Geen reactie fietstassen-winkel.nl wat nu
Ik heb 29 juli fietstassen besteld bij fietstas-winkel.nl. Ik zou binnen 3 dagen de tassen krijgen maar dat gebeurde niet. Gebeld en niet vriendelijk te woord gestaan werd gezegd dat hij zou kijken wat er aan de hand was en zou terug bellen of mailen. ' s avonds laat werd ik gemaild met excuus voor vertraging. Ze zouden maandag of dinsdag versturen maar tot op heden niks gehoord, ook geen track&trace code. Telefoon wordt niet opgenomen en mail niet beantwoord. Ik lees op internet meer van deze verhalen. Wat nu? Hoe krijg ik mijn geld terug?
M.v.g Lionne van Goor
Hallo L VanGoor ,
Ik heb 29 juli fietstassen besteld bij fietstas-winkel.nl.
De verkoper heeft 30 dagen de tijd om te leveren , zie de voorwaarden :
Artikel 8. Levering en verzendkosten
8.1 Maxstein Tweewielers Ede B.V. hanteert een maximum levertermijn van 30 dagen. Bij overschrijding hiervan, stelt Maxstein Tweewielers Ede B.V. de klant per email op de hoogte. De klant kan vervolgens kiezen voor 2 opties. Ofwel de klant gaat accoord met de overschrijding van de maximum levertermijn van 30 dagen, ofwel de klant kan de koop onmiddellijk ongedaan maken.
Lees ook hier , klik op de rode regel .
https://www.consuwijzer.nl/elektronica/bezorgen/verkoper-bezorgt-product-niet
Er staat weliswaar op de site:
Voor 18:30 besteld, morgen in huis!
maar daar houden ze zich blijkbaar niet aan.
Zie ook de Algemene Voorwaarden.
Je zult dus 30 dagen geduld moeten hebben.
Ze zijn nergens bij aangesloten.
Suc6
De ene keer heb je het over fietstassen-winkel.nl de andere keer over fietstas-winkel.nl. Beide webshops bestaan.
Wat nu? Of even geduld hebben of even naar de Action als je met spoed een fietstas nodig hebt. Daar liggen dubbele fietstassen voor 5,- euro.
Ik vermoed dat ze samenwerken met een transportbedrijf dat niet dagelijks bij u in de buurt langskomt. Heb 2 weken geleden een 3***koelkast besteld die enkel door een Belgische webshop geleverd kon worden want dat model was er niet voor de Ned. markt. Voor 23.00 u besteld, volgende dag in huis ..... niet dus, ook niet de dag er na en ook niet daarna. Wél heel veel mailtjes van Dynalogics dat ze zouden langskomen tussen 8.00 en 22.00 u en dan toch niet komen. Als je met ze belt zeggen ze een nieuwe afspraak te zullen mailen met weer dezelfde flauwekul: we komen morgen/ overmorgen tussen 8.00 en 22.00 u.
Belg.webshop meldde dat de transportbedijven te weinig vrachtwagens en personeel paraat hebben om op de afgesproke tijdstippen langs te komen. Heb de order geannuleerd en gelukkig staat mijn geld (650 euro) inmiddels weer op mijn rekening. Het lag dus niet aan de websho. Zij wilden graag leveren maar het gecontracteerde transportbedrijf komt afspraken niet na.
In het vervolg met een creditcard betalen. Bij niet leveren heb je zo je geld terug van de creditkaart maatschappij.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Probleem bij pakket bezorgen door DPD
Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer
Abonnement Red Together Vodafone
Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer