ye
door yetta May 4, 2016 om 13:00
Winkels & webshops

Gordijnstof KWANTUM

Bij kwantum gordijnstof gekocht. Bij de bezorging ging al van alles mis en toen ik mijn gordijnen ophing en het licht er achter scheen zag ik dat er heel veel hele grote weeffouten in zaten. Kwantum hierover bericht en wel direct antwoord gekregen met de "oplossingen". OF ik kon mijn geld terug krijgen, OF nieuwe stof OF een korting van 40 euro! Ik ben niet erg blij met deze oplossingen daar ik veel tijd en energie heb gestoken in die gordijnen, band en garen heb gekocht, etc.. en hier dus geen rekening mee gehouden wordt.
Door een bottenziekte en vele operaties aan mijn handen ben ik invalide en zijn dit soort klussen een verschrikking voor mij!

Ik ben behoorlijk kwaad over dit alles want het kost zeeën van tijd en brengt de nodige frustratie met zich mee.
Daar ik geen ervaring heb met dit soort dingen gooi ik het in de groep en hoop voor wat suggesties/ervaringen met deze zaak. (Een vriendin van mij had wel een hele geweldige oplossing, n.l. nieuwe gordijnen en gemaakt door Kwantum, maar dat zal wel TE optimistisch bedacht zijn)

6392 9 Rapporteer

newmikey
door newmikey - May 4, 2016 om 13:04
830 Antwoorden / 0 Vragen

Meer dan geld terug kunt u eigenlijk niet verwachten - da's gewoon een hele nette oplossing.

sy
door sylvia_71 - May 4, 2016 om 13:07
288 Antwoorden / 0 Vragen

Je krijgt toch opties aangeboden? Je geld terug oa. Wat wil je nog meer? Het is ook nooit goed. Hoe vervelend of hoe erg het ook is dat je nogal beperkt bent, dit staat los van de situatie. Je reactie wordt door Kwantum ook niet genegeerd, en wordt netjes afgehandeld. Maar dit is mijn mening.

tijger1
door tijger1 - May 4, 2016 om 13:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dus u bent blijkbaar die gordijnen gaan naaien zonder de stof te controleren. Jammer. Maar keurige oplossing door Kwantum. U kunt het band weer loshalen en een klosje garen kost ook niet zoveel.

Vraag eens wat het maken kost, als u dat zoveel moeite kost. Valt meestal reuze mee.

Cookies
door Cookies - May 4, 2016 om 14:13
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Kwantum biedt keurig nette oplossingen. En als je kwaliteit wilt, moet je natuurlijk niet voor een paar centen gordijnstof kopen bij de Kwantum.

Edit 15.00 uur.

tijger1
door tijger1 - May 4, 2016 om 14:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@carola83

Voor kant-en-klare gordijnen heeft men geen band en garen nodig. Ook de benodigde energie is dan beperkt.:-)

Cookies
door Cookies May 4, 2016 om 14:59
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Oeps, overheen gelezen.

tenormin
door tenormin - May 4, 2016 om 20:51
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Het aanbod van Kwantum is prima: geld terug. En, heel misschien kan de vriendin met de geweldige oplossing die gordijnen wel voor u maken. Dat zou toch fantastisch zijn? Succes hoor.

Ma
door Mat Matheij - May 4, 2016 om 22:47
986 Antwoorden / 3 Vragen

U kunt uw geld terugkrijgen wat wilt U nog meer. Met alle respect spreken we hier al niet van een erkende woningstoffeerder maar een bouwmarktachtige goedkopere leverancier. Die -zo blijkt- niet aan uw verwachtingen voldoet. Ga naar een ander maar maak niet dezelfde fouten. Goedkoop is vaak duurkoop. Oma zei altijd 'je kunt niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten'. Leren we het dan nooit. Mvrgr.

ye
door yetta - May 15, 2016 om 11:04
3 Antwoorden / 1 Vragen

lk wilde even iedereen bedanken voor de moeite met deze reacties!
Alleen, het is ietsje anders uitgelopen, geld terug was GEEN optie, wel de helft terug gekregen.........
Jammer alleen dat er TOCH weer mensen zijn, die mij niet eens kennen of van mijn situatie af weten, zoals b.v. SYLVIA71, en het NODIG vinden om opmerkingen zoals "het is ook nooit goed" te gebruiken!
DIT was een "cadeautje" daar ik zelf dit soort dingen niet kan bekostigen, vandaar KWANTUM!
Laten maken was zeker 3 keer zo duur uitgekomen, gratis maken, nee hoor, reken het maar eens uit! Vandaar!
Bijna 20 meter stof controleren met invalide handen is niet te doen en, ik was toch echt wel in de veronderstelling dat als men stof kopt dat deze gecontroleerd wordt, mijn fout!
Verder, alleen, bedankt voor de info en....................ze HANGEN die gordijnen!

marita5
door marita5 May 16, 2016 om 09:00
11508 Antwoorden / 15 Vragen

Bedankt voor terugmelding , fijn om te horen dat het toch is opgelost , van negatieve reacties hoeft u zich niks aan te trekken,  kunt u negeren .

sy
door sylvia_71 May 16, 2016 om 19:02
288 Antwoorden / 0 Vragen

Graag gedaan hoor! Ik jammer gewoon niet met een ieder mee. Ik mag mijn mening geven. En het is gewoon zoals het is. Gelukkig maar!

tijger1
door tijger1 - May 16, 2016 om 09:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dus nu u de helft van het geld teruggekregen hebt, neemt u genoegen met die "heel veel grote weeffouten"?

Mooi.:-))