l.
door l.vangoor Aug 9, 2018 om 13:21
Winkels & webshops

Geen reactie fietstassen-winkel.nl wat nu

Ik heb 29 juli fietstassen besteld bij fietstas-winkel.nl. Ik zou binnen 3 dagen de tassen krijgen maar dat gebeurde niet. Gebeld en niet vriendelijk te woord gestaan werd gezegd dat hij zou kijken wat er aan de hand was en zou terug bellen of mailen. ' s avonds laat werd ik gemaild met excuus voor vertraging. Ze zouden maandag of dinsdag versturen maar tot op heden niks gehoord, ook geen track&trace code. Telefoon wordt niet opgenomen en mail niet beantwoord. Ik lees op internet meer van deze verhalen. Wat nu? Hoe krijg ik mijn geld terug?
M.v.g Lionne van Goor

3002 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Aug 9, 2018 om 13:32
11507 Antwoorden / 15 Vragen
3

Hallo L VanGoor , 

Ik heb 29 juli fietstassen besteld bij fietstas-winkel.nl.

De verkoper heeft 30 dagen de tijd om te leveren , zie de voorwaarden : 

Artikel 8. Levering en verzendkosten 

8.1 Maxstein Tweewielers Ede B.V. hanteert een maximum levertermijn van 30 dagen. Bij overschrijding hiervan, stelt Maxstein Tweewielers Ede B.V. de klant per email op de hoogte. De klant kan vervolgens kiezen voor 2 opties. Ofwel de klant gaat accoord met de overschrijding van de maximum levertermijn van 30 dagen, ofwel de klant kan de koop onmiddellijk ongedaan maken. 

Lees ook hier , klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/elektronica/bezorgen/verkoper-bezorgt-product-niet

edrick3
door edrick3 - Aug 9, 2018 om 13:48
27632 Antwoorden / 85 Vragen
1

Er staat weliswaar op de site:

Voor 18:30 besteld, morgen in huis!


maar daar houden ze zich blijkbaar niet aan.
Zie ook de Algemene Voorwaarden.
Je zult dus 30 dagen geduld moeten hebben.
Ze zijn nergens bij aangesloten.

Suc6

Cookies
door Cookies - Aug 9, 2018 om 13:55
13336 Antwoorden / 36 Vragen
1

De ene keer heb je het over fietstassen-winkel.nl de andere keer over fietstas-winkel.nl. Beide webshops bestaan.

Wat nu? Of even geduld hebben of even naar de Action als je met spoed een fietstas nodig hebt. Daar liggen dubbele fietstassen voor 5,- euro.

jo
door joskaa - Aug 10, 2018 om 12:40
80 Antwoorden / 44 Vragen
0

Ik vermoed dat ze samenwerken met een transportbedrijf dat niet dagelijks bij u in de buurt langskomt. Heb 2 weken geleden een 3***koelkast besteld die enkel door een Belgische webshop geleverd kon worden want dat model was er niet voor de Ned. markt. Voor 23.00 u besteld, volgende dag in huis ..... niet dus, ook niet de dag er na en ook niet daarna. Wél heel veel mailtjes van Dynalogics dat ze zouden langskomen tussen 8.00 en 22.00 u en dan toch niet komen. Als je met ze belt zeggen ze een nieuwe afspraak te zullen mailen met weer dezelfde flauwekul: we komen morgen/ overmorgen tussen 8.00 en 22.00 u.
Belg.webshop meldde dat de transportbedijven te weinig vrachtwagens en personeel paraat hebben om op de afgesproke tijdstippen langs te komen. Heb de order geannuleerd en gelukkig staat mijn geld (650 euro) inmiddels weer op mijn rekening. Het lag dus niet aan de websho. Zij wilden graag leveren maar het gecontracteerde transportbedrijf komt afspraken niet na.

Ta
door TasjaFleur - Aug 10, 2018 om 14:54
13 Antwoorden / 1 Vragen
0

In het vervolg met een creditcard betalen. Bij niet leveren heb je zo je geld terug van de creditkaart maatschappij.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer