hebben.
Ze zijn nergens bij aangesloten.

Suc6

Cookies
door Cookies - Aug 9, 2018 om 13:55
13336 Antwoorden / 36 Vragen

De ene keer heb je het over fietstassen-winkel.nl de andere keer over fietstas-winkel.nl. Beide webshops bestaan.

Wat nu? Of even geduld hebben of even naar de Action als je met spoed een fietstas nodig hebt. Daar liggen dubbele fietstassen voor 5,- euro.

jo
door joskaa - Aug 10, 2018 om 12:40
80 Antwoorden / 44 Vragen

Ik vermoed dat ze samenwerken met een transportbedrijf dat niet dagelijks bij u in de buurt langskomt. Heb 2 weken geleden een 3***koelkast besteld die enkel door een Belgische webshop geleverd kon worden want dat model was er niet voor de Ned. markt. Voor 23.00 u besteld, volgende dag in huis ..... niet dus, ook niet de dag er na en ook niet daarna. Wél heel veel mailtjes van Dynalogics dat ze zouden langskomen tussen 8.00 en 22.00 u en dan toch niet komen. Als je met ze belt zeggen ze een nieuwe afspraak te zullen mailen met weer dezelfde flauwekul: we komen morgen/ overmorgen tussen 8.00 en 22.00 u.
Belg.webshop meldde dat de transportbedijven te weinig vrachtwagens en personeel paraat hebben om op de afgesproke tijdstippen langs te komen. Heb de order geannuleerd en gelukkig staat mijn geld (650 euro) inmiddels weer op mijn rekening. Het lag dus niet aan de websho. Zij wilden graag leveren maar het gecontracteerde transportbedrijf komt afspraken niet na.

Ta
door TasjaFleur - Aug 10, 2018 om 14:54
13 Antwoorden / 1 Vragen

In het vervolg met een creditcard betalen. Bij niet leveren heb je zo je geld terug van de creditkaart maatschappij.