Gordijn met streep kleur verschil
hallo,
Gordijnen gekocht bij de kwantum. Nu we ze dicht doen zie je een streep kleur verschil in 1 baan van de gordijnen. Hiermee naar de kwantum gegaan mag nieuwe gordijnen maar helaas gordijnstof is er niet meer. Nu mag ik andere stof uit kiezen die er bij past maar dat vindt ik niet mooi. Gordijnen hebben bij elkaar 500 euro gekost. en krijg maar vergoeding van 100 euro hier kan ik toch geen nieuwe set gordijnen van maken
Heel simpel, of u krijgt een financiële compensatie en laat het hangenn, of brengt deze gordijnen weer terug en krijgt al uw geld terug. Meer smaken zijn er niet en daar zal Kwantum aan mee moeten werken.
Topantwoord
Hallo SusanneTimmer ,
Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel .
https://www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-geld-terug/gekocht-maar-niet-tevreden/anders-dan-verwacht
Nu ben ik geen vakman op dat gebied maar ziet u die banen ook als u het gordijn strak trekt. Volgens mij heeft het te maken met zgn lichtval dat ontstaat door de plooien. Ik neem aan dat de vergoeding buiten de gordijnen is die u in het bezit heeft, zo niet en moet u de gordijnen inleveren dan is de vergoeding erg mager. Omdat de gordijnen, door u zelf begrijp ik, reeds op maat gemaakt zijn ben ik bang dat u ze niet terug kan geven om dan een volledige vergoeding te krijgen.
conclusie, conclusie, kijk eens eerst goed naar de foto. brrrrr
Zie eventueel ook nog dit dat wettelijk geldt voor de verkoper: https://www.acm.nl/nl/onderwerpen/verkoop-aan-consumenten/wet--en-regelgeving/wetten-en-regels-voor-verkoop-aan-consumenten Een optie is echter ook: laten hangen en afwachten of het verschil niet door zonlicht etc. verdwijnt. En dan de € 100,00 accepteren als schadeloosstelling mits u dan wel de gordijnen behoudt.
Maar is u dat dan niet opgevallen met het maken van die gordijnen?
De dames in Polen die dit naaien kijken niet verder dan de naald lang is. Bij een weeffout zit er een markering in de stof, maar bij het uitrollen op de tafel wordt niet gekeken of er andere fouten inzitten.
Maar heeft TS dat dan niet zelf gedaan?
Ik zou het niet zien en me er al helemaal niet druk over maken.
En waren die 500 euro dan niet voor gordijnen in het hele huis? Dus niet voor slechts 1 gordijn?
Nou dan is er iets mis met je ogen. Nee de meeste klanten die bij Kwantum gordijnen kopen laten het ook door Kwantum maken. Ik doe dat in elk geval al jaren met grote tevredenheid. En ja als je wacht op een aanbieding is het niet eens erg duur. Waarom geven steeds dezelfde mensen hier antwoord terwijl ze er helemaal geen verstand van hebben.
U vindt en noemt uzelf de expert, maar u geeft geen antwoord op de vraag? Voorts, als u toch meent commentaar op reageerders te moeten leveren, lees dan eerst eens goed. Of leer dat eerst. En, geeft u altijd antwoord voor een ander?
Is het 1 plooi? Dan gaat het volgende niet op, maar is die plooi net 1 baan? Dan wel :)
kan ook een fout in de stof zijn, dan is het helemaal balen dat die stof niet meer verkrijgbaar is.
Als die plooi een baan is is de betreffende baan misschien omgedraaid erin genaaid. Stoffen hebben een “vleug” zit deze onderste boven ten opzichte van de andere banen dan zie je een kleurverschil.
Misschien een optie om de gordijnen eraf te halen en omgedraaid houden tov de andere gordijnen. Is desbetreffende baan dan dezelfde kleur als de andere helft? Indien dit zo is, dan is het een kwestie van de baan eruit halen, omdraaien en er weer in te zetten. Wel wat werk gezien de boven en onderkant ook losgetornd moet worden.
heb je zelf de gordijnen in elkaar gezet of dit door kwantum laten doen? Indien door kwantum gedaan is het hun verantwoording om dit te laten herstellen.
Kijk eens goed naar de foto. ER LOOPT EEN STREEP DOOR. omdraaien van banen kan natuurlijk helemaal niet. En bij kamerhoge gordijnen ook niet.
u heeft recht op retour van dit ene gordijn, dit is het enige gordijn waar iets aan mankeert immers, uiteraard is dit een optie die niet voldoet immers als ZIJ niet meer kunnen leveren dan moet je alle gordijnen vervangen om weer eenheid te verkrijgen....
heb het hier nog eens over met de verkoper en leg ze voor de vraag als dit bij jezelf was wat zou je er van vinden, vraag eventuieel een manager te spreken of als niets helpt schrijf het hoofdkantoor aan....
en voor degenen die de foto niet goed bekeken hebben, het WEEFverschil zit OVERDWARS door de baan heen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zeer hoge servicekosten
Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer
Aanmaning Keesing (Denksport) voor niet besteld puzzelboek
Ik krijg betalingsherinneringen van Keesing Belgium te Deurne (met verzendplaats Amsterdam) voor een puzzelboek wat ik niet heb besteld. Ik heb wel een account bij Denksport en een lopend abonnement dat vooraf is betaald. Ik moet altijd vooraf betalen als ik iets bij Denksport bestel. De betalingsherinnering bevat een vreemd overschrijvinsformulier op paiper waarmee ik uiteraard niets kan. Ook w ... Lees meer
TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen
Goedenmiddag, In november vorig jaar wilde ik om financiele redenen mijn abonnement bij TROUW (van DPG Media) opzeggen. Via de website was dit geen probleem en ik krijg een mailtje dat ik snel een bevestiging van de opzegging zou ontvangen. Hier is echter nooit een antwoord op gekomen. Ik heb mijn betaling gestorneerd en hierop kreeg ik wel een mailtje dat er betaald moest worden anders ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer