J.
door J.Schreurs 13 mrt. 2018 om 15:27
Winkels & webshops

Goossens wonen bed besteld en nu is deze in de actie .

Hallo ,

In Januari 2018 heb ik een bed besteld bij Goossens wonen . Nu tot mijn verbazing staat dit zelfde bed in de folder bijna 180 euro goedkoper (zelfde maat en model). 
Ons bed staat pas op de planning om in Mei geleverd te gaan worden en nu is mijn vraag .
Maak ik ergens kans om dit verschil verrekend te krijgen op mijn factuur ?

Zelf heb ik al contact gehad met de helpdesk maar deze konden mij niet verder helpen en er werd mij verteld dat zij voor mij niets konden betekenen. 


Met vriendelijke groet ,

J Schreurs

2381 12 Rapporteer
door tijger1 - 13 mrt. 2018 om 15:29
35896 Antwoorden / 20 Vragen
3

Ik vraag mij af, of u ook een topic geopend had als het bed duurder geworden was. Nee? Waarom zou u het dan voor minder moeten krijgen?

door hansje klein - 13 mrt. 2018 om 15:38
3038 Antwoorden / 62 Vragen
0

U krijg wèl wat u had besteld ...

Natuurlijk is dit zuur voor u, maar evenzo natuurlijk loopt een aktie van-tot met een reden.

Ketens hebben daar verder niet veel  moeite mee en webcares verwijzen noncharlant naar de aktieweken. Maar misschien hoort Goossens tot die bedrijven die een coulance-regeling hebben voor pechvogels zoals u. Ik heb daar in ieder geval elders positieve ervaring mee.

TIP-1: Stuur een nette brief naar uw filiaalmanager, die dan moet beslissen of hij € 180,- minder wil verdienen of ... stel zèlf op voorhand voor dat u het verschil wilt delen. Hij € 90,- en ú € 90,- ?

TIP-2: Stuur een nette brief naar uw filiaalmanager en vraag geen geld terug, maar om een tegoedbon alvast voor een volgende bestelling?

TIP-3: Geef beide alternatieven aan ... en laat de manager beslissen. Grote kans, dat hij/zij dan tenminste niet meer NEE zegt.

NB. Alleen de filiaalmanager is aan te schrijven (vraag vooraf naar zij/haar naam). Het hoofdkantoor en de webcare gaan daar niet over.

door Netflixfan - 13 mrt. 2018 om 15:39
13018 Antwoorden / 37 Vragen
3

Je hebt geen recht op de goedkopere prijs, je kunt hooguit vragen om coulance. Als Goossens daar niet aan mee wil werken, dan heb je gewoon pech.

door tenormin - 13 mrt. 2018 om 15:57
13992 Antwoorden / 81 Vragen
1

@j.schreurs, heb er een mailtje aan gewaagd, misschien wil Goossens u een stukje tegemoet komen, wie weet? Zal wel even duren (als er al antwoord voor u komt) -privé dan -, want ze hebben natuurlijk meerdere zaken in Nederland. Succes en zo niet, tja, dan heb ik misgeschoten.

door boppe1943 - 13 mrt. 2018 om 17:26
1129 Antwoorden / 98 Vragen
0

U heeft al geprobeerd of Goossens  u (uit coulance!) een kleine 180 euro wil terug betalen. Men kon u niet verder helpen, men kon niets voor u betekenen. Duidelijk. Dus nee, u maakt geen kans om dat bedrag verrekend te krijgen.

door getty - 13 mrt. 2018 om 18:01
3075 Antwoorden / 10 Vragen
1

Ik zou niet bellen, maar er even voor naar de winkel zelf gaan en de zaak voorleggen. Werkt beter denk ik.

ep
door epcot 14 mrt. 2018 om 01:37
520 Antwoorden / 14 Vragen

Doe ik ook altijd bij de supermarkt.

door aurora1 - 13 mrt. 2018 om 20:13
12681 Antwoorden / 6 Vragen
1

Zulke dingen kan men maar beter persoonlijk in de winkel vragen.
Wat een lange leveringstijd.

door tenormin 13 mrt. 2018 om 20:52
13992 Antwoorden / 81 Vragen

@aurora1, Goossens is een "echte" winkel met "echt" goede spullen. De leveringstijd lijkt inderdaad wat lang, maar dat kan voorkomen bij speciaalzaken. Ook zij zijn afhankelijk van de fabrikant die levert.

door aurora1 14 mrt. 2018 om 00:21
12681 Antwoorden / 6 Vragen

Dan zou ik er niet kopen. Ik ga toch niet maanden wachten op een bed dat ik bestel? Er zijn meer dan genoeg goede winkels.

door diumenge - 13 mrt. 2018 om 20:22
9685 Antwoorden / 13 Vragen
3

Ik heb van de week kaas gekocht, tot mijn verbazing is deze nu ineens in de aanbieding. Ik wilde het verschil terug van de supermarkt, maar ze konden niets voor mij betekenen.

door Netflixfan 13 mrt. 2018 om 20:25
13018 Antwoorden / 37 Vragen

Tsja, had je maar even moeten wachten met de aankoop.:-)) Dan maar over op schuifkaas.

ep
door epcot 14 mrt. 2018 om 01:36
520 Antwoorden / 14 Vragen

Even een brief schrijven voor die korting.

door Netflixfan 14 mrt. 2018 om 02:56
13018 Antwoorden / 37 Vragen

Wel aangetekend!

door simon55 14 mrt. 2018 om 13:05
1291 Antwoorden / 4 Vragen

Was t schimmelkaas ?

ep
door epcot - 14 mrt. 2018 om 01:36
520 Antwoorden / 14 Vragen
0

U kunt het altijd proberen en wellicht krijgt u 180 euro korting. In april is het bed 250 euro duurder en nu komt Goossens bij u aan de deur om even die 250 euro extra te innen. Wat doet u? Wel eerlijk zijn in je antwoord maar het zal Goossens verbazen als u dan niet wilt bijbetalen, toch?

U zult zich in de toekomst waarschijnlijk nog vaak gaan verbazen als blijkt dat wat u heeft gekocht later eens in de aanbieding is.

door tenormin - 14 mrt. 2018 om 13:00
13992 Antwoorden / 81 Vragen
1

J. Schreurs, als u contact opeemt met de vestiging waar u uw bed heeft gekocht, met klantnummer, kan men u misschien alsnog van dienst zijn. Kreeg zojuist een mail terug van Goossens; zij weten niet waar u gekocht hebt. Hoopt dat u überhaupt meeleest.

door hansje klein 14 mrt. 2018 om 14:21
3038 Antwoorden / 62 Vragen

@Tenormin ...

U heeft, gebruikmakend van de naam van TS, per e-mail om een korting gevraagd?




door tenormin 14 mrt. 2018 om 14:30
13992 Antwoorden / 81 Vragen

@hansje klein, nee, niet om korting, om elkaar tegemoet te komen. Maar helaas, de TS reageert helemaal niet meer. Ik heb Goossens de link van dit topic gestuurd en kreeg daar een vriendelijk antwoord op, met het verzoek van de klant te reageren bij de zaak waar men gekocht had. Ze hebben immers meerdere vestigingen.

mo
door mof - 14 mrt. 2018 om 15:47
805 Antwoorden / 2 Vragen
0

Nee, natuurlijk niet. Dit is al zovaak aan de orde geweest in het kassa forum. U heeft het bed gekocht tegen de toen geldende prijs en voorwaarden. Pech gehad dus.

door hansje klein - 15 mrt. 2018 om 13:51
3038 Antwoorden / 62 Vragen
0

Feedback ...

@JSchreurs, is hier intussen al enige voortgang? ... of laat u het erbij?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ja
jack333 - 22 jun. 2018 om 09:39
Geldzaken & recht

Brand en Waterschade schade Schade Chalet

nadat   de buurman zijn chalet is afegebrand heeft  mijn chalet nogal wat brand en waterschade  opgelopen ?
daarnaast heeft de brandw onder mijn plat dak gespoten wat resulteerde in bruine drap die omlaag druppelde van plafond binnen
kan ik hiervoor een schadeburo inschakelen ? daarnaast  welk ?
buurman was niet verzekert . stond al een 7a8j leeg 
daarbij komt dat ik toen ... Lees meer

An
Anneke Lucassen - 21 jun. 2018 om 22:41
Garantie & verzekeringen

Aegon komt 5 jaar na datum met rekening

Mijn partner heeft een arbeidsongeschiktheidspremie bij Aegon. In 2012 heeft hij aanspraak gedaan op deze verzekering en na veel wikken en wegen een paar maanden uitkering uitvangen. In deze tijd kreeg hij korting op zijn premie (dit is gecommuniceerd in 2012). Dit zou nadat de uitkering afliep meteen teruggedraait moeten zijn. Dit heeft de Aegon verzaakt, wij en de tussenpersoon niet opgemerkt en ... Lees meer

Le
Lean1958 - 21 jun. 2018 om 20:58
Auto & vervoer

Koopovereenkomst klopt niet met geleverde auto Auto

Op de website van de verkoper, de garage, stonden alle accessoires beschreven, die op de auto zouden zitten.
Ook in de koopovereenkomst stonden dezelfde accessoires, waaronder DAB.
Nu blijkt de auto ingevoerd te zijn vanuit Spanje en zit DAB er niet op.
Morgen gaan we de auto, die een half jaar oud is ophalen, maar eigenlijk willen we graag dat DAB er wel op zit.
Kunnen we nu v ... Lees meer