Th
door Thalia2017 Sep 1, 2017 om 19:53
Winkels & webshops

Geen service aankoop kinderwagen joolz bij babyboom ten Kate markt amsterdam

Heb afgelopen december kinderwagen van joolz gekocht die heb afgelopen dinsdag voor reparatie bij retailer gebracht zodat hij gerepareerd kan worden. Zegt men dat het 2 weken duurt. Nu heb ik gevraagd om een leenwagen zodat ik mijn dochter kan vervoeren ben al bijna een week verder heb tot op heden geen leenwagen mogen ontvangen van babyboom ten katemarkt Amsterdam. Kan mijn dochter niet vervoeren dan wordt er verder bij de aanschaf niet gezegd dat alles via de retailer moet verlopen en nu sjouw ik mij dochter al een week lang op de arm kan de deur niet uit ik vindt dit een zeer slechte service van de retailer en joolz

1945 17 Rapporteer

gerbera
door gerbera - Sep 2, 2017 om 22:13
7357 Antwoorden / 14 Vragen

Ja helaas het zij zo maar ook ik kan u niet aan een kinderwagen helpen, als dat uw vraag is.

ge
door george321 - Sep 2, 2017 om 22:47
390 Antwoorden / 1 Vragen

Een reparatietermijn van 2 weken inclusief transport van de retailer naar de reparateur en terug is bepaald niet overdreven lang.
Dat er bij de aankoop niet gemeld wordt dat u geen "leenwagen" krijgt is niet realistisch te noemen, dit zou u bij elke verkoper gebeuren, tenzij u het nadrukkelijk vraagt en op de verkoopnota laat noteren.
Kunt u niet een wagen lenen van familie, vrienden of buren die er een, al of niet tijdelijk, over hebben of niet (meer) gebruiken?
Die "slechte service" zult u vermoedelijk, lees vrijwel zeker, overal ervaren. Garantieherstellingen gaan ALTIJD via de retailer / verkoper en exceptioneel via de importeur verlopen.

tijger1
door tijger1 - Sep 2, 2017 om 23:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U kunt de deur niet uit omdat u uw dochter moet dragen? Hoe zwaar weegt die baby dan?

Uiteraard moet u bij de retailer zijn. Ga even naar de kringloop en koop er daar een voor weinig.

jo
door jorisw - Sep 3, 2017 om 10:58
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Hebben ze bij aankoop van de kinderwagen een "mobility service" gegeven zodat je recht hebt op een vervangende kinderwagen? (zoals sommige automerken doen). Zo niet, dan hoeft een winkelier geen leenwagen te leveren. Kan hij hoogstens doen als service, mits er spulen voorradig zijn natuurlijk.

aurora1
door aurora1 - Sep 3, 2017 om 12:07
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ga naar de kringloper of Leger des Heilswinkel en koop daar een tweedehandsje voor een vriendelijk prijsje.
Wat een drukte voor 2 weken. Overdrijven is ook een kunst.
Ik heb nog nooit iets gekocht waarover bij verkoop iets toegezegd werd over een leenversie.
Voortaan dan misschien in de P.C. Hooft kopen ipv op de Ten Cate markt? Misschien krijgt u daar dan de door u zo gewenste service? Ik vind dat u deze winkel/retailer ongegrond in een slecht daglicht stelt.

Gerry1969
door Gerry1969 - Sep 3, 2017 om 18:26
3449 Antwoorden / 25 Vragen

U bracht een kinderwagen ter reparatie, geen Rolls Royce.
De service bestaat uit het innemen van de wagen en hem opsturen ter reparatie waarna u weer netjes gebeld wordt.
Prima service toch?