J.
door J.Schreurs Mar 13, 2018 om 15:27
Winkels & webshops

Goossens wonen bed besteld en nu is deze in de actie .

Hallo ,

In Januari 2018 heb ik een bed besteld bij Goossens wonen . Nu tot mijn verbazing staat dit zelfde bed in de folder bijna 180 euro goedkoper (zelfde maat en model).
Ons bed staat pas op de planning om in Mei geleverd te gaan worden en nu is mijn vraag .
Maak ik ergens kans om dit verschil verrekend te krijgen op mijn factuur ?

Zelf heb ik al contact gehad met de helpdesk maar deze konden mij niet verder helpen en er werd mij verteld dat zij voor mij niets konden betekenen.

Met vriendelijke groet ,

J Schreurs

4364 12 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 13, 2018 om 15:29
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik vraag mij af, of u ook een topic geopend had als het bed duurder geworden was. Nee? Waarom zou u het dan voor minder moeten krijgen?

hansje klein
door hansje klein - Mar 13, 2018 om 15:38
3037 Antwoorden / 62 Vragen

U krijg wèl wat u had besteld ...

Natuurlijk is dit zuur voor u, maar evenzo natuurlijk loopt een aktie van-tot met een reden.

Ketens hebben daar verder niet veel  moeite mee en webcares verwijzen noncharlant naar de aktieweken. Maar misschien hoort Goossens tot die bedrijven die een coulance-regeling hebben voor pechvogels zoals u. Ik heb daar in ieder geval elders positieve ervaring mee.

TIP-1: Stuur een nette brief naar uw filiaalmanager, die dan moet beslissen of hij € 180,- minder wil verdienen of ... stel zèlf op voorhand voor dat u het verschil wilt delen. Hij € 90,- en ú € 90,- ?

TIP-2: Stuur een nette brief naar uw filiaalmanager en vraag geen geld terug, maar om een tegoedbon alvast voor een volgende bestelling?

TIP-3: Geef beide alternatieven aan ... en laat de manager beslissen. Grote kans, dat hij/zij dan tenminste niet meer NEE zegt.

NB. Alleen de filiaalmanager is aan te schrijven (vraag vooraf naar zij/haar naam). Het hoofdkantoor en de webcare gaan daar niet over.

Cookies
door Cookies - Mar 13, 2018 om 15:39
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je hebt geen recht op de goedkopere prijs, je kunt hooguit vragen om coulance. Als Goossens daar niet aan mee wil werken, dan heb je gewoon pech.

tenormin
door tenormin - Mar 13, 2018 om 15:57
16817 Antwoorden / 108 Vragen

@j.schreurs, heb er een mailtje aan gewaagd, misschien wil Goossens u een stukje tegemoet komen, wie weet? Zal wel even duren (als er al antwoord voor u komt) -privé dan -, want ze hebben natuurlijk meerdere zaken in Nederland. Succes en zo niet, tja, dan heb ik misgeschoten.

boppe1943
door boppe1943 - Mar 13, 2018 om 17:26
1129 Antwoorden / 98 Vragen

U heeft al geprobeerd of Goossens  u (uit coulance!) een kleine 180 euro wil terug betalen. Men kon u niet verder helpen, men kon niets voor u betekenen. Duidelijk. Dus nee, u maakt geen kans om dat bedrag verrekend te krijgen.

getty
door getty - Mar 13, 2018 om 18:01
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Ik zou niet bellen, maar er even voor naar de winkel zelf gaan en de zaak voorleggen. Werkt beter denk ik.

Gr
door Grunn1 Mar 14, 2018 om 01:37
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Doe ik ook altijd bij de supermarkt.

aurora1
door aurora1 - Mar 13, 2018 om 20:13
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Zulke dingen kan men maar beter persoonlijk in de winkel vragen.
Wat een lange leveringstijd.

tenormin
door tenormin Mar 13, 2018 om 20:52
16817 Antwoorden / 108 Vragen

@aurora1, Goossens is een "echte" winkel met "echt" goede spullen. De leveringstijd lijkt inderdaad wat lang, maar dat kan voorkomen bij speciaalzaken. Ook zij zijn afhankelijk van de fabrikant die levert.

aurora1
door aurora1 Mar 14, 2018 om 00:21
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dan zou ik er niet kopen. Ik ga toch niet maanden wachten op een bed dat ik bestel? Er zijn meer dan genoeg goede winkels.

diumenge
door diumenge - Mar 13, 2018 om 20:22
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ik heb van de week kaas gekocht, tot mijn verbazing is deze nu ineens in de aanbieding. Ik wilde het verschil terug van de supermarkt, maar ze konden niets voor mij betekenen.

Cookies
door Cookies Mar 13, 2018 om 20:25
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Tsja, had je maar even moeten wachten met de aankoop.:-)) Dan maar over op schuifkaas.

Gr
door Grunn1 Mar 14, 2018 om 01:36
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Even een brief schrijven voor die korting.

Cookies
door Cookies Mar 14, 2018 om 02:56
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Wel aangetekend!

simon55
door simon55 Mar 14, 2018 om 13:05
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Was t schimmelkaas ?

Gr
door Grunn1 - Mar 14, 2018 om 01:36
1427 Antwoorden / 18 Vragen

U kunt het altijd proberen en wellicht krijgt u 180 euro korting. In april is het bed 250 euro duurder en nu komt Goossens bij u aan de deur om even die 250 euro extra te innen. Wat doet u? Wel eerlijk zijn in je antwoord maar het zal Goossens verbazen als u dan niet wilt bijbetalen, toch?

U zult zich in de toekomst waarschijnlijk nog vaak gaan verbazen als blijkt dat wat u heeft gekocht later eens in de aanbieding is.

tenormin
door tenormin - Mar 14, 2018 om 13:00
16817 Antwoorden / 108 Vragen

J. Schreurs, als u contact opeemt met de vestiging waar u uw bed heeft gekocht, met klantnummer, kan men u misschien alsnog van dienst zijn. Kreeg zojuist een mail terug van Goossens; zij weten niet waar u gekocht hebt. Hoopt dat u überhaupt meeleest.

hansje klein
door hansje klein Mar 14, 2018 om 14:21
3037 Antwoorden / 62 Vragen

@Tenormin ...

U heeft, gebruikmakend van de naam van TS, per e-mail om een korting gevraagd?

tenormin
door tenormin Mar 14, 2018 om 14:30
16817 Antwoorden / 108 Vragen

@hansje klein, nee, niet om korting, om elkaar tegemoet te komen. Maar helaas, de TS reageert helemaal niet meer. Ik heb Goossens de link van dit topic gestuurd en kreeg daar een vriendelijk antwoord op, met het verzoek van de klant te reageren bij de zaak waar men gekocht had. Ze hebben immers meerdere vestigingen.

mo
door mof - Mar 14, 2018 om 15:47
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Nee, natuurlijk niet. Dit is al zovaak aan de orde geweest in het kassa forum. U heeft het bed gekocht tegen de toen geldende prijs en voorwaarden. Pech gehad dus.

hansje klein
door hansje klein - Mar 15, 2018 om 13:51
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Feedback ...

@JSchreurs, is hier intussen al enige voortgang? ... of laat u het erbij?