ka
door karmen smulders Oct 5, 2016 om 16:09
Winkels & webshops

Geld terug van een webshop bij niet geleverd product

Ik heb een aantal maanden geleden een badhanddoek besteld bij het bedrijf Dutch glories. Het betrof een presale dus de uiteindelijke levering zou wat langer duren dan normaal. Ik was geduldig. Na twee maanden kregen klanten de mail dat het zsm geleverd zou worden, Helaas later dan gepland maar dit ivm de enorme belangstelling..wederom niks... Daarna een mail dat je kon kiezen voor teruggaven van je geld...wederom niks. Ook niet na meerdere mails vanuit mij met de vraag hoe en wat. Hoe moet ik nu mn geld terug krijgen. Het is niet heel veel, maar wel mijn geld, en ik wil het terug.

4269 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Oct 5, 2016 om 16:18
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Volgens hun site hebben ze het razend "druk". Bij zo'n shop koop je toch niet. Van hun voorwaarden klopt geen hout. 

De meeste spullen zijn pre-order, of sale, en die kan je al niet terugsturen.

Weer zo'n louche bedrijf. Het internet staat vol met klachten over hen.

zoekster1
door zoekster1 - Oct 5, 2016 om 16:27
1583 Antwoorden / 3 Vragen
0

Natuurlijk wilt u uw geld terug. Daar heeft u recht op. U kunt nu een termijn stellen bijv. binnen 7 dagen waarop u uw geld terug wilt ontvangen en dat u na die termijn een incassoprocedure zult opstarten waarbij u de kosten op het bedrijf zult verhalen. Ik zie dat ze op de homepage uitleg geven over een en ander, maar daar heeft u verder niets mee te maken. En je weet ook niet wat ervan waar is.
Stuur de aanmaning naar klachten@dutchglories.com

Verzoek om een schriftelijk antwoord. Benoem ordernummer en uw rekeningnummer.

Cookies
door Cookies - Oct 5, 2016 om 16:33
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Ze hebben het 'razend druk'. Wel netjes dat ze dit even vermelden, jammer dan weer dat er geen plaatsingsdatum bij staat. Dus misschien staat die melding er al 4 maanden op (of 4 jaar of 4 weken....)

Lieve klanten van Dutch Glories,

Wellicht zullen jullie gemerkt hebben dat onze service op dit moment niet optimaal is. Wij hebben in korte tijd enorm veel bestellingen binnen gekregen waardoor wij de drukte gewoonweg niet hebben kunnen handelen.

Op dit moment roepen wij onze bestellingen een halt toe. We maken eerst schoon schip voordat we verder gaan.

Wij vinden het ontzettend jammer  om jullie op deze manier te moeten teleurstellen. Uiteraard gaan wij er er alles aan doen om onze problemen z.s.m. op te lossen.

Wij zullen hiervoor +/- 2 weken voor nodig hebben.

Hou er rekening mee dat door deze omstandigheden de reactietijd een stuk langer is dan normaal.

Graag willen we jullie vragen om contact op te nemen met ons i.p.v. andere kanalen. Alleen op deze manier kunnen wij iedereen z.s.m. te woord staan en ook daadwerkelijk helpen.

Onze oprechte excuses voor dit ongemak, hopend op jullie begrip!

Met vriendelijke groeten,

Het team van Dutch Glories

Telefonische klantenservice

( 0341 - 768 550 )

Ma t/m Vrij 09:00-12:00


Klantenservice online

info@dutchglories.com Ma t/m Vrij 09:00-17:00

An
door AnnabelNina - Jan 4, 2017 om 12:25
1 Antwoorden / Vragen
0

Ik ben zelf ook ''opgelicht'' door Dutch Glories. Ik wil even tegen de mensen antwoorden die gereageerd hadden. Ik bestelde ook wat bij Dutch Glories en de revieuws waren prima die ik las. Mijn artikel kwam ook later en ook ik wachtte geduldig af. Ik nam contact met ze op dat het wel lang duurde en kon of een bon of mijn geld terug krijgen. Ik wilde graag mijn geld terug en ze zouden een vervolg bericht sturen..

Ik heb daarna niks ontvangen en heb steeds contact geprobeerd te maken via de telefoon, mail. facebook. klachten site. Toen opeens 1 maand later verscheen dus dat verhaal op hun site met de mededeling dat ze wat meer tijd nodig ''hadden''. Ik ben nu bijna 6 maanden verder dus noem het geen ''net'' bedrijf die problemen heeft. Ze hadden ook nog de belofte gemaakt om in december mij te antwoorden en direct naar de kerst het geld terug te geven.

Het gaat misschien over een bedrag van 20 euro, maar het is mijn geld en niet hun geld en ik heb dus het recht mijn geld terug te krijgen. Het was een leuk zomer cadeau voor mezelf om van te kunnen genieten in de zomer!

Ik woon te ver om langs het bedrijf te gaan, maar zou bijna in staat zijn het te doen.

ma
door maarten heest - Jan 4, 2017 om 12:36
463 Antwoorden / 0 Vragen
0

De webshop is dicht.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

el-zorro
el-zorro - Apr 24, 2024 om 21:38
Geldzaken & recht

Coulance regeling

Coulant betekende oorspronkelijk letterlijk 'vloeiend' en 'gemakkelijk'. Het is afgeleid van het Franse couler 'stromen, vloeien', dat teruggaat op het Latijnse colare 'filtreren, dempen'.     Tijdens de laatste uitzending van dit jaar Kwam weer het onderwerp   Veelvoorkomende problemen met de distributieriem        Als een burger de dupe word door een bedrijf Waar bij hij of zij ... Lees meer

Ro
Rob Vera - Mar 9, 2024 om 18:14
Computers & telefonie

Kan ISP Tweak het contract ontbinden met berekening in eigen voordeel?

Beste Kassa,

nu al een aantal jaar heb ik een internet glasvezel abonnement bij Tweak.  Nu Tweak is overgenomen door Odido kreeg ik een email dat Tweak mijn abonnementscontract wil ontbinden en mezelf bij Odido moet aanmelden. 
Het betreft een abonnementsvorm welke ik per jaar betaal (gezien het voordeel van 10 euro per maand).  In de afwikkeling wil Tweak mij nu met terugwe ... Lees meer

Wi
Wintertje0 - Apr 24, 2024 om 21:27
Geldzaken & recht

Zakelijk energiecontract consument

Mijn vader is opgebeld door een energieboer dat het huidige contract bijna afliep. Helaas is hij toegehapt op een aanbieding en heeft een nieuw contract afgesloten.

nu loopt echter het contract van mijn ouders nog twee jaar. Daarom hebben ze een mail gestuurd dat ze afzien van het contract volgens de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Echter reageert de energieleverancier terug dat ze ... Lees meer