Be
door Benny24 Feb 6, 2019 om 15:35
Winkels & webshops

GLS

Vorigjaar iets gekocht in een webschop in Duitsland alles afgehandeld en betaald, in 2019 zou het bezorgd worden nou geen probleem ik had er geen haast bij.  4 januari 2019 pakje afgeleverd bij de buren stond er vermeld maar geen briefje in mijn bus bij welke buren.
Ja eindelijk kwam ik er achter mijn buren woonde op eens 300 meter verder daar had GLS het pakje afgeleverd. ik dacht oké daar is horen, maar wat blijkt het werd afgeleverd op een adres wat niet bestaat, ja u leest het goed een adres wat niet bestaat. ja volgens Googelmaps bestaat het wel maar wat blijkt er zit een foutje in googelmaps. Ik dus maar is bellen naar GLS dat hun de fout gemaakt hebben en ja hoor ze zouden het in orde maken. Vergeet niet het was 300 meter terug rijden dan konden ze het pakje zo afleveren, maar je raad het al pakje terug naar Rotterdam en dan later ergens in Den Haag bezorgen omdat ze dat vanuit Duitsland door krijgen terwijl ik al menig maal gebeld had van breng het gelijk naar mijn, maar nee hoor.
Nu vertikt GLS het om die fout op te lossen ze proberen eigenlijk de schuld bij mij in de schoenen te schuiven, nou mooi niet ik heb gezegd je ga het oplossen want jullie hebben als eerste de fout gemaakt en door daar op te blijven hameren geven ze schoorvoetend hun fout toe.
wat is nu mijn conclusie je kan zo aan de slag bij GLS je gooit ergens de pakjes uit je auto en hup je verdiend ruim 2000 euro in de maand.
Ik beveel dus iedereen aan nooit en dan ook nooit iets te laten vervoeren door GLS je weet nooit waar het terecht komt, plus dat je je geld kwijt bent

1539 8 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Feb 6, 2019 om 15:47
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Hier zijn nooit problemen met bezorgdiensten, het gaat alles even keurig en correct. Dus uw “aanbeveling” heeft voor mij totaal geen zin.
Voorts is het zo dat de verzender verantwoordelijk is en die actie moet ondernemen, u moet daarvoor dan contact met de verzender opnemen.
Misschien voortaan dan maar bij een afhaalpunt laten bezorgen?

marita5
door marita5 - Feb 6, 2019 om 15:50
11508 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo benny24 ,

U kunt wel kwaad zijn op GLS , maar u heeft niks te maken met GLS .
De verkoper heeft een overeenkomst met GLS, en moet bewijzen dat u het pakket heeft ontvangen , dus klacht indienen bij de websop in Duitsland .

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 6, 2019 om 15:52
16830 Antwoorden / 202 Vragen

Dit is geen kwestie die u met GLS moet oplossen maar met de verzender. Die is veranwoordelijk voor goede verzending en of iets wel of niet bij u arriveert. De verzender kan dan navraag doen bij degene aan wie zij de verzendopdracht hebben gegeven. De verzender zal niet kunnen bewijzen dat u het niet heeft ontvangen.y

costnix
door costnix - Feb 6, 2019 om 15:55
2874 Antwoorden / 1 Vragen

U kunt bij Kassa’s conculega Radar een poll aanmaken, om te vragen hoeveel mensen last hebben van uw probleem.

ne
door neodutchio Feb 6, 2019 om 16:06
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Niet nog een poll he.

jo
door jorisw - Feb 6, 2019 om 15:59
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Ik wist wel dat taalonderwijs tegenwoordig niet zo goed meer is, maar als wat TS schrijft representatief is voor wat jongere generatie tegenwoordig leert is het wel heel droevig gesteld. Geen hoofdletters, "is" waar "eens" wordt bedoeld, ""hun" i.p.v. "ze", slechter interpunctie, typefouten, etc. Hoeveel moeite is het om gewoon even de tekst te controleren voordat je op "Plaats" klikt?

Maar verder inhoudelijk: vervang GLS door een willekeurige andere vervoerder, en je vindt dezelfde problemen. En we gaan steeds meer online bestellen. Rara, waarom doen we dat?

ne
door neodutchio Feb 6, 2019 om 16:08
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Misschien iets om te gaan onderzoeken. Zou er een relatie bestaan tussen het klagen en de genoten opleiding c.q. achtergrond van iemand? Oftewel, zouden laaggeletterde of mensen met een lagere opleiding eerder klagen? Of zou het bij deze groep mensen vaker fout gaan dan bij mensen met een hogere opleiding?

ma
door marnix1 Feb 6, 2019 om 16:52
256 Antwoorden / 22 Vragen

@Joris "slechter interpunctie"
""hun"
vervoerder, en je vindt"
Hoeveel moeite is het om gewoon even de tekst te controleren voordat je op "Plaats" klikt?

tenormin
door tenormin Feb 6, 2019 om 17:42
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Als men geen fout ziet of het niet weet, drukt men gewoon op plaatsen, toch?

costnix
door costnix Feb 6, 2019 om 18:12
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@jorisw: De taal verandert steeds. Wat wij slecht taalgebruik en spelfouten noemen is het Nederlands van morgen.
Probeer eens dit Nederlands eens te lezen:
https://www.dbnl.org/tekst/vond001gysb01_01/vond001gysb01_01_0019.php#19

aurora1
door aurora1 Feb 6, 2019 om 20:22
15645 Antwoorden / 6 Vragen

@costnix, geen probleem. Zo schreven we op de lagere school.

tijger1
door tijger1 - Feb 6, 2019 om 16:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@neodutchio

Ik denk niet dat het met opleiding te maken heeft, maar eerder dat velen  str**t verwend zijn. Meteen beginnen te griepen als ergens iets fout gaat. Dan niet een vraag stellen, hoe kan dat opgelost? Welnee, meteen een bedrijf in de grond trappen.

Te bedonderd om naar de winkel te gaan of naar een afhaalpunt. En dan maar Google Maps naspeuren. Gewoon belachelijk.

aurora1
door aurora1 Feb 6, 2019 om 19:32
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Luiheid en ontbrekend fatsoen?

tijger1
door tijger1 Feb 6, 2019 om 19:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ook dat.

panter22
door panter22 - Feb 6, 2019 om 18:21
6599 Antwoorden / Vragen

Waarom heb je dat pakje dan niet even bij die buren opgehaald.300 meter verderop, dat is een piepstukje.