J.
door J.Schreurs 13 mrt. 2018 om 15:27
Winkels & webshops

Goossens wonen bed besteld en nu is deze in de actie .

Hallo ,

In Januari 2018 heb ik een bed besteld bij Goossens wonen . Nu tot mijn verbazing staat dit zelfde bed in de folder bijna 180 euro goedkoper (zelfde maat en model). 
Ons bed staat pas op de planning om in Mei geleverd te gaan worden en nu is mijn vraag .
Maak ik ergens kans om dit verschil verrekend te krijgen op mijn factuur ?

Zelf heb ik al contact gehad met de helpdesk maar deze konden mij niet verder helpen en er werd mij verteld dat zij voor mij niets konden betekenen. 


Met vriendelijke groet ,

J Schreurs

2500 12 Rapporteer
door tijger1 - 13 mrt. 2018 om 15:29
36370 Antwoorden / 20 Vragen
3

Ik vraag mij af, of u ook een topic geopend had als het bed duurder geworden was. Nee? Waarom zou u het dan voor minder moeten krijgen?

door hansje klein - 13 mrt. 2018 om 15:38
3038 Antwoorden / 62 Vragen
0

U krijg wèl wat u had besteld ...

Natuurlijk is dit zuur voor u, maar evenzo natuurlijk loopt een aktie van-tot met een reden.

Ketens hebben daar verder niet veel  moeite mee en webcares verwijzen noncharlant naar de aktieweken. Maar misschien hoort Goossens tot die bedrijven die een coulance-regeling hebben voor pechvogels zoals u. Ik heb daar in ieder geval elders positieve ervaring mee.

TIP-1: Stuur een nette brief naar uw filiaalmanager, die dan moet beslissen of hij € 180,- minder wil verdienen of ... stel zèlf op voorhand voor dat u het verschil wilt delen. Hij € 90,- en ú € 90,- ?

TIP-2: Stuur een nette brief naar uw filiaalmanager en vraag geen geld terug, maar om een tegoedbon alvast voor een volgende bestelling?

TIP-3: Geef beide alternatieven aan ... en laat de manager beslissen. Grote kans, dat hij/zij dan tenminste niet meer NEE zegt.

NB. Alleen de filiaalmanager is aan te schrijven (vraag vooraf naar zij/haar naam). Het hoofdkantoor en de webcare gaan daar niet over.

door Netflixfan - 13 mrt. 2018 om 15:39
13043 Antwoorden / 37 Vragen
3

Je hebt geen recht op de goedkopere prijs, je kunt hooguit vragen om coulance. Als Goossens daar niet aan mee wil werken, dan heb je gewoon pech.

door tenormin - 13 mrt. 2018 om 15:57
14161 Antwoorden / 81 Vragen
1

@j.schreurs, heb er een mailtje aan gewaagd, misschien wil Goossens u een stukje tegemoet komen, wie weet? Zal wel even duren (als er al antwoord voor u komt) -privé dan -, want ze hebben natuurlijk meerdere zaken in Nederland. Succes en zo niet, tja, dan heb ik misgeschoten.

door boppe1943 - 13 mrt. 2018 om 17:26
1129 Antwoorden / 98 Vragen
0

U heeft al geprobeerd of Goossens  u (uit coulance!) een kleine 180 euro wil terug betalen. Men kon u niet verder helpen, men kon niets voor u betekenen. Duidelijk. Dus nee, u maakt geen kans om dat bedrag verrekend te krijgen.

door getty - 13 mrt. 2018 om 18:01
3075 Antwoorden / 10 Vragen
1

Ik zou niet bellen, maar er even voor naar de winkel zelf gaan en de zaak voorleggen. Werkt beter denk ik.

ep
door epcot 14 mrt. 2018 om 01:37
582 Antwoorden / 15 Vragen

Doe ik ook altijd bij de supermarkt.

door aurora1 - 13 mrt. 2018 om 20:13
12801 Antwoorden / 6 Vragen
1

Zulke dingen kan men maar beter persoonlijk in de winkel vragen.
Wat een lange leveringstijd.

door tenormin 13 mrt. 2018 om 20:52
14161 Antwoorden / 81 Vragen

@aurora1, Goossens is een "echte" winkel met "echt" goede spullen. De leveringstijd lijkt inderdaad wat lang, maar dat kan voorkomen bij speciaalzaken. Ook zij zijn afhankelijk van de fabrikant die levert.

door aurora1 14 mrt. 2018 om 00:21
12801 Antwoorden / 6 Vragen

Dan zou ik er niet kopen. Ik ga toch niet maanden wachten op een bed dat ik bestel? Er zijn meer dan genoeg goede winkels.

door diumenge - 13 mrt. 2018 om 20:22
9833 Antwoorden / 13 Vragen
3

Ik heb van de week kaas gekocht, tot mijn verbazing is deze nu ineens in de aanbieding. Ik wilde het verschil terug van de supermarkt, maar ze konden niets voor mij betekenen.

door Netflixfan 13 mrt. 2018 om 20:25
13043 Antwoorden / 37 Vragen

Tsja, had je maar even moeten wachten met de aankoop.:-)) Dan maar over op schuifkaas.

ep
door epcot 14 mrt. 2018 om 01:36
582 Antwoorden / 15 Vragen

Even een brief schrijven voor die korting.

door Netflixfan 14 mrt. 2018 om 02:56
13043 Antwoorden / 37 Vragen

Wel aangetekend!

door simon55 14 mrt. 2018 om 13:05
1318 Antwoorden / 4 Vragen

Was t schimmelkaas ?

ep
door epcot - 14 mrt. 2018 om 01:36
582 Antwoorden / 15 Vragen
0

U kunt het altijd proberen en wellicht krijgt u 180 euro korting. In april is het bed 250 euro duurder en nu komt Goossens bij u aan de deur om even die 250 euro extra te innen. Wat doet u? Wel eerlijk zijn in je antwoord maar het zal Goossens verbazen als u dan niet wilt bijbetalen, toch?

U zult zich in de toekomst waarschijnlijk nog vaak gaan verbazen als blijkt dat wat u heeft gekocht later eens in de aanbieding is.

door tenormin - 14 mrt. 2018 om 13:00
14161 Antwoorden / 81 Vragen
1

J. Schreurs, als u contact opeemt met de vestiging waar u uw bed heeft gekocht, met klantnummer, kan men u misschien alsnog van dienst zijn. Kreeg zojuist een mail terug van Goossens; zij weten niet waar u gekocht hebt. Hoopt dat u überhaupt meeleest.

door hansje klein 14 mrt. 2018 om 14:21
3038 Antwoorden / 62 Vragen

@Tenormin ...

U heeft, gebruikmakend van de naam van TS, per e-mail om een korting gevraagd?




door tenormin 14 mrt. 2018 om 14:30
14161 Antwoorden / 81 Vragen

@hansje klein, nee, niet om korting, om elkaar tegemoet te komen. Maar helaas, de TS reageert helemaal niet meer. Ik heb Goossens de link van dit topic gestuurd en kreeg daar een vriendelijk antwoord op, met het verzoek van de klant te reageren bij de zaak waar men gekocht had. Ze hebben immers meerdere vestigingen.

mo
door mof - 14 mrt. 2018 om 15:47
834 Antwoorden / 2 Vragen
0

Nee, natuurlijk niet. Dit is al zovaak aan de orde geweest in het kassa forum. U heeft het bed gekocht tegen de toen geldende prijs en voorwaarden. Pech gehad dus.

door hansje klein - 15 mrt. 2018 om 13:51
3038 Antwoorden / 62 Vragen
0

Feedback ...

@JSchreurs, is hier intussen al enige voortgang? ... of laat u het erbij?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

He
Herman 63 - 23 sep. 2018 om 09:21
Vakantie & reizen

Vakantie

We hebben via de vakantiediscounter een reis naar Sicilië geboekt. En nog wel eerst door de telefoon omdat wij graag aan de zee wilde zitten. De foto's zagen er mooi uit. Daarom maar afgesproken te doen. Alles op de site ingevuld. Komen we aan in letojannie klopt er geen moer van. Wij ge vragen aan de receptie. Ik foto erbij laten zien. Dit uitzicht!!  Zeg die beste man. Dat hebben wij niet. ... Lees meer

es
esmee2007 - 22 sep. 2018 om 19:47
Winkels & webshops

Witgoedtopper zeer slechte service richten schade aan en lossen niks op

Vandaag heeft de koerier netjes beide wasmachine s  Aangesloten en een test was aangezet van 1:14 minuten We hebben de chauffeur gevraagd of dat wel kon ons Is altijd aangegeven dat het stroom dat niet zou aankunnen  En de water afvoer De chauffeur zei geen probleem gaat goed De wasmachine s stonden aan en wij moesten weg  Ervan uitgaand dat alles goed zou verlopen zoals de chauffeur ... Lees meer

Na
Nard - 15 feb. 2018 om 23:15
Auto & vervoer

Zeer slechte ervaring spits automotive

Wie heefte er net als ik bij spit automotive, auto katalysator.nl, besteld en betaald voor leveringstijd van 1 dag, daarna bij moeten betalen wegens fout in de administratie, vervolgens niets geleverd krijgen en na veel gezeur en smoesjes order geannuleerd en na lange tijd nog steeds zje geld niet retour gestort?
Als je er op zoekt op internet is dit schering en inslag en wordt het tijd voor ... Lees meer