GLS
Vorigjaar iets gekocht in een webschop in Duitsland alles afgehandeld en betaald, in 2019 zou het bezorgd worden nou geen probleem ik had er geen haast bij. 4 januari 2019 pakje afgeleverd bij de buren stond er vermeld maar geen briefje in mijn bus bij welke buren.
Ja eindelijk kwam ik er achter mijn buren woonde op eens 300 meter verder daar had GLS het pakje afgeleverd. ik dacht oké daar is horen, maar wat blijkt het werd afgeleverd op een adres wat niet bestaat, ja u leest het goed een adres wat niet bestaat. ja volgens Googelmaps bestaat het wel maar wat blijkt er zit een foutje in googelmaps. Ik dus maar is bellen naar GLS dat hun de fout gemaakt hebben en ja hoor ze zouden het in orde maken. Vergeet niet het was 300 meter terug rijden dan konden ze het pakje zo afleveren, maar je raad het al pakje terug naar Rotterdam en dan later ergens in Den Haag bezorgen omdat ze dat vanuit Duitsland door krijgen terwijl ik al menig maal gebeld had van breng het gelijk naar mijn, maar nee hoor.
Nu vertikt GLS het om die fout op te lossen ze proberen eigenlijk de schuld bij mij in de schoenen te schuiven, nou mooi niet ik heb gezegd je ga het oplossen want jullie hebben als eerste de fout gemaakt en door daar op te blijven hameren geven ze schoorvoetend hun fout toe.
wat is nu mijn conclusie je kan zo aan de slag bij GLS je gooit ergens de pakjes uit je auto en hup je verdiend ruim 2000 euro in de maand.
Ik beveel dus iedereen aan nooit en dan ook nooit iets te laten vervoeren door GLS je weet nooit waar het terecht komt, plus dat je je geld kwijt bent
Hier zijn nooit problemen met bezorgdiensten, het gaat alles even keurig en correct. Dus uw “aanbeveling” heeft voor mij totaal geen zin.
Voorts is het zo dat de verzender verantwoordelijk is en die actie moet ondernemen, u moet daarvoor dan contact met de verzender opnemen.
Misschien voortaan dan maar bij een afhaalpunt laten bezorgen?
Hallo benny24 ,
U kunt wel kwaad zijn op GLS , maar u heeft niks te maken met GLS .
De verkoper heeft een overeenkomst met GLS, en moet bewijzen dat u het pakket heeft ontvangen , dus klacht indienen bij de websop in Duitsland .
Dit is geen kwestie die u met GLS moet oplossen maar met de verzender. Die is veranwoordelijk voor goede verzending en of iets wel of niet bij u arriveert. De verzender kan dan navraag doen bij degene aan wie zij de verzendopdracht hebben gegeven. De verzender zal niet kunnen bewijzen dat u het niet heeft ontvangen.y
U kunt bij Kassa’s conculega Radar een poll aanmaken, om te vragen hoeveel mensen last hebben van uw probleem.
Niet nog een poll he.
Ik wist wel dat taalonderwijs tegenwoordig niet zo goed meer is, maar als wat TS schrijft representatief is voor wat jongere generatie tegenwoordig leert is het wel heel droevig gesteld. Geen hoofdletters, "is" waar "eens" wordt bedoeld, ""hun" i.p.v. "ze", slechter interpunctie, typefouten, etc. Hoeveel moeite is het om gewoon even de tekst te controleren voordat je op "Plaats" klikt?
Maar verder inhoudelijk: vervang GLS door een willekeurige andere vervoerder, en je vindt dezelfde problemen. En we gaan steeds meer online bestellen. Rara, waarom doen we dat?
Misschien iets om te gaan onderzoeken. Zou er een relatie bestaan tussen het klagen en de genoten opleiding c.q. achtergrond van iemand? Oftewel, zouden laaggeletterde of mensen met een lagere opleiding eerder klagen? Of zou het bij deze groep mensen vaker fout gaan dan bij mensen met een hogere opleiding?
@Joris "slechter interpunctie"
""hun"
" vervoerder, en je vindt"
Hoeveel moeite is het om gewoon even de tekst te controleren voordat je op "Plaats" klikt?
Als men geen fout ziet of het niet weet, drukt men gewoon op plaatsen, toch?
@jorisw: De taal verandert steeds. Wat wij slecht taalgebruik en spelfouten noemen is het Nederlands van morgen.
Probeer eens dit Nederlands eens te lezen:
https://www.dbnl.org/tekst/vond001gysb01_01/vond001gysb01_01_0019.php#19
@costnix, geen probleem. Zo schreven we op de lagere school.
@neodutchio
Ik denk niet dat het met opleiding te maken heeft, maar eerder dat velen str**t verwend zijn. Meteen beginnen te griepen als ergens iets fout gaat. Dan niet een vraag stellen, hoe kan dat opgelost? Welnee, meteen een bedrijf in de grond trappen.
Te bedonderd om naar de winkel te gaan of naar een afhaalpunt. En dan maar Google Maps naspeuren. Gewoon belachelijk.
Luiheid en ontbrekend fatsoen?
Ook dat.
Waarom heb je dat pakje dan niet even bij die buren opgehaald.300 meter verderop, dat is een piepstukje.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Is kleur van de hout lak of beits bepalend voor levensduur buiten?
Ik hoorde van iemand dat donkere kleuren minder lang mee gaan en barstnin ezon.Klopt dat? Wij overwgen voor zwart te gaan. Lees meer
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Waarom blijft het internet via de tv kabel zo duur?
Al vanaf 2001 zijn wij abonnee van Casema en nu Ziggo, via de coax-kabel voor TV, Internet en telefonie.
Inmiddels betalen wij in Nederland ruim 2x zoveel voor het ontvangen van TV, etc. ,als andere burgers in de EU.
De reden hiervoor is dat er een monopoliepositie is gegund aan tv- kabelbeheerders. Dat zou moete worden beeindigd.
De ACM vindt, ten onrechte, dat aan derden gee
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer