Goossens wonen bed besteld en nu is deze in de actie .
Hallo ,
In Januari 2018 heb ik een bed besteld bij Goossens wonen . Nu tot mijn verbazing staat dit zelfde bed in de folder bijna 180 euro goedkoper (zelfde maat en model).
Ons bed staat pas op de planning om in Mei geleverd te gaan worden en nu is mijn vraag .
Maak ik ergens kans om dit verschil verrekend te krijgen op mijn factuur ?
Zelf heb ik al contact gehad met de helpdesk maar deze konden mij niet verder helpen en er werd mij verteld dat zij voor mij niets konden betekenen.
Met vriendelijke groet ,
J Schreurs
U krijg wèl wat u had besteld ...
Natuurlijk is dit zuur voor u, maar evenzo natuurlijk loopt een aktie van-tot met een reden.
Ketens hebben daar verder niet veel moeite mee en webcares verwijzen noncharlant naar de aktieweken. Maar misschien hoort Goossens tot die bedrijven die een coulance-regeling hebben voor pechvogels zoals u. Ik heb daar in ieder geval elders positieve ervaring mee.
TIP-1: Stuur een nette brief naar uw filiaalmanager, die dan moet beslissen of hij € 180,- minder wil verdienen of ... stel zèlf op voorhand voor dat u het verschil wilt delen. Hij € 90,- en ú € 90,- ?
TIP-2: Stuur een nette brief naar uw filiaalmanager en vraag geen geld terug, maar om een tegoedbon alvast voor een volgende bestelling?
TIP-3: Geef beide alternatieven aan ... en laat de manager beslissen. Grote kans, dat hij/zij dan tenminste niet meer NEE zegt.
NB. Alleen de filiaalmanager is aan te schrijven (vraag vooraf naar zij/haar naam). Het hoofdkantoor en de webcare gaan daar niet over.
Je hebt geen recht op de goedkopere prijs, je kunt hooguit vragen om coulance. Als Goossens daar niet aan mee wil werken, dan heb je gewoon pech.
@j.schreurs, heb er een mailtje aan gewaagd, misschien wil Goossens u een stukje tegemoet komen, wie weet? Zal wel even duren (als er al antwoord voor u komt) -privé dan -, want ze hebben natuurlijk meerdere zaken in Nederland. Succes en zo niet, tja, dan heb ik misgeschoten.
U heeft al geprobeerd of Goossens u (uit coulance!) een kleine 180 euro wil terug betalen. Men kon u niet verder helpen, men kon niets voor u betekenen. Duidelijk. Dus nee, u maakt geen kans om dat bedrag verrekend te krijgen.
Ik zou niet bellen, maar er even voor naar de winkel zelf gaan en de zaak voorleggen. Werkt beter denk ik.
Doe ik ook altijd bij de supermarkt.
Zulke dingen kan men maar beter persoonlijk in de winkel vragen.
Wat een lange leveringstijd.
@aurora1, Goossens is een "echte" winkel met "echt" goede spullen. De leveringstijd lijkt inderdaad wat lang, maar dat kan voorkomen bij speciaalzaken. Ook zij zijn afhankelijk van de fabrikant die levert.
Dan zou ik er niet kopen. Ik ga toch niet maanden wachten op een bed dat ik bestel? Er zijn meer dan genoeg goede winkels.
Ik heb van de week kaas gekocht, tot mijn verbazing is deze nu ineens in de aanbieding. Ik wilde het verschil terug van de supermarkt, maar ze konden niets voor mij betekenen.
Tsja, had je maar even moeten wachten met de aankoop.:-)) Dan maar over op schuifkaas.
Even een brief schrijven voor die korting.
Wel aangetekend!
Was t schimmelkaas ?
U kunt het altijd proberen en wellicht krijgt u 180 euro korting. In april is het bed 250 euro duurder en nu komt Goossens bij u aan de deur om even die 250 euro extra te innen. Wat doet u? Wel eerlijk zijn in je antwoord maar het zal Goossens verbazen als u dan niet wilt bijbetalen, toch?
U zult zich in de toekomst waarschijnlijk nog vaak gaan verbazen als blijkt dat wat u heeft gekocht later eens in de aanbieding is.
J. Schreurs, als u contact opeemt met de vestiging waar u uw bed heeft gekocht, met klantnummer, kan men u misschien alsnog van dienst zijn. Kreeg zojuist een mail terug van Goossens; zij weten niet waar u gekocht hebt. Hoopt dat u überhaupt meeleest.
@Tenormin ...
U heeft, gebruikmakend van de naam van TS, per e-mail om een korting gevraagd?
@hansje klein, nee, niet om korting, om elkaar tegemoet te komen. Maar helaas, de TS reageert helemaal niet meer. Ik heb Goossens de link van dit topic gestuurd en kreeg daar een vriendelijk antwoord op, met het verzoek van de klant te reageren bij de zaak waar men gekocht had. Ze hebben immers meerdere vestigingen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Minder bonusvoordeel bij Albert Heijn?
ik kom vrij regelmatig bij Albert Heijn en maak gebruik van de bonuskaart. Nu valt me op, het is een eenpersoonssteekproef ikweethet, dat ik qua bonusvoordeel een stuk minder voordelig uit ben sinds pakweg een half jaar. Waar ik voorheen makkelijk zonder veel moeite 10 procent bonusvoordeel had, kom ik nu tot ongeveer de helft als ik het bonnetje naloop. Zijn er meer AH-klanten die deze trend besp ... Lees meer
Wie is verantwoordelijk voor leeghalen huurwoning?
Mijn zoon heeft ongeveer 10 jaar bij zijn moeder ingewoond.Een verzoek om ingeschreven te worden als medehuurder is door de woningbouwvereniging afgewezen.
Zijn moeder is inmiddels overleden en hij heeft een andere woning.
Er is geen erfenis, alleen (uitvaart) kosten.
In hoeverre is hij aansprakelijk voor de volledige ontruiming van het huis & tuin?
Alvast bedankt voor de rea
...
Lees meer
Bol.com wil geld afschrijven voor een abonnement dat ik niet heb
Bol.com zegt dat ik een abonnement heb genoemen maar dat heb ik niet,ik bestel zelden iets on-line, zij voegen dat zelf toe denk ik. Nu steeds verhoging etc maar zij zitten fout. Komt dit vaker voor?? Dreigen nu met incasso. Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer