Ra
door Rayve Dec 10, 2019 om 15:03
Winkels & webshops

Google credit card only

Ik wilde via google store stadia prremiere editie bestellen. Volgens de site zijn dit

Geaccepteerde betaalmethoden

Als je iets wilt kopen in de Google Store, moet je een betaalmethode toevoegen (zoals een creditcard of betaalpas).

  • Als je bent ingelogd op je Google-account, wordt de betaalmethode opgeslagen, zodat je de informatie niet opnieuw hoeft in te voeren.

  • Als je niet bent ingelogd, worden je betaalmethoden niet opgeslagen.

Nadat je een betaalmethode hebt toegevoegd, kun je deze bewerken of een andere toevoegen.

Betaalmethoden die je kunt gebruiken

Als je bent ingelogd op je Google-account:

  • American Express

  • MasterCard

  • Visa

  • Discover (alleen VS)

  • JCB (alleen Japan en VS)

  • Visa Electron (alleen buiten de VS)

  • PayPal

  • Google Pay-saldo

  • Google Store Financing

  • Google Store-tegoed

Echter is de enige optie tot betalen een creditcard toevoegen.
Mag dit zomaar ?

Vriendelijke groet,
Ray

5861 13 Rapporteer

Topantwoord

edrick3
door edrick3 - Dec 10, 2019 om 15:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ja, dat mag zomaar.

Ra
door Rayve - Dec 10, 2019 om 15:16
1 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor het snelle antwoord. Belachelijk maar ja. Hebben ze gewoon een klant minder.

aurora1
door aurora1 Dec 11, 2019 om 00:24
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Oei, dan gaan ze vast failliet....

ju
door juliomariner - Dec 10, 2019 om 15:17
1321 Antwoorden / 2 Vragen

Waarom zou dit niet mogen? Deze vraag is niet om u af te katten maar ben oprecht nieuwsgierig waarom u denkt dat dit niet zou mogen?

diumenge
door diumenge - Dec 10, 2019 om 15:19
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Van wie zou dit niet mogen?

Overigens, via de Play Store kan je ook iDEAL toevoegen.

TexasBil
door TexasBil Aug 2, 2020 om 07:24
Antwoorden / Vragen

Ja maar alleen apps kopen geen controller en chromecast.

Donuts
door Donuts - Dec 10, 2019 om 15:27
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Er is geen enkele noodzaak een cc toe te voegen. Ik betaal apps die ik koop simpelweg met ideal. Ook apps betalen uit je tegoed van een Google Play card is een mogelijkheid. Die zijn overal te koop.

TexasBil
door TexasBil Aug 2, 2020 om 07:26
Antwoorden / Vragen

Ja maar om een stadia controller en chrimecast te kopen kom je daar niet verder mee.

aurora1
door aurora1 - Dec 10, 2019 om 15:59
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ja. En u mag “zomaar” besluiten er niets te kopen.

TexasBil
door TexasBil Aug 2, 2020 om 07:28
Antwoorden / Vragen

Aurora1 Kuttekop!????

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 11, 2019 om 09:22
16814 Antwoorden / 202 Vragen

In alle ernst: ik zie in uw melding toch heel veel mogelijke betaalwijzen genoemd die niet allemaal een credit kaart betreffen.

audb
door audb - Dec 11, 2019 om 12:51
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Ik dacht even dat het om games ging waar je wel via paypal kan betalen maar aparatuur moet via een kredietkaart betaald worden.

Maar je kan wel bij de Media markt terecht daar verkopen ze wel google spul en soms ook goedkoper dan bij Google shop.

<script src="chrome-extension://hfnbbbkabnehoejfhcbbhdicagcoobji/web/libs/ciuvo-addon-sdk.min.js" async="">

TexasBil
door TexasBil Aug 2, 2020 om 07:29
Antwoorden / Vragen

Nee Stadia is nergens anders te koop.

mo
door mof - Dec 11, 2019 om 12:58
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Dat woordje “zomaar”, j.c., dit soort zaken gebeuren niet “zomaar” maar hebben een reden.
wat de reden is weet ik niet, maar het mag wel. U bent niet verplicht bij google te shoppen.
google bepaalt hoe u kunt betalen. En dat kost klanten die hun creditcard daarvoor niet willen inzetten.

rj
door rjw - Aug 2, 2020 om 10:50
3247 Antwoorden / 5 Vragen

Buiten Nederland is een credit card zo'n beetje het meest gebruikte betaalmiddel, zeker voor onlineaankopen. Google zal een analyse hebben gemaakt hoeveel sales ze mislopen door geen voor de NL markt aangepaste betaalmiddelen aan te bieden. Als de kosten hoger zijn dan de baten (of de verliezen kleiner dan de kosten) dan doe je dat als bedrijf uiteraard. Zou iedereen doen.

gerbera
door gerbera Aug 2, 2020 om 16:02
7357 Antwoorden / 14 Vragen

Topic van 10 DEC. 2019
In 7 maanden kan er een hoop veranderen dus staat er nu weer ouwe zooi boven in dit topic.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Aug 2, 2020 om 11:22
2032 Antwoorden / Vragen

PayPal kost je niets en staat ook op de lijst

gerbera
door gerbera Aug 2, 2020 om 16:00
7357 Antwoorden / 14 Vragen

Zal na 7 maanden wel aangepast zijn☺

Donuts
door Donuts - Aug 2, 2020 om 16:02
1203 Antwoorden / 2 Vragen

En topicstarters maar voor de voeten gooien dat ze beter moeten lezen...

justmeagain
door justmeagain - Aug 2, 2020 om 23:48
623 Antwoorden / 8 Vragen

Google ligt denk ik niet wakker van een klant minder. Zoals al benoemd kunt u weldegelijk met Ideal betalen, PayPal is gratis en anders bij AH ff een Playstore tegoed kaart kopen. Dus die creditcard heeft u echt niet nodig.
Persoonlijk betaal ik alles online net een creditcard  vanwege de extra's die zon kaart biedt. Misschien toch een overweging waard, ook in alle landen om ons heen kunt u zelfs een pak suiker met een creditcard betalen. Nederland is een van de weinige landen waar een pinpas populairder is.